Баярлалаа, хотын дарга аа | News.MN

Баярлалаа, хотын дарга аа

Баярлалаа, хотын дарга аа

Баярлалаа, хотын дарга аа

Улаанбаатар хотын мянга, мянган иргэдийнхээ өмнөөс хотын даргадаа талархал илэрхийлье. Учир юу гэвэл Улаанбаатар хотын төв талбай “эзэн”-тэй болж, хүүхэд, залуусын дуу цангинасан сайхан орчныг бүтээж өглөө.

Сүхбаатарын өмнөх талбай ямар байсныг бүгд санах нь дамжиггүй. Алхаж, зугаалахаас илүүтэй айж эмээж, тойрч явдаг байсан гэхэд буруудахгүй. Гэр оронгүй хүмүүсийн унтаж амардаг, хүүхэд залуус зугаалж ч чаддаггүй энэ хэсгийг цэцэрлэгт хүрээлэн болгох санаачилга өнөөдөр бодит ажил болоод байна.

Мөн нэг хэсэг хүмүүс төв талбайн ногоон байгууламжийг сүйтгэж, бут сөөгийг үгүй хийх гэж байгаа мэтээр харлуулж байсан. Тухайн үед тэдний үгэнд итгэсэн хүмүүс ч бишгүй бий байх. Цэцэрлэгт хүрээлэнгийн тохижилтын ажил өнгөрсөн дөрөвдүгээр сарын 1-нээс эхлэх байсан ч эсэргүүцэгчдээс болж хоёр долоо хоногоор хойшилж байв. Мөн хотын даргыг шүүмжилж, 3.2 тэрбумыг хэрэггүй зүйлд зарцуулах нь хэмээн хэвлэлээр чамгүй бичсэн.

Гэтэл хоёрхон сарын дараа төв талбайн цэцэрлэгт хүрээлэн ямар болсныг олон нийт өнөөдөр нүдээрээ харж, биеэрээ мэдэрч суугаа.

Төв талбайнхаа урд байрлах цэцэрлэгт хүрээлэнгийн газрыг нэг хувийн компанид өгөөд зогсохгүй нөгөөх нь банкны барьцаанд тавигдсан байсантай хотын дарга эвлэрэхгүй, хуулийн хүрээнд арга хэмжээ авснаар нийтийн эзэмшилд эргэн ирсэн. Одоо харин хэр зөв ашиглаж чадах вэ гэдэг нь нийслэлчүүдээс л илүү хамаарах юм.

Г.ОЮУ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
28
ЗөвЗөв
13
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Europe 2020-06-26 82.226.202.55

Yamar muuhai dolginuur yum bichdeg yu, zahialgiin bichleg yumuu, hot tohijuulah albaniihan , zurag tsosol , ene bugdiig barij bosgoson humuusiin hodolmoriig haana durdsan bna ve

Avatar

Зочин 2020-06-26 103.212.119.123

Давхар дүүжин зам

Avatar

б 2020-06-26 59.153.85.82

Пялдаг здаа зайлаа. 3.2 тэрбумаар хэнд ч хэрэггүй юм хийчихээд байахад. Энэ мөнгөөрөө ядахдаа цэцэрлэг, сургууль барьсан бол, эсхүл ажлын байр бий болгож байгаа ЖДҮ-д өгвөл хамаагүй дээр байсан юм.

Avatar

Зочин 2020-06-26 203.91.115.47

1 орцтой 9 давхар барилга барьдаг мөнгөөр ийм юм хийчихээд !!!!!! Бас баярлалаа!!! гэж хэлүүлчихжээ!!!!!! Яая даа байз!!!!!!! Та нарыг!!!!!

Avatar

Зочин 2020-06-26 59.153.85.82

долигнож долигнож ,Танай хотын дарга хог ухаж хоол идэж тэнэж яваа хүмүүсээ ТББ байгууллагад даатгаж,хэтийдэж ядарч зовсон ядуу иргэдээ 18 хан мянган төгрөгны хүнсний толан өгчихөөд хүүхдийн 20 мянган төгрөгөөр амьдарч болно гэдэг зарчимтай хүн шүү дээ.бодлогго явуулж байгаа намын хүн шүү дээ.Чаддаг юм бол нийтийн тээвэрээ босгоод ир харья .баян ядуугаар нь өрсөлдүүлж ард түмэнээр бүү наадам хий.Хотын түгжирэлээ багасга.Харх нүдэлчихээд хаашаа ч нүхэлэхгээд байгаа юм.зүгээр.

Avatar

Зочин 2020-06-26 59.153.85.82

сукин сын.

Avatar

Зочин 2020-06-26 203.91.115.54

х****л идсэн монгол зан Байгаагүй юмыг бий болгосон л байна Хүоз шороо хаяж үзээгүй хувалзнууд дандаа хардаж сэрдэж байдаг байх

Avatar

/*-*/ 2020-06-26 49.0.212.237

Битгий худлаа пялдайгаад бай, наад чинь цавчаа нь хэтэрхий ихэдсэн сонгуулийн шоу л байх чинь билээ

Avatar

Зочин 2020-06-26 66.181.187.143

Өчигдөр очиж үзлээ. Оргилуураасаа сүртэй дуу явах юм. Дахилт энэ тэр гээд аянууд дээр нь өнөө гоё усан үзүүлбэрүүд нь явах юм бх гээд л хараад байлаа цаг шахам боллоо байдаггүй шүү. Зүгээр нэг байдаг л оргилуур бна лээ. Гэхдээ яахав2.

Avatar

Зочин 2020-06-26 202.9.40.130

Тэр саданд архи уусан хүмүүс суудаг. Моднуудын тэнд нул шумуул. Талбайгаар алхахад хэцүү байсан. Ийм сайхан болгосонд талархаж байна аа

Avatar

Шүрэнцэцэг 2020-06-26 119.40.98.177

Өнөөдөр очиж үзлээ. Үнэхээр сайхан манайхан юм хийж суржээ. Хотын даргадаа түүний баг хамт олонд баярлалаа. Иргэд бид цэвэрхэн ариг гамтай хэрэглэх л үлдлээ дээ. Би жирийн нэг иргэн

Avatar

Зочин 2020-06-26 122.201.31.136

Uuch uzeegui , China-aas tsaash uu baidgiig medehgui erguu setguulch ve? iim um 3.2 terbumar bitgi hel 300 sayar ch uneteeden.

Avatar

Иргэн 2020-06-26 103.212.117.149

Хятадаа очиж хэвтээрэй писда минь

Avatar

Зочин 2020-06-26 139.5.216.32

Битгий пялдагд.

Avatar

Арай л чамламаар байлээ 2020-06-26 43.228.131.114

3.2 тэрбум ч зарцуулаагуй байхаа. Усрээд л 1/3-г л зарцуулсан байх. 2 сарын дараа хогын тантан болох юманд херенге зарцуулж байхаар энэ замаа засаач. Жаахан бороо орохоор л уер болоол энд тэнд нь нух онгойж машин эвдлээд л явган хумуус бохир заваан ус цацуулаад л бухимдаж байна шуу сонгогчдын 20% гарангаар луйвардаж ялсан болсон МАН гуай!

Avatar

Зочин 2020-06-26 103.80.210.183

дэмий юм хийсэн байна лээ. хоёр тэрбумаар нь сонгуульдаад явсан байх_ 15-ны тэнгэрт бөөгмиН ОНГОДООС асуусугай. тэнгэр таалж байранд нь буцаах эс бөгөөс тэнгэрт залж ял асуулгамой_

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж