Монгол Улс ХАБГБ-ын урилгад нааштай хандаж байна | News.MN

Монгол Улс ХАБГБ-ын урилгад нааштай хандаж байна

Монгол Улс ХАБГБ-ын урилгад нааштай хандаж байна

Монгол Улс ХАБГБ-ын урилгад нааштай хандаж байна

Монгол Улс Хамтын аюулгүй байдлын гэрээний байгууллагад / ХАБГБ / элсч магадгүй талаар ОХУ-ын хэвлэлүүд мэдээлж эхэлжээ. Тус улсын Гадаад хэргийн яамны Азийн асуудлыг хариуцсан нэгдүгээр газрын дарга Георгий Зиновьев өчигдөр /2020.07.06/ энэ талаар болон зарим олон улсын хамтын нийгэмлэгүүдийн хэтийн төлөвийн талаар ярьсан байна.

Тэрбээр “Юун түрүүнд Монгол Улсыг ХАБГБ-д элсэн орохыг урьсан гэдгийг хэлэх нь зүйтэй. Энэхүү урилгад Монгол Улсын эрх баригчид нааштайгаар хандаж байгаа ба энэ нь ОХУ-ын ашиг сонирхолд чухал ач холбогдолтой юм. Түүнчлэн Энэтхэг, Пакистан улсууд ШХАБ-д элссэний дараа Улаанбаатар ч мөн ШХАБ-д элсэх сонирхол нь нэмэгдсэн. Мөн Евразийн эдийн засгийн комиссоос Монгол Улстай хэлэлцээ хийх үйл явцыг эхлүүлсэн” хэмээн ярьжээ.

ХАБГБ-ын бүрэлдэхүүнд Армен, Беларусь, Казахстан, Киргиз, ОХУ болон Тажикстан улс багтдаг юм.

Өмнөх өдөр нь Монгол Улсын Гадаад харилцааны яамны хэвлэлийн албанаас Евразийн эдийн засгийн комисс болон Улаанбаатар хооронд чөлөөт худалдааны бүс байгуулах тухай хэлэлцээр байгуулах боломжийн талаархи хоёр дахь зөвлөлдөх хэлэлцээ болсныг мэдээлсэн бөгөөд уг хэлэлцээнд Худалдааны бодлогын газрын захирал Антон Кудасов оролцсоныг онцолсон байна.

Эх сурвалж: Eurasia.expert, En.topwar.ru

 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
41
БурууБуруу
13
ТэнэглэлТэнэглэл
8
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

51 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-07-07 66.181.161.18

b*** h** muu lalriin orsuud (O)))
uhej baisanch novshnuudtai niilehgui

Avatar

сонирхогч 2020-07-07 76.170.51.204

Орос, хятадтай элдэв эвсэл холбоонд орж тэдний дарамтан дор орж өөртөө гай хураахын оронд дэлхийн улс түмний хөгжлийн чиг бодлогыг тодорхойлогч хүчирхэг өндөр хөгжилт соёолт тэргүүний орнуудаас хөндийрэлгүй аль алинтай нь найрамдалт харилцаагаа хөгжүүлээд зүгээр л төвийг сахисан энх тайванч бодлогоо тууштай баримтлах нь хамаагүй дээр алсаа харсан эрхэм зорилго гэдгийг орос, хятадаас болж түүхэндээ ямар их гай зовлонд унаж хуваагдан бутарч
хоёр их бүдүүлэг хөрший

Avatar

зочин 2020-07-07 202.126.89.21

Энэ байгууллагад орох нь туйлын зөв юм

Avatar

Заагч 2020-07-07 202.179.31.252

Сэтгэгдлүүдийг харахад дандаа хятад хархнууд Монголд дүүрсэн байна хятадын аюул түрэмгийллээс сэргийл.

Avatar

Заагч 2020-07-07 202.179.31.252

Зочин нэртэй х***а гамин мөн байна Монголын дайсан хятад хар корона гамингаас хамтын хүчээр гарна хар хятадаас хөрш улсууд эмээж байна Монголын тусгаар байсан үндэс нь Орос үүнийг ч хар хятадууд хэлдэг эрхэм Монголчууд минь хар гамингаас хол байх тусгаар тогтнолын баталгаа Орос тул хятадын эрлийзүүд чалчиж байна.Цаашдаа бид 90 сая гуйлгачин хятад Монголд шургалах аюул буй тул хилээ хааж визтэй болго энэ нь Монголоороо үлдэх баталгаа өөр юу ч биш.хятад бараанаас татгалз нил хор вирус шүү.

Avatar

зочин 2020-07-07 202.21.108.149

Элсэж болохгүй!!!

Avatar

иргэн 2020-07-07 66.181.161.72

Ингэхэд энэ улс орны гадаад бодлого нэг буруу замаар орчих гээд байна аа даа. МАН сонгууль луйвардсан шалтгаан нь энэ мэт ОУБ-д нэгдэх гээд байжээ дээ.

Avatar

Иргэн 2020-07-07 66.181.184.94

Энэ орсон улсыг нь хардаа. Оросууд хийн хоолойгоороо далимдуулж манайхыг бас нэг стан болгохоор санаархаж байгаа байгаа юм байна. Ерөнхийлөгч дагаад далдаганачих вий дээ

Avatar

ЗОЧИН 2020-07-07 103.212.117.103

ОРОСЫН БҮРЭЛДХҮҮНД НЭГ МӨСӨН ОРЧИХВОЛ ЯАСАН ЮМ БЭ ? ХА ХА ХА !!!

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.131.240.170

Яагаад танай сайт ойрд Орос сайтаам Монголын тухай мэдээлэл орчуулаад байна аа? Талбөртэй?

Avatar

Зочин 2020-07-07 192.82.78.251

Гишүүн улсуудынх нь нэрийг л харчих. Ямар холбоо гэдэг нь ойлгомжтой бус уу. Оросын хөнжилд орох гэж үү?

Avatar

dfasfas 2020-07-07 104.195.205.215

The Collective Security Treaty Organization (CSTO; Russian: Организация Договора о Коллективной Безопасности, Organizatsiya Dogovora o Kollektivnoy Bezopasnosti, ODKB) is an intergovernmental military alliance

Avatar

dfasfas 2020-07-07 104.195.205.215

Монголстан болох замруу шударлаадаа

Avatar

Зочин 2020-07-07 72.205.30.63

Ene odoo yamar bdlogotoi iim balai yum bicheed bna a. Ergeed daranguulal vii bolgoh sanaa aguulaad bna u. Mongol uls 70 jil daranguilald bsan, odoo you huseed bna. Tuurga tusgaar uls baina gedeg yamar ih az Jargal gedegiig oilgoh heregtei. Yamar ch evsel d ora bolohgui. 3 dahi horshiin bodologo hamgiin onovchtoi bodlogo. Bid udahgui hogjiliin todorhio ue shatand hurne, tuunii daraa IT , know how ashiglan uls a buren hamgaalah bolomjtoi bilno. Jaahan tevch

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.126.90.96

Ёстой орж болохгүй шүү!!! МАН-аа??? Том алдаа болно. 300гаруй жил хятадуудын,70гаруй жил оросуудын хараа хяналтад монголчууд амbдарлаа 30 жил эрх чөлөөтэй болох гэж зүтэглээ тэд дундуур орж монголын ЭЗ,УТ-г үймүүлэх аргаа олоод байна.Тагнан туршигчид тэдэнд үйлчилээд байна БОЛГООМЖИЛ!!!!

Avatar

эгэл 2020-07-07 66.181.190.217

оросуудын хормой дор нуугдах бодлоо , бодлогоо орхи. Монгол улс зүгээр өөрсдөө хөгжихөө бод . 70 жил яалаа , хүний эрхэнд жаргахаар өөрийн эрхээр бай гэдгийг мартаж болохгүй. Хэн нэгний хормой тийм сайхан байна уу ядахдаа болох бүтэхгүй юм байнга үнэрлэж , бас түүгээрээ амьсгалах хэрэг гарна

Avatar

Зочин 2020-07-07 192.82.75.163

Шанхайд ч орох хэрэггүй, ОДКБ ч дэмий. Зүгээр л Евразийн холбоонд нь орьё, угаасаа Монгол бол жинхэнэ Евразуид, этрний Еварзийн голомт ч мөн.

Avatar

ноён нуруутай байх 2020-07-07 192.82.75.163

Интернэт, мэдээлэл, онгоц тээвэр, гар туас хөгжсөн үед Монгол 2 хөрштэй гэдэг нь огт худлаа. Монголчууд энэ бодлоо тархинаасаа авч хаях хэрэгтэй. Юм хөгжих тусам Монгол улам л Дэлхийн бусад оронтой ойртоно. Бусдын тархи угаалтанд автахаа одоо больцгооё. Яахав Казахстан, Киргизстан 2-т 1 сая долларын эмнэлгийн хэрэгслээр тусалчих, Орост хэрэг гарвал бид тусалж дэмжинэ шүү гэж хэлээд л орхи. Манайхыг 90-нд орхиод мартаад Хятадад өгөөш болгож шидээд явсан улс шүү дээ

Avatar

Баяр 2020-07-07 59.153.115.14

Үнэн тэнэг үйлдэл. Хүний эрхээр жаргахаар өөрийн эрхээр зов.

Avatar

ZOCHIN 2020-07-07 202.126.90.70

ор ор манайх ардчилсан улс болж америк, япон болох гэсэн чинь чадсангүй. африк боллоо

Avatar

Hm 2020-07-07 150.129.141.227

Энэ байгууллагад элсхээр нөгөө Европын холбоо, Япон энэ тэртэй байгуулсан худалдаа хамтын ажиллагааны гэрээнүүд хүчингүй болно шүүдээ. Энэ Хүрэлсүхийн засгийн газар ард олноосоо нуугаад Монгол улсын ямар эрх ашгуудыг худалдаад байнаа.

Avatar

Зочин 2020-07-07 64.119.23.112

bid ajiglagchaar orj ch bolohgui

Avatar

Зочин 2020-07-07 64.119.23.112

Yag hen naashtai handaj baina gesen setgegdel ttoruulev?

Avatar

Olon ulsiin huulich 2020-07-07 172.58.231.73

Ingej Mongol ulsiin tuuhen devshliig 30 jil eer uhraaj, tusgaar togtnomiig doromjilbol ene uyeiin udirdlaga tuuhend haraalgah baih shuu. Mongoliig hoish tataj hotsrogdold baglahaas uur ashiggui sanal baina

Avatar

Hm 2020-07-07 150.129.141.227

Энэ байгууллагад элсхээр нөгөө Европын холбоо, Япон энэ тэртэй байгуулсан худалдаа хамтын ажиллагааны гэрээнүүд хүчингүй болно шүүдээ. Энэ Хүрэлсүхийн засгийн газар ард олноосоо нуугаад Монгол улсын ямар эрх ашгуудыг худалдаад байнаа.

Avatar

Иргэн 2020-07-07 66.181.184.94

Энэнд Хүрэлсүх хамаагүй байх. Оросууд л санаачлаад байгаа юм байна. Харин энэ хориг тавихаас өөр юм чаддаггүй ерөнхийлөгч гуай л дагаад далдганачихаж магадгүй хүн дээ

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.126.89.199

Барууны эсрэг Орос Хятад хоёр хүчээ нэгтгэх гэхээр Монгол гэж нэг шавар дунд нь өнгө алаглуулаад эгдүүг нь хүргээд байх

Avatar

Зочин 2020-07-07 67.162.117.222

🖕🖕🖕 түй май шүү!!! Очиж очиж өмхий л***р оросуудтай нөхцөж харцаар нь хөдөлдөг дагуул УЛСанцар болохгүй шүү!!!

Avatar

Зочин 2020-07-07 185.220.102.7

Зөвлөлт холбоот улсыг байгуулах гэсэн санаатай юм биз дээ

Avatar

Зочин 2020-07-07 66.181.160.7

.m.mxm ..d.d…..d.d xmmxz.xmmxzx.m…mx….xm.mdsss.sss.x.x.dmmx d…n..n….xx.x.m.. . Ь Ьа.ь.ь. .чmm.чmm …mnm.mnmm d….xxx.. mdx .d.

Avatar

zochin 2020-07-07 84.71.133.198

Za end elsvel tegeed yastoi shuvtarsan tsagaan bumba bolno shuu. Orosiin ashig sonirhboljuhal ach holbogdoltoi genee. Bid oorinhoo ashig soniholiig 1rt tavih heregtei shuu. Orosuudiin gar hol bolj bolohgui biz dee.

Avatar

өвгөн 2020-07-07 66.181.161.124

Хоёр их гүрний дунд орших эрх чөлөөний бяцхан арал минь мөнх оршиг.

Avatar

asdf 2020-07-07 202.131.246.50

ОХУ одоо манайхыг жижиг гэхгүй дээрэлхэх юм аа. Энэнд ч элсэх хэрэггүй.

Avatar

зочин 2020-07-07 66.181.160.78

Ард түмнээс далд нууцаар , энд тэнд элсэх тухай яриа сэм сэм яваад л байдаг байхнээ ?? !! .. Нэг өглөө сэрэхнээ дэлхийн нацистуудын холбоонд элсцэн байх бидээ .

Avatar

зочин 2020-07-07 202.21.108.229

Гадаад яамныхан энэ олон сэтгэгдлийг уншаад дүгнэлтээ хийгээсэй. Бүгд л хэрэггүй гэж байна. Маш зөв. Гэтэл эрх баригчид бидэнд хэрэгтэй гээд гүйгээд орох вий дээ. Бид хоёр хөршөөс хараат болох ёсгүй шүү.

Avatar

Vol 2020-07-07 120.22.21.214

Covid хар жагсаалт гээд санхүүгийн асуудалтай энэ үед Хятад Оросын бодлого хүчтэй болж Америкын дипломат алдаануудыг далимдуулж манай улсын төвийг сахих эрхийг устгахыг зөвшөөрөхгүй шүү. Хонг Конгыг хар өөр жишээ л гэлээ ерөнхийлөгч, ерөнхий сайд шийддэг ззйл биш шүү

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.9.40.151

Дотоод яамаа байгуулаад орос зөвлөхүүдээ авчрах нь дутаж….

Avatar

Зочин 2020-07-07 109.89.151.254

Женко л***р тэгээд л дотоод явдлын яамыг тусад нь байгуулая гээд бсан бна шуу тевдийн шээс. Яармагын хар масс энэ терийн хулгайчыг гаргахад их далдганасан. Горыг нь монголчууд амсах нь дээ. Хурэлсух энэ 2-г гараад жинхэнэ монголоо гэх нь гэж дэндуу гэнэн итгэж дээ бид. Монголстан ямар сонсогдож бна монгол ухэрнуудээ. Монголын ардчилалын унэ цэнийг устгах ундсийг тавьсан хулгайчдыг хаа бгаа газарт нь ур удамтай нь устгах эрчууд байгаа шуу гэдгийг луйварчидад сануулая.

Avatar

Зочин 2020-07-07 103.10.21.46

Одоо бүүр тархи угаах маягаар Шанхайн гэдгийн нь хасаж ХАБГ гэж бичиж энэ тэр тээ. Мангар гэж боддог юм уу ард түмнээ.

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.126.88.209

хөөе мал аа, чи юм уншиж бай. ШХАБ чинь тусдаа байгууллага, ОДКБ буюу Хамтын Аюулгүй Байдлын Гэрээний Байгууллага бас тусдаа байгууллага. Манай улс алинд нь ч элсэж болохгүй шүү. Бид бие даасан гадаад бодлого явуулах ёстой.

Avatar

Зочин 2020-07-07 64.119.26.242

ene chin ediin zasagiin baiguulga za.baraa taboroo hongolj hudaldah geree hiidegee..tatbar galia zohiuluulij bgaa..

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.179.15.3

ЭНЭ ЯАГААД БАЙС ХИЙГЭЭД ШХАБ ДУРДААД БАЙГАА САЙТ ВЭ?? ЯМАР ГЭГ Ч ЯВУУЛЛАГА ЯВУУЛААД БАЙНА АА..ЭНЭ НИЙТЛЭЛ ТАВИАД БАЙГАА АМАГЛАНТУУЛ ГЭГЧ н**ш ХЭНИЙ ДААЛГАВАРААР ИЙМ НИЙТЛЭЛ ТАВИАД БАЙГААГ ШАЛГАХ ГАЗАР БАЙНА УУ??? ОРОСУУДЫН ШАХАЛТААР ШХАБД ЭЛСНЭ ГЭЖ БАЙХГҮЙ ШҮҮ .АЛСЫН ЗОРИЛГО НЬ ОРОС ХЯТАДУУД Л МОНГОЛЫГ ХЯНАХ ГЭСЭН ӨЧҮҮХЭН САНАА НУУГДАЖ БАЙГАА ГУРАВДАГЧ ХӨРШГҮЙ БОЛГОХ ГЭСЭН ХОРОН САНАА..ШҮҮ ДЭЭ ЭНЭ СЭДВЭЭР ОРОЛДООД БАЙГАА НОВШНУУДЫГ БУУДАЖ АЛВАЛ ТААРНА ..

Avatar

ТУСГААР УЛС 2020-07-07 202.179.15.3

ЭНЭ ЯАГААД БАЙС ХИЙГЭЭД ШХАБ ДУРДААД БАЙГАА САЙТ ВЭ?? ЯМАР ГЭГ Ч ЯВУУЛЛАГА ЯВУУЛААД БАЙНА АА..ЭНЭ НИЙТЛЭЛ ТАВИАД БАЙГАА АМАГЛАНТУУЛ ГЭГЧ н**ш ХЭНИЙ ДААЛГАВАРААР ИЙМ НИЙТЛЭЛ ТАВИАД БАЙГААГ ШАЛГАХ ГАЗАР БАЙНА УУ??? ОРОСУУДЫН ШАХАЛТААР ШХАБД ЭЛСНЭ ГЭЖ БАЙХГҮЙ ШҮҮ .АЛСЫН ЗОРИЛГО НЬ ОРОС ХЯТАДУУД Л МОНГОЛЫГ ХЯНАХ ГЭСЭН ӨЧҮҮХЭН САНАА НУУГДАЖ БАЙГАА ГУРАВДАГЧ ХӨРШГҮЙ БОЛГОХ ГЭСЭН ХОРОН САНАА..ШҮҮ ДЭЭ ЭНЭ СЭДВЭЭР ОРОЛДООД БАЙГАА НОВШНУУДЫГ БУУДАЖ АЛВАЛ ТААРНА ..

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.179.25.140

what the fuck is going on?

Avatar

Зочин 2020-07-07 103.26.193.182

Nigga, we are fucked without lube.

Avatar

Зочин 2020-07-07 66.181.161.90

Жонхуу хүү хадмынхаа даалгаврыг сайн биелүүлж байгаа юм байна даа

Avatar

Зочин 2020-07-07 195.206.105.217

ШХАБ гэдэг байгууллага одоо явцгүй болсон Хятадын дээрэлхүү зангаас болоод гишүүд гарч эхэлж байна. өнгөрсөн 30 жил их өрөөр айлгаж ирсэн Орос хэрэггүй биз дээ. Аан сайхан байгууллага байна ажиглаж байна гэхэд хангалттай. Ядарч явхад 1 рубил май гээгүй Орос хол хэвтээ. Хуучин зөвлөлт холбоот улсаа үүсгэх гэсэн санаа юм байх даа чааваас.

Avatar

Зочин 2020-07-07 83.20.250.164

Hereggui shuu gazar orny margaantai uls naadah baiguulagad ordog manaid hamaagui oros zadarval Tuva Buriad Kazahstantai hail zalgagdana saihaan saihan

Avatar