Н.Цогт: УИХ-аар дэмжсэн гэрээг биелүүлсэн хүмүүсийг буруутгаж болохгүй | News.MN

Н.Цогт: УИХ-аар дэмжсэн гэрээг биелүүлсэн хүмүүсийг буруутгаж болохгүй

Н.Цогт: УИХ-аар дэмжсэн гэрээг биелүүлсэн хүмүүсийг буруутгаж болохгүй

Н.Цогт: УИХ-аар дэмжсэн гэрээг биелүүлсэн хүмүүсийг буруутгаж болохгүй

Оюутолгой, Дубайн гэрээтэй холбогдуулж Сангийн сайд асан С.Баярцогт, Да.Ганболд, Б.Бямбасайхан нарыг шүүх хурал өнөөдөр нийслэлийн Баянзүрх, Сүхбаатар, Чингэлтэй дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхэд хоёр дахь өдрөө үргэлжилж байна. Тус шүүх хуралдаанаас өчигдөр Ерөнхий сайд асан С.Баяр, Ч.Давааням нарын хэргийг тусгаарласан бол С.Баярцогт, Б.Бямбасайханыг батлан даалтад гаргах шийдвэр гаргасан. Шүүх хурлын үйл явцын талаар Б.Бямбасайханы өмгөөлөгч Н.Цогтоос тодрууллаа.


-Шүүх хуралдааны процессын  талаар мэдээлэл өгөхгүй юу. Шүүгч нар хэт нэг талыг барьж, яллахыг илүүд үзэж байна гэдэг зүйл яригдаад байгаа?

-Шүүх хурал өнөөдөр хоёр дахь өдрөө үргэлжилж байна. Өглөө 09.30 цагт эхэлсэн. Хуульд заасан журмын дагуу шүүгдэгч нар маань ялын дүгнэлтэд саналаа хэлсэн. Прокурорын ялын дүгнэлт дээр гомдолтой, тайлбар нэлээн хэлсэн, асуулт ч асуусан. Манай үйлчлүүлэгч Б.Бямбасайханы зүгээс анхнаасаа төрийн албан хаагч байгаагүй. 2002 оны Эрүүгийн хуулийн 263.2-т төрийн албан хаагч албан тушаалаа урвуулан ашиглана гэж байгаа. Б.Бямбасайхан маань төрийн албан хаагч биш байж, албан тушаалаа урвуулан ашиглах боломжгүй.

Хоёрдугаарт, Б.Бямбасайханд Дубайн гэрээнд гарын үсэг зурах эрхийг Засгийн газар олгосон. Тухайн үеийн Засгийн газрын тэргүүн нь Ч.Сайханбилэг гэж хүн байсан. Ч.Сайханбилэг одоо Монголд байхгүй байна. Ч.Сайханбилэг гэж хүнийг байхгүй байхад тэр хүний захирамжаар гарын үсэг зурсан хүнийг буруутгаж, яллаж болохгүй. Нэг талаасаа Засгийн газраар хэлэлцээд УИХ-аар дэмжсэн  түүнийг нь биелүүлсэн хүмүүсийг  буруутгаж болохгүй.

Гурав дахь асуудал бол Ч.Сайханбилэг гэдэг хүн тайлбараа өгөх ёстой. Улс орныхоо төлөө шийдвэр гаргаад гэрээг хийсэн гэж өөрөө тайлбарласан.  Тэр хүнийг байхгүй үед хамжигч гэж хэлээд хүн авчраад буруутгаж болохгүй. Зарим нэг өмгөөлөгч шүүмжлэлтэй хандсан, тэр их зөв. Хүнийг байхгүй байхад хамжигч гэж хүн авчраад буруутгаж болохгүй.

Цаашдаа бол шүүх хурлыг Ч.Сайханбилэг гэдэг хүнгүйгээр явуулах нь буруу үндэслэлгүй гэж тайлбарлаж байгаа. Хэргийг тусгаарлах саналыг тавина. Анхан шатны шүүх дээр шударга зөв шийдвэр гарах болов уу гэж хүлээж байна. Бидний хүсэн хүлээсэн шийдвэр гарвал давж заалдахгүй.

Б.ЦЭЦЭГ

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
26
ТэнэглэлТэнэглэл
11
ЗөвЗөв
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

59 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Батболд 2020-07-07 202.126.90.157

Шоронд хий хариуцлага тогтолцоог хөгжүүлэх дараагийн дарга хулгай хийхээс айх мэдээлэлтэй болтугай

Avatar

Зочин 2020-07-07 124.158.113.54

2013 онд олон мянган залуус ажилгүй болж, жижиг дунд үйлдвэрүүд зогсож, дэлгүүрийн худалдан авалт буурч, тэр ч бүү хэл арилцааны банкууд найдваргүй зээлдэгч нар ихтэй болж байсныг тод санаж байна. Энэ нөхцөл байдал нь тухайн үеийн ЗГ. УИХ-ын гишүүдийн хэт даврал, шуналаас үүдэлтэй болсон хэрэг. Гэтэл тийм хүнд байдлаас хэн нь ч гаргаж чадахгүй байсныг бүх боломжит нөхцөлөөр алдарт Дубайн гэрээ гаргасан гэж боддог. Одоо гэтэл дахин идэж уух сэдлээр хайран сайхан чадварлаг залуусыг хэлмэгдүүлж бна

Avatar

Заагч 2020-07-07 202.179.31.252

Шууд бууд галлаад

Avatar

Иргэн 2020-07-07 64.119.20.52

Эдгээр этгээдүүдэд хууль байдаг,Эх орон ,ард түмнийхээ өмнө гэмт хэрэг хийж , урваж болдоггүй юм байна гэдгийг хатуу ойлгуулах ёстой.

Avatar

Үнэн үнэн үнэн 2020-07-07 139.5.217.253

Гол нь бүх хөрөнгийг нь хураах хэрэгтэй.Цаашид иймэрхүү урвагч хулгайч нарт сануулга болгох хэрэгтэй.

Avatar

Иргэн 2020-07-07 103.57.92.17

Энхсайханыг хэлмэгдүүлсэн. Одоо бас дахин хэлмэгдүүлэх үү.

Avatar

Үнэн үнэн үнэн 2020-07-07 139.5.217.253

Эх орон ард түмнээсээ урваж худалдаж амин хувийн эрх ашгаа бодсон новшууд.Энэ сайхан нутаг орныхоо төлөө хичнээн эх орончид амиа өгснийг мартах учир хойч үе бидэнд байхгүй.Гэтэл зарим нэг ийм лалрууд бас бна.Эднийг хатуу шийтгэх ёстой.та нар дубайн гэрээ байгуулаад их марсайж бсан бхаа бид үзсэн бас мартаагүй.Баярын тэр олон хаусууд!?!?!?

Avatar

зочин 2020-07-07 202.21.120.66

УИХ-р оруулалгүй дур мэдэн шийдсэн асуудал зохих ялыг нь өгөх ёстой зарим хүмүүс үлдсэн байна Түмэнцогт бас байх ёстой

Avatar

Зочин 2020-07-07 122.201.24.84

Энэ хүн.д чмнь өөрийн толгой байдаггүй юмуу.Энийг бууд гэвэл буудахнээ.Айчихлаа

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.21.109.116

Хятадад бол буудсан байгааа

Avatar

Зочин 2020-07-07 122.201.22.130

баярыг эхэлж цаазал

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.21.109.116

Хятад бол энэ 3буудуулсан байгаа хахаха

Avatar

Зочин 2020-07-07 66.181.182.159

Энэ өгөрүүдийн байж байгааг хараад байгаарай

Avatar

Иргэн 2020-07-07 64.119.23.23

Эх орноо худалдсан новшнууд ш дээ

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.9.40.134

Н. Цогтод мөнгө өгсөн л бол монголын эсрэг зүйл хийсэн ч дэмжиж зөв үйл хийсэн гэж ярих ёс суртахуунтай мөнгөний хүүдий юм. Ийм л хүмүүс монголоор дүүрчихсэн байна. тэд хүмүүсээс айж ичихээ ч байжээ иргэд ээ . Тэдэнд ийм зүйл хийж болохгүй гэдгийг мэдрүүлдэг сайн эрчүүд байхгүй болчихсон юм байхдаа

Avatar

Зочин 2020-07-07 66.181.188.108

УИХулгайчдыг бүгдийг нь шоронд хийж чадахгүйгээс хойш, энэ ажлыг гардан зохион байгуулж, бялуунд нь полоктсон новшуудыг шоронд нь хатааж, хулгайлсан бүх хөрөнгийг нь хураах ёстой.

Avatar

Зочин 2020-07-07 103.229.120.252

ДОР ХАЯЖ ЯДАЖ Л ХУЙВАЛДААН ЗОХИОН БАЙГУУЛСАН , ХЭДЭН ЖИЛИЙН ӨМНӨӨС БАГА БАГААР ХУУЛИНД ӨӨРЧЛӨЛТ ХИЙСЭЭР БАЙГААД МОНГОЛЧУУДЫГ МАЛ ШИГ Л МАЛАЛСАН ДАА ОДОО Ч МАЛАЛСААР Л БАЙГАА .

Avatar

Зочин 2020-07-07 66.181.176.111

Хувийн ашиг харж авилгалдаж хөрөнгөжсөнд учир нь байгаа юмаа. Эх орноо ийм хямдхан зарсан… Хатуурхан цээрлүүлж хөрөнгийг хураа…

Avatar

Lodoi 2020-07-07 202.9.46.135

Ed nariin zov im bol bid mongolchyyd yagaad ashgaa hurteh hygtsaa hoishlood bga um be!!!Mongol yagaad orond orood bga um be monholiin bayalag garaad bdag bid ylam orond orood l ashig bol bhgui

Avatar

Зочин 2020-07-07 103.212.117.103

Хулгайчуудаас салах хэрэгтэй. Төрд хэзээч оруулахгүй байвал таарна.

Avatar

монгол хүн 2020-07-07 151.226.143.55

ҮНЭНИЙГ ЗӨВХӨН ҮНЭНИЙГ ТОГТООХ ЁСТОЙ!!! БУРУУТАЙ БОЛ ШИЙТГЭХ БУРУУГҮЙ БОЛ ХҮНИЙГ ХЭЛМЭГДҮҮЛЖ БОЛОХГҮЙ ! УЛС НИЙГЭМД ЯМАР ХОХИРОЛ УЧРУУЛАВ, ХУУЛИЙН ХҮРЭЭНЭЭС ГАДУУР ЯАЖ ХӨРӨНГӨЖИВ ГЭДГИЙГ ЯГ ТАГ ТОГТООЖ АРД ИРГЭДИЙГ ҮНЭНЭЭР МЭДЭЭЛЖ НИЙГЭМИЙН ЭРГЭЛЗЭЭГ ТАЙЛАХ ХЭРЭГТЭЙ!!! ХЭРВЭЭ ХОРВОО ДЭЭР ҮНЭН ГЭЖ БАЙГААД ТЭР НЬ МАНАЙ УЛСАД БАЙДАГ БОЛ….

Avatar

Зочин 2020-07-07 43.242.243.70

Хүмүүс ийм голчтой үг хэлж баймаар энэ хүгтэй санал нэг байна

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.126.92.99

Энэ хулгайч нарыг шоронд хийх ч багадна

Avatar

Зочин 2020-07-07 66.181.161.35

Цаазалж БОЛНО

Avatar

ХУУЛЬЧ 2020-07-07 192.82.64.190

УЛС ТӨРИЙН ШИЙДЛЭЭР БАТАЛГААЖСАН ХЭРЭГ ЭРҮҮГИЙГ ҮЙЛДЭЛ ЭС ҮЙЛДЭЛ БОЛЖ ГЭМ БУРУУТАЙД ТООЦДОГ БОЛ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ,ИХ ХУРЛЫН ДАРГА,ГИШҮҮД, САЙД НАР ТҮҮН ДЭЭР ЭРДЭМТЭН МЭРГЭД ЯАМ ТУСГАЙ ГАЗРЫН ТҮШМЭД ЭНЭ ТЭРЭЭ ГЭЭД ОЛОН ХҮНИЙГ ШОРОНДОХ УЧИРТАЙ ДАА ,,,,,ХЭРЭГҮЙ ,,,ХАРИН ГЭРЭЭГЭЭ САЙЖРУУЛСАН НЬ ДЭЭР ДЭЭ ,,,,,,,,

Avatar

Hun gedeg 2020-07-07 192.82.67.49

Iim l yumda. Bodvol tuhain uede Saihnbileg dargaa geel uliig n doloogool guij bsn bhda. Odoo bolmini buruu bishcgeel saihanbileg dargaa avchirch shiitge geel. Bugdiin hori. Iim doldoinudig bur ilu horih heregtei

Avatar

Зочин 2020-07-07 49.195.6.10

Төрийн өмчийн компанийн захирал төрийн бодлогоор ажиллах ёстой. Ямар зорилгоор Дубайд гэрээ байгуулагдсан бэ? Монголын хуулийн үйлчлэлээс зугтсан уу?

Avatar

zochin 2020-07-07 84.71.133.198

37 ON SHINE HUVILBARAAR EHELCHEED BNA MONGOLCHUUDAA SEREECH. TA NARIIN ATAA JOTOO HARDALT DEER DOROOLOOD GAARCH BNA. ONOODOR TED MARGAASH TA BID NAR.

Avatar

Зочин 2020-07-07 43.228.131.151

Orosiin bodlogoos gaduur, olon ulsiin jishigeer mongoloo hugjvvleh gesen eh oronch hvmvvs ee ,Orosiin hvrgen shunalt oligarh Genko voluit ni vzej, tani ni tsailgaj bna. Tsaaziin yaliig sergeej chadsan bol bvgd uu ni buudah baisan.
Taag 1937 oniih shig !

Avatar

Зочин 2020-07-07 66.181.182.148

ОТ адгийн муу гэрээ. Гэрээ нэртэй луйвар.

Avatar

Зочин 2020-07-07 43.228.131.151

Chi bol uuruu yu ch medehgvi baij tsuurhal dagaj darvisanmangar yum l bna.
OT unuudur ch tsaashdaa ch Mongoliig tejeene

Avatar

zochin 2020-07-07 84.71.133.198

Chi unshij uzsen umuu? hen ooroor hiij chadah bsn um? U ch medehgui baij tom duugaraad. Aldaj onoj business hiideg um za. Oyu tolgoi bol buiness bid turshlagagui baga aldaa hiij ih um hojson. Odoo Ouy tolgoi l Mongoliig tejeej tetgever tavij bna za u. Medehgui bol um unsh oorigoo hogjuul haranhgui munhag bval dahiad l aldana.

Avatar

Р 2020-07-07 202.126.88.128

Энэ Монгол улс дампуурсан улс 1 байнаа хөөрхий хамаг юм нь буруу ажиллана. Шүүх хууль нь хүртэл буруу ажиллаж хүнийг хэлмэгдүүлнэ ингэж их нүгэл үйлдэж гэмгүй олон хүмүүсийг хэлмэгдүүлж ирсэн болохор үйлийн үр нь ирдэг л бхдаа чааваас

Avatar

Зочин 2020-07-07 66.181.182.78

Монголыг доллартай, хүүхдийн мөнгөтэй байлгаж байгаа хүмүүсийг шүүх нь буруу!

Avatar

Зочин 2020-07-07 150.129.142.95

"Б.Бямбасайханы зүгээс анхнаасаа төрийн албан хаагч байгаагүй" гэж өмгөөлөгч Цогт гэх нөхөр хэлэх юм. Тэгээд ухаандаа гудамжны хүн болох Б.Бямбасайханд Дубайн гэрээнд гарын үсэг зурах эрхийг Засгийн газар олгосон болоод байна уу. Өмгөөлөгч Н.Цогт гэх нөхөр өөрийнхээ ярьж байгаа юмны логик утгыг ойлгож байна уу үгүй юу…

Avatar

иргэн 2020-07-07 202.179.26.100

Буруутгах буруутгахгүйг Чи мэддэг юм биш Ард түмэн Хууль Шүүх мэддэг юм ,

Avatar

зочин 2020-07-07 103.212.116.151

Баярыг би их шудрага сайн хүн гэж боддог байсан хамгийн муу санаатай хорчин болхыг нь сүүлд мэдлээ

Avatar

zochin 2020-07-07 58.109.221.157

ih budlian baina daa SAIHANAA NOIhaachsaN YUM BOL

Avatar

зочин 2020-07-07 66.181.160.78

Дахиад 5-6 Оюутолгой байвалч .. .. юун Саудын Араб ..

Avatar

Зочин 2020-07-07 103.26.193.191

Монгол дэлхийн хорь гаруй банкны барьцаанд байна Тэд дуртай цагтаа Монголын дампуурлыг зарлаад Хятадад худалдаж чадна М Энхболд Тэрбишдагва Поп Ганбаатар Ядаваасурэн энийг хуссэн уу Монгол маань бурэн эрхт улс биш гэдгээ ойлгоо монголчуудаа Эрх баригчид ард тумнээ хуурч бие даасан улс болж Хятад эсвэл Оросоос дахин зээл авч хундэлээс гарна гэж. Бодож байвал эндуурэл шуу Эрх чолоогуй хагас колони болно л гэсэн уг

Avatar

Зочин 2020-07-07 103.26.193.191

Оюу толгой ажлаа зийгээд л байж байгаа биз дээ Гадныхныг яаж ч чадахгуй байж монголчуудаа дарамтлаад Муухай юмаа Эднээр дамжуулж ОТ г шантаажилж байгаа юмуу даа Яршиг зугээр Гэроэг цуцал Хамаагуй арбитрт Монгол ялагдаад оронд орно л биз Ер нь манайхан гадаадынхантай хамтарч чадахгуй ээ Энэ хумуус харин ч Монголыг арбитрт унагаж оронд оруулахгуйн тулд Дубайн гэрээ байгуулж хоронго оруулалт татсан юм биш уу Дэлхийн том хорь гаруй банкны барьцаанд орчихсоноо ойлго доо монголчууд минь

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.9.40.122

Зөөзөө. Нэртэйгээр нь наад амь тариа болж байгаа Оюутолгойгоо зогсоочих. Тэгээд улсаараа цайрсан бумбандаа орцгооё. Жич: дарга нар бүгд энэ улсаас зугатаад өлбөрч үхэх нь энэ идсэн уусан , барь хорь гэж орилоод байгаа мояачууд даа.

Avatar

Зоч 2020-07-07 66.181.160.13

Ухаантай чадалтай хүмүүсээ шүүгээд байгаа юм биш биз дээ!!.. Манайхан энэ талаараа наяад жилийн туршлагатай улс шүү!!!. Оюу толгой нэгэнт ажиллаад нилээд хугацаа өнгөрлөө. Хэрвээ ашиггүй ажиллаж байгаа бол улс амьтан шуугиад юун сонгуулиа тайван өгөх.. Ашигтай болоод л чимээгүй байгаа байх.. Харин гэрээгээ сайжруулах тал дээр яривал өөр шүү!! Наад хүмүүс чинь улсаа бодож гар хөлийн үсгээ зурсан юм бишүү?!!. Ялгаж салгаж үздэг байгаа даа…

Avatar

Зочин 2020-07-07 66.181.187.98

Гадныхантай нийлсэн дотоодын хулгайч луйварчдад төрийн их цээрлэл үзүүлж, дараа нь Рио Тинтогийн дэрэмчдийг байх ёстой байранд нь тавих хэрэгтэй. Луйварчид бүү гоншигоноод бай, ялаа үүрээд шорондоо ялаа хийх хэрэгтэй…

Avatar

zochin 2020-07-07 84.71.133.198

chi bur neg hunii muud durtei yargalald durtai n**** umaa.

Avatar

Зочин 2020-07-07 66.181.187.98

Тэгвэл их ухаантай боловсролтой хулгайч луйварчид юм байна л даа. Энэ их ухаантай боловсролтой хулгайчид, луйварчдад төрийн их цээрлэлийг үзүүлэх хэрэгтэй. Луйварчид аа гоншигонолгүй ялаа үүр…

Avatar

Bi 2020-07-07 202.126.89.213

Turiin alban tushaalgui bsiin bol yahlaaraa gereend gariin useg zurdgiin. Erh medeltei bsan bolood l erh medlee buruugaar ashiglaj gariin useg zursan bna gej shuuh uzeed bgaan bishuu Byambaa

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.21.97.30

"ЗӨВХӨН МӨНГӨТЭЙ ГАЗАР Л ЦАЛИНТАЙ АЖИЛ БАЙДАГ" ГЭЖ СОНССОН Л БАЙЛГҮЙ… ЭД НАР МОНГОЛЫГ МӨНГӨГҮЙ БАЙЛГАХ ГЭРЭЭ ХИЙЧИХЭЭД ОЛОН ЮМ ЯРИАД БАЙГАА НЬ ЦААД ЭЗДИЙНХЭЭ ХҮСЛИЙГ Л БИЕЛҮҮЛЖ БАЙГАА ТӨДИЙ ГЭЖ ХАРЖ БАЙГАА!!! УЧИР НЬ ХЭДЭН ЖИЛИЙН ӨМНӨӨС Л НЭР БҮХИЙ ӨЧНӨӨН ХУУЛИЙН ЗААЛТЫГ САНААТАЙГААР ӨӨРЧИЛСӨН ТЭГЭЭД ДАРАА НЬ "ЯГ ТЭР ӨӨРЧИЛСӨН ЗААЛТАА ҮНДЭСЛЭЭД ЗҮГЭЭР Л ХУУЛИЙН ДАГУУ ГЭРЭЭ БАЙГУУЛСАН" ГЭЭД БАЙГАА УЛСУУД ДАА???

Avatar

Гүнбалай 2020-07-07 124.158.107.71

Сайханбилэгийн гэрээ хийх болсон санаа нь их сайхан ч дээ. Эдийн засгаа эргэлтэнд оруулья л гэж бодсон байх. Тэгээд одоо ОЮУ ТОЛГОЙГООС татвар, дам орлого маш их олж байгаа даа. ЭДгээр оюуны жаахан потенциалттай хэдийгээ хуулийн сургууль муу төгссөн ганц ч философийн ном уншаагүй гаруудаар шүүлгээд шорон луу явуулаад баймааргүй л байна.

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.21.97.30

Оюу толгойн мөнгө Монгол огт орж ирдэггүй шүү!!! Худлаа гэвэл банкуудаар яваад асууж болно??? Ямар ч банкнаас гүйлгээний хуулга олж харахгүй!!! Учир нь мөнгө бодитой орж ирээгүй л байхгүй юу!!!!

Avatar

Зочин 2020-07-07 43.228.131.114

Orj irj bgaa. Gol heseg n orohgui bgaag oilgohoos uur araggui. Hulgaichid hen mungo hadgaluuldag yum. Deer doorgui hulgaichid bhad ene ulsyn ner hun baastai heveer l bna

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.21.97.30

Чиний хэлээд байгааг чинь Монголыг мөнгөгүй байлгах зорилготойгоор банкуудыг нь албаар муутгаж өсөн дэвжүүлэхгүй байлгах санаатай үйлдэл л гэнэ дээ. гадны гар хөл минь…

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.131.225.197

202.21.97.30 – chi yamar aguigaas garaad irev. haanaas garch ireheeree iim hudal medeeleld itgeed yavdag hun be? joohon nom unsh, tarhia tsenegle. medlegtei zaluustai uulz, yadaj bloomberg uz. udurjin shunujin malnuudiin share-lsen har shar medee uzej unshsaar bval udahgui soliorno shuu.

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.21.97.30

Жинхэнэ мөнгө нь орж ирдэг нь бол ЭРДЭНЭТ ШҮҮ. Эрдэнэтийн данс нь байршдаг ХХБанк нүдэн хэрхэн мөнгөжиж байгааг харж л байгаа байлгүй??? Тэрнээс орж ирсэн мөнгө бүрийг нь Монгол улс авах тухай би яриагүй л дээ??? Мөнгөний эзэн нь мөнгөө хаашаа шилжүүлэх нь дурын асуудал!!! Банкаар орсон мөнгө бүрийг хянаж чадаж байгаа гэдгээс өөр юу ч биш шүү??? зарцуулалт нь тусдаа шүү тэрнээс хэдийг улсад тушаагаад хэдийг өөрсдөө аваад хаашаа шилжүүлэх нь улсад хамаагүй!!!

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.21.97.30

нээрээ бас кирилл үсгээр монгол хэлээрээ зөв бичиж бай!

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.179.27.34

жилийн дараа хүний эрх, эрх чөлөө, хувь заяаг дээдлэсэн жинхэнэ ардчилсан Ерөнхийлөгч гарах байх гэж найдаж байна

Avatar

Зочин 2020-07-07 193.57.67.241

За ямар ч байсан нэг "но" байгаа л юм байна..

Avatar

Иргэн 2020-07-07 49.0.212.237

ГЭРЭЭ БАЙГУУЛСАН НЬ БУРУУ БОЛ ОЮУ ТОЛГОЙГ ЗОГСОО. ЭС БӨГӨӨС НААД ХҮМҮҮС ЭЭ ТАЙВАН ОРХИ. МОНГОЛД ХОХИРОЛТОЙ ГЭРЭЭ БАЙГУУЛСАН ГЭЖ БАЙГАА БОЛ БАС ЗОГСОО. ЗҮГЭЭР НЭГ ХЭДЭН ХҮМҮҮСЭЭР ТУГ ТАХЬМААРГҮЙ БАЙНА ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2020-07-07 103.229.120.252

Чи хэн бэ ? гөөлөөг

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж