АН-ын залууст дамжуулах үг: Айж бүү амьдар | News.MN

АН-ын залууст дамжуулах үг: Айж бүү амьдар

АН-ын залууст дамжуулах үг: Айж бүү амьдар

АН-ын залууст дамжуулах үг: Айж бүү амьдар

УИХ-ын 2020 оны сонгуулиар Ардчилсан нам ахиад сөрөг хүчин болж, дөнгөж 11 суудал авсан. Тиймээс С.Эрдэнэ ажлаа өгөөд байгаа билээ. АН-ын ялагдлыг тус намын гишүүд дэмжигчид янз бүрээр тайлбарлаж буй. Улс төр судлаачдын хувьд АН-ын ялагдлын гол шалтгаан бол сонгуулийн тогтолцоо гэж үзэж буй юм. З.Энхболд УИХ-ын дарга байхдаа холимог тогтолцоог жижиг мажоритари тогтолцоогоор сольсныг олон хүн тухайн үедээ сануулж, буруутгаж, ухарсан алхам боллоо гэж  шүүмжилж байсан юм. Харамсалтай нь, 2016 оны сонгуулийг жижиг мажоритор тогтолцоогоор явуулснаар АН-д саналаа өгсөн олон сонгогчийн санал гээгдэж, МАН үнэмлэхүй олонх болсон. Энэ удаад ч Ардчилсан нам нийт сонгогчдын 40 хувийн саналыг авсан ч дөнгөж 11 суудалтай үлдсэн билээ.

"Унасан бөхөд шалтаг мундахгүй" гэгчээр сонгуульд ялагдсан ялагдлаа Ардчилсан намын залуус өрөөл бусдаас эрж хайх болсон. Жишээлбэл, Ардчилсан залуучуудын холбооны тэргүүн С.Эрдэнэболд өчигдөр нүүр номдоо байр сууриа илэрхийлэхдээ "МАНАН мафийн мэхэнд уналаа" гэсэн нь олон нийтийн сүлжээнд багагүй шүүмжлэл дагуулсан. Учир нь, өнгөрсөн гурван жил С.Эрдэнэболд АН-ын шинэчлэл дээр ажиллаж, залуучуудын байгууллагыг нь толгойлж ирсний хувьд ч хариуцлага хүлээх ёстой хүн мөн үү гэвэл мөн.

Ардчилсан намын залуусын хандлага, үзэл баримтлалыг нь харахад ардчилал, хүний эрх, эрх чөлөө, өмчийг хамгаалахаас илүү  Ерөнхийлөгч Х.Баттулгад хэн тал алдахгүй байх вэ гэсэн "уралдаан" өрнөж байх шиг, хөндлөнгийн хүний нүдээр дүгнэвэл шүү дээ.

Олонх нь "би тэр муу хүмүүстэй хамаагүй, танд сайн байдаг шүү" гэсэн мессежийг ил далдаар илэрхийлж буй Ардчилсан намын залуус амиа хоохойлж, ах нарынхаа ард нуугдахаа болих цаг болжээ. Ардчилсан намын ялагдалд хууччуулаасаа илүү залуус нь буруутай.

АН-ын үнэт зүйл, туг нь ардчилал, хүний эрх, эрх чөлөө. Гэтэл өнгөрсөн гурван жил Монголд  бусдын өмчийг дээрэмдэж, ардчиллыг үгүйрүүлж, хүний эрхэнд халдаж, Үндсэн хуулийн бус аргаар хууль, шүүхийг гартаа атгаж, үзэл сурталын хоригдлуудтай болчхоод байхад АН-ын залуус хаана байсан вэ. Тэд ядаж л Л.Оюун-Эрдэнэ шиг, Х.Нямбаатар шиг итгэл үнэмшлийнхээ төлөө ил цагаан тэмцэж чадсан уу. Тиймээс албан тушаалын сургаар ам нь нээгдэх болсон АН-ын залуус өөрсдөөсөө ич. Өөрсдөө ил гар.

Эрдэнийн Бат-Үүл ахынх нь үгийг АН-ын залууст дамжуулъя.

Хууль бусаар цагдан хоригдсон улс төрийн хоригдол-нөхдүүдийнхээ эрхийг чадвал хамгаалах ажил л надад үлджээ.Улс төр одоо залуучуудын ажил болсон!
30 гаруй жилийн турш сайн нэр дуулаагүй ч ардчилал эрх чөлөөний төлөө зүтгэсэн ахаас нь залуустаа амжилт хүсье дээ! Айж бүү амьдар!

Б.БАТ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
33
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

47 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2020-07-01 103.140.11.126

АН-ыг дэмжихгүй байгаа нь 1 дотоод зөрчил МАН үүнийг ашиглаж хутгаж сурсан мэргэжлийн нам 2 сонгогчдын боловсрол өнөөдөр зөвхөн хамраа харж байна 3. УИХ-ын сонгуульд бүгд аж ахуйн даргын амлалт өгөөд улс төрийн ажлаа ярилгүй молигдож сурсан энэ нь сонгогч зөвхөн юу хийж өгөх үү надад ямар ашигтай гэдгээ хардаг түүнээс улс төрчид ялангуяа УИХ танд ямар ашигтай хууль боловсруулах, ямар ашиггүй хуулийг өөрчлөх талаар л ярьж ялсан нь биелүүлж байвал ард түмэн өөрсдөө амьдраад явчихнаа одоо жирийн и

Avatar

иргэн 2020-07-01 66.181.161.6

АН-ын залуус эрдэнэтийн 49%,дубайн гэрээ,чингис самуурай бонд,улсын эдийн засгийг самарсан луйварчингуудтайгаа тууштай тэмцэж чаддаггүй маш хулчгар тул намынхаа нэр хүндийг шавартай хутгаж байна.Намаа цэвэрлэж шинэчилэхгүй бол 2024 оны сонгуулаар ч ялагдана.Тиймээс намдаа шинэчлэл хийж шударага ёсыг тогтоох хэрэгтэй???

Avatar

Буруу Цолмон 2020-07-01 103.10.23.119

Таа нар бол доо Үнэндээ бол АНчинь МАН аас муу нам шүү АН төр бариж чаддагүй хулгай луйварын замаар Монголыг хөтөлөж
өрөнд оруулсаар ирсэн нам Дувайн гэрээ Эрдэнтийн луйвар зэрэгийг АН хийсэн урд урд жилүүдэд банкний хувьчлал нэрээр том луйвар хийж байсан Эрдэнэ даргагын үед шудраг хэсгээн ад үзэж хулгайч нараар дүүрсэн МАН харин муу ч гэлээн дотороосоон цэвэрших гэж ядаж яваа нам хэдийгээр хулгай луйвар хийдэгч төрийг АН аас дээр бариж чаддаг нам

Avatar

Зочин 2020-07-01 84.78.246.0

Ehleed zuv bichij surmaar

Avatar

Зочин 2020-07-01 59.153.112.219

Саяхан хэвлэлийн бага хурал хийнэлээ. АН-ын залуус бас л ах нарынхаа араншингаар ярьсан, АН-ын удирдлага ЖДҮ, 60 тэрбумыг сайн ярьсангүй гэх шиг. Ийм арга барилаар явахгүй дээ. Тэд ЖДҮ бол зээл, 60 тэрбум бол АН-ын зохиол болохыг мэдэж байгаа

Avatar

Зочин 2020-07-01 103.229.121.3

АН-н залуус гэж олигтой ольхиотой юмнууд vзчээд егье!! гэсэн ч байхгvй юм билээ!! Их бодож л томоор хулгайлж луйвардаж чадаагvй аз нь дутсан жижиг хулгайч нар!!!

Avatar

Зочин 2020-07-01 202.131.245.243

элбэгдоржийн л бас нэг хуулбар

Avatar

Мо 2020-07-01 202.126.90.134

Залуучууд зөв ярьж зөв хөдөлж байгаа дэмжиж байгаа шүү.

Avatar

Зочин 2020-07-01 103.10.23.119

Эрдэний бөхс долоогч нар

Avatar

Иргэн 2020-07-01 202.179.21.196

. А. Н намынхан батүүл баярцогт эрдэнэ ,магнай ,халзан ганболд, баасанхүү мэтиин олонд нэр хүндээ алдсан шударга бус хүмүүсээр намаа дүүргээд байхад яаж хүмүүс итгэх билээ. Одоо тэд ядахад намын нэр хүндэд харшлаад байгаа элбэгдоржиин бүлэглэлиин хүмүүс ,олонд нэр хүндээ алдсан хуучин лидерүүдээсээ салахгүйгээр худлаа шинэчлэл ярьж дүр эсгэсэн өөрчлөлт хиигээд нэгэнт явахаасаа өнгөрлөө

Avatar

k0rzza 2020-07-01 202.126.89.180

Тархины доройтолд орсон монголчууд маань ийм зүйлд коммент бичиж цаг алдаж яадаг байна.

Avatar

Зочин 2020-07-01 202.126.89.130

Ц.Элбэгдоржын гөлөгнүүд зайлаа . Эд нарыг цэвэрлэж байж АН сэхэнэ .

Avatar

зочин 2020-07-01 202.126.90.34

ЭЛБЭГДОРЖ ХУЛГАЙЧ АН-Д ИХГАЙ БОЛЛОО ЭНИЙГ ШОРОНД НЬ ЯВУУЛААЧ ҮҮНИЙ МѲР СҮҮДРИЙГ Ч МОНГОЛ ТѲРД БҮҮ ОЙРТУУЛ ХУРИМЛАСАН ХѲРѲНГИЙГ ЯАРАЛАЙ ХУРАА ЯЛЫГ ЭДЛҮҮЛ

Avatar

Зочин 2020-07-01 192.82.76.241

Нэгэн залуу эр их эрдэмтэн Ринченд бараалхаж, дэд эрдэмтэн болох санаатай бичсэн диссертацаа үзэж зөвлөгөө өгөөч гэж гуйсан юм байх. Ринчен гуай өнөөхийг нь огт харалгүй, "Энэнд ээ намайг баахан муулаад биччих. Тэгвэл танд дэд эрдэмтэн зэрэг төвөггүй олгоно доо гэж хэлсэн юм гэнэ билээ.

Avatar

Зочин 2020-07-01 66.181.161.21

Эрдэнэболд зайл

Avatar

Зочин 2020-07-01 217.255.54.195

Магнай мэтийн шараас цэвэрлэ намаа. Өлөн бэлтрэг.

Avatar

Зочин 2020-07-01 202.131.245.243

тарвагадорж, сахалт эзэн, эрдэнэ ван, яргачин хурц нараас айна шүү дээ, наадуул чинь. кккккккккккк

Avatar

Яринпил 2020-07-01 139.5.219.253

Битгий ариун явдалтан болж хөрөө шиг донгогдож, хэрээ шиг гуаглаж, чоно шиг үлиад бай. С.Эрдэнэболд огцрох ёстой. Юм үнэнээрээ шударга байх ёстой. Хариуцлагаа үүр.

Avatar

Яринпил 2020-07-01 139.5.219.253

С.Эрдэнэболд УИХ-ын сонгуульд ялагдсан хариуцлагаа ухаарч, АЗХ-ны ерөнхийлөгчөөс даруй огцрох ёстой. Битгий бие арьсаа хамгаал. Ялагдлаа битгий сонгуулийг тогтолцоонд тох. Тэгээд МАН яагаад ялалт байгуулсан болж таарч байна. Сонгуулийн тогтолцоо ганцхан намд үйлчилдэггүй юм байгаа биз дээ. С.Энхболд сонгуульд ялагдсан тул ялгаа байхгүй С Эрдэнэ шиг даруй огцор

Avatar

Яринпил 2020-07-01 139.5.219.253

С Эрдэнэболд АН-ын төлөө, ардчилалын төлөө яг юу хийсэн залуу юм дээ. Ц.Элбэгдржийн цүнх барьж л явсан байх юм билээ. МАRS-V төслөөр нь л гадарлахаас бус АН-ын залуу гэдгийг нь, АЗХ-ны ерөнхийлөгч гэдгийг нь сонгуулийн дараа л мэдлээ. УИХ-ын үеэр энэ холбоо юуч хийж чадаагүй тиймээс С.Эрдэнэболд ч огцрох ёстой .

Avatar

Зочин 2020-07-01 112.72.9.150

Залуус эрдэмд сур, амьдралд туршлага хуримтлуул, юун улс тер!!!

Avatar

Зочин 2020-07-01 202.126.89.22

Ардчилсан намыг дагасан хүмүүс шоронд эсвэл ажилгүй лааз өшиглөөд л явна ш дээ , тэгэхээр хэн энэ намыг дагаж далдагнах вэ дээ, одоо хөгшчүүлийг нь хар амтай болгон зөнөг бат үүл , авлигчин элбэгдорж, зика вирус ,авлигчин баярцогт гээд л харааж байна ш дээ, хэн ингэж хараагдахыг хүсэх вэ

Avatar

Ajaa taij 2020-07-01 202.9.46.160

Haraahaas ain gej uy baihav. Ah nariinhaa buyanaar haraah harluulah shuuhiig orloj yallah hutsaldah erh chuluutei bolsondoo bayarla. Erh chuluug chini boimlood ireheer ahaa namaig avraarai geed oriloldov. Hunii uuriin itgel setgel zutgeliin hulgaich tsagaan zahtai ulun buus hirtei zahtai ork pop torolluud mini.

Avatar

Бод 2020-07-01 202.21.108.188

АРДЧИЛАЛ гэдэг үгний хэлзүйн үндэс нь Ард …тэгэхээр ард нийт АН ийг хүлээн зөвшөөрөхгүй байхад ….!!!

Avatar

зочин 2020-07-01 202.126.89.212

МАНгаруудын эсрэг Их Эвсэл байгуулаа …. Тэгээл наад МАНгарууд чинь дууснаа .

Avatar

иргэн 2020-07-01 66.181.179.68

АН ард түмнээ хар масс гэх мэт олиггүй нэр өгснийхөө үйлийн үрийг амсаж ялагдалд хүрсэн гэж хууччуул ярилцах юм. Үйлийн үр гэж байдаг юм шүү залуус минь. Сэтгэлээ түвшитгэж зөв үзэл хандлагаар ажиллаж амьдарвал муу муухай бүхэн тойрон гардаг гэдгийг бүү март

Avatar

зочин 2020-07-01 66.181.161.94

Ер нь одоогийн залуус нэг л их шинэ юм ярьсан биеэ тоосон цүнх барих, доль үсрэхэд гарамгай мэргэжсэн, ёс суртахуун гэж бүр байхгүй оюуны хоосролд орчихсон улс байх юм. Барууны өндөр хөгжилтэй оронд сурч боловсроод монголдоо ирэлгүй тэнд ажиллаж байгаа залуус энэ ангилалд хамаарахгүй. Ирсэн нөхдүүд нь тэнд шударгаар амьдарч чадахгүй болохоороо монголын нөхцөл байдлыг сайн мэдэж аль нэг нам, улс төрийн хүн дагаж хялбар аргаар төсвийн мөнгөнд гар шургалж баяжих сонирхолтой байдаг нь ил тод л байна

Avatar

Зочин 2020-07-01 49.0.170.94

40 биш 24 хувь худлаа бичхээ болино уу

Avatar

Зочин 2020-07-01 202.9.40.156

ДАРАВГАР МАГНАЙГААСАА САЛСАН НЬ ДЭЭР ШҮҮ !!!

Avatar

zochin 2020-07-01 203.91.115.253

Залуус бараа бологчийн статусаа зоригтой өөрчил. Эрх мэдэлд шунах, жижиг албан тушаал горилж амьдрахаа болихоос эхэл. Олон нийтийн зүтгэлтэн болж хүмүүсийг араасаа дагуул. Ард түмнийхээ төлөө амьдар. Дараа нь төрийн зүтгэлтэн болоход чинь хэнч татгалзахгүй, саналаа өгөхгүй асуудал гарахгүй. Өнөөдөр бол ах нар, өвөө нараасаа ялгарах юу ч харагдахгүй л байна. Өөр залуус гарч ирэх хэрэгтэй. Танигдатлаа удах нь ойлгомжтой. Тэр цагт АН үнс нурам дотроос өндийж ирэх биз

Avatar

Зочин 2020-07-01 202.179.21.205

ha ha ha p***a mini ee 2008 ony 7 saryn 1nd temtsel hiisen zaluuchuudyg CHI UY Gelee!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????/
Chi uy gelee!!! Deeremchid gel uu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Chi ter uyed temtseh bsan ium. FUCK BAT UUL EE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fuck

Avatar

Зочин 2020-07-01 202.179.26.198

Ардчилалыг байлгахгүй байх сонирхолтой МАГ намын өгөөшинд унасан . Энэ нам бүх юмыг дарангуйлал доор явуулдаг Ард түмнийг ийм байдлаар л байлгах сонирхолтой . Саяны сонгуулиар бүр ч тодорхой харагдлаа АН өөрсдөө сайн ажиллаж эдний эсрэг ажиллах хэрэгтэй байсан юм

Avatar

АЙДАС 2020-07-01 202.179.26.154

АЙЖ ЯВАХ АМИНД ӨЛЗИЙТЭЙ. АЙНА ГЭДЭГ НӨГӨӨ УТГААРАА ХУУЛЬ ХҮНДЛЭХ, БУСДЫГ ХҮНДЛЭХ ГЭДЭГТЭЙ АГААР НЭГ. ӨӨРИЙГӨӨ ХАМГААЛАХ ГЭЖ ЗАЛУУЧУУДЫГ БҮҮ ДОРГИО. ЯС ЮМАН ДЭЭР ӨӨРӨӨ ҮХТЛЭЭ АЙЧИХСАН ЯВАА.

Avatar

Зочин 2020-07-01 202.179.25.90

ЗА ОДОО НӨГӨӨ МУУ ТАРВАГА ЭЛБЭГДОРЖ ӨӨРЛҮҮ НЬ ЗАЛУУС ДАЙРААД ЭХЭЛСЭН ЧИНЬ БУУНЫ НОХОЙГООРОО ХОГ ШИДЭЖ ЭНЭ ТЭР. ЗАЙЛАА МУУ ХӨГШИН АН-УСЫН ЛАӨЛАРУУД АА.

Avatar

зочин 2020-07-01 192.82.73.168

эЭРДЭНЭБОЛД ЧИ БАТТУЛГЫГ ДОЛИГОНООД ХОЛ ЯВАХГҮЙ ДЭЭ

Avatar

зочин 2020-07-01 192.82.73.168

ЭРДЭНЭБОЛД ЧИ БАТТУЛГЫГ ДОЛИГОНООД ИХ ХОЛ ЯВАХГҮЙ ДЭЭ. ТА НАРЫН ТЭМЦЭХИЙГ ХЭН ХОРИСОН ЮМ БЭ?

Avatar

Зочин 2020-07-01 66.181.185.238

ХӨГШИН ЗАЛУУГҮЙ АЛСЫН ШУНАЛТАЙ БЭРТЭГЧИНГҮҮДИЙН ҮЛГЭР ДУУРИАЛУУД НЬ ХУЛГАЙ ХИЙЖ ХУВЬДАА БАЯЖИЖ АВАХ ТЭРГҮҮН ЗОРИЛОГТОЙ АРДЧИЛАЛ ШУДРАГА ЁС ГЭЖ ХУДЛАА ХЭХЭРСЭН АХ НАР НЬ !

Avatar

За ш@@ ш@@ 2020-07-01 66.181.161.100

Улс төр бол угаасаа урвалт шарвалт арлуу хутга зоолт шдэ. Хэн хүчиэйрүү л ханарна. Оюуз нямбаатар нар зарчимдаа үнэнч бсн гэж үү

Avatar

Zochin 2020-07-01 202.179.27.122

АН-ын шинэ дарга Туваан л биш шүү. Эрдэнийг солиогүйтэй адил. АН-ын Бүлгийн дарга Оюунтуяа болчихлоо бас Эрдэнээс ялгаагүй гэсэн үг. АН-ын бүлгийн дарга гээд байгаа цувдай ихтэй залууг солимоор байна. Архангайд нэр дэвшсэн Эрдэнийн цүнхийг баригч.

Avatar

Бодол 2020-07-01 202.131.243.186

Өөрөө бол айхгүй их хулгай хийсэн дээ.

Avatar

Зочин 2020-07-01 202.126.90.121

Eneni batryg huragache

Avatar