Ерөнхийлөгч Х.Баттулга АН-аас сонгогдсон УИХ-ын гишүүдийг хүлээн авч уулзав | News.MN

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга АН-аас сонгогдсон УИХ-ын гишүүдийг хүлээн авч уулзав

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга АН-аас сонгогдсон УИХ-ын гишүүдийг хүлээн авч уулзав

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга АН-аас сонгогдсон УИХ-ын гишүүдийг хүлээн авч уулзав

Улсын Их Хурал (УИХ)-ын 2020 оны ээлжит сонгуулийн санал хураалтын дүнгээр тойрог тус бүрт хамгийн олон санал авч, Сонгуулийн Ерөнхий хорооны шийдвэрийн дагуу УИХ-ын гишүүний үнэмлэхээ гардан авсан АН-ын гишүүдийг өнөөдөр Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга хүлээн авч уулзлаа.

Ээлжит сонгуульд бүлэг байгуулах хэмжээнд амжилттай оролцож, сонгогдсон УИХ-ын гишүүдэд Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга баяр хүргэж, ард иргэдийн хүлээлгэсэн итгэлийг дааж ажиллахыг захилаа. Мөн өнгөрсөн парламентын үед гарсан талцал, хуваагдлыг давтахгүйгээр эв нэгдлийг чухалчилж, сахилга баттай, бүлгийн хэмжээнд нэг хүн шиг ажиллах ёстой гэв.

Коронавируст цар тахлын нөлөөгөөр хүндэрсэн эдийн засагт анхаарал хандуулахын хажуугаар малчдын аж байдалтай ойр байж, хөдөө аж ахуй, уул уурхайн асуудлыг бүрэн эрхийнхээ хугацаанд байнга анхаарч ажиллахыг мөн захилаа.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга уулзалтын төгсгөлд АН-ын бүлгийн гишүүдтэй санал солилцож, хамтран ажиллахад бэлэн гэдгээ илэрхийлэв.

Уулзалтад, Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга Ө.Шижир, УИХ-ын гишүүний үнэмлэхээ гардан авсан АН-ын даргын үүргийг түр орлон гүйцэтгэгч Ц.Туваан болон Д.Бат-Эрдэнэ, Ж.Батсуурь, Н.Ганибал, О.Цогтгэрэл, Ш.Адьшаа, Б.Пүрэвдорж, С.Одонтуяа, Б.Бейсен, Д.Ганбат, А.Адъяасүрэн нар оролцлоо.

Эх сурвалж: PRESIDENT.MN

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
18
ТэнэглэлТэнэглэл
14
ЗөвЗөв
3
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

28 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Монголын Ардчилсан нам мандтугай. Ялалт. 2020-06-29 66.181.161.87

Ардчилсан намд энэ сонгуульд ялах боломж дүүрэн байсан. Хүчтэй улс төрийн хүчин шүү. Амжилт.

Avatar

Яринпил 2020-06-29 139.5.219.253

МОНГОЛ УЛСЫН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ НАМААС ТҮТГЭЛЦЭЖ, ҮНДСЭН ХУУЛИАР НИЙТ МОНГОЛЫН АРД ТҮМНИЙ ЭВ НЭГДЛИЙН БИЛЭГ ТЭМДЭГ БОДЛОГ. ГЭТЭЛ УЛС ТӨРЖИЖ ЗӨВХӨН ӨӨРИЙН СОНГОГДСОН АРДЧИЛСАН НАМААС УИХ-Д СОНГОГДСОН ГИШҮҮДИЙГ ХҮЛЭЭН АВЧ УУЛЗАЖ БАЙГАА НЬ Х.БАТТУЛГА АН-ААСАА ТҮТГЭЛЗЭЭГҮЙ ЮМ ШИГ ХАРАГДАЖ БАЙНА. ИНГЭЖ БОЛМООРГҮЙ БАЙНА

Avatar

Баатар 2020-06-29 66.181.161.125

Энэ хүнийгардёиллын эсрэг ингэж хорлонтой ажиллагаа явуулахыг төмёөлсөнгүй. Ах дүүс 58 уулаа дэмжсэн. Одоо тийм юм байхгүй. МАНаас Хүүкээс өөр хүн гарвал дэмжинэ.

Avatar

Зочин 2020-06-29 73.92.12.67

Женкогийн хархууд эхнээсээ тодорч байна. МАН- аас Зандангахайгаар тэргүүлсэн нижгээд юм гарна. УИХ- ын дарга хэн болох бол? Хүрэлсүх номоороо ЕС болно. ҮХ- ийн нэмэлтээргишүүдийн дөрөвний нэг буюу 19 гишүүний саналаар ЕС- дад итгэл үзүүлэх эсэх,улмаар ЗГ- ыг тараах асуудлыг авч хэлэлцэх эрхтэй болсон. Хүүк юм бодохгүй бол Женко хулгайч ажлаа эхлүүллээ шүү…. 2021 оны сонгуулийн ажил монгол улсад эхэлжээ …..

Avatar

Зочин 2020-06-29 103.229.121.3

Хорлон сvйтгэх бvлгийн толгойлогчоор хэнийг тавьсанаас хамаарч манай улсад учруулах хенеел сvйтгэлийн цар хvрээ ямар байх нь шууд хамааралтай!! Бvх ажлыг гацааж чадахгvй юм гэхэд 10 ажлын 6 нь нураагаад байхад серег хvчин сайн ажиллаж бн гэсэн vг!! 11 бvрэн эрхээр хамгаалагдсан хvн гэдэг бол нурааж гацааж зогсооход хангалттай их хvч гэсэн vг!! Амжилт!! АН-хан минь!!

Avatar

Zochin 2020-06-29 122.201.24.39

Er ni bainashuu Erunhiilugch ahaa Huuchin Erunhiilugchudtei ajillaj baisan henbeguaigch bitgiii oirtuulaarai. Tednees Zam niilsen bol tanias ch niilne SAIN BOD!!!!! General Businessman edr

Avatar

Иргэн 2020-06-29 103.212.116.75

Эв нэгдлийг ингэж хариулахгүй шүү,

Avatar

СОНГОГЧ 2020-06-29 202.9.46.69

Баттулга өөрийн фракцаа яаран байгуулахын оронд УИХ-н анхдугаар чуулганыг зарлах ажлаа яармаар юм даа………………..улс орны чинь ЭЗ сүйрч байна Ерөнхийлөгч өө….

Avatar

Зочин 2020-06-29 202.9.46.152

Монголчууд нэр хоч өгөх бусдыг сохороор дуурайх нэн дуртай шүү. Одоо ТРОЛЛУУД гэдэг үг гараад ирлээ бодвол ялагдсанаа ингэж нэрлэх болсон уу мэдэхгүй юмдаа монгол хэл минь эрлийзлэгдээд ойлгоход хүнд боолох нь ээ. Гадаадад явж ганц нэг сурсан онгироочууд таминь ээ

Avatar

Зочин 2020-06-29 202.9.46.152

АН=ынхныг Ерөнхийлөгч онцгойлон хүлээн авдаг байжээ. Алтанхуягийг хэн хүлээж авдаг юм болдоо.МАН-Хүрэлсүх авдаг юм болуу.

Avatar

Зочин 2020-06-29 66.181.187.147

Троллууд гайхах хэрэггүй энэ бол байдаг л асуудал.

Avatar

Зочин 2020-06-29 202.9.40.132

Бүх ард түмний бэлэгдэл болсон Ерөнхийлөгч маань яагаад ганцхан АН-аас нэр дэвшсэн гишүүдийг хүлээн авч уулзав.Ялгаварлан гадуурхаж болохгүй гээд үндсэн хуульд заасан байдаг.

Avatar

zochin 2020-06-29 202.179.27.232

Хамтар ч ажиллана ч гэх шиг. Бусад хүмүүстэй хамтарч ажиллахгүй хэрэг үү..???

Avatar

Иргэн 2020-06-29 66.181.180.209

Уул нь намаасаа татгалзсан ерөнхийлөгчийн хийх ажил биш л байна даа?! Бусдыг нь хэзээ авах вэ!?

Avatar

Зочин 2020-06-29 202.9.46.26

Jonhuu an g gartaa abch barah uu

Avatar

Зочин 2020-06-29 66.181.188.208

Хэ хэ… Зөв зөв… "Одоо АН бол эрдэнэгийн эсвэл эбэгийн зандаахүүгийн нам биш, миний нам болсон шүү. Өнгөрсөн 9-тэй адил биш шүү, өнөөдөр надтай нийлээд 12, цаашлан бүр ч илүү байх болно шүү. Надтай сайн ярихгүй бол эвгүйтэнэ шүү…" гэж хүүкдээ л сануулж байна даа. Ер нь ухаан муутай хүний үндсэн шинж бол давруун зан. Хүүкд даруулга сайн хийхгүй бол тэнэг хал цэрэг шиг даварч магад

Avatar

Зочин 2020-06-29 103.80.211.52

бие минь энд ч сэтгэл минь та нартай хамт шүү гэж байгаан байхдаа..

Avatar

Зочин 2020-06-29 202.21.108.62

Ардчиллын баг омссон луйварчин, АН ирэх еронхийлогчийн сонгуулиар оор хун нэр дэвшуул.

Avatar

болдоо 2020-06-29 49.0.137.180

баттулгын зөв

Avatar

Зочин 2020-06-29 59.153.85.97

Баттулга ерөнхийлөгчийг эх орон ард түмний эцэг шиг байна байх гэж бодсон чинь сүүлийн үед үр хүүхдээ ялгаварлан гадуурхдаг аав болсон байна. АН-н ерөнхийлөгч болсон байна Ингэж болохгүй байхаа Ерөнхийлөгч чинь хууль дүрэм ёс жаягтай байдаг биз дээ Ард олон маань нэг юм бодож байгаа гэдэгт эргэлзэхгүй байна

Avatar

Зочин 2020-06-29 122.201.31.137

хамгийн гол нь ард түмэндээ хайртай аав байх ёстой. Амьдрал хэцүүдэж байхад яагаад шоронд байгаа хайран залуусаа суллахгүй бн вэ? дандаа муу хүн шоронд ордоггүй юм

Avatar

Зочин 2020-06-29 202.9.46.61

ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН ХУУЛИАР СОНГОГДСОН НАМЫНХАА ЭВ НЭГДЛИЙГ САХИН ХАМГААЛАГЧ БАЙНА ГЭЭД ХУУЛЬЧЛААД ӨГЧИХМӨӨР ЮМ БАЙНА. ТЭР НЬ ХЭН ХЭНДЭЭ АМАР.

Avatar

Зочин 2020-06-29 192.82.67.97

Одоо Алтанхуяг дарга ороод ирэх хэрэгтэй. Бүлгээ зангидаад намын даргаа авч залуусаа дэмжиж ажиллавал ялалт ирнэ дээ. Туршлагатай хүн дээ.

Avatar

Иргэн 2020-06-29 103.57.94.138

Юу болоод байнаа??? Ингэж туйлширч болохгүй дээ. Ирэх онд ерөнхийлөгчийн сонгуультайг мартсан бололтой

Avatar

Сонин юм бэ 2020-06-29 202.21.120.242

Энэ хүн АН-ийн гишүүн хэвээр байна уу?

Avatar

бибид 2020-06-29 202.72.247.58

Ингэж болохгүй ш дээ. Одоо арай дэндэж байна. Улсын ерөнхийлөгч ингэж нам намаар нь хувааж болохгүй, хуулиараа хориотой. Дараагийн ерөнхийлөгчийн сонгуулиар өөр ерөнхийлөгч гараасай

Avatar

Үнэн үү 2020-06-29 202.9.46.137

Эв нэгдлийн билэгдэл төрийн тэргүүн ийм үйлдэл хийж болох уу.

Avatar

Шударга АРД 2020-06-29 150.129.141.119

Ухна жанхуу 2 сонгуулийг санаатай луйвардсан. Тэрний баталгаа нь ухна өөрийн өөрийн нууц амраг болох ануужинг гаргасан, жанхуу өөрийн худалдаж авсан тойрог болох баянхонгорт ганбидаан болон ан-н хүүхэнг санаатай гаргаж ирсэн. Бусад тойрогт хамгийн их мөнгө төлсөн хүмүүсийг гаргаж ирсэн. СЕХ болон ухна жанхуу гахай 3-г огцруулж шоронд хийж, шударга сонгууль явуулья.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж