Ши Жинпинь МАН-тай харилцаагаа гүнзгийрүүлэх хүсэлтэйгээ илэрхийлэв | News.MN

Ши Жинпинь МАН-тай харилцаагаа гүнзгийрүүлэх хүсэлтэйгээ илэрхийлэв

Ши Жинпинь МАН-тай харилцаагаа гүнзгийрүүлэх хүсэлтэйгээ илэрхийлэв

Ши Жинпинь МАН-тай харилцаагаа гүнзгийрүүлэх хүсэлтэйгээ илэрхийлэв

БНХАУ-ын дарга Ши Жинпинь Монгол Улсын эрх баригч МАН-тай харилцаа, хамтын ажиллагаагаа гүнзгийрүүлэх хүсэлтай байгаагаа Баасан гаригт /2020.07.03/ мэдэгджээ.

Тэрбээр МАН-ын дарга У.Хүрэлсүхэд хандсан мэдэгдэлдээ, Хятад-Монголын иж бүрэн стратегийн түншлэлийг улам хөгжүүлж, бүс нутгийн энх тайван, хөгжил цэцэглэлтэд хувь нэмрээ оруулахын тулд Хятадын Коммунист нам /ХКН/ МАН-тай бүх түвшинд, бүх салбарт харилцан солилцоо, хамтын ажиллагаагаа гүнзгийрүүлэх хүсэлтэй байгаагаа цохон тэмдэглэсэн байна. Түүнчлэн Хятад, Монгол нь уул, усаар холбогдсон найрсаг хөрш орнууд гэдгийг тэмдэглээд Covid-19 цар тахал дэгдсэнээс хойш хоёр тал коронавируст халдварын эсрэг нягт хамтран ажилласан нь хүнд хэцүүг хамтран даван туулж, бие биедээ харилцан туслах гүнзгий холбоотойг харуулсан явдал боллоо хэмээн хэлжээ.

Мөн У.Хүрэлсүх нь цар тахлын эсрэг дэлхий дахины тэмцэлд оруулж буй Хятадын хувь нэмрийг өндрөөр үнэлж буйд талархаад, Хятадын тал Монгол болон бусад оронтой цар тахлын эсрэг харилцан солилцоо, хамтын ажиллагаагаа гүнзгийрүүлж, эрүүл энх нийгмийг цогцлоох үйлсэд хамтран зүтгэхэд бэлэн байгаагаа илэрхийлсэн байна.

БНХАУ-ын дарга Ши Жинпинь цааш нь МАН, Монгол Улсын Засгийн газар болон Монголын нийгмийн бүхий л салбарын хамтын хүчин чармайлт нь Монгол Улс цар тахлаас урьдчилан сэргийлэх, хяналтад авах, эдийн засаг, нийгмийн хөгжлөө тогтвортой хадгалах гайхалтай үр дүнд хүргэж, парламентын сонгуулиа ч амжилттай зохион байгуулсанд баяртай байгаагаа илэрхийлжээ. Үүнээс гадна У.Хүрэлсүх ХКН үүсгэн байгуулагдсаны 99 жилийн ойгоор захидал илгээснийг дурдаад, ийнхүү захидал илгээсэн нь У.Хүрэлсүх болон МАН нь хоёр нам, хоёр орны харилцаанд өндөр ач холбогдол өгдгийг харуулсан явдал болсныг цохон тэмдэглэсэн байна.

Ши Жинпиньд илгээсэн У.Хүрэлсүхийн захидалд, ХКН-ын тууштай хүчин чармайлтаар Хятад улс цар тахлыг амжилттай дарж, иргэдийнхээ эрүүл мэндийг сахин хамгаалснаас гадна дэлхийн өнцөг булан бүрт байгаа хүмүүсийн эрүүл мэндийг хамгаалахад үнэтэй хувь нэмэр оруулсныг дурджээ. Мөн У.Хүрэлсүх нь сүүлийн жилүүдэд ХКН, МАН хоорондын солилцоо, хамтын ажиллагааны санамж бичгийн хүрээнд талуудын хамтын ажиллагааг бүх түвшинд амжилттай шинэ түвшинд хүргэсэнд баяртай байгаагаа илэрхийлээд цаашид хамтын ажиллагааныхаа ололт амжилтыг улам нягтруулж, хоёр орны харилцааг гүнзгийрүүлж, хөгжил цэцэглэлтийг ахиулна гэдэгт итгэж байгаагаа дурджээ.

Эх сурвалж: XINHUA

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
20
ЗөвЗөв
13
БурууБуруу
4
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

33 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Aav huu 2 2020-07-05 118.221.186.36

Aavaa gaa uulzaad hoorood uhehnee yadaj tuuhee medmeer yumaa ingej huuhed gedgee haruulj sohrood gariig n unsdiimuu geriig chin duurtel mongo ogii b*** h** gevel naad Suh chin za agaa l gene

Avatar

Bayarlalaa 2020-07-05 203.91.115.49

Aguu udirdagch shuu Manai munhiin hursh bilee udahgui hilee neej ediin zasagiin hariltsaa maani ulam ch erchtei yavah bhaa bugded ni amjilt

Avatar

Зочин 2020-07-05 64.53.213.82

sain horshiin hariltsaatai baih heregtei oirtoj nyagtrah hereggui zaitai zarchimtai baih ni manid ulziitei!

Avatar

Зочин 2020-07-05 66.181.161.48

Гар бариад бугуй барина, энэ бол олон ултай сөргөлдөөн хийчихээд өөрсдийн лайгаа бид нарт үүрүүлэх гэж байгаагийн жишээ.
Тэр туркминмстан улсыг хар х***а нар зүгээр л цэрэг оруулаад 3/1 эзлээд авчихсан, уйгур төвдийг хар, өвөр монгол малчид, зүтгэлтэнгүүдийг хар зүгээр л хорих лагерын орчин үеийн хувилбар… Хонконгийг Алдахгүйн тулд хууль гаргачихаад бүгдийг нь барьж хорьж байна. Олон хүн сураггүй алга болж байна. ..
Гүнзгийрэх шалтаг шалтгаан ч байхгүй зүгээр мартаад хая

Avatar

zochin 2020-07-05 202.126.88.64

Manai ulsiin huvid 2 hurshteigee hariltsaa sain baih ni chuhal. Hariltsaa muudaa sain yumand hurgehgui. Hiterhii oirtoh ch heteggui. Zainaas hariltsaa saitai baih heregtei.

Avatar

Diplomat 2020-07-05 74.105.51.49

Hudlaa medemhiirch baihaar ene bichleg buren uzchihvel olon ulsiin bodit baidliig jaahan deer oilgono doo!!!

Avatar

Монгол олон хөрштэй 2020-07-05 192.82.74.175

Манайх 2 хөрштэй гэдэг бодлоо толгойноосоо суга татаж хаях хэрэгтэй. Орчин цагт интернэт, мэдээлэл, онгоц, тээвэр хөгжсөн цагт 2 хөршөөс өөр гарцгүй гэдэг нь боломжгүй болсон зүйл. Юм хөгжих тусам Монгол олон хөрштэй болж байгаа орон. Зүгээр л бусдын шахаанд орж сүрдэх шаардлагагүй

Avatar

зочин 2020-07-05 66.181.161.113

Монгол улс 30 жил ямар ч гэсэн эрх чөлөөтэй явсан сүүлийн 300 жил дотор одоо ч өнгөрч байх шиг байна аа баттулга хүрэлсүх нарын байж байгаа байдлаас харахад оюу тологойн гэрээ хийсэн 5 толгойн гэрээний төсөл хийсэн эрдэнэтийн 49 хувийг монголд авчирсан хүмүүс шоронд орлоо гэтэл тэдний буянаар татвар орлого нь нэмэгдсэн байх юм мэдэхгүй юм даа

Avatar

зочин 2020-07-05 103.140.11.126

АЛЬ ЭРТ ХАРИЛЦАА "ГҮНЗГИЙРЧ" БАЙГАА ҮР ДҮНГ МАН СОНГУУЛИАР ХАРУУЛСАН МАНИЙГАА ХУУРАХ НЬ Ч ЯАМАЙ МАНЖИЙН ҮЕИЙГ САНАЖ БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ АЛИВАА ТҮҮХ ДЭВШСЭН ТӨВШИНД ДАВТДАГДДАГ ЯЛАГЧ НЬ УЛАМ ЯЛАХЫГ ХҮСДЭГ ХАРИЛЦАА САЙН БАЙХ БУРУУ БИШ БОЛОВЧ ӨӨР ӨӨРИЙН ОРУУЛЖ БОЛОХГҮЙ ҮҮД ХААОГА ХЭЛЖ БОЛОХГҮЙ БОДЛОГО БАЙХ ЁСТОЙ

Avatar

Зочин 2020-07-05 66.181.161.29

За болж байна. Ингэтэл манай амласан 30 мянган хонь мэнд явдаг байгаа даа? Энэ талын асуудалд анхаарал хандуулж буй хүн байна уу? Арай Манжийн үед То ван хятад наймааг молгидоод өнгөрөөсөн шиг юм болохгүй байгаа даа.

Avatar

Зочин 2020-07-05 213.143.48.241

ТУРКЕСТАНД УЙГУРЧУУДЫН ЭРХТЭНГ АВААД ХЯДААД БАЙГАА ШУЛМУУД ШҮҮ ДЭЭ👹👹👹

Avatar

Энхээ 2020-07-05 202.126.89.172

Нүүхгүйгээс хойш хөрш орнуудтай эвтэй байхн бидний амжилт болох байхдаа.Амжилт

Avatar

Зочин 2020-07-05 202.126.88.190

manai gol tejeegch uls maani shu

Avatar

Зочин 2020-07-05 150.129.140.67

Очиж, мантуу гуйгаач, илжиг ээ!

Avatar

Зочин 2020-07-05 150.129.143.8

Хүүр минь чи хятад хувцас өмсөж бгаа биз дээ.Эсвэл арьс нэхий углаад явж бай

Avatar

Зочин 2020-07-05 203.98.76.45

uuchlrai hytdaas ug n ymrch huwtsas awh shaardlggui ldee odoo bol tsag uur shvv dee mania uls hytdaas hmrltai bish zrm biznesmenuud l hamaarltai bolhoor iim pop ym yridgiin

Avatar

Зочин 2020-07-05 202.126.89.3

Ene hujaa naraa mongoloos gargachih teh uu, gulug muujgai alj iddeg!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-07-05 64.119.16.161

Si Jinpin ene hooson tolgoi Hurelsuhiig zajlahgui zalgina doo. Odoo ungursuun. Joohon tolgoi saitai injener, Baigaliin uhaanii hun songoj bgaachee turiin undur alban tushaald teneg Mongolchuudaa !!!

Avatar

зочин 2020-07-05 66.181.160.78

Монгол ноёдын шунлыг нь хангаж дийлэх юм бол уу даа … Манжын эзэнт гүрэн Монгол ноёдын шунал тачаалыг нь дийлэхгүй л мөхсөн юм гэдэг шд ..Одоогын Хятад эрхээч биш Манжуудаас арай баян байх л дөө ..

Avatar

Зочин 2020-07-05 202.9.46.49

Goridboo,

Avatar

СОНГОЛТГУЙ МОНГОЛ УЛС 2020-07-05 202.9.46.163

МОНГОЛ УЛС ХОЕР УЛСЫН ХООРОНД ХАВЧУУЛАГДСАН,ХОЕР ХОРШ УЛС МААНЬ УЛС ТОРИЙН ИЖИЛ ЗАГВАРТАЙ, ХЯТАД УРУУ ТУУХИЙ ЭД ЭКСПОРТЛОХ ЭДИЙН ЗАСАГТАЙ УЧИР МОНГОЛ УЛСАД УЛС ТОРИЙН БОЛОН ХУДАЛДАА ЭДИЙН ЗАСГИЙН СОНГОЛТГУЙ ХУССЭН ХУСЭЭГУЙ ХЯТАДТАЙ БУХ ТАЛААР ХАМТРАН АЖИЛЛАХ ООР СОНГОЛТ БАЙХГУЙ БИДЭНД ЭКСПОРТЫН ГОЛ БАРААГАА ОНГОЦООР ТЭЭВЭРЛЭДЭГ БОЛСОН ЦАГТ УЛС ТОР ЭДИЙН ЗАСГИЙН ООР ЗАГВАРЫН ТУХАЙ ЯРИХ БОЛОХООС ОДОО. ХОЕР ХОРШТЭЙГОО ЯЛАНГУЯА ХЯТАД ХОРШТЭЙГОО БУХ ТАЛААР ХАРИЛЦААГАА ХОГЖУУЛЭХ ЕСТ

Avatar

Зочин 2020-07-05 66.181.161.77

Тийм. Гэхдээ намтай? Монголын ЗГ-тай нягт хамтран ажиллана гэж болоогүй юу?

Avatar

Зочин 2020-07-05 202.126.89.3

End gulug barij alj ideed bgaa hujaa naraa gargaach ee!!!!

Avatar

Зочин 2020-07-05 103.212.117.64

Европын холбоо гээл бас нэг яах гээд байгаа нь мэдэгдэхгүй дотроо ч учраа олохгүй BREXIT болоод гол гишүүн Их Британи холбооноос гарлаа. НАТО гэдэг нету байгууллагаас болж АНУ-тай асуудалтай болчихлоо. Европын холбоо Хойд америк, Өмнөд америк, Африк, Дундад ази арабын ихэнх орнууд Хятадын хөрөнгө оруулалтын нөлөөн дор байна. Оросын гадаад бодлого дэлхийг чичрүүлж байна. Бид тэгээд яг таг дунд нь байдаг улс яах вэ? Ардчилал эхэлснээс хойш л барууныхны заавраар яваа биздээ?

Avatar

Зочин 2020-07-05 103.212.117.64

МУ төвийг сахигч орон бус гэдгээ албан ёсоор баталгаажуулсан гэж мэдээнд гарсан байсан. 3 дагч хөрш гээд барууныхан бидэнд яг юу өгсөн юм бээ? Хятад Оростой ойр байдаг болохоор л бизнес хийх гэж хөрөнгө оруулдаг бусуу? Оюу толгой л гэхэд баахан хятад ажилчид л ажиллаж байгаа биздээ хө. ОУВС, Дэлхийн банк, АХБ гээл баахан банкууд, дандаа л зээл өгдөг болохоос тусалж байсан удаа байнуу? Зөвлөхүүд гээл толгой эргэм өндөр хөлстэй баахан нөхдүүд юу ч хийж байгаа нь мэдэгддэггүй.

Avatar

z 2020-07-05 202.131.225.197

Bitgii hudalaa shaagaad bai. OT d odoogoor ajillaj baigaa hyatad hun alga.

Avatar

Зочин 2020-07-05 103.212.117.64

Бүтээн байгуулалтаа тэгээд хэнээр хийлгэсийн? Уурхайн хөгжүүлэлтийн үе шатанд хятадууд орж ирэхгүй тэгээд Монголчууд Австрали Канадчуудтай нийлээд хийсээн гэх гээд байнуу?

Avatar

Z 2020-07-05 64.119.19.147

Z chi yamar buduuleg yariatai hun be? Shut up dummy n get back to being a do nothing sheep.

Avatar

Z 2020-07-05 64.119.19.147

Yaasan buduuleg ug ve.Shut up please.

Avatar

Зочин 2020-07-05 66.181.161.15

hahahaha harin tiin te atsaa

Avatar

Зочин 2020-07-05 202.9.46.65

Хүрэлсүх, Баттулга 2-н сайн ах.

Avatar

Зочин 2020-07-05 103.229.123.169

Mongoliig Shanhain baiguullagad elsuuleh ajillagaanii neg heseg gej haragdaj bna. Elsej bolohgui shuu busee changlaad shudee zuugaad hundreliig davan tuulsan baihad Mongolchuud tsaashid ulam l amidrah chadvartai uhaalagaar hugjih bolno. Belen um goridood n end tend ocher niileed bail ulam buurai doroi bolohiin toondon l bilno.

Avatar

Oogiihh 2020-07-05 202.9.46.144

Yu ch gesen ugiin be ymar negen nam gadnii orontoi hariltsaj boloh uu bj bolomgui doromjlol bn shuuu

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж