Ж.Батзандан: Хариуцлагаа хүлээж, намын даргын ажлаа өгч байна | News.MN

Ж.Батзандан: Хариуцлагаа хүлээж, намын даргын ажлаа өгч байна

Ж.Батзандан: Хариуцлагаа хүлээж, намын даргын ажлаа өгч байна

Ж.Батзандан: Хариуцлагаа хүлээж, намын даргын ажлаа өгч байна

ШИНЭ эвслээс 2020 оны УИХ-ын сонгуулийн үр дүнгийн талаар мэдээлэл хийлээ. Энэ үеэр тус эвслийн гишүүд "Шинэ эвсэл" нэгдэж нягтраагүйнхээ горыг амслаа хэмээн санал нэгдэж буйгаа илэрхийлэв.

ХАРАМСАЛТАЙ НЬ БИД НЭГ Ч СУУДАЛ АВЧ ЧАДСАНГҮЙ

Шинэ эвслийн дарга Ж.БАТЗАНДАН:

-УИХ-ын найм дахь удаагийн сонгууль өчигдөр болж өнгөрлөө. Шинэ эвсэл энэ удаагийн сонгуульд оролцож, 200 гаруй мянган иргэний санал авсан байна. Сонгуулийн үйл ажиллагаатай холбоотой элдэв маргаан нэлээд гарсан. Хууль хяналтын байгууллага, иргэд, оролцсон байгууллагаас гарсан зөрчлүүдийг хянаж шийдвэрлэх ёстой гэж үзэж байна. Шинэ эвслийн төлөө саналаа өгсөн 230 мянга гаруй иргэддээ талархал илэрхийлье. Мөн дэмжээгүй мянга, мянган иргэдийн саналыг авахын төлөө хичээн ажиллана.

Миний бие Баянзүрх дүүргийн 23-р тойрогт нэр дэвшиж, 20 гаруй мянган иргэний санал авлаа. Гурван мандаттай, дөрөвт орлоо. Б.Жаргалсайхан дарга маань Чингэлтэй дүүрэгт дөрөвт орлоо, Л.Болд дарга маань олон мянган хүний санал авлаа. Хөдөө орон нутагт, нийслэлийн дүүргүүдэд нэр дэвшигчид маань ч олон санал авлаа. Харамсалтай нь, бид нэг ч суудал авч чадсангүй. Энэ маань бид үйл хэрэг, үзэл санаагаа улам өргөжүүлэх нь зүйтэй юм байна гэж бодож байна.

Шинэ эвсэл нэг ч суудал авч чадаагүй тул би хариуцлагаа хүлээн, эвслийн болон намын даргын суудлаа хүлээлгэн өгч байна.

ХАРИУЦЛАГА ХҮЛЭЭН УЛС ТӨРИЙН АЛБАН ТУШААЛААСАА ОГЦРОХ БОЛСНОО ЗАРЛАЖ БАЙНА

Шинэ намын Төв зөвлөлийн дарга Л.БОЛД:

-Ардчилалд халтай сонгууль боллоо. Хэдийгээр Шинэ эвсэл УИХ-д суудал авч чадаагүй ч шударга ёсны төлөө тэмцсэн таван гишүүний гурав нь дахин УИХ-ын гишүүн болохоор боллоо. Тиймээс хариуцлага хүлээн улс төрийн албан тушаалаасаа огцрох болсноо зарлаж байна.

ОФФШОРТОЙГОО, ЖДҮ-ТЭЙГЭЭ ЭВЛЭР. ОДОО ИНГЭЭД ДУУГАЙ АМЬДАР!

Бүгд найрамдах намын дарга Б.ЖАРГАЛСАЙХАН:

-Коронавирусээс эхлээд МАН олонх болох бүхий л нөхцөл бүрдсэн үе байлаа. Ахмадуудын зээлийг тэглэсэн. Ахмадууд үр ачдаа приус аваад өгчихсөн, байрны зээлийн урьдчилгаа болгосон байсан тул төрийн минь сүлд өршөө гээд бүгд үр хүүхэдтэйгээ очоод саналаа өгчихсөн. Мөн энэ удаагийн сонгуулийн санал 60-100 мянган төгрөгийн үнэтэй байсан. Дээлээ өмсөж саналаа өгөөд 100 мянган төгрөг ав гээд нээлттэй зар тавьчихсан, саналаа өгсөн залуус банкин дээр дугаарлаж байсан.

Би ишиг шиг майлдаггүй, хурга шиг дуугай босоод явдаг. Манайх шиг шившигтэй сонгууль хийж байгаа улс дэлхий дээр алга. Эрх чөлөө, тусгаар тогтнолоо 100-хан мянган төгрөгөөр худалдчихаад танд саналаа өгсөн шүү гэж худлаа ярьдаг. Фэйсбүүк, твиттер, вэб сайтаар ороход таныг дэмжиж байгаа шүү, танд саналаа өгнө шүү гэдэг хэр нь хэн нь ч дэмжээгүй. Офшортойгоо, ЖДҮ-тэйгээ эвлэр. Одоо ингээд дуугай амьдар.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
20
ЗөвЗөв
9
ТэнэглэлТэнэглэл
8
ХахаХаха
4
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

39 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-06-25 202.21.107.116

Харин ч мөнгө өгөөгүй шүү юугаа яринаш

Avatar

Зочин 2020-06-25 202.21.108.2

Намын даргаа хурдан өгөөд найрааны хаа ажилд орлоо доо.

Avatar

Зочин 2020-06-25 103.99.103.99

Шатсан бизнесмэн ууртай байна.

Avatar

ӨНДӨР НАРИЙХАН ХҮНД 2020-06-25 202.179.27.61

ГУЦААА … н**ш МИНЬ. БАЙНГА ЯЛАГДАНА . ТЭГЭЭЛ ЧУГАНЦ ЦАРАЙЛААД ХЭРЭЛДЭНЭ. ЭЛИЙРНЭ СОЛИОРНО. ХАДУУРНА. ҮХСЭНИЙ ЧИНЬ МӨНГӨ ТӨГРӨГ. МӨНГӨ ӨГӨӨД СОНГОГДЧИДЫМ БОЛ. МӨНГӨӨ ГАРГААД ӨХ НЬ ЯАСЫН. ХҮН ДОРОМЖИЛНО. БУРХАН БАГШ КИНОГ ҮЗ.

Avatar

Зочин 2020-06-25 124.158.119.35

Жаргалсайхан гуай та Их хурлын гишүүнийг ч хийсэн, Сайдыг ч хийсэн. Тэгэхдээ та тэр үедээ юу ч хийгээгүй. Сонгинохайрхан дүүргээс гарахдаа Ариун цэвэрийн байгууламжийн үнэрийг дарж шинээр байгуулна гэсэнв Бас л та худлаа амалсан. Та я бас нэг их цэвэр хүн биш шүү. Сонгуулийн үеэр цамц ороолт тарааж л байсан байх

Avatar

Зочин 2020-06-25 150.129.140.80

Буянгийн ЖАГАА ИХ УУРТАЙ БАЙНА. Бодвол сонгогч бидэнд уурлаж байгаа л даа. Уурлаад яах вэ, өөрт чинь л ялагдлын гол шалтгаан байгаа юм. Батзандан чинь харин эр хүн шиг байна шүү

Avatar

Зочин 2020-06-25 207.6.112.23

Jargalsaikhan guain helj baigaatai 100 % sanal neg baina. Odoo ue danjsan MAN-iin hulgaich nar boglorchj uhetlee idezgee uuzgaa. Mongol Ardchilsan uls bish. Mafia uls.

Avatar

Иргэн 2020-06-25 202.9.46.3

Энэ хөөрүү урвагч Батзандан, Болд нар өөрсдөө АН аас урвасныхаа шанг хүртэж байгаа юм. Одоо Жаргалсайханы хэлснээр оффшортойгоо, ЖДҮ тэйгээ, хулгайчидтайгаа эвлэрч амьдарцгаа!!! Одоо монгол улс Хойд солонгос, Венуэсэлийн араас марш!! Болсоон.

Avatar

Зочин 2020-06-25 150.129.142.179

2 жилийн өмнө М.Энхболд У.Хүрэлсүхийн хагаралдааны үед засгийн газрыг огцруулах АН-н бүлгийн шийдвэрийг дагасан бол өнөөдөр байдал өөрөөр эргэх байсан шүү. МАН ерөнхийлөгч хоёрын хуйвалдааны тохирооны тоглоом болсоны үр дагавар одоо гудамжинд лааз 4 жил өшиглөх болжээ.

Avatar

Иргэн 2020-06-25 103.57.95.121

Эх орноо гэсэн сэтгэлтэйгээсээ болж болохгүй бүтэхгүй болгоныг нь улааан цайм хэлж өөртөө лай хурааж, юм мэддэггүйгээ мэддэггүй хүмүүст адлагддаг ч зүрх сэтгэл нь эх орноо хайрлахаа зогсоодоггүй эрэлхэг зоригтой ийм л хүмүүс хэлсэн үгээрээ хүртэл бидний ирээдүйг хамгаалж байна шүү дээ. Үгэн дотор үг, үхэр дотор гиваа байдаг. Хүний хэлсэн үгийг өнгөн талаас нь дүгнэж байхаар  хэсэг цааш нь ухаад тунгаах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-06-25 108.71.183.112

MAN-ny buuny nokoi

Avatar

Зочин 2020-06-25 139.5.216.222

Ene odoo AN ruu butsaad ornoo

Avatar

Кк 2020-06-25 202.9.41.18

МАНам гарах нь тодорхой байсан та нар сул дорио байсан сонгуульд ялахгүй гэдэгээ мэдэж байсан байж одоо ард түмэнрүз дайраад байгаа юмуу

Avatar

зочин 2020-06-25 103.212.116.157

БАТЗАНДАН, БОЛД НАР ХУДЛАА ШОУ ГАРУУД ОДОО ИЧИХГҮЙ АН-Д ОРНО ХАРЖ Л БАЙГААРАЙ

Avatar

Монгол 2020-06-25 192.82.70.20

Жагаа яг С.Жавхлан шиг амьтан байна ш дээ. Сонгуульд өөдгүйтэж ялагдчихаад ард түмнээ харааж зүхдэг ийм өөдгүй юмнууд Монголоос зайлвал таарна…

Avatar

зочин 2020-06-25 103.212.116.157

ЖАРГАЛСАЙХАН ЁСТОЙ ҮНЭН ЗӨВ ХЭЛСЭН БАЙНА. ЗАЛУУС ГЭЭД БАЙГАА ӨӨДГҮЙ АМЬТАД 100 -ХАН МЯНГАН ТӨГРӨГӨӨР ӨӨРИЙГӨӨ ХУДАЛДДАГ ШИВШИГТЭЙ ХҮНЭНЦРҮҮД

Avatar

Зочин 2020-06-25 207.6.112.23

Yag unen baigaa zarai ni ene. Odoo yahav dee hooson tolgoitoi zaluusiin ireedui saikhan burheg baina da. Hohi ni hegees yahav.

Avatar

Жагааг дэмждэг 2020-06-25 202.55.180.219

Жагааг дэмждэг учраас Сухбаатар дуурэгт ШЭ-н телее саналаа егсен. Жагааг бол баталгаатай гарна гэж бодсон. Энэ удаа бас л МАН луйвардаад гарчлаа угаасаа бух институцыг атгацан байсым дее. Санал тоолдог машин итгэлгуй, уг нь гараар тоолсон бол арай еер тоо гарна даа, дахиж гараар тоолохыг шаардаж болдоггуйм байх даа

Avatar

Зочин 2020-06-25 122.201.21.21

Би МАН дэмжсэн гэхдээ нэг төгрөгч аваагүй шүү хүн болгон адилгүй өглөө эртбосож яг есөн цагт билэгдэж санал өгсөөр ирсэн

Avatar

1199 2020-06-25 49.0.218.182

tiim shvv mongolchuud odoo eldew zowlon toochihgvi 4jil amidarna. oorsdiinh ni songolt

Avatar

Б 2020-06-25 202.131.225.150

ТА НАР ЯАСАН УХААЖДАГГҮЙ ХАЙРАН 30 ЖИЛ, НИЙГМИЙН ЦӨӨНХ БОЛОХ МАН-Д 30 ЖИЛ ЯЛАГДЛАА, ЯАГААД ГЭЭЧ АРДЧИЛСАН ХҮЧНҮҮД НИЙЛЖ БАЙГААД САНАЛАА ХУВААПАГ. 2020,06,25-НЫ ӨДРИЙН СОНИНД БАЯРХҮҮ ТОЙМЧИЙН БИЧСЭН НИЙТДЭ ГОЛЫ НЬ ХЭЛСЭН БАЙА БИЛЭЭ. ЦААШИД МАН-Д ИНГЭЖЯЛАГДАХГҮЙ ГЭВЭЛ АРДЧИЛСАН ХҮЧНҮҮД 1 ЭВСЭЛ БОЛ. ТЭГЭЭД ЗӨВ БАЙ_ НЭГДМЭД БАЙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-06-25 139.5.218.160

Shine Nam odoo tarval taarna

Avatar

Иргэн 2020-06-25 66.181.161.67

Батзандан уг нь маш сайн шударга үндсэрхэг улс төрийн зүтгэлтэн хүн шүү дээ. Монголын ард түмэн уг нь их дэмждэг юмсан. Би л лав Батзандан Баянзүрх дүүргээс сонгогдоогүй гэхэд итгэхгүй байна. Их зүйл хийж бүтээсэн хүн дээ сонин юмаа. Бас энэ Буянгийн Жаргалсайхан гуай бас л мундаг хүчирхэг хүн шүү дээ.

Avatar

ТЭНЭГ 2020-06-25 64.119.22.101

гөлөг

Avatar

Зочин 2020-06-25 202.126.92.82

тэтгэврийн зээл тэглэхэд эсэргүүцэж тэмцэл хөдөлгөөн,… шүүхдэх нь яасан юм өөрсдөө ямарч улс төрийн идэвхигүй бж ялагдахаараа ишиг шиг чарлах юм

Avatar

Lol 2020-06-25 203.91.115.56

Энэ балай хоёр нүүртэй новшнуудыг хэн сонгодог юум. Зайлаа

Avatar

Зочин 2020-06-25 202.9.47.8

За би энэ удаа МАНд мөн бас нэг бие даагчид саналаа өгсөөн. Гэхдээ юу гээч би хэзээч саналаа үнэлж байсангүй хэд хүрдгийг нь ч мэдэхгүй. Энэ удаа МАНд өгсөн шалтгаан нь их энгийн бид нэг намыг хэзээч 8 жил төр бариулж үзсэнгүй. Эхлүүлсэн ажлынх нь үр дүнг алдаатай оноотой нь үзмээр бнашдээ. Бусад намаас гарлаа гэхэд засаглаж үнэндээ л чадахгүй. Танилцах аялал гээчийг нь хийсээр байтал 4 жил нь дуусна. Ингээд шал хэрэггүй сонголт болж дуусна. Тэрэнд орвол одоо байгааг нь тултал нь үзсэн нь дээр.

Avatar

Зочин 2020-06-25 202.55.188.46

тартагтаа тулахаа үзэнээ чи.

Avatar

сагсуу хүн гуай 2020-06-25 202.55.188.46

тартагтаа тулахаа үзэнээ чи.

Avatar

Зочин 2020-06-25 193.57.67.241

Яг үнээн. Нам солигдохоор ямар их ажил зогсож, ухарч, дахиж эхэлдэгийг би харсан, аймар эд байна лээ.

Одоо 4 жилийн дараа энэ хар саарал жагсаалт, коронагийн ЭЗ хямрал, хүүхдүүдийн аюулгүй байдал, боловсрол, бараг хэдэн арван жилээр гацсан уурхайнуудыг явуулж, нөгөө хоёр ЭЗ багана гээд байгаа хөдөө АА, аялал жуулчлалаа урагшлуулж ард иргэдийн боловсрол дээр анхаарч амжиргааг БОДИТОЙГООР дээшлүүлэх хэрэгтэй.

2024 онд Сөрөг хүчин ч, сонгосон иргэд нь ч МАН -н мөрийн хөтөлбөртэй нь хатуу ярина.

Avatar

Зочин 2020-06-25 202.9.40.63

Ийм амархан шантарч болохгүй. улам илүү сайн ажиллаа. Ард түмний тодорхой хувь нь та нарыг ойлгож дэмжиж байгаа шүү. Та нар бол МАНАН-г устгасан гавьяатай хүмүүс. Та нар бол Эрдэнэтийн 49 хувийг ард түмэнд буцаан авч өгсөн гавьяатай. Юм ээлжтэй дараагийн сонгуульд гарч ирэх боломж бүрэн байна. энэ бүхэн та нараас өөрсдөөс чинь хамаарна.

Avatar

монгол хүн 2020-06-25 46.65.158.229

Гажигтай юм шиг байдаг ч Жаргалсайхан энэ удаа маш зөд үг хэллээ.Офшёртойгоо үлд… нээрээ ч…

Avatar

2020-06-25 66.205.4.66

Батзандан нам ч гэж дэ, ер нь байгуулсан юм уу. Хэдэн солиотой нөхөдүүдийн цуглуулга байсан. Жагаа сонгууль болгоноор хамаг мөнгөө гөвсөөр өрөнд ороод бухимдаж дуусах нэ, хөөрхий. Буруу замаар олсон мөнгө, буцахдаа шороо болж байгаа нь энэ болов уу. Энэ хэдэн жил баахан мөнгө олоод сонгуульд л зарцууллаа ш дэ. Олсон мөнгө нь өөрт нь ч, ард түмэнд ч хэрэг болсонгүй дэ. Ядаж өөрийн үйлдвэрийн ажилчныхаа цалинг 1000 ам.доллар болгочихоод ярисан бол хүн үнэмших байлаа.

Avatar

Зочин 2020-06-25 66.181.185.34

Жагаа БГД т дэвшихбайсан юм

Avatar

Зочин 2020-06-25 66.181.161.93

Алдаагаа хүлээ гэхдээ бууж өгч болохгүй 3 дарга нь гарч ирж чадахгүй байгаа бол Жавхлан шиг гомдоод хэвтэж бай

Avatar

зочин 2020-06-25 192.82.75.147

Жагаа өөрөө хөнгөлүүлсэн хурга шигээ дуугай л байлдаа… Өөрт чинь чулуу ч олдохгүй болжээ.

Avatar

СӨНӨ 2020-06-25 64.119.22.101

СӨНӨВӨЛ ТААРНА

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2020-06-25 150.129.142.95

Эд нар өөрсдийгээ ардчилалын төлөөл гэж сэрүүн зүүдэлж байх шиг. Анхнаасаа л авантюристууд байсан учраас ард түмэн таниж мэдсэн байх. Худлаа ярьдаг популистууд бол харин та нар мөн.

Avatar

Батаа 2020-06-25 192.82.75.182

Шинэ нам будаа үүрд баяртай

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж