УОК маргааш хуралдаж, дотоодын зарим хориог сулруулна | News.MN

УОК маргааш хуралдаж, дотоодын зарим хориог сулруулна

УОК маргааш хуралдаж, дотоодын зарим хориог сулруулна

УОК маргааш хуралдаж, дотоодын зарим хориог сулруулна

НЭМЭЛТ: 11.30 ЦАГ

Улсын онцгой комисс өнөөдөр хуралдахгүй, маргааш хуралдахаар болжээ. Учир нь өнөөдөр Үндэсний баяр наадмын комиссын хурал давхцсан учраас Улсын онцгой комиссын хуралдааныг маргааш болгож, өөрчилжээ.

Сануулахад, Улсын онцгой комиссын хуралдаанаар зургадугаар сарын 30-ны өдөр буюу маргааш дуусгавар болох хорио цээрийг дэглэмийг цуцлах эсэх асуудлаар шийдвэр гаргах юм. Албаны эх сурвалжийн мэдээлж буйгаар хилээ нээхгүйгээр дотооддоо хорио цээрийн зарим дэглэмийг сулруулахаар төлөвлөөд байгаа аж.


Улсын Онцгой комисс (УОК)-ын  шийдвэрээр хоёрдугаар сарын 13-ны өдрөөс эхлэн өндөржүүлсэн бэлэн байдалд шилжсэний дагуу  хөл хориог зургадугаар сарын 30-ныг хүртэл сунгасан билээ. Энэ хугацаа маргааш дуусч байгаа тул УОК ойрын хугацаанд хуралдаж “Гамшгаас хамгаалах өндөржүүлсэн бэлэн байдлын зэрэг”-ийг цуцлах эсэхийг хэлэлцэх учиртай. УОК өнөөдөр /2020.06.29/ хуралдан зарим хорио цээрийг цуцлах аж.

Өнөөдөр мөн 11.30 цагт Үндэсний баяр наадмын комисс хуралдах юм байна. Үндэсний Их баяр наадмыг Зохион байгуулах хорооноос энэ жилийн баяр наадмыг улс даяар адилхан цаг хугацаанд зохион байгуулж, улсын наадамд 512, аймгийн наадамд 128, сумын наадамд 64 бөх барилдуулахаар шийдвэрлэсэн. Түүнчлэн энэ жилийн баяр наадмыг олон нийтийг цуглуулахгүй цомхон тэмдэглэхээр болсон бөгөөд бөхийн барилдаан, морин уралдаан, сур харвааг үзэгчдэд цахимаар хүргэхээр болсон билээ.

 Э.БУРАМ

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
17
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
3
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

43 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэн 2020-06-29 207.172.164.25

Гадаадад байгаа иргэддээ хилээ нээ. Улс орнууд өөрийн иргэдийг чөлөөтэй оруулж байгаа. Нэг хэсэг иргэдээ хилийн цаана хорьчихоод наадаи гэж ярьж суух ч гэж дээ. Иргэд чинь хэцүү байна.

Avatar

зочин 2020-06-29 192.82.78.42

БААР КАРАОКЕГ НЭЭЖ БОЛОХГҮЙ.
ӨВЧИН ЭНДЭЭС Л ТАРНА ШҮҮ ОНЦГОЙ КОМИССИЙНХООН!!!

Avatar

Зочин 2020-06-29 66.181.188.225

Хуцаа л***р минь

Avatar

Иргэн 2020-06-29 103.212.118.141

Хаалттай байгаа газруудаа нээлдээ. Ар гэрээ яаж тэжээх юм бэ? Сонгууль хийх болохоор хөл хорио нь байхгүй болчихдог юмуу. Амьдрал бүр туйлдаж дууслаа

Avatar

Зочин 2020-06-29 66.181.176.129

Карантилж байгаад сонгуулдаа ялсан юм чинь бөөгнөрөл үүсгэхгүй гадаа задгай талбай хүрээлэн парк энэ тэрээ нэээ

Avatar

Зочин 2020-06-29 202.21.108.228

Замбараагүй бөөгнөрөл хэрэггүй байхаа!

Avatar

ZALHUU P1ZDANUUD AJILAA HII 2020-06-29 192.82.76.221

ODOO SONGUULI CHIN DUUSLAA AJILAA HIIH BOLSIIN BISHUU? GADAADAAS IRSEN HUMUUSEE SAIN TUSGAARLAAD , HUL HORIOGOO TSUTSAL EDIIN ZASGAA SERGEE. HER UDAAN INGEJ UUREG HARIUTSLAGAAS ZUGTAJ ARGATSAAH VE?

Avatar

Зочин 2020-06-29 119.40.100.154

үзэгчгүй спортын уралдаан тэмцээнээ хийгээчээ

Avatar

Zochin 2020-06-29 66.181.161.94

Erthen horio tseeree tsutslaad tsaashdiinhaa ajil amydrald sanaa zovson ny deer bhaa. Hagas jil tsoojtoi bsan huuhduudiig ahiad tsoojil gevel ireedui chiny hetsuudeh blgui dee. Mongold uvul bolj l bdag bsan huiten bolj l bdag bsan. Huiten bna, utaatai bna, koronotoi bna, haniadtai bna, aliin bolgon gert ny tugjih yom be???? 50+ huuhedtei 2eeljtei surguuliudaa yaj hicheelluuleh talaar erthen sanaagaa zovooson ny deer bhaa.

Avatar

Хилээ л тас хаа! 2020-06-29 192.82.70.192

Дотроо одоохондоо алдаагуй байгаам чинь бух АНН-г хэвийн ажиллуулах хэрэгтэй, хумуусийн амь амьдрал хэцуудлээ угаасаа тер засаг нь дэмжиж туслаж чадахгуй бол битгий хааж боож гай бол. Харин уйлчлуулэх эсэх нь хумуусийн еерсдийн асуудал. Хилээ л маш сайн хянах хэрэгтэй, харин гайгуй улсуудтай харилцан нээх хэрэгтэй. Тэгэхгуй бол энэ аялал жуулчлалууд, буудлууд

Avatar

Ирге 2020-06-29 150.129.143.136

Зугээр л дотооддоо челеетэй байлгаач

Avatar

Зочин 2020-06-29 203.91.114.244

хорио цээрээ сулруульяаа. Үзвэр үйлчилгээгээ нээеээ. Хэдэн хүүхдүүд тоглох наадах газар ч алга, зэрлэгшээд дууслаа. Харин халуун үзэх, маск зүүх, ариун цэвэр сахихыг дээд зэргээр үргэлжлүүлэх хэрэгтэй

Avatar

t 2020-06-29 202.131.225.197

Ene yamar soni yum be? Ehleed YOK huraldaj shiidveree gargasanii daraa Naadmiin komis ni huraldah estoi yum bish uu?

Avatar

Зочин 2020-06-29 43.228.129.109

harin tiime yostoi gajig togtoltsootoi yumaa

Avatar

Huuhduud hetsuudlee 2020-06-29 202.9.40.80

Kino teatr huuhdiin zuslan parkiig neeh heregtei bn

Avatar

Зочин 2020-06-29 119.40.103.6

Зөв. Хилээ нээхгүйгээр дотоодын бизнесийн үйл ажиллагааг идэвхижүүлэх нь зүй.

Avatar

Зочин 2020-06-29 103.212.118.205

Хэрэггүй ээ бүх юмаа хориглоод бай.Их таалагдаж байгаа шүү УОК-ынхон. Гадаад нислэгээ бүр зогсоочихооч 2022 он хүртэл. Надад мөнгө зээлүүлсэн хүн гадаадаас ирж чадахгүй гацчихаад их гоё байнаа. Би нэг сарын л хүү төлсөн .

Avatar

zochin 2020-06-29 202.9.40.101

ersdel baga ulstai hilee neegeechee

Avatar

Зочин 2020-06-29 203.98.76.161

yaj setgeheeree ingej setgedeg yum be ta anr chini???? yun naadam, burmusun bolih heregtei, tsagaan sargui amidraad l bna, naadamgui ch amidarna

Avatar

Зочин 2020-06-29 66.181.187.80

Хүүхдүүд удаан хоригдоод сэтгэл санааны хямралд орж байна гадуур гарах зугаалах эрхийг нь эдлүүл, дотоодод өвчин байхгүй нь тодорхой байхад хориглолт хэтэрч байна.
Бас бизнесүүд чинь дампуурч дууслаа !!!

Avatar

irgen 2020-06-29 202.9.46.206

Dotoodiin hul horiogoo odoo bolio, deerees ni gadaad ruu irgedee tatan avah nislegee iluu ih hiiyee. Yalanguya ANU, Yapon ruu hiih nislegee nemeh heregtei bna

Avatar

Зочин 2020-06-29 202.21.108.2

Үзэгчгүй бол наадам хийх хэрэггүй биз дээ. Сонгуулиар алга болчоод наадмаар гараад ирдэг ямар хачин вирус вэ?

Avatar

zochin 2020-06-29 122.201.23.226

huuhdiin togloomiin gazruudiig neegeechee. huuhed togloh orchin alga. uzegchguigeer naadam hiine gej yu baidgiin. gaduur duuren hun huuhed, haa saigui l buugnirch baina sh dee. amnii haalt ch zuuh ni bagassan. ta nar jaahan amidraltai shiidver gargachee

Avatar

Зочин 2020-06-29 202.9.46.121

Tsutsul2 shaa2

Avatar

Зочин 2020-06-29 122.201.21.211

Amidralaa bodood horiogoo tsutslah heregtei. Vaccine n garah garahgui n todorhoi bish uyd ersdelee avahaas uur araggui. Ert oroi hezee negen tsagt tulj l taarna. Yadarsan yaduursan tsagt tur zasag harj uzne gej hezee ch bhgui. Ih l hatuu tusna

Avatar

Eej 2020-06-29 202.126.90.159

Hul horiog murduj bgaa hun bgaa yum uu. Songuuliin yeer yun deglem tsaasgaa bsan bj. Oyutan huuhduudee yadaj ariin haalgagui nislegeer avmaar bna. Uursdiinhuu huuhduudiig ali deer tataj avchihaad ardiin huuhed tsaashaa gesen biz de. Udii boltol huleelee shd. Etseg ekhiinkh n orlogo muudsan huuhduuddee yavuuldag mungu n bhgui l bolood bna.

Avatar

Зочин 2020-06-29 202.131.233.251

Хэрэггүй ээ, бид нар болоод л байна шүү дээ

Avatar

Ubgun 2020-06-29 202.126.90.159

Ta turiin alba haagch hiisen hiigeegui togtmol tsalingaa avaad l yavj bgaa bh n. Udahgui tatvatiin orlogo buursan tul tusuv hureltsehgui bolj tsalin tavih mungugui l boloh bh da. Ter yed yah bol…. Hul horiog somguulid zoriulj tavisan biz de.

Avatar

MUU AJILGUI AVGAI 2020-06-29 192.82.76.221

ta nar bolj baival busad n hamaagui yu? zuugch hiij ger ornoo tejeedeg zaluuchuud zunduu bn, ted nar her udaan teseh ve?

Avatar

Зочин 2020-06-29 202.179.24.60

маск зүүдэг хүн алга. Дарвайсан авгай, хүүхнүүд хүүхдээ дагуулчихаад олон нийтийн газраас маскгүй яваад байх юм!! Нийтийн тээвэрт л амны хаалтгүй ороод ирэх юм. Оркууд хэзээ нийгэмших вэ???!!!

Avatar

Зочин 2020-06-29 27.123.214.2

5 sar mask zvvlee hamgaalj chadsnuu eswel ugasa bhgui yumiig hamgalsnu?

Avatar

Зочин 2020-06-29 192.82.66.101

жуулчин ирэхгүй ч баяр наадмаа тэмдэглэж бөхөө барилдуулж, морио уралдуулж, сумаа тавих нь зөв. Харин үзэгчидийн онлйн эсвэл ТВ-ээр үзүүлээд л болно. Гудамжны хоол хуушуурыг бол болих нь зөв. Оронд нь машин сайхан концерт бэлдэх нь зөв

Avatar

Зочин 2020-06-29 202.21.109.143

Цуцлах хэрэгтэй гээд байгуу тэнэгүүдийг бурхан бүү өршөө

Avatar

Зочин 2020-06-29 66.181.161.94

Цуцлах санал гаргасангууд нь бүгд өвдөөд үхээд чи ганцаараа үлдчихсэн бурхан мээээнь гээд зогсож байх вий дээ яанаа ккк

Avatar

Зочин 2020-06-29 192.82.76.221

Corona tusahaasaa umnu turj uhlee, biznes dampuurlaa. Chi tiim bayan yum bol hunsee nuutsluud gereesee bitgii gar.

Avatar

Zochin 2020-06-29 202.9.46.117

Tsutsalj boloxgyi ee. Ene xyrtel barichixaad udii xyrchixeed aldval xetsyy yum bolno shy.tsutsal geed bgaa xymyysiig yu bodoj xeleed bgaag oilgoxgyi bn

Avatar

BIZNES DAMPUURLAA 2020-06-29 192.82.76.221

Hudlaa l sandraldaad bhiin, gadnaas orj irsen humuusee sain tusgaarlaval yah ch ugui shuu de

Avatar

Зочин 2020-06-29 66.181.177.249

Хорио цээрийн дэглэмийг цуцлах хэрэггүй. 2,3 дахь давалгаа эхлээд байхад!!!

Avatar

Зочин 2020-06-29 192.82.76.221

Tegeed 4,5 dah davalgaag n duustal 2jil huleehuu. Dahiad heden ch davalgaa garj irehiig helj medehgui bizde

Avatar

Зочин 2020-06-29 202.126.92.99

Цуцлах хэрэгтэй

Avatar

B 2020-06-29 103.57.92.183

No no.ugui shuu

Avatar

Uu 2020-06-29 202.179.26.85

Tsutslaad heregguidee tsutslaagui baihad imm zadgai baigaa nuhtsuld hetsuu olon ulsad ihsej baihad !!!!

Avatar

EDIIN ZASAG SUIRLEE 2020-06-29 192.82.76.221

Dahiad her udaan sungahiin be? gadaadad bol corona arilah haa baisiin 2022 ond duusval ih yum

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж