Унаач хүүхэд амны хаалт зүүх ч уралдааны үед хэрэглэхгүй | News.MN

Унаач хүүхэд амны хаалт зүүх ч уралдааны үед хэрэглэхгүй

Унаач хүүхэд амны хаалт зүүх ч уралдааны үед хэрэглэхгүй

Унаач хүүхэд амны хаалт зүүх ч уралдааны үед хэрэглэхгүй

Гэр бүл, хүүхэд, залуучуудын хөгжлийн газраас  Үндэсний их баяр наадмын үеэр хүүхдийн эрх, аюулгүй байдлыг хэрхэн хангах талаар өнөөдөр /2020.06.29/ мэдээлэл хийлээ.


Тодруулбал, Үндэсний их баяр наадмын тухай хуульд “Унаач хүүхдийг ослын даатгалд даатгуулсан байх” гэж заасан бөгөөд үүний дагуу хүүхдүүдийг мориноос унаж амь нас, эрүүл мэндээр хохирсон тохиолдолд нөхөн төлбөр олгохоор дөрвөн компани ажиллаж байна. Унаач хүүхдүүдийг хурууны хээгээр бүртгэснээр тухайн хүүхдийн насны тоог харуулаад зогсохгүй даатгалын гэрээтэй эсэхийг нь шалгах юм.

Санхүүгийн зохицуулах хорооноос гаргасан журмын дагуу унаач хүүхдийг 100 мянган төгрөгөөр даатгах бөгөөд нөхөн төлбөрийн хэмжээ 20 сая төгрөг байх аж. Түүнчлэн Гэр бүл, хүүхэд, залуучуудын хөгжлийн газар, Нийслэлийн мэргэжлийн хяналтын газраас унаач хүүхдүүд стандартын дагуу хувцасласан эсэхэд хяналт тавих юм байна. 

Гэр бүл, хүүхэд, залуучуудын хөгжлийн газрын дэд дарга Б.ХАЛИУН:

-Уяачид морьдоо бүртгүүлэхээр ирэхдээ уралдаанч хүүхдээ заавал эцэг эхтэй нь хамт дагуулж ирнэ. Ингэснээр тухайн хүүхэд хурууны хээгээ уншуулж өөрийгөө баталгаажуулснаар  нэгдсэн мэдээллийн санд бүртгэл нь орох юм. Мөн уралдаанч хүүхдийн гэнэтийн ослын даатгалд хамруулсан гэрээг авчирна. Бүх унаач хүүхдүүд амны хаалтаа зүүнэ. Энэ жилийн баяр наадам улсын хэмжээнд  нэг өдөр зохион байгуулагдах учраас  21 аймаг, есөн дүүрэг рүү  тусгай цахим бүртгэлийн төхөөрөмжийг хүргүүлсэн. 

Бүртгэл зургадугаар сарын 29-өөс долдугаар сарын 9-ныг хүртэл  аймаг, сум, нийслэл дээр  08.30-20.00 цагийн хооронд хийгдэнэ. Унаач хүүхдүүд хамгаалалтын хувцас, хэрэглэл, өмсөөгүй, бүртгэлийн картгүй ирсэн бол уралдуулахгүй.

Мөн хүүхэд хурдан морь унахдаа заавал хамгаалалтын хувцас өмсч, даатгалд хамрагдсан байх дүрэмтэй. Зөвхөн уралдаанч хүүхэд гэлтгүй хөдөлмөр эрхэлдэг, асрамжид байдаг, хараа хяналтгүй  зэрэг төрийн үйлчилгээ авах зайлшгүй шаардлагатай хүүхэд бүрийг ийнхүү цахим бүртгэлд хамруулж байгаа.

Энэ жилийн хувьд уралдаанч хүүхдийн гэнэтийн ослын даатгалд нэмэлт, өөрчлөлт оруулсан. Ингэснээр тухайн уралдаанч хүүхэд бүтэн жил даатгалд хамрагдах боломжтой болж байгаа юм. Үүнд суурь хураамж нь 100 мянган төгрөг. Нөхөн олговрын хэмжээ нь 20 сая төгрөг байна. Тухайн даатгал нь дан ганц уралдааны явцад бус  бүтэн жил  үйлчилнэ. Даатгалын хувьд санхүүгийн зохицуулах хорооноос 11 даатгалын компани бүртгэлтэй байгаагаас одоогоор дөрвөн даатгалын компанитай хамтарч ажиллаж байна. Бүх даатгуулагч компдани хамтарч ажиллах нь нээлттэй. Даатгалын нөхөн олговрын хэмжээг ихэсгэснээр өнгөрсөн 2019 онд  121 хүүхэд 186.6  сая төгрөгийн гэнэтийн ослын даатгалын нөхөн олговор авсан байна” гэв.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
42
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

60 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-06-29 202.9.46.20

ХЯТАДАД БИЕИЙН ТАМИРЫН ХИЧЭЭЛИЙН ҮЕЭР МАСКТАЙ ГҮЙЖ БАЙГААД 2 ХҮҮХЭД ЭНДСЭН. ИЙМ ШИЙДВЭР ГАРГАСАН АЛБАНЫХАН ӨӨРСДӨӨ МАСК ЗҮҮГЭЭД МОРЬТОЙ ДАВХИАД ҮЗДЭЭ

Avatar

Erguu, hiih yumaa olj yadsan UOK!! 2020-06-29 185.225.209.8

Buhchuud tegvel bugd masktai barildaj taarah ni ee dee tiim uu??????

Avatar

Erguu mulguu huurnuud yumaa 2020-06-29 185.225.209.8

Yamar erguu mulguu, umhii, teneg shiidver geheeree iim teneg yum yariad, shiidver geed yariad suuj baij boldog baina aa!!!!!!
Mongold COVID baihgui. Deer ni 1,5-2 metriin zai barisan baihad haldvar baihgui gej delhii dayaaraa togtoochihood baihad mori unaj yavaa huuhduudiig mask zuulgej TAMLAJ yaah geed baigaa maluud ve!!!

Avatar

Зочин 2020-06-29 74.96.165.105

Saikhan shaahiimaa. Nerteegeer ni morind ni zuuhgui u.

Avatar

Зочин 2020-06-29 66.181.189.73

Mori uralduulahaa boli, daaga mori huuhduud bitgii tamlaad bai, hiih yumgui bootsoony novshnuud. Gants jil ch bolov bolij uz, Hogiin yumuud uvul hurtel daagyg n baharduulaad huuhdiin nudiig n hulduuj bsan, Jil buriin naadmaar amitny amiar togloson uzuulber uzej haruusaj suudag, Yalanguya morid bahardaj unaad uhej bhyg uzseer hanalaa, muu yargachid!!!!!

Avatar

Зояин 2020-06-29 66.181.161.107

Арайчдээ нөгөө хүүхдийн эрх хаана байна. Энэ хар халуунд хэнийг баясгах гэж хүүхэд зовооно вэ

Avatar

Zochin 2020-06-29 64.119.24.93

Huuhduudiig alahiig husee yu? Naad naadmaa hiihgui baij boldoggui yum uu? Huuhduud ter haluund amnii haalttai uraldahaar buteed uhchihgui yu? Shiidwer gargasadaa uursduu haalt zuuged morior hurdtai dawhiad neg uzchiheed naad shiidweree gargaach.

Avatar

ЗОЧИН 2020-06-29 103.57.93.10

ЭМЯ, ЭМЧ НАРААС ЗӨВӨЛГӨӨ АВЧ ШИЙДВЭРЭЭ ГАРГАХГҮЙ ЯАСЫН БОЛ. ЮУН МАСКТАЙ УРАЛДАХ, ХҮҮХДЭД ЭРСДЭЛТЭЙ.

Avatar

Зочин 2020-06-29 209.152.96.166

Бас л арай ч дээ, зүгээр гүйж байгаа хүнээс нээх ялгаа байхгүй ш дээ, харин ч их салхи сөрж быайгаа, нүд амар нь дарагдана, оосор бүч нь тасраад унавал яахын, Хар халуунд бас л арай юү гү йюу

Avatar

Gan 2020-06-29 150.129.142.127

Teneguud huuhed amisgaluuhgui ***h n. Hyatadad masktai huuhed guigeed amisgaliin dutaglaar 2 huuhed uhsen. Mori unaad davhij yavahad uvchin tusah yum gene. Erh bish uraldah uyedee maskaa avna biz dee

Avatar

зочин 2020-06-29 202.9.46.152

УРАЛДААНЧ ХҮҮХЭД гээд бичээд сурчихгүй юм даа. Мэддэг нь мэддэг юм аа хийж, бичиж байвал зүгээр байна.

Avatar

иргэн 2020-06-29 176.63.3.109

бачимдаад байх юмаа, дандаа нэг элдэв дээдийн тэнэг шийдвэр гаргаж байх. Хар халуунд зузаан хувцастай, дээрээс нь масктай хүүхдүүд бүтэж үхнэ ш дээ. Ямар гээчийн тамлал вэ. Тийм дуртай юм бол гэдэс гүзээгээ унжуулсан хэдэн уяач нь өөрсдөө унана биз.

Avatar

Zochin 2020-06-29 192.82.70.112

Sayahan hyatadad bieiin tamirin hicheel deer makstai huu burhan bolsoniig medej bmaar uym,dugnelt n huchil torogch dutagdsanaas gej garsan bsan

Avatar

Тэнэг хүн 2020-06-29 122.201.24.42

Ингээд тэнэгтээд байх юм нэртэйгээр нь хурдан моринд маск зүүлгэнэ гээч ….

Avatar

Зочин 2020-06-29 118.211.160.200

Хүүхдийг амны хаалттай уралдуулж болохгүй ээ. Маш аюултай. Эцэг эхчүүд нь анхаараарай. Хүүхдийн амь нас эрүүл мэндэд аюултай зүйлийг зөвшөөрч болохгүй ээ.

Avatar

Зочин 2020-06-29 66.181.178.106

Эрүүл биш төрийн хүмүүстэй нь ингээд л харагдаад байгаа юм даа хүүхдүүдээ бөөнөөр нь а-лах нь байна ш дээ юун маск зүүж уралдах вээ

Avatar

Зочин 2020-06-29 114.129.101.102

Ямар алнааса дор хулгайч ийм шийдвэр гаргадаг бнаа масктай хүүхэд амархан муурч толгой эргээд мориноос унаж гэмтэх цаашилаад амь нас нь д аюул тай
Монголчууд корлнагаар үхээгүй масктай хүүхэд холын зайнд морь унуулаад бөөнөөр нь алахн дээ
Ямар аймаар улсууд вэ

Avatar

evii dee 2020-06-29 103.229.122.87

huuhed moriig bitgii zovoo, mori uralduuldagiig bolivol ih l saihan baihaar bn,
ert uyd uzeh harah zuils bhgui bolohoor l morio uralduulj bayasdag baisan, odoo niigemd tegeh shaardlaga baihguishdee

Avatar

Зочин 2020-06-29 49.0.141.65

Mask zuugeed 100m krossoor guij uzeerei naadmiin komissiinhoon

Avatar

Зочин 2020-06-29 122.201.22.102

Бөх нь маскгүй, хүүхэд нь масктай, хотод очиж үзэж болохгүй, хөдөө болно. очиж үзэж болохгүй жуулчингүй наадам нь ерөнхийлөгчийн базад. МАНгар сонголт хийжээ.

Avatar

Зочин 2020-06-29 66.181.178.106

Баахан хүүхдүүдээ муужруулах нь дээ ШУУД амьсгалын дутагдалд орно ш дээ эрүүл мэндийн яам эрүүл үү нөгөө УОК нь сонгуулийн баяр тэмдэглээд согтуу байгаа юм уу өөрсдөө маск зүүгээд цэнгэл дэх дотор гүйгээд туршаад үз дээ

Avatar

Зочин 2020-06-29 103.80.210.111

ХӨЛСТЭЙ, ХУЛМАСТАЙ, ДОПИНГТОЙ ӨӨХӨН БӨМБӨГНҮҮД НОЦОЛДУУЛЖ, ОВЪЁОС ИДЭЖ ДУСАЛ ХИЙЛГЭСЭН ОДОЙ МОРЬ УРАЛДУУЛАХАА ГАНЦ ЖИЛ Ч БОЛОВ БОЛЧИХОЛ ДОО. ЭНЭ ЖИЛ ЖУУЛЧИД ИРЭХГҮЙ ШДЭЭ.

Avatar

Зочин 2020-06-29 43.228.131.151

Unaach hvvhed bishee, URALDAANCH hvvhed gedeg yumdaa, tsetsen mergen ah dvv nar miner.

Avatar

Төв аймгийн алдарт уяач 2020-06-29 202.179.26.116

60 КГ ТОМ ХҮН ДААХГҮЙ ЖААХАН ШАРГУУДЫГ ХҮҮХЭД УНУУЛЖ УРАЛДУУЛАХАА БОЛЬЦГОО. ЖИЛ БҮР НЭГ МОНГОЛ ХҮҮХДЭЭР ТАХИЛ ӨРГӨЖ БАЙДАГ ТӨВИЙН х***а ХЭНТИЙН БУРИАДУУД ХЭН ЮМ?

Avatar

Zochin 2020-06-29 202.131.225.197

Budaach budaach geheer sahalaa budav gegcheer basal het tuulchirch chadaj bgam shuu nerteigeer n morind n mask zuulegcheech

Avatar

teneg yum bhdaa 2020-06-29 202.9.46.46

huuhed butej uhne shd, terend orvol ene balairal soliorloo zogsovol taarna

Avatar

Зочин 2020-06-29 122.201.31.98

Ингэн ингэн хийж байхаар Морио уралдуулахгүй байвал яадгийн? Бүр дургүй хүрчихлээ. Ер нь энэ жоохон юмнуудыг цар тахлын үеэр зүгээр байлгавал таарна!

Avatar

Irgen 2020-06-29 203.91.116.214

za soliorood bgaarai, ene arai heterlee hudlaa garuud chn. Mongolchuudad darhlaa togtson bolood tusahgvi bgaa blhs ed nar neg ih hamgaalaad tusahgvi bgaa yum ch bish l bolow uu. End tend hudlaa post gargaj boon uidsan heden nohod ilvv tsagiin mongo awaad l…. tatwar tologchdiin mongo ymar uilah bish dee…

Avatar

иргэн 2020-06-29 202.126.90.159

Уралдааны хүүхдийг амны хаалттай уралдуулж болохгүй шүү. Аюултай шүүдээ.

Avatar

Зочин 2020-06-29 202.126.92.99

Морь уралдуулахаа болио

Avatar

Зочин 2020-06-29 202.126.89.215

Бүтээж а**х нь л дээ.

Avatar

????????????? 2020-06-29 202.21.108.228

Гүйж байгаа хүн ,морин дээр байгаа хүн 2-н аль нь илүү бүтдэг юм бол?? ……..

Avatar

Зочин 2020-06-29 202.9.40.45

Дотооддоо халдваргүй байж яагаад байгаа юм бэ? Заримдаа хэтрүүлээд байх юм аа.

Avatar

erguu malnuud 2020-06-29 192.82.76.221

hudlaa ajil hiisen hun bolj haragdah gej heden huuhdiin amiar naadahnee

Avatar

Зочин 2020-06-29 202.9.46.163

ОГТ БОЛОХГҮЙ ШҮҮ. БИЕИЙН ТАМИРЫН ХИЧЭЭЛ ДЭЭРЭЭ АМНЫ ХААЛТТАЙ УРАЛДААД 2 Ч ХЯТАД ХҮҮХЭД БҮТЭЖ ҮХСЭН ШҮҮ. ЮУ ЯРЬЖ БАЙНАА. АРАЙЧДЭЭ. МОРИН ДЭЛ ДЭЭР БҮҮР Ч БОЛОХГҮЙ ХЭН ИЙМ ЮМ ЯРЬЖ ХҮҮХДҮҮДИЙН АМЬ НАСААР ТОГЛОХ ГЭЭД БАЙНА АА????

Avatar

Зочин 2020-06-29 178.165.128.101

ЯМАР ТЭНЭГ ЮМ БЭ ГАНЦААРАА МОРЬТОЙ ДАВХИЖ БАЙГАА ХҮҮХЭД Ш ДЭЭ АРАЙ ДЭНДҮҮ ПОПРОХ ЮМ АА СОНГУУЛИАР ЯАЖ БАЙЛАА УСАН ОРГИЛУУР НЭЭЛТ ГЭЭД ЯАЛАА ТЭНЭГТЭЭД БАЙХ ЮМ ОДОО ОЛЬИОЧ ЭЭ НЭГЭНТ ДОТРОО АЛДААГҮЙ БАЙГАА ГЭЭ БИЗ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2020-06-29 112.72.6.146

ХЯТАДАД СУРГУУЛИЙН ХҮҮХДҮҮД АМНЫ ХААЛТТАЙ БИЕИЙН ТАМИРЫН ХИЧЭЭЛДЭЭ ОРСНООС БОЛООД 2 ХҮҮХЭД ГАЗАР ДЭЭРЭЭ НАС БАРСАН ШҮҮДЭЭ . эНЭ ЖИЛ МОРИНЫХОО УРАЛДААНЫГ БОЛИОЧЭЭ. АМНЫ ХААЛТТАЙ УРАЛДУУЛЖ ХҮҮХДИЙН АМЬ НАСАНД ХҮРЭХ НҮҮ.БОЛИОЧЭЭ

Avatar

Зочин 2020-06-29 192.82.76.221

Yvgan guigeed 2 uhej bgaan bol morin deer suugaad 20 uhehnee huurhii

Avatar

ЭРҮҮЛ МЭНДЭД ХАЛТАЙ!!!! 2020-06-29 66.181.168.8

БИЕИЙН ТАМИР ХИЙЖ БАЙГАА БИЕ МАХ БОДЬ АГААРЫН СОЛИЛЦООГ ИХЭЭР ШААРДДАГ, ЭНЭ ҮЕД НЬ АМЬСГАЛАХ ЗАМЫГ НЬ ХААВАЛ АМЬ НАСАНД АЮУЛ УЧИРНА. АМНЫ МАСКТАЙ УРАЛДУУЛАХ ДЭЭРХ ШИЙДВЭРИЙГ ГАРГАСАН АЛБАН ТУШААЛТАН ӨӨРӨӨ ЭРҮҮГИЙН ХУУЛИЙН 10.6 ЗҮЙЛЭЭР ГЭМТ ХЭРЭГТ ХОЛБОГДОХООР ЮМ ХИЙСЭН БАЙНА. ТУНГААН БОДНО БИЗ.

Avatar

Зочин 2020-06-29 202.126.89.50

Teneg n**** ve huuhed ***h n. Ene morinii uraldaaniig unjvul boldoggui yumuu. Heden guzeegee l notsolduulna biz

Avatar

Зочин 2020-06-29 192.82.76.221

Энэ Б.Халиун гэж ямар эргvv юм ярьдаг авгай вэ? Бас дэд дарга нтр гэчжээ базарваань

Avatar

Болохгуй шүү !!! 2020-06-29 202.55.188.33

ХЯТАД УЛСАД 10 ЖИЛИЙН СУРГУУЛИЙН ХОЁ Р СУРАГЧ БИЕИЙН ТАМИРЫН ХИЧЭЭЛ ДЭЭР АМНЫ ХААЛТТАЙ ГҮЙСНЭЭС БОЛЖ НАС БАРСАН ХЭРЭГ ГАРААД САР БОЛООГҮЙ БАЙНА ! ХУРДАН МОРИНЫ ХҮҮХЭД АМНЫ ХААЛТТАЙ УРАЛДАХ ЯМАР Ч БОЛОМЖГҮЙГЭЭС ГАДНА УНААЧ ХҮҮХДИЙН АМЬ НАСАНД АЮУЛТАЙ ШҮҮ !!! ЭНЭ ШИЙДВЭРЭЭ ЭРГЭЖ ХАРАХЫГ ХШСЭЖ БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2020-06-29 192.82.69.225

iim l hulduu durakuud baigaash dee

Avatar

Зочин 2020-06-29 202.55.191.130

Naadam hiihiig eserguutsej bna

Avatar

zochin 2020-06-29 64.119.17.69

TENEGTDEG BAYNA SHUU , NERTEYGEER NI MORIND NI BAS MASK ZUUCHIKH , AMIDRALAAS KHOL KHEDEN CHAWGANTSNUUD AMANDAA ORSNYG SHAAJ BAYNAA

Avatar

zochin 2020-06-29 66.181.166.134

заавал морь уралдуулах шаардлага бгаамуу

Avatar

Зочин 2020-06-29 103.212.118.205

Моринд нь маск зүүлгээч.

Avatar

Зочин 2020-06-29 103.229.121.249

Хятадад 2 хүүхэд биеийн тамирын хичээл дээрээ амны хаалттай гүйснээс хүчилтөрөгчийн дутагдалд орж үхсэн шүү, тэрэн шиг юм болов оо, шийдвэр байгаа бол цуцлаарай.

Avatar

бодооч 2020-06-29 202.21.120.66

Сэтгэнэ сэтгэнэ гэхэд арай дэндэж байна хурдан морь мэддэггүй хотын мал юм бол ядаж машиныхаа цонхоор толгойгоо гаргаад маск зүүгээд давхиад үзээч гэж зөвлае эргүү минь

Avatar

Зочин 2020-06-29 59.153.112.129

ийм тэнэг шийдвэр гаргадаг ухаанд нь ухна үхсэн новшнууд морины нуруун дээр давхихад маскатай байтугай маскгүй байхад яаж амьсгалахад хэцүү байдаг билүү гэдгийг өөрсдөд нь ойлгуулах хэрэгтэй

Avatar

Soyoloo 2020-06-29 202.126.90.87

хар халуунд бүтэж үхнэ. хятадад хүүхдүүд масктай гүйсний улмаас амиа алдсан

Avatar

Зочин 2020-06-29 66.181.166.134

za neg n agaar dutaj etr ym bolohviidee, ene huuhed tamldag mal sportoo odoo er n bolimoor ym

Avatar

Хүүхдүүдээс асуу, 2020-06-29 66.181.177.239

Хүүхдүүд амны хаалт зүүвэл амьсгал давчдаад бүтээд үхнэ биз дээ. Ширээний араас шийд гаргахдаа жаахан амьдралтай юм хэлж байгаач. Та нэр нэртэйгээр нь уралдаж байгаа моринд амны хаалт зүүнэ гээч.

Avatar

Зочин 2020-06-29 66.181.166.134

harin tiim baliar novshnuud uursdiinhuu l zugaa tsengeliig bodoh ym, amni halt huuhded ymr hor hunuultei talaar gadaad medee uchnuun yvj bhd olood harchihgui

Avatar

Зочин 2020-06-29 103.14.36.18

Унаач бус ХҮЛЭГЧ хүүхэд гэж нэрших нь зүйтэй.

Avatar

Зочин 2020-06-29 113.198.137.165

юугаа хүлэх гээд байгаан

Avatar