УОК хуралдаанаа түр завсарлуулав | News.MN

УОК хуралдаанаа түр завсарлуулав

УОК хуралдаанаа түр завсарлуулав

УОК хуралдаанаа түр завсарлуулав

НЭМЭЛТ:

Улсын Онцгой Комисс /УОК/-ын хуралдаан 11.00 цагт эхлээд байсан ч сая түр завсарлалаа. Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга УИХ-ын Анхдугаар чуулганыг өнөөдөр 12.00 цагт хуралдуулах зарлиг гаргасан тул УОК хуралдаанаа түр завсарлуулсан байна. Анхдугаар чуулганыг хуралдаж дууссаны дараа үргэлжлүүлэн хуралдах ажээ.

Улсын Онцгой Комисс хөл хориог сунгах эсэхийг шийдвэрлэнэ

Улсын Онцгой Комисс /УОК/ өнөөдөр 11.00 цагаас хуралдах боллоо. Уг хуралдаанаар өндөржүүлсэн бэлэн байдлын зэргийг сулруулах эсэх асуудлыг шийдвэрлэх юм.

Өмнөх хурлаас өндөржүүлсэн бэлэн байдлын зэргийг зургадугаар сарын 30-ныг хүртэл тогтоосон.

Мөн энэхүү хуралдаанаар Халдварт өвчин судлалын үндэсний төвд хийсэн шинэ коронавирусийн тархалтын талаарх эрсдлийн үнэлгээний талаарх мэдээллийг сонсох юм. Уг үнэлгээнд гарсан дүгнэлтээс шалтгаалж, хөл хорио үргэлжлэх эсэх шийдвэр эцэслэгдэнэ гэж ойлгож болно.

Монгол Улсын хэмжээнд шинэ коронавирусийн халдвар 220 тохиолдол бүртгэгдсэн нь бүгд зөвөөрлөгдөж орж ирсэн. Нийт 75 хүн эдгэсэн бол үлдсэн нь эмчлүүлж байна.

Л.ОЮУ

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
БурууБуруу
4
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Me 2020-06-30 103.26.195.23

Gadaadad covid ihsen tusam irgedee hamgaalj zuvhun irgeddee hilee neeh ystoi.

Avatar

Zaya 2020-06-30 103.26.195.23

Dotoodiin baar sav, kino teatre gehees iluu zuvhun mongol irgeddee hilee nee

Avatar

toto 2020-06-30 122.201.26.172

хөл хориогоо сулруулсан дээрээ бусад оронг харалдаа

Avatar

Зочин 2020-06-30 217.138.204.61

Гадаадад байгаа хүмүүсийг иргэний тооноосоо хасах хэрэгтэй! Тэгвэл гадаадад иргэнээ үлдээсэн гэж хуцахгүй. Хөл хорио цуцлаж болохгүй! 2 дахь давалгаа эхлэж байна гадаадад байгаа хүмүүс вирус авсан байгаа. Гадаадад байгаа олигархуудаа мартаад хилээ хаа! Дотоод дахь хэвийн амьдралаа үргэлжлүүлэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-06-30 202.179.4.130

Гадаадад байгаа хүмүүс бол манай улсын сор болсон иргэд.Хүрэлсүх ч өөрөө энэ талаар дурдсан,харин чам шин худал ярьж хулгай хийж амьдардаг хүмүүсийг бол монгол улсын иргэнээс хасаад улс орноо цэвэрлээд авах нь зөв.

Avatar

Уок ххх 2020-06-30 66.181.182.219

Энэ нэг хэдэн пясдаануд ч бас хөл хоройгоо зөрчөөд бужигнад л бгаа маск зүүсэнийнээ п**а

Avatar

Архангайхүү 2020-06-30 103.57.92.56

Ковидийн халдвар дэлхий даяар улам хурдасч байхад, улам л идэвхтэй хамгаалж, сэргийлэх хэрэгтэй ! Сулруулж, хорио цуцалж яавч болохгүй ээ !!!!!!!!!!!

Avatar

Бро 2020-06-30 120.18.146.36

Мал

Avatar

Зочин 2020-06-30 70.124.171.163

Наад 1 хурлаа эртхэн хийж болдоггүй юмуу! Ямарч төлөвлөгөө хийх боломжгүй. Ядаж 25-ндаа хийхгүй сонгууль наадам гэж попроод хэрэг алга.

Avatar

Зочин 2020-06-30 150.129.143.14

Yum hol horio ve amidral baidgaaraa l urgeljilj baina shte. Ternii orond tseverlegee haldvarjuulaltaa hiigeech hotod, haa saigui bohir unertej bna. Avtobusnuud, zahuud, gudamj talbaid

Avatar

Зочин 2020-06-30 202.126.90.59

Экспортоо идэвхихжүүлж илүү хоригоо цуцлах хэрэгтэй Хүрэлсүх нэг юм бодож байгаа биз дээ одоо попрох хэрэггүй болсон Шар өвгөн(Энхтүьшин)юу ч шийдэхгүй

Avatar

1177 2020-06-30 49.0.218.182

naadamaa hiij bolood bga yum chini holiogoo tsutslaa hilee neehgvi l bna biz .

Avatar

Зочин 2020-06-30 202.21.108.228

Дэлхий даяар өвчиний тахал хурдасч байхад манай орон хөл хориогоо сулруулах гээд байдаг……..!!

Avatar

U 2020-06-30 202.21.107.70

175 hun ieruul bolood garsan, yun 75 hun gj bicheed bgaan hudlaa

Avatar

Зочин 2020-06-30 202.9.46.247

NEWs DANDAA SOROG YUM BICHDEG

Avatar

Зочин 2020-06-30 203.91.115.251

Харин бүр гайхлаа, хэзээний мэдээ вэ гээд харсан чинь 1 цагийн өмнөх л байхын. Нягтал л даа news.mn!!!

Avatar

Зочин 2020-06-30 202.72.247.58

75 хүн эрүүл болоод гарсан бусад нь энгийн хяналтанд байгаа малнуудаа

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж