Тарваган тахлын халдварын 650 хавьтал байна | News.MN

Тарваган тахлын халдварын 650 хавьтал байна

Тарваган тахлын халдварын 650 хавьтал байна

Тарваган тахлын халдварын 650 хавьтал байна

Ховд аймагт 27 настай иргэн тарваган тахлын уушигны хэлбэрээр өвчилсөн болох нь батлагдсан. Түүний нэг хоёрдугаар хавьтал болох 650 хүн байгаа бөгөөд нэгдүгээр хавьтал болох төрсөн дүүд нь мөн тарваган тахал илэрчээ. Тиймээс тус аймгийн Жаргалант, Цэцэг сумдад тодорхойгүй хугацаагаар хөл хорио тогтоогоод байгаа талаар бид өмнө нь мэдээлсэн.

Одоогоор 27 настай иргэний биеийн байдал хүнд байгаа юм байна. Тэрбээр аймгийн нэгдсэн эмнэлэгт эмчлүүлж байгаа юм. Харин түүний дүү болох 17 настай иргэний биеийн байдал дунд байгаа аж. Түүнийг Цэцэг суманд эмчилж байгаа гэнэ. Дээрх тохиолдлын нэгдүгээр хавьтал 146, хоёрдугаар хавьтал 504 хүн байна. Нэгдүгээр хавьтал болох 146 хүнийг эмнэлэгт тусгаарлаж, антибиотик эмчилгээнд оруулжээ.

Мэрэгч амьтдаас хүнд халдварладаг гоц аюулт халдварт өвчин болох тарваган тахлаас урьдчилан сэргийлж, тарвага агнахгүй байх, тарваганы эд эрхтнийг түүхийгээр нь хэрэглэхгүй байхыг мэргэжилтнүүд зөвлөж байна.

Р.ДУЛАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
БурууБуруу
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ха ха 2020-07-01 202.126.89.155

Монголчуудаа гэж ийм усан тархитай өөдгүй арчаагүй амиа бодсон ялган гадуурхсан жирэмсэн эмийн шээх газраас хэтэрч үзээгүй тулга тойрсон хэрүүлтэй өөрөөсөө өөр хүнийг илүүд үздэг атгаг муу санаатай шуналтай хүн алж тоглосон аймшигтай хүнэнцэрүүд болж дээ

Avatar

Зочин 2020-07-01 43.242.243.56

Muusain ulburch ukhekh shakhsan teneg amitad. Nukhend amidardag amitad bainga uvchin teej yavdag, idekhgui bj bolokhgui bna uu??? Sarisan bagvaakhai iddeg khyatuudaas yalgagdakh yum alga!!!!

Avatar

Зочин 2020-07-01 172.22.6.79

Khovdiinhon iim uudgui shdee

Avatar

Зочин 2020-07-01 203.91.115.46

Үхань вирус тарчихсан биз. Эрх баригчид худалаа тарваган тахал гэж нууж байгаа биз. Ямар коммунистуудыг мэдэхгүй биш.

Avatar

123456 2020-07-01 49.0.212.182

Нийслэл рүү тахал тараа

Avatar

ЖОЧИН 2020-07-01 202.126.89.247

КОВДЫН КАРХ ИДЭГЧДИЙГ КОТОД БҮҮ ОРУУЛ.

Avatar

Түвшин 2020-07-01 202.126.90.3

Чи хэн бэ? Зэ юу Хэ юу эсхүүл Кэ юу?

Avatar

Zochin 2020-07-01 103.80.211.54

turj uheh geed bsiin bh daa. harhnii mah idehee boliochee

Avatar

Зочин 2020-07-01 66.181.176.32

uheruud ee harhnii mah idehee boliochee zavaarsan ymnuuda

Avatar

Зочин 2020-07-01 207.6.112.23

Yamar zavaan olon huntei havitdag zaluu ve? Bi nasandaa ch 600 hun zuglarsan gazar haraagui baihad, ene odoo unen heleed baidgiinmuu hudlaa yariad baidgiinmuu? 650 huntei 1 hun heziidee uulzchihdgiin?

Avatar

Зочин 2020-07-01 202.21.113.82

Юу гэж нэг хүн ийм олон хүнтэй харьцахав дээ??? Гинжин хэлхээгээр тардаг өвчин, нэгдүгээр тойрог, хоёрдугаар тойрог гээд бичсэн байна шүү дээ. Хүн хүнээс цааш дамжсаар 600 гаруй болохгүй юу даа. Юм сайн унш, уншсан юм аа сайн ойлго кк

Avatar

зочин  2020-07-01 103.57.95.226

өлөв дөлөв долоосон оркуудын хийж чадах ажил гоц халдварт өвчин тараах.

Avatar

Зочин 2020-07-01 202.131.225.197

Энэ заваан мэрэгчийг яагаад үхчих гээд иддэг юм бэ? Өлөн ард түмэн шүү. Том хархаа идээд тахлаа тараагаад байж дээ. 10 сая хүний аминд хүрсэн тахал тараадаг амьтан гэдгийг мэддэг хүн хэр их байдаг бол доо: Чааваас. За тэр ч яахав тахалгүй цэвэр хонины мах зарна шүү гээшшшшш ххахаххахаха……

Avatar

Зочин 2020-07-01 66.181.185.238

ХУУЛИЙН ЗОХИХ ШИЙТГЭЛИЙГ НЬ ЗААВАЛ ХҮЛЭЭЛГЭЭРЭЙ !

Avatar

иргзн 2020-07-01 202.179.26.155

п***а энэ Тарвага зурмаа идэхгүй бол өлсөж үхэх гээд байдаг юм байх даа

Avatar

Зочин 2020-07-01 202.21.127.30

ene chine yun Corona metiin uvshin shuu.

Avatar

Зочин 2020-07-01 172.58.143.245

Ene ih zardal chiregdeliig hen toloh ve? Tatvar tologchid uu tahal tussan taraasan humuus uu?

Avatar

Зочин 2020-07-01 202.126.89.226

Идэхгүйл байгаач үхлээ юу.

Avatar

Зочин 2020-07-01 202.170.80.25

odo l ingej surjignej bgaa ch bugd l idej bga shdee hudlaa hudla yritsgaasn humuus . bugd l boodog gl daiedag bailgu

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж