Модон жорлонтой "XIII зуун" цогцолборт 2500 хүн наадна | News.MN

Модон жорлонтой "XIII зуун" цогцолборт 2500 хүн наадна

Модон жорлонтой "XIII зуун" цогцолборт 2500 хүн наадна

Модон жорлонтой "XIII зуун" цогцолборт 2500 хүн наадна

Монгол наадам нээлтээ хийхэд дөрөв хоног үлдлээ. Тулгар Төрийн 2229, Их Монгол Улсын 814, Ардын хувьсгалын 99 жилийн ой Үндэсний их баяр наадмын хувьд зохион байгуулагдаж буй нөхцөл байдал, байршил, найруулагч гээд эхнээсээ олны сонирхлыг татсан.

News.mn сайтын сурвалжлах баг энэ удаад энэ жилийн үндэсний их баяр наадам зохион байгуулагдах "XIII зуун" цогцолборыг зорьсон юм. Улаанбаатар хотоос 90 гаруй километрийн зайд Төв аймгийн Эрдэнэ сумын нутагт орших энэхүү аяллын жуулчлалын газарт очихын тулд сумын төвөөсөө 20 гаруй километр шороон замаар явах шаардлагатай. Сайжруулсан бус хуучны шороон замын хажуугаар саяхан сумын төвөөс татсан цахилгааны шугам үргэлжилжээ.

ЦЭРГҮҮД НААДМЫН БҮТЭЭН БАЙГУУЛАЛТЫН ГОЛ АЖЛЫГ НУГАЛСАН

Энэхүү 20 гаруй километр үргэлжилсэн цахилгааны шугам дамжуулах хоолойг цэргүүд ухаж, төрийн өмчит "Нетком" ХХК үндсэн ажлыг нь гүйцэтгэсэн аж. Цэргүүдийг "XIII зуун" цогцолборын урдхан байрлах хээр талд хоёр хэсэг болгон хуваан байрлуулжээ. Цэргүүд газар шорооны ажлаас гадна тус газарт байрлах гэр, асар, мөн гол талбайн хоёр том хаалга гэх мэт зүйлсийг машин механизмын тусламжтайгаар барьж байгуулжээ.

Мөн үзэгчгүй наадмыг ард түмэнд шууд дамжуулан хүргэх 16 телевизийн нэг МҮОНРТ энэ өдөр наадмын цогцолбор дээр ирж, явуулын станцуудаа шалгаж, бэлтгэл ажлаа базааж байлаа.

2500 ХҮН НААДМЫН ТАЛБАЙ ДЭЭР ЦУГЛАРНА

"XIII зуун" цогцолбор газраас гурван километр зайтай, тэгш газар 1500 хүнийг хүлээн авах 80 гаруй гэр, асар болон эрэгтэй, эмэгтэй тус бүр гурван бие засах газар, мөн түүнчлэн хоёр хогийн цэгийг байгуулжээ. Нүхэн жорлонгийн талаар тус газрыг хариуцан ажиллаж буй албаны хүнээс тодруулах гэсэн боловч тэрбээр Улаанбаатар хот руу наадмын зохион байгуулах хорооны хуралд оролцохоор түр явсан гэв.

"XIII зуун" цогцолбор газрын амралтын гэр, амрах байруудын нэг хоногийн үнэ 62,400 төгрөг бөгөөд долдугаар сарын 11-12-ны өдрүүдэд олон нийтэд үйлчлэхгүй ажээ.

Албаны хүмүүсийн хэлж буйгаар "XIII зуун" цогцолбор газарт наадмын үеэр 2500 гаруй хүн ирэх аж. Жишээлбэл, шагайн харваанд оролцох 700, бөхийн барилдааны бөхчүүд, гарын даа, засуул, дэвжээний багш нар гээд 700 гаруй хүн оролцох гэнэ. Тус цогцолбор газрыг тойруулан дөрвөн шалган нэвтрүүлэх байр босгосон байсан бөгөөд үүгээр наадмын талбай руу нэвтрэх эрх бүхий хүмүүсийг шалган нэвтрүүлэхээр болжээ. Шалган нэвтрүүлэх дөрвөн байр болгон дээр 15 минутын зайтай автобуснууд очин эрх бүхий хүмүүсийг наадмын талбай руу хүргэнэ.

СУР, ШАГАЙ ХАРВАА, БӨХИЙН БАРИЛДААНЫ ТАЛБАЙ БЭЛЭН БОЛСОН

"XIII зуун" цогцолбор газар олон тооны худалдаа үйлчилгээ, хоол хүнсний газрууд байхгүй бөгөөд зөвхөн "Модерн Номадс" сүлжээ хоолны газрын салбар байрлах аж.

"Модерн Номадс"-ын хоолны асар шагайн харвааны талбайгаас нэг их холгүйхэн томоохон асар босгосон нь харагдана.

Харин шагайн харвааны талбайгаас урагш сурын талбайг байрлуулжээ. Биднийг очиход тус газарт харваачид наадмын өмнөх цэц мэргэнээ сорьж байлаа. Дээрх сур, шагай харваа, бөхийн барилдаан зохион байгуулагдах газруудыг өнгөрсөн долоо хоногт ариутгал, халдваргүйжилтийн баг ирэн ариутгаж, хулганы хор цацжээ.

“Hero” энтэртайментийн захирал Б.Баатарын хэлснээр наадмыг бүхэлд нь “Монгол наадам” контент болгон боловсруулж, олон улсад аялал жуулчлалын бренд бүтээгдэхүүнээр түгээн сурталчлах видео бүтээл болгож авч үлдэнэ хэмээсэн. Тэгвэл түүний энэхүү санаачлагын хүрээнд "XIII зуун" цогцолбор газар нэг ч майхан босгохгүй дан монгол хэв шинжийг агуулсан гэр болон асруудыг байрлуулсан байна. Мөн видео бүтээлийг алдаа мадаггүй төгс бүтээхийн тулд хамгаалалтанд гарах цагдаа нарыг монгол дээлээр жигдрүүлэхээр болсон гэнэ.

Гурван тэрбум төгрөгийн өртгөөр зохион байгуулагдах өнөө жилийн наадмыг ард иргэд эсэргүүцсэн ч долдугаар сарын 11-12-ны өдрүүдэд телевиз болон цахимаар шууд хүргэх бэлтгэлээ ийн хангаж байна.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
76
ТэнэглэлТэнэглэл
10
ЗөвЗөв
6
БурууБуруу
3
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

79 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.9.40.184

Хүй 7 худагтаа хийхгүй тэр хол газар тэгээд бас шороон замаар 20 км бараг 1 цаг шороон замаар явдаг газар зам нь сайн биш баахан машин тэрэг бензин тос ямар хэрэг бсынбэ

Avatar

irgen 2020-07-07 192.82.66.41

Ene 2500 hvni 1500n dandaa tomchuud tegd taniluud ni vldsen 1000 buhchvvd harwaachid bas bus ajilchid l baigaa engiin ard irged ni ochij boldogvi horwoo yu

Avatar

Монгол наадмыг минь битгий өмчил 2020-07-07 202.9.40.111

Наймаачин хэзээ ч наймаачин байдаг юм байна. Eрөнхийлөгч болсон ч нэгдүгээрт хувийн бизнесийн ашиг алс ирээдүй нь тавигддаг. . юм байна.

Avatar

zochin 2020-07-07 58.109.221.157

arai dendenee Bolimoor yum Yu naadam Tahal tulj ireed baihad

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.55.191.130

манай төр засаг жонхуу шиг юм хийх юм даа. яана даа, яаж хөгжинө.

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.21.116.210

Нөгөө аймар АТГ зэрэг байгууллага нь юу харж байдаг юм болдоо. Дараагийн ерөнхийлөгч гарч ирээд хэрэг үүсгэхэд заалттай л хуйвалдаан гээд явахаар харагдаж байна даа. Эсвэл Путин шиг насаараа ерөнхийлөгч байна гэж тооцоод байгаа юм болов уу

Avatar

battulga 2020-07-07 202.55.188.40

baachaad garaa ugaadgui garuud ih baidag tgeed ayga tavagand hureed l .ayga ugaagaad l

Avatar

Зочин 2020-07-07 209.89.142.82

Үер буучихаасай

Avatar

dfadfafd 2020-07-07 202.21.112.4

modon jorlondoo baagaad garaa ugaahgui huushuurdaad zavaaraad l baigaarai , er ni archaad ch yadiin 13r zuund

gedensii haldvar garaad teged

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.21.108.16

Manai erunhiilugchiin neg saikhan chanar ni ichih bulchirkhaigui, gunduugui dunhuuduu.

Avatar

Замаа засаасай. н**ш гэж 2020-07-07 72.202.136.41

3 тэрбумын бэлдсэн талбайг нь харчих. Хэдэн гэр тойруулаад засчихсан зүлэг байхгүй шороон дээр. Энийгээ тэгээд гадаадад сурталчлах юм байхөө. Зүгээр мөнгө идэх гэсэн санаа. Дандаа шалтаг хайж идээд сурчихсан.

Avatar

Наадам vs Торгууль??!!! 2020-07-07 49.0.131.69

Наадам бол манай монголчуудын үндэсний хамгийн том онцлог мөн л дөө. Хүн бүр баярлан хүлээдэг нь үнэн гэхдээ энэ хүнд хэцүү цагт (коронаг оруулаагүй шүү) нэг удаа Наадмаар яах вэ. Больчихъё л доо. Хайран мөнгө. Харин хайр найргүй торгуулийн золиос болсон иргэдийнхээ торгуулийг нэг удаа өршөөвөл дээр юм даа. Хэрэггүй юманд яасан их мөнгө цацна вэ.

Avatar

Уншигч 2020-07-07 139.5.218.17

3 тэрбумаар дэд бүтцээ янзлах гэж байгаа гээ биздээ. Далимдуулаад боловсон жорлон хийлгэх байхаа. Дараа жилээс энэ газраа улсдаа өндөр үнээр түрээсэлж наадам хийлгэнэ гэх биз.

Avatar

Bathyy 2020-07-07 174.232.7.129

Nerteigeer Battulga haand toglood kino hiisen ni deer dee hero Anujing gishyyn bolgood deer ni hatand togluulchih

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.55.191.130

xaxa goe xelseen, er ni tiimerxuu sanaa bga bxdaa

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.21.107.65

За Жэнко-Наадам үзээд гэртээ баярлахаас даа. Өөр юу ч хийх билээ.

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.131.238.98

ёстой л жонкуу юмаа

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.21.108.242

Очоод халдвар авснаас зурагтаа харж хотдоо байсан нь аз байлгүй дээ!!!

Avatar

Зочин 2020-07-07 192.82.77.17

Арай дэндэж бнаа. Би сэтгэгдэл бичээд бдаг хүн биш, гэхдээ энэ наадам арай дэнднээ. Бид ч мөн заяагүй ард түмэн юмаа. Боловсролын хамгийн доод түвшинд мэдлэг эзэмшсэн мафитай киноны нэрээр компаниа нэрлэсэн. Хүний санаанаас барагтай бол гаогахааргүй муу зүйл сэддэг ийм эцэгтэй улс орон бгаад яахав дээ.

Avatar

дээгий 2020-07-07 122.201.23.99

Өөрсдөө дандаа хогийн нөхдүүдийг оройдоо сонгон залдаг байж заяагүй ард түмэн юм аа гээд гоншигноод яах вэ.

Avatar

оймсын гозолзуул,хөрөнгийн хураа 2020-07-07 103.57.95.37

асемын мөнгийг зувчуулж хулгайлж иддэг хүзүүгүй хүний замаар жонхуу ч бас орж татвар төлөгч нарын мөнгөнөөс хулгай хийж бгаан энэ.энэ хоёр нөхөр хоёулаа хулгайч гэдэг ни батлагдав аа .жонхуу өөрийнхөө 30гаруй эзэмшилийн Kампони ,аж ахуйн нэгжүүдийн хөрөнгө мөнгөөр хийсэн бол юу гэж хулгайч гэж хэлэх үү дээ.татвар төлөгчдын мөнгийг ингэж хувийн аж ахуйн нэгжkампоний хөрөнгө оруулалтанд оруулж бгаан хуулийн өмнө жонхууд хариуцлага тооцох ёстой.цахгаан дамжуулах шугам,шилэ

Avatar

Зочин 2020-07-07 165.225.116.219

Хүй долоо худагт босгосон наадмын талбай яг яачаад байгаа юм. Ёстой чорт юм аа.

Avatar

Зочин 2020-07-07 66.181.161.102

Баячууд нь наадам хийдэг болох нь.борчууд нь гэртээ зурагтаа хараад.

Avatar

зочин 2020-07-07 64.119.25.105

Ингэж хийж байгаа ажлыг үгүйсгэж болохгүй.. Ковит 19 тэй холбоотой ингэхээс өөр арга байна уу. Харахад нов ногоон зүлэг, гэр байрууд их сайхан юм. Ганц шүүмжлэл гэвэл Модон жорлонгоо засчихвал сайхан болох юм даа.

Avatar

Зочин 2020-07-07 103.212.118.223

64.119.25.105 битгий ийм гэнэн байлдаа. сайн анзаарвал мөнгөтэй нь ялгардаг болсон.

Avatar

зочин 2020-07-07 66.181.161.50

Монголын нэг эмгэнэл бол энэ хөрс газар шороо бохирдуулдаг жорлон байгаа юм. Энэ наадамд 2500 хүн албан ёсоор харин албан бусаар дор хаяж 10000 хүн ирнэ. Тэдний баас шээс мөнч их хохирол учруулна даа. Хөлдүү Баатар газраа буруу соннгожээ.3 тэрбумаа өөр зүйлд зарцуулсан бол аштай юу. Ард түмэн наадам эсэргүүцээгүй өндөр зардал, сонгосон газрыг нь эсэргүүцэж байгаа.

Avatar

женко дампуурлаа 2020-07-07 89.163.239.216

женкогийн компанийн компани дампуурах гээд улсаас эрх мэдлээ ашиглан их хэмжээний мөнгө гаргуулж зардлаа даацтай нөхөж байгаа юм байна гэж ойлголоо сүүлдээ ялтай даа хөө.

Avatar

2500 жаргалтай хүмүүс 2020-07-07 89.163.239.216

Цэргүүд одоо жонхуу хулгайчын үнэгүй барлаг биш шүү. Хүн ашиглаад сурчихсан пиздаа нар мөнгөндөө гороод үнэгүй ажилчид ашиглаж байхгүй юу. Харамчийн туйл пиздаа байна паа. 2500 хүн татвар төлөгчдийн мөнгөөр тарган хонины мах шарж идээд тэнд бараг 80 хоногийн найр хийх юм биз дээ.

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.55.191.130

uuniig chin Bat-Uul Baatar xeleel bsan shuudee.

Avatar

Зочин 2020-07-07 49.0.140.66

Хайран сайхан байгаль, хар мянгаараа очоод талхлаад дуусгалааа, новшнуууд

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.21.108.221

Жийгдээд байгаа бол 7 сарын 11-нд, амралтын өдөр Төв талбайдаа очиж тайван жагсаал хийж болно. Эрх нь нээлттэй! Ажлын өдрөөр усан оргилуурын нээлт үзэх гэж шавдаг л юм билээ. Итгэл үнэмшилтэй болоод энд сэтгэгдэл бичээд эсэргүүцээд байгаа бол дээлээ өмсөөд, лоозонгоо бариад очоод жагсаж болно. Гэхдээ чадахгүй л дээ. Монголчууд төрт ёсоо бусад азиуд үндэстнүүдийн адил хүндэтгэн үздэг. Европчуудын сэтгэхүй монголчуудад байхгүй. Харин энд баахан тролл сэтгэхүйтнүүд л байх шив.

Avatar

Зочин 2020-07-07 66.181.178.67

Уучлаарай, төрт ёс гэж юу байдгийг хэлээд өгнө үү.

Avatar

Зочин 2020-07-07 192.82.77.17

Цар таххлтай бна. Хэвийн амьдрал үргэлжилж байвал хүн дуурайна гэсэн. Яасан юм ойлгохоо бсан хүмүүс гэхээо ийм бдаг юм вэ???

Avatar

Зочин 2020-07-07 113.32.45.202

IIM BALAI YM HIIJ ARD TUMNII TATVARIIN MUNGIIG DEMII YMAND URJ BAIH GEJ!!!!!! YOSTOI OILGOJ DIILEHGUINEE!!!! BURHAN MINI!!!!! BUR ARAIL DENDEJ BAINA!!!! MODON JORLONGOOSOO SALAAGUI BAIJ DELHIID SURTALCHILAH CONTENTT GEH SHIG ILII BALAI HUGIIN NOVSHUUD!!!!!!!!!! BUR SHIJIG HURCHIHLEE!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-07-07 203.169.48.34

ээ с** ингэж жийгдэх үзсэнгүй дээ.

Avatar

Зочин 2020-07-07 103.212.116.53

Женко наадмаар бизнес хийв. Хувийнхаа амралтыг улсын мөнгөөр тохижуулаад , улсын наадмыг хийлгэв. Бас наадам үзэх багц гэчихжээ. Арай дэндүү юу гүй юу. Мань эрд төмөр замаас мөнгө хусах бол юу ч биш юм байна.

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.9.40.185

Ноёдын наадам – 3 тэрбум. Халтмаагийн Баттулга энэ асуудлаас болж ирэх жил Ерөнхийлөгчийн сонгуульд унах нь тодорхой боллоо…

Avatar

Зочин 2020-07-07 64.119.23.192

женко баттулгыг өөрсдөө л сонгосон биз дээ үхэр монголчуудаа

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.9.47.0

Buur ingej tsagaandaa garah baisiimuu. Arduud uzej boldoggyi noyduudiin naadam ain. Tegeed buur ulsiin 3.000.0000.000 tugruguur shuu. ZAILAARAI NOWSHUUNDAAAAAA. BID tewchihgyi shuu

Avatar

Цоогий 2020-07-07 103.229.120.91

ийм ерөнхийлөгч бидэнд хэрэггүй

Avatar

МОНГОЛ 2020-07-07 103.26.195.77

3 эрийн наадам

Avatar

Mongol 2020-07-07 103.26.195.77

3 эхийн наадам.

Avatar

Зочин 2020-07-07 66.181.161.4

noyodin naadam hiij baiga yumu, hartsuudin buh yumig horiglood noyod ch zadgai avah ni de

Avatar

Зочин 2020-07-07 192.82.77.221

Завхрал гэж энэ дээ

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.126.90.148

Buh amitan tegsh erhtei, gahai iluu erhtei

Avatar

Зочин 2020-07-07 185.216.35.170

"Зочин 202.21.108.221" Гараад жагсах эрхээ эдэлж чадахгүй интернетээр сэтгэгдэл бичиж байгаа оркууд хөөрхий. chamaig bodvol hotin ajiltai hun bna, cham shig VOKZAL deer zogsdog ajilgui ork bish za. orkuud n er n hotoos zailuul taarna, muusain shaarnuud hotiig bohirduulaad.

Avatar

Зочин 2020-07-07 66.181.161.113

Хүн битгий турхираарай муухай шүү

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.21.108.221

185.216.35.170 Энэ айпитай сэтгэгдэл бичигч Чехэдцагаачилж байж Монголд байгаа юм шиг ажилтай байна ч гэх шиг. Ийм дүр үзүүлсэн хуурамч ардчилал байгуулж дээ, хүмүүс нь интернетээр сийхгүй худлаа ярина.

Avatar

40к иргэн 2020-07-07 202.21.108.221

Аа бас өөрийгөө хотын хүн гэх гээд байгаа юм уу. Хотынхон хэзээ ч хөдөөнийхнийг үзэн ядаж байгаагүй юм шүү. Хотынхон хотынхоороо л байдаг юм. Тэрнээс хөдөөнийхөнтэй барьцаж иймэрхүү зүйл ярьдаггүй. Хотынхон зүгээр л ярьж байгаа үг хэллэг, гадаад үзэмжээрээ үлгэрлэдэг юм.

Avatar

Иргэн 2020-07-07 202.9.46.96

Энэ МАН ын хулгайч дарга нарт ичих нүүр гэж байхгүй нь хачирхалтай!! 2500 дарга нартаа зориулсан наадмаа ,үзэгчгүй, гэж гоё нэр өгөөд өөрсдөө наадаж наргих гээд багааг ойлгохгүй бана.. Иргэд олноосоо нуугдаж наргиж наадах гээд 3 тэрбум мөнгө зарахигээд байгаа нь нөгөө ,хүчээ нэгтгэж, байгаа нь уу!

Avatar

Зочин 2020-07-07 182.232.151.224

Yagaad setgegdel ustgaad bnaa am barih gej bgaa bol naad setgegdel bichdeg yumaa haa

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.126.92.99

Наадам үзэх гоё байдаг байлаа, допинг хэрэглэсэн бөхчүүд наадмын нэр хүндийг унагасан, одоо үнэхээр дургүй болсон. Тэгээд ч цар тахлын энэ үед ганц удаа өнжихөд буруу юу байхавдээ, хэдхэн хүн л баярлах юм бишүү

Avatar

Зочин ББ 2020-07-07 203.98.76.9

Юуны төлөө яах гэж төсвийн мөнгийг үрэх гээд байгааг ойлгохгүй байна. Ямар муухай хүмүүс нь ийм болчихдог байна вэ? Ичих нүүр, санаа зовох сэтгэл гэж огт байхгүй юу? Баяр наадмыг зөвхөн цөөн хэдэн дарга нарын хүрээнд хийх гэж байгаа бол өөрсдөө зардлаа гаргах хэрэгтэй. Иргэд тэднийг ТВ-ээр үзэх ямар ч хэрэг байхгүй.

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.21.108.221

Гараад жагсах эрхээ эдэлж чадахгүй интернетээр сэтгэгдэл бичиж байгаа оркууд хөөрхий. Ийм л үлбэгэр ардчилал байгуулж дээ, монголчууд бид.

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2020-07-07 150.129.142.95

Ёстой тэнэг. Хайран зардал. Хэдэн цэргүүдийн махыг идэж хувийн жуулчны бааздаа төсвийн зардлаар буюу татвар төлөгчдийн мөнгөөр ийнхүү тохижилт хийж байгаа нь ариун явдал мөн үү, эрхэм Ерөнхийлөгч өө… Ёс суртахуун гэж юм байдгийг Та мэддэггүй юм уу, Ичиж амьдар.. Ард түмэн түмэн нүдтэй шүү.. Нг дор ингэж олон мянган хүн цуглуулж болохгуй …МХЕГ-ынхан энэ ажлыг болиулах эрх нь байгаа ч, зүрх нь байхгуй….Жирийн иргэдэд яаж даналздадаг билэээ. Мууу пяскаанууд.

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.21.105.26

Иргэд биднийгээ гэрт нь хорьж, зурагтаа үз гэчихээд өөрсдөө төрийн цагдаагаар хамгаалуулж байгаад сайхан наадамлах нь дээ. Та бидний төлсөн татварын мөнгөөр шүү дээ. Харж л байгаарай, бүх гишүүд, төрийн албаны дарга нар, бас бус намын дарга нар очино. Нэг л их шударга ёс ярьсан гарууд, ийм юм байж болдог юм уу? Доромжилно гэхэд арай л доромжилж байна даа.

Avatar

зочин 2020-07-07 66.181.161.24

Дор хаяж 2500 хүн ирж баас шээсээрээ эрүүл газрыг бузарлах нь. Энэ наадам зүгээр л 13-р зуун амралтын газрын дэлхийд цацах реклам болох юм байна. Бас дээрээс нь асар их мөнгө хийнэ.2500 аас ч илүү хүн очно. Яаж ийгээд л орно. Цомхон зардлаар төв цэнгэлдэхдээ үзэгчгүйгээр хийх боломж байсан. Төсвийн мөнгөний хулгайч дарга нарт таалагдсангүй. Хөлийнхөө хирээр жий гэж нэг үг байдаг даа.

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.21.105.26

Хотын төвдөө цомхон хийчих гэхээр дарга нар стадионд орж байгаа нь ард иргэдэд харагдчих гээд биднээсээ хол очиж, цагдаагаараа хамгаалуулж байгаад наадамлаж байна шүү дээ наадуул чинь.

Avatar

ДАРХАН 2020-07-07 103.43.79.250

1921ОНЫ7САРГГ 11НД ШҮЙ ШУЙ ЖАН ЖАНЖИНТАЙ ХЯТАДЫН ГАМИН ЦЭРГИЙГ БОЛОН ДА ХҮРЭЭНД БАЙСАН ХЯТАДУУДЫГ СӨНӨӨСӨН ЯЛАЛТЫН ӨДӨР БОЛОХООР ТЭР ҮЕД НУУГДАЖ ҮЛДСЭН ХЯТАДЫН ҮР ХҮҮХДҮҮДЭД ЭМЭГНЭЛИЙН ӨДӨР ЮМАА, МОНГОЛД БАЙГАА ХЯТАД ГАРАЛТАЙ ХҮМҮҮС НААДМЫГ ЗОХИОН БАЙГУУЛАЛТАЙГААР ЭСЭРГҮЦЭХ АЖИЛ ӨРНҮҮЛЖ БАЙГАА Ч АМЖИЛТАНД ХҮРЭХГҮЙ ЭЭ? ФС БОЛОН МЭДЭЭНИЙ ДООР ЭСЭРГҮҮЦЭХ АЖЛЫГ 1ХЯТАД БҮХ МЭДЭЭЛЛИЙН ДООР ХАЯЖ 10УДАА ЭСРЭГ ЮМ БИЧИХ ҮҮҮРЭГ ӨГСӨН БАЙНА ЛЭЭ

Avatar

Зочин 2020-07-07 202.126.92.99

Хятадаар далимдуулж эдийн засаг туйлдуулах гэсн бодлоготой, наадам хийчвэл дагаж баясах гэсэн нэг муу цүнх баригчийн бичиж байгаа царайг нь хардаа, эх орноо гэсэн хүмүүсийг хятад гэнээ өөрөө жинхэнэ хятад гаралтай н**ш байх нь

Avatar

Зочин 2020-07-07 66.181.161.23

Medrel muutai ym u haashaa ym…

Avatar

Зочин 2020-07-07 66.181.178.67

Хятад гэдэг үгээр юм болгоныг хорьж айлгах юм аа, яахав бусдыг дээрэлхэж, доромжлоход одоогоор хэрэг болж л байгаа байх. Улмаар наадах чинь дасал болоод юм болгоныг тэгж хараад хардаг, бодит байдлаас салаад ирэхээрээ болохоор юу болдгийг мэдэх үү, Шизофрениа (Schizophrenia) гэдэг юм. Эртхэн эрүүл мэндээ бод,

Avatar

Зочин 2020-07-07 185.216.35.170

za balaa duraakuud naadam gej hutsaj baigaad uvchin dotroo aldahviidee. archaagui huurnuud yumaa oligtoi hiij chadahgui baijiij bas naadamlahtaigaa. delhii dayaar tsar tahal bolood baihad joohon bolgoomjtoi baigaad gants jil unjichij chadahgui baina uu muusain hulgaach nar. erunhiilugch n ch erunhiilugch shigee baij chadahku teneg durak uuriinhuu biznesiig turiin munguur zasvarlaj baidag mulgui tolgootoi muu har huur. ene tomchuud ingej amidrahaas uheesee. irged n joohon uhaarch eserguitseesee.

Avatar

irgen 2020-07-07 66.181.161.8

hyviin baazryyga ylsiin tusviin mungu gylgyylah arga zaliig ch uzuulj bna da,hojim yamr amitad n umnuus n deelee numruh yum bol do.hariytslaga zaaval yarigdah yostoi do

Avatar

Иргэн 2020-07-07 203.91.115.54

Энэ олон гэрүүдэд гаднаас ирсэн хүмүүс ээ тусгаарлаад тус бүрт нь эко 00 тавиад өгөхөд болно шүү дээ. Тэгээд цэрэг цагдаагаар мануулна биз. Арай дэндүү байна даа монголчууд минь.

Avatar

Зочин 2020-07-07 98.253.30.34

Saihan nogoon gazriig ch naadam gej 2 honogt ulaan shoroo bolgoh n dee. Hungui geed bsn yaasan be? Haanaasaa iim 2500 hun garaad irev 1000 orchim n oroltsogch gehed 1500 uzehch magadgui tuunees ch iluu izehch bna daa.

Avatar

Зочин 2020-07-07 203.91.115.55

30 гэр бүл гэх шиг аюулгүй байдлын зөвлөлийн 3-н хамаатан саднууд байх л даа. Тэд маань 3 тэрбумаар баярлах нь.

Avatar

"Наадамчин" 2020-07-07 64.119.18.79

Энэ жилийн улсын наадам бол Ардын нам Ялалтын баяраа тэмдэглэх арга хэмжээ болж байх шив дээ хөөрхий УИХ-ын 75 гишүүн дээр нь Агентлагийн дарга Захиралууд тэдний эхнэр хүүхэд … Ард бид тэр "13-р зуун " цогцолбор луу ойртох аваас Цагдаа нарт нэвширтлээ бороохойдуулна , буудуулахгүй л бол их юм Сайхан наадаарай ихэс дээдэс минь !

Avatar

Иргэн 2020-07-07 98.234.112.193

Наадам хийх нэрээн Женкотур цахилгаантай сүлжээтэй болоод авлаа. Зам тавьж байгаа гээ биздээ. Жорлонгийн асуудал цаг давчуу учир амжаагүй байхлдаа. Хулгайч л бол хэзээч засардаггүй гэдэг нь үнэн юмаа даа. Улсын том үйлдвэр зочид буудлыг өөрийн болгосон нь багадаад байгаа юм байхдаа Женко!!! Херо Баатар мэт нь долигоноод үхлээ л дээ.

Avatar

Жонху 2020-07-07 202.55.188.43

Дандаа жонху хиых юм .

Avatar

Зочин 2020-07-07 66.181.168.8

ичмээр юм аа, улсын мөнгөөр хувийн амралт руугаа цахилгааны шинэ хүчдэл тавиулаад ичээчээ луйварчин

Avatar

arai arai 2020-07-07 69.216.127.48

icheech iim uym khiij bkhdaa

Avatar

Баабар 2020-07-07 68.100.237.110

Одоо болтол модон жорлонтойгоо 2020 он шүүдээ..

Avatar

Зочин 2020-07-07 104.244.76.13

Ingeed naadam gedeg turd baidag heden oligarhuudiin oroltsdog zuil boljee.

Avatar

Зочин 2020-07-07 64.119.16.123

Ichmeer yuma.juulchnii baaz surtalchilj 3 terbum ureed

Avatar

Zochin 2020-07-07 202.55.191.130

HERO ulsiin munguur uursunduu ih saikha content hiiged avchihvaa huurhii.

Avatar

Зочин 2020-07-07 192.82.76.109

өөрийх нь мөнгөөр хийх гээд байгаам уурлаад загнаад байгаа пяатканууд зүгээр байгаарай.та нар усан оргилуур эсэргүүцээд үхэх гээд байсан.одоо талбай лүүрэн амаа ангайгаад зургаа аваад зогсох ОРКУУД битүү байна лээ шүү

Avatar