АН-ыг төлөөлөх УИХ-ын дэд дарга хэн бэ? | News.MN

АН-ыг төлөөлөх УИХ-ын дэд дарга хэн бэ?

АН-ыг төлөөлөх УИХ-ын дэд дарга хэн бэ?

АН-ыг төлөөлөх УИХ-ын дэд дарга хэн бэ?

Эрх баригч хүчин дотор шинэ парламентыг удирдах УИХ-ын дарга хэн байх вэ гэдэг дээр далд тулаан өрнөж эхэлсэн бол сөрөг хүчний үүрэг гүйцэтгэх Ардчилсан намыг төлөөлөх УИХ-ын дэд дарга хэн болох тухайд яриа хөөрөө дөнгөж эхэлж байна.

Ардчилсан нам дотор өмнө нь УИХ-д сонгогдон ажиллаж байсан хүмүүсээсээ УИХ-ын дэд даргад санал болгож, томилуулах нь зөв алхам  болно гэж үзэх хэсэг ч бий юм. Хэрэв энэ яриандаа баттай зогсож чадвал УИХ-ын дэд даргад УИХ-ын гишүүн Б.Пүрэвдорж, УИХ-ын гишүүн асан, Баянгол дүүргийн Засаг дарга С.Одонтуяа, УИХ-ын гишүүн асан, Батлан хамгаалахын сайд асан Д.Бат-Эрдэнэ нарын нэр яригдах болно.

Гэхдээ хэвлэлд сэвж эхэлснээр бол Төв аймагт нэр дэвшин ялалт байгуулсан, Ардчилсан намын ерөнхий нарийн бичгийн дарга асан Ц.Тувааныг УИХ-ын дэд даргад зүтгүүлэх бол УИХ дахь Ардчилсан намын бүлгийн даргаар Сүхбаатар аймгийн Засаг даргаар ажиллаж байсан Ж.Батсуурийг томилно гэх мэдээлэл байна.

Хуульд зааснаар улс төрийн хүчин нь сонгуулиар УИХ-д 8 болон түүнээс дээш суудал авсан бол бүлэг байгуулж, УИХ-ын дэд даргын төлөөлөлтэй болдог юм.

УИХ-ын 2020 оны сонгуульд Ардчилсан нам 11 суудал авсан тул бүлэг байгуулж, УИХ-ын дэд даргыг санал болгох эрхтэй болоод байгаа билээ.

УИХ-ын 2016 оны сонгуулиар Ардчилсан нам есөн суудал авснаар УИХ-ын дэд даргаар Я.Санжмятав, УИХ дахь Ардчилсан намын бүлгийн даргаар Д.Эрдэнэбат нар ажиллаж байв.

Л.ОЮУ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Алтанхуяг гэж урвагч АН-д ороод дэд дарга болох биз 2020-06-30 103.10.23.249

2008 онд С.Баяр санал луйвардаж хумуус руу буудаж 5 хун алж олон хун барьж хорьсондоо бантаад хариуцлагаас зугтах гэж унэмлэхуй олонх болсон мертлее стандард бус хамтарсан ЗГ байгуулна гээд бух намын телеелегчдыг урьхад урваач шарваач Алтанхуяг хамгын туруунд гуйж очиж шинээр шадар сайд гэсэн сэнтийг бэлдуулж С.Баярын хажууд тухлан суугаад АН-нхаа болон бусад намуудын сонгогдсон гишуудийг ятгаж ханцуйд нь тохиролцуулсан байдгым. Энэ урвагч бол эрх мэдлийн телее хэнтэй ч нехцех улайрсан урвагч!!!

Avatar

Зочин 2020-06-30 103.229.121.3

АН дэд дарга, бvлгийн дарга гэсэн албан тушаалуудад Жинхэнэ супер хорлон сvйтгэгчийг олж тавьж чадвал МАН-н хийх гэж телевлеж байгаа ажлуудын 60—70 хувийг нурааж чадах магадлалтай юм шvv!! Ховдын юм Эбэийн дvv юм Пvрэвдорж аль нэгэн дарга хийвэл зовоож мэдэх хvн харагдаад бдг юм!!

Avatar

Зочин 2020-06-30 73.92.12.67

Хэн ч байсан яахав …рТэртэй тэргүй МАНАН гэсэн бүлэглэл….. Босс нь Женко,пидерүүд нь Ухна,Гахай хоёр….Дагздуулаад,мангасдуулаад л явах малуудад дэд мэдийн ч хэрэг юу байгаан

Avatar

иии 2020-06-30 122.201.23.44

МАНАН ирж манан будантай бороо хуртай өдрүүд эхэллээ. Монголчуудын хүсч хүлээсэн бороо хур хахахаа

Avatar

Зочин 2020-06-30 202.126.89.200

Ажнай Дашдэмбэрэлийн Бат-Эрдэнэ болно гэж тохиролцов .

Avatar

Ард. 2020-06-30 202.126.90.95

Ц.Туваан шүү Амжилт хүсье!

Avatar

Зочин 2020-06-30 202.126.89.238

batsuuri bol mundag hun shuu. suhbaatar aimgiig mash sain hogjuulj ulsiin shildeg aimgaar shalgaruulj baisan. ardchilsan namiin omnoh udirdlaguud shig erh medel, mongonii toloo busadtaigaa alaltsaad baihaargui hun.

Avatar

zochin 2020-06-30 64.119.17.47

Alich talaas ni bodson altanhuyag ded darga bolson mi deer shuu medeej QAN daa butsaj orood namaa shinchleh heregtei es surtahuuntai shudarga,zorigtoi hun avilgachdaas salgahad mash ih heregtei

Avatar

Сүрэн 2020-06-30 202.70.44.146

Уг нь Одонтцуяа дээр. Гэхдээ Эрдэнэ мэрдэнэ гээл коммунист Тролууд бөөн юм болх бахйдаа. Пүрнэвдоржоо гаргая.

Avatar

зочин 2020-06-30 202.126.90.50

ОДОО БЯЛУУГАА ХУВААЦГААНА. ХУУЛЬ БУСААР ЗАСГИЙН ЭРХЭНД ГАРЦГААСАН ЛУЙВАРЧИД.

Avatar

Зочин 2020-06-30 66.181.180.30

Бат-Эрдэнэ тулхтай дээр дээ

Avatar

д 2020-06-30 202.179.27.15

Туваан л тухтай хүн дээ, аль ч талд буурь алдахгүй хүн .юм сан

Avatar

Зочин 2020-06-30 64.119.22.99

Пүрэвдорж тохирно

Avatar

Зочин 2020-06-30 66.181.190.143

2 udaa daraalj songogdoj baigaa uchir Purevdorj hurliin ded darga deer baih

Avatar

zochin 2020-06-30 66.181.161.25

emegtei darga heregtei shuu, odontuya

Avatar

Зочин 2020-06-30 202.9.46.151

С.ОДОНТУЯА

Avatar

Зочин 2020-06-30 202.9.40.138

Одонтуяа нь дээр. Наймаачин Батэрдэнэ хэрэггүй ээ

Avatar

хонгилоор орчихваа!!!! 2020-06-30 192.82.70.209

Алтанхуяг Эрдэнэт хотын сонгогчидод АН уруу орж урваж шарвах зүйл байхгүй гэж байсан даа.Алтанхуяг бие даасан нь их хуралд гарах ялалт авчирах үндэс байлаа .Орхончуууд сонголт хийсэн.

Avatar

Зочин 2020-06-30 192.82.67.97

Манай хэсэг дээр уулзалт хийхэд сонгогч АН-д орох уу гэхэд ямар ч эргэлзээгүй шууд орно гэж хариулсан шүү.

Avatar

Иргэн 2020-06-30 103.57.94.138

Мөнгө тараасан хэргээр шалгагдаж байгаа нөхдүүд нь эргээд татагдчихаар АН яаж бүлэгтэй болно гэж???

Avatar

Зочин 2020-06-30 192.82.67.97

Хэн нь ч хэрэггүй. Алтанхуяг дарга намдаа орж бүлгээ зангидаж дэд дарга болох хэрэгтэй.

Avatar

Монгол Улсын жирийн иргэн 2020-06-30 98.248.172.123

Алтанхуяг намдаа эргэн орж бүлэг ахална гэсэн нь зөв байхаа даа. Намын гишүүн бус иргэн.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж