"Наадамд зориулсан 3 тэрбумыг бүгдийг нь үрэхгүй" | News.MN

"Наадамд зориулсан 3 тэрбумыг бүгдийг нь үрэхгүй"

"Наадамд зориулсан 3 тэрбумыг бүгдийг нь үрэхгүй"

"Наадамд зориулсан 3 тэрбумыг бүгдийг нь үрэхгүй"

Үндэсний их баяр наадам эхлэхэд цөөхөн хоног үлдсэн энэ өдрүүдэд заавал гурван тэрбумын төсөв зарцуулах нь буруу, зөв гэсэн хэлэлцүүлэг олон нийтийн дунд өрнөөд байна. Өнгөрсөн жил гэхэд Үндэсний их баяр наадам зохион байгуулахад 2,9 тэрбум төгрөг зарцуулж байсан бол энэ жил коронавирусийн цар тахалтай холбоотойгоор үзэгчгүй, цомхон наадамд 3 тэрбум төгрөг зарцуулахаар төлөвлөсөн.

Гэхдээ Үндэсний их баяр наадам зохион байгуулахад заавал 3 тэрбум төгрөгийг бүгдийг нь ашиглахгүй гэнэ. Энэ талаар Хотын даргын үүрэг гүйцэтгэгч Ж.Батбаясгалан “Төсвийн тухай хуулийн дагуу өнгөрсөн хугацаанд хийгдсэн төсвөө баримталж байгаа. Бид өнгөрсөн оны 11-р сард коронавируст цар тахал гараагүй байхад бид наадмаа төлөвлөөд, төсвөө баталчихсан байсан. Гэсэн ч бид төсөвлөсөн мөнгийг бүгдийг үрнэ гэж байгаа юм биш. Хөл хорио хязгаарлаад, цагаан сараа ч хийгээгүй. Мөн Үндэсний их баяр наадмаа үзэгчгүй биш телевизээр дамжуулаад үзүүлэх гэж байна. Үндэсний их баяр наадмыг зохион байгуулах комиссын дэд даргын хувьд дахин хариуцлагатайгаар мэдэгдэхэд бид байж болох хамгийн бага мөнгийг наадмын зохион байгуулалтад зарцуулна.  Харин яг одоо гүйцэтгэлийг нь хэлэх боломжгүй байна. Гэхдээ ил тод болгоно” гэдгийг онцоллоо.

Сануулахад, энэ жил Үндэсний их баяр наадмын сур, шагай, бөхийн барилдаан 13-р зуун цогцолборт болох бол хурдан морины уралдаан Хүй долоон худагт болно. Үзэгчгүй зохион байгуулах наадмын үйл ажиллагааг олон нийтийн хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр шууд дамжуулах юм.

Ш.ОЧ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
26
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ХахаХаха
4
БурууБуруу
3
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

54 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Irgen 2020-07-04 66.181.182.187

Ene nuhur eneniihee hariud eurunhiilugchiin buyanaar tom alban tushaald ochsoon hugshchuulee. 3 ter bum harmainii mungu

Avatar

Irgen 2020-07-04 66.181.182.187

Manai eurunhiilugch battulga iin 13 dugaar zuun ded butetstei bolson saikhan naadam bolloo bayar hurgey. Mingii mongoliin ard irgediin mungu Tatvariin mungu zuv zohistoi zartsuulagdaj bgaad bayartai bna geh yumu haashaa yum hahahaha

Avatar

ganbaa 2020-07-04 64.119.19.196

Junai gaigiin huurai huu

Avatar

3 ter bumaar yu hiih ve ? 2020-07-04 59.153.113.113

Tsagdaa tsagdaagiinhaa huvtsasiig l umsuh heregtei. Ugaasaa turiin munguur uuruur helbel bidnii ugsun tatvariin munguur unegui huvtsaslaj baigaa shuu dee. 3 baitugai 1 terbum ch ihdeheer b ene jiliin huvid. Uzegchgui yum chini yund tiim ih mungu shaardlagatai baigaa yum be, teriigee il tod shilen bailgah heregtei yum yer ni. Harin ter munguuruu uneheer ard tumee heregtei zam guuree zasaad, mashinii zogsool geh met udur hund shaardlagatai, hotdoo heregtseetei baigaa zuilee l sain hiimeer

Avatar

Төв Хэнтийн цэвэр төв Халхууд 2020-07-04 202.179.24.61

Увс Ховдын дөрвөдүүд хүн биш,Завханыхан зав-хай,Говь Алтайнхан халтар, Архангайнхан танк хүлдэг,Хөвсгөлийнхөн хөлдүү,Булганыхан будилаантай,Говийнхон цус ойртсон дебилүүд.

Avatar

ЦОЛМОН 2020-07-04 202.137.144.230

НААДАМ ТЭМДЭГЛЭХ ШАЛТГААН ӨДӨР НЬ 1921ОНЫ7САРЫН 11НД ХЯТАДЫН ГАМИН ЦЭРЭГЖАНЖИН ШҮ ШУ ЖАНЫГ АЛЖ ХӨӨЖ МОНГОЛООС ХЯТАДЫГ УСТГАСАН ЯЛАЛТЫН ӨДӨР БӨГӨӨД ХЭРВЭЭ ЧӨЛӨӨЛӨӨГҮЙ БОЛ МОНГОЛ УЛС99ЖИЛИЙН ДОТОР БҮРЭН ХЯТАДЖИХ БАЙСАН, ТЭР ҮЕД НУУГДАЖ ХОЦОРСОН ТЭРНИЙ ДАРАА ҮЕД БАРИЛГА БАРЬЖ БАЙГААД НУУГДАЖ ҮЛДСЭН ГУЙЛГАЧИН ХЯТАДЫН ХҮҮХЭД АЧ ЗЭЭ НАР НЭГДЭН ӨРГӨН ФРОНТООР НААДАМ ЭСЭРГҮҮЦЭЖ БАЙГАА НЬ ТАГНУУЛЫН МЭДЭЭЛЛЭРРР ИЛ БОЛСОН ЭНЭ ДООР ЭСЭРГҮҮЦЭЭД БАЙГАА ХҮМҮҮС БҮГД ХЯТАД ЦУСТАЙ НЬ ТОДОРХОЙ БОЛСОН,

Avatar

Зочин 2020-07-04 122.201.21.87

Үрэхгүй гэнээ хахаха зарцуулдаггүй юм уу бүүр үрээд сурцан айн

Avatar

зочин 2020-07-04 103.9.90.130

Баяр наадамд ийм их хэмжээний мөнгө төсөвлөх цаг үе нь ер нь мөн үүү. Харалган дотортой гэхэд арай л харалган байгаа юм биш үү албад бид чинь сулдаж байна. Махныхаа үнэ ханшийг барьж дийлэхгүй, өнөөгийн нийгэмд тулгараад байгаа асуудлуудаа доривтой шийдэж чадахгүй байж хулгай хийхээрээ толгой нь сайн ажиллах юм аа. Бүхэл бүтэн 3 тэр бум шш дээээ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Наадамчин 2020-07-04 103.26.195.195

Ардын намынхан болон бүлэгтэй болсон Ардчилсан намынхан маань Ялалтын баяраа тэмдэглэх гэж "Арван гурав дугаар зуун" цогцолборт морилцгоох гэж байгаа юм байна Ард биднүүс бол тийш зүглэх ч эрхгүй зүглэх аваас Төрийн цагдаад бороохойдуулна ИХЭС ДЭЭДЭС МИНЬ САЙХАН НААДААРАЙ !

Avatar

Зочин 2020-07-04 64.119.19.172

Үлдвэл чи ав

Avatar

Зочин 2020-07-04 192.82.76.78

За нээх их сүртэй юм ярихаа болих хэрэгтэй. Сонгуулиар хамаг мөнгөө зарчихаад юу яриад байнаа?

Avatar

Зочин 2020-07-04 99.224.134.228

Ард түмний татварын хөрөнгийг хувьдаа завшиж байгаа Ерөнхийлагчийг хугацаанаас нь өмнө татах шаардлагатай. Төрсөн ахдаа тендергүйгээр хууль зөрчин ийм давуу эрх олгож байгаа Оюун Эрдэнэийг шүүхэд өгцгөөе.

Avatar

зочин 2020-07-04 66.181.191.76

Баяр наадамд ямар их мөнгө төсөвлөж байнаа цаана чинь гадаад улс оронд эх орондоо ирж чадахгүй олон монгол хүн байна,тусгай үүргийн онгоцны тасалбар нь хүн үнэмшмээргүй үнэ ярьж байна Ерөнхий Сайдаа гэтэл та нар Сонгуулийн баяр хэдэн саяар нь,Наадмын төсөв хэдэн тэрбумаар нь ингэж болдог юм уу цаана чинь монгол хүн мөнгө байхгүй гадаад улсад гадаа саданд хонож идэх хоолгүй зовж ядарч туйлдаж байхад төр засаг нь ингэж хөлөөрөө толгой хийж солиордогоо болих юм биш үү

Avatar

зочин 2020-07-04 103.140.11.126

3 тэр бумаа ядарсан арддаа баялгийн мөнгөтэй хамт тараагаад өгчих

Avatar

зочин 2020-07-04 103.140.11.126

наадмыг хэнд зориулж хийх гээд байна очиж үзэхийг нь хорьчихоод даапаалж байна уу очиж үзэж чаддахгүй юм бол наадмаар яах юм бид наадам хийгээд өгөөч гэж гуйгаагүй шүү баячууд хиймээр байгаа бол өөрсдөө мөнгөө нийлээд хий наадамд нэг ч мөнгөзарахыг иргэд бид зөвшөөрөхгүй шүү наадамтай мантай өнөө маргаашаа яах вэ гэж байхад новшнууд 3 тэрбумаар зугаацаж сонгуулийн ялялтаа тэмдэглэх гээ юу хуцаарай

Avatar

Зочин 2020-07-04 98.166.165.172

мянга бичсэнээс үйлдлээрээ харуул хамт шүү

Avatar

zochin 2020-07-04 59.153.112.176

xeden buxchuudiig bayarluulj yadag yum munguu xemne

Avatar

Зочин 2020-07-04 66.181.189.95

ОВОГ НЭР:
Жанцангийн БАТБАЯСГАЛАН

ТӨРСӨН ОН:
1983 оны 07-р сарын 12-ны өдөр

БОЛОВСРОЛ:
1990-1991 онд Москва хотын 779-р дунд сургууль
1991-1999 онд “Эрдмийн ундраа” цогцолбор сургууль
2000-2004 онд “Түшээ” дээд сургууль
2010-2019 онд МУИС-ийн Хууль зүйн сургууль

ЭРДМИЙН ЗЭРЭГ ЦОЛ:
Эрх зүйч, Хууль зүйн магистр

АЖИЛ ЭРХЛЭЛТ:
2004.07-2006.07 онд УИХ-ын Тамгын газар
2006.07-2008.07 онд УИХ-ын Тамгын газар, УИХ -ын гишүүний бие төлөөлөгч
2008.09-2012.09 онд Нийслэлийн Иргэдийн Төлөөлөгчдийн

Avatar

Зочин 2020-07-04 192.82.76.78

энэ намтраа тавьдаг нь яаж байгаа юм бол оо? мөнгө иддэггүй гээд харуулах гээд байна уу, чи биш цаана чинь НАМ чинь залгисныг хойхоолоод байгаа юм уу хаашаа юм.

Avatar
Avatar

Зочин 2020-07-04 66.181.189.95

Жанцангийн Батбаясгалан намтар
Тушээ сургууль тогссон тушээ болох нь тодорхой

Avatar

Хайран мөнгө 2020-07-04 202.55.188.94

Хайран мөнгө.

Avatar

Zochin 2020-07-04 14.35.207.208

Heniig huuraad bgaan malaa

Avatar

Зочин 2020-07-04 155.4.39.118

Mun ch targaljee . Gahai shig iim bastarduud yah be . hubalz shig

Avatar

Зочин 2020-07-04 66.181.185.205

ingen barin naadam hiij yah ve dee n**** yumaa neeree

Avatar

БАЯЧУУДЫН НААДАМ БА ЯДУУЧУУДЫН ХАР НУЛИМС 2020-07-04 67.81.184.102

БИД ХАР НУЛИМСТАЙ НААДАМААРГҮЙ БАЙНА

Avatar

Төртэй ард түмэн байх юмсан 2020-07-04 66.181.161.26

Үнэн үнэн миний хүү 2,999,999,999 төгрөг зарцуулаарай, Үнэн л байгаа биздээ 3,000,000,000 хүрээгүй. Ухаантай хүү…
Биднийг удирдаж буй үнэн төрх

Avatar

Зочин 2020-07-04 64.119.27.245

2 тэрбум 999саяыг зарцуулах бэз

Avatar

Зочин 2020-07-04 66.181.161.120

11 сард баталсан төсвийг онцгой үед өөрчлөх эрхийг засгийн газар эдэлнэ. Үүний төлөө засаг ажиллаж буй юм. Илүү зарлагадаж болно. Бас хэмнэж болно.

Avatar

Женко өөртөө нүх ухав 2020-07-04 103.10.21.52

Энэ жилийн наадамын төсвийн 3 тэрбум төгрөгний цавчаа нь 2021 оны ерөнхийлөгчийн сонгуульд Женкогын өмдийг шувталж хаяна даа.

Avatar

zochin 2020-07-04 202.21.108.167

Наадмаа болих хэрэгтэй. Тэгж тэрбумаар нааддаг гэж юу байсан юм. Цагдаад дээл өмсүүлнэ гэдгээ боль. Мөнгөө юунд зарахаа мэдэхгүй байгаа бол хотын борооны усны асуудлыг шийдээд өг!

Avatar

Зочин 2020-07-04 203.91.115.48

Юу ч гэхэв дээ. Эзэнгүй мэт байна даа. Ард түмэн бидний байж байгаа ч гэж… Саяхны энэ сонгууль… Энэ байдал юунд хүрч дуусах бол гэж бодохоос л…

Avatar

Энэ бузар зайлаач 2020-07-04 103.57.94.232

Жунайн бөгсийг долоож байсан одоо б**с долоогчоо өөрчилөөд л явна ??
Бүх хүний б**с долоож амьдрах уу чи…?
Яах гэж юуны тулд…?
Хамгийн чухал нэг юмыг ойлго. Хийсэн муу бүхнийг чинь үр хүүхэд чинь үе үедээ үүрдэг жамтай.

Avatar

Иргэн 2020-07-04 98.234.112.193

ЭНЭ ЗАЛУУ БАС ИХ БҮЛТЭРЧ БАЙНАА. НӨГӨӨ ААВДАА АДУУ МАНАХЫГ ЗААНА ГЭГЧ БОЛЖ БАЙНА УУ. 13-Р ЗУУН ЦОГЦОЛБОР БОЛ ЖЕНКО БАТТУЛГЫН ЭЗЭМШЛИЙН КОМПАНИ МӨНӨӨСӨӨ МӨНДӨӨ ХҮҮ МИНЬ. ЭНЭ ЯНЗААРАА БАТБАЯСГАЛАН. БОЛ ЗҮГЭЭР Л ДЭЭДСҮҮДИЙН ГЭР ХӨЛ ТОГЛООМ БОЛООД ДУУСАХ НЬ ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2020-07-04 98.234.112.193

НААДАМ ХИЙХ НЭРЭЭР 13 Р ЗУУН ЦОГЦОЛБОРЫН ОРЧНЫГ ТОХИЖУУЛЖ ЗАМ ТАВЬЖ, ШИЛЭН КАБЕЛЬ ЗЭРГИЙГ ҮНЭГҮЙ ТАТААД БАЙГААМ БИШҮҮ. ЭНЭ ЖЕНКО ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ГЭМГҮЙ ЦАРАЙЛЧИХААД ЮУ Л ХИЙГЭЭД БАЙНАДАА. НААДМЫН ХЕРО БААТАРААР НАЙРУУЛЖ ЦЭРЭГ ЦАГДААД ДЭЭЛ ӨМСҮҮЛНЭ ГЭЭД ЮЖ БАЛАЙРААД БАЙГАА ЮМ БОЛОО. НӨГӨӨ ЗАРДЛЫГ ХЬ ИХЭСГЭХГЭЭД ГАЖИГ ЮМ БОДООД Л ОЛЧИХ ЮМАА
ЭНЭ ЖИЛ НААДМАА ХИЙХГҮЙ ӨНЖИХ ХЭРЭГТЭЙ. ХИЙВЭЛ СТАДИОНДОО Л ХИЙНЭ БИЗДЭЭ. ХАА ХОЛЫН ТӨВ АЙМГИЙН ЭРДЭНЭ СУМАНД ХИЙХ ЯМАТ ХЭРЭГ БАЙНА. ИРЖ ОЧИН УНААНЫ ЗАРДАЛ ГЭЭД

Avatar

Еренд явж байж.. наадах 2020-07-04 202.9.40.125

34тэрбум $-ын ерее дарахад талыг нь атгуа зарвал МУ- хэд жил ч гэсэн тусгаар улс хэмээн аж терехед нэмэртэй баймаар…. Ийм тер засагтай улс мед угуй болох юм бна даа

Avatar

Зочин 2020-07-04 43.242.243.70

Наадмыг хийхгүй бол Ядаж ТВ "–"р болсон үзүүлж болно шүү дээ гээд л хэл үг гаргах хүмүүс бишгүйдээ л гарна рүиүүсийн аябг тааруулах гэж нэг хэцуүү юм байнаа

Avatar

Шүд хөлгүй арслан 2020-07-04 66.181.161.33

Женко турд наадам хийвэл 10р сард болох орон нутгийн слнгуульд МАН будаа Ингээд Хүрэлсүх шүдгүй дээрээ ХӨЛГҮЙ АРСЛАН болно.

Avatar

Зочин 2020-07-04 202.55.188.41

Нэмэхгүй бол их юм байлгүй

Avatar

Зочин 2020-07-04 202.55.188.85

Yu ch gexev de xuxuu min!!!

Avatar

наадамаа боль гээд байхад 2020-07-04 202.126.88.53

тэнэг гэхээр өөр үг алга даа

Avatar

Зочин 2020-07-04 202.126.88.137

Наадам наадам наадам??? Наадамаа болчих л доо. Юун 3 тэрбум вэ? Энэ Батбаясгалан бас мундаг эрийн гар хөл хүүхэлдэй бололтой. Ажлаа аваад 5 хоноогүй 13 зуун ерөнхийлөгчийнх биш 🤣🤣🤣 3 тэрбумаа бүтэнээр нь үрэхгүй ч гэх шиг 😂😂😂 Ичиж амьдраач манайхаан. Ард түмэн яаж болж бна гэж бодож бна ??? ТВ ээр өндөр хурдны интернэтээр үзүүлнэ ч гэх шиг наад мөнгөө өөр зүйлд зарцуулал даа. Зөндөөн л асуудал бна ш тэ

Avatar

Зочин 2020-07-04 66.181.161.26

Наадам гэж бөөн бөөн мөнгө зарж байхаар хэдэн хүнийг ажлын байртай орлоготой болгооч хэнд зориулж наадам хийгээд байгаа юм бэ? Хэний газар дээр наадам хийх гээд байгаа нь ойлгомжтой ыага Пялдагт

Avatar

Зочин 2020-07-04 202.131.240.170

s** MINEE ALIIG NI CH BITGII UR. TER CHINI MINII, BIDNII, ARD OLNII MUNGU. HACHIN MUU CHATSGA CHINI!!! KHURELSUKHIIG GAIGUI YUM BOLUU GESEN CHINI HALTAISAN HAR s** L BSAN BNSHD!!!

Avatar

АРАЙ Л ЮМ АААААА.... 2020-07-04 192.82.69.145

Yoooy…. Аргагүй л ҮХЭР МОНГОЛ гэж хэлүүлэхдээ таарсан сэтгэлгээтй хүмүүс байх юм даа бид. Эдийн засаг нь 40% унаалд байхад 3,2тэрбумаар бетонон ус оргилуур барьж, дахин 3 тэрбумаар зөвхөн дарга нарыг баясгах наадам нэртэй архидалтыг өөгшүүлж байдаг гүйээ мөн ОЙГҮЙ ТЭНЭГ УЛС аа дхдхдхдх….
Дараа нь гаднаас өндөр хүүтэй зээл авч, урд зүгээс үнэтэй, хортой хүнс оруулж ирж идэх хүү тэ???
Эвдэрхий зам дээгүүр онхолд иргэд амиа алдана, ямбий барилгаас хүн унаж үхнэ, тогтоол усанд хүүхэд эндэнэ..

Avatar

зочин 2020-07-04 192.82.64.190

Стадионыхаа гадаа баатрын хувцастай цэргүүдээ зогсоогоод л тэндээ наадмаа хийж яагаад олохгүй гэж. Заавал Женкогийн газар хийдэг нь ямар учиртай юм бэ?

Avatar

Зочин 2020-07-04 202.21.108.30

Ene neg ih chuhal tsaraitai tsunh uuregch chine marzganaad baidgiimuu turulhiin yumtai yumuu.

Avatar

Зочин 2020-07-04 202.126.88.236

3 тэр бумаас хэдийг хулгайлж үлдсэнийг ньхэмнэсэн болж шоудах гэж байгаан

Avatar

Зочин 2020-07-04 202.126.89.207

Huchinduulj baihdaa taarsan ard tumen

Avatar

(0))) 2020-07-04 66.181.161.65

Bullshit dogshit

Avatar

харамсалтай 2020-07-04 150.129.143.196

ХАР захаа хэвийн ажлуулж болоод байдаг. НААДМАА хийдгээрээ хийхэд юу болохгүй байна вэ? ЗАХаар өвчин дамжих боломжгүй юм уу?

Avatar

Зочин 2020-07-04 202.126.88.41

Жтээ

Avatar

Зочин 2020-07-04 202.126.88.41

13-зуунаас бөх үзэх стадионоос бөх үзэх ямар ялгаа байна. Ард түмний татварын мөнгийг дэмий үрж байна. Алсаас бөх харуулах гэж шилэн кабель тавьж байхаар алслагдсан сумдыг мэдээлэлжүүлэхэд зарцуулалдаа тэр нь өгөө

Avatar

Зочин 2020-07-04 66.181.161.108

Ерөөс эне жил наядам хийлгүй өнжих хэрэгтэй!!!!! Юуны чинь 3 миллиард төгрөг!!!!! Одно шин Засов кинь мөнгөө гөвчихсөн, дийлдэгээрээ муу ард иргэдээ л мөлжинө!!! Татвар нэмнэ гэсэн үг!!! Өөр замгүй юм чинь!!!! За ингээд энхрий хайрт нам засагтаа баярлаад л суух болж дээ!!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж