Л.Цагаандалай: Хурдан морины уралдаан стандартынхаа дагуу л явах ёстой | News.MN

Л.Цагаандалай: Хурдан морины уралдаан стандартынхаа дагуу л явах ёстой

Л.Цагаандалай: Хурдан морины уралдаан стандартынхаа дагуу л явах ёстой

Тулгар Төрийн 2229, Их Монгол Улс байгуулагдсаны 814, Ардын хувьсгалын 99 жилийн ой, Үндэсний их баяр Наадам хэдхэн хоногийн дараа болох гэж байна. Жил бүрийн улсын баяр наадмын хурдан морьны уралдааны үеэр Эрлийз, Монгол адууны маргаан дэгддэг. Тиймээс энэ жил уг маргаанд цэг тавихын тулд Сэрвээний өндрөөр хэмжиж уралдуулах дүрмийг мэргэжлийн байгууллагуудын зүгээс гаргажээ. Бид энэ талаар СГЗ, Морьтны соёл судлаач, Л.Цагаандалайгаас тодрууллаа.

СГЗ, Морьтны соёл судлаач Л.Цагаандалай: Хурдан морины уралдаан стандартынхаа дагуу л явах ёстой!

СГЗ, Морьтны соёл судлаач Л.Цагаандалай: Хурдан морины уралдаан стандартынхаа дагуу л явах ёстой!/2020-06-30/ www.tovch.mn

Posted by Tovch.mn on Monday, June 29, 2020

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

9 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-06-30 43.228.131.151

Hen ch gesen ali hurdnaar ni l iraldana l biz dee. Hotsorson moridnii ezed niileed esergvvtseed baidag tum bolov uu ?!
Manaihan ch ataarhuu uls magadgvi shvv!!!

Avatar

Зочин 2020-06-30 43.228.131.151

Aimgiin aldart uyach Miye guai ulsiin naadamd e****z moriorloroo, aimgiin naadamd mongol morioroo urald gejee.
Er ni zuv baihoo.

Avatar

Зочин 2020-06-30 43.228.131.151

Vher honio erliizjvvleed baidag murtluu aduug yagaad boldgvim be?
Hurdan bolchihno geed ataarhaad baidagiim uu, haisjaa yum ?

Avatar

Зочин 2020-06-30 66.181.189.73

Mongol malyn gene hadgalagdah yostoi, horon sanaatai n**** vee!!!

Avatar

зочин 2020-06-30 43.242.243.175

Хөөрхий зайлуул, дүрэм батлачихаар тэр нь стандарт болчихно ч гэх шиг юу яриад байна аа, энэ морин толгойт чинь

Avatar

зочин 2020-06-30 182.160.37.205

э****з морьдыг тусд нь уралдуулдаг болж ялгаж уралдуулдаг асуудал бий болсон юм хэрэв э****з морьдыг тусд нь уралдуулахгүй юм бол ялгах нь өөрөө уяйчдаа ялгавралан гадуурхсан улсынхаа наадамд уралдах эрхийг нь хууль бусаар хассан гэмт хэрэг болох бизээ ийм хөгцөлд морьдоо хасуулсан уяачид шүүхэд хандан улсын наадамд уралдах эрхээ сэргээлгэж хохирлоо нэхэмжлэх эрхтэй монгол уяачдйн хөдөлмөр чармайлт зардлыг үнэгүйдүүлж уяж сойсон морьдоор нь ялгаварлаж улсынхаа наадамд уралдах эрхийг хасах эрх х

Avatar

Төв аймгийн алдарт уяач Ми Ие 2020-06-30 202.179.24.94

Дов жалга хуцаж байдаг дундад Төв орос Хэнтий хоёр Монгол хүүхдүүдээр тахил өргөж наадахаа больцгоо. Хөнгөн хүүхдээс өөр юу ч даахгүй давжаахан илжигнүүдээ орон нутагтаа өөрсдөө унаад уралдахгүй юу.

Avatar

Зочин 2020-06-30 43.242.243.175

Энэ цагаандалай гэж морь малнаас илуу гарч сэтгэж чаддаггуй дуурчихсэн толгой нэг байна аа, бас стандарт энэ тэр ярихтайгаа

Avatar

Mongol 2020-06-30 66.181.161.90

Hooson gabal baitsaa tolgoi tsagaan balaimedemhiirehee bolimoordoo .

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж