С.Жавхлан: Увсынхан миний дууг битгий сонсоорой | News.MN

С.Жавхлан: Увсынхан миний дууг битгий сонсоорой

С.Жавхлан: Увсынхан миний дууг битгий сонсоорой

С.Жавхлан: Увсынхан миний дууг битгий сонсоорой

2016 оны сонгуулиар ганцаараа бие даан гарч ирсэн дуучин С.Жавхлан энэ удаагийн сонгуулиар Ардчилсан намаас Увс аймагт нэр дэвшсэн. Түүний хувьд дөрвөн жилийн хугацаанд бие дааж,  аль нэг намд элсэхгүй явсаар 2020 оны УИХ-ын сонгуулийн өмнө Ардчилсан намд албан ёсоор элссэн. Өнгөрсөн дөрвөн жилийн хугацаанд ихэд ганцаардаж явсан тэрбээр ШИНЭ намд элсэх гэж байснаа больж, АН-ын гишүүний батлахаа өвөртөлж, сөрөг хүчний, ардчиллын дуу хоолой болно хэмээн мэдэгдэж байв.

Ардчилсан намаас нэр дэвшигчдээ тодруулахад УИХ-ын гишүүн С.Жавхланг төрсөн нутаг болох Увс аймагт нь нэр дэвшүүлсэн. Харин Увсчууд түүнд итгэл үзүүлээгүй, хариуд нь С.Жавхлан дахин Увсад очихгүй гэдгээ зарлав. Тэрбээр “Би дахин Увс аймагт ирэхгүй, Увсынхан миний дүүг битгий сонсоорой” хэмээн сошиал хуудсаараа дамжуулан мэдэгдэл хийв.

Сонирхуулахад, Увс аймгаас Ардчилсан намаас нэр дэвшсэн О.Цогтгэрэл, МАН-аас нэр дэвшсэн Ч.Хүрэлбаатар, Б.Чойжилсүрэн нар ялалт байгуулсан юм.

Ш.ОЧ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
52
ХахаХаха
37
ТэнэглэлТэнэглэл
14
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

125 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

би 2020-06-25 202.70.44.46

дээлийн захаа авснаас л гишүүн болж чадсангүй, одоо захаа тавих хэрэгтэй,

Avatar

Зочин 2020-06-25 66.181.161.26

Чааваас даа Жавхлан 4 жил сөндалтай зууралдсан юу хийсэн бэ? Кнопоо ч олигтойхон.дарж чадаагүй.байхдөө.Дуу л дуулаа биз дээ. Нутагтаа очихгүй гэж хэнд эрхлээд бга юм бэ. Очихгүй байхы чинь харья. Чамаар д дутав гэж

Avatar

Ñàéõàíñàìáóó 2020-06-25 202.9.46.114

Завханыхан Улаанбаатарт ирэхээрээ "Нарантуул" захаар битгий үйлчлүүлээрэЙ! Холуур тойрч явж "Дүнжингарав" захаас юм хумаа авч байгаар@й. Бас намайг зурагтаар гарахаар битгий үзээрэй.

Avatar

Зочин 2020-06-25 64.119.18.84

Ккк. Энэ эргvv сдагийн дуу гэж юу байдаг юмб??!! Тэгэж яривал шvлэг, аяыг нь хийсэн хvмvvсийн дуу бздээ!!!

Avatar

Зочин 2020-06-25 150.129.142.162

НЭГ СОНГУУЛИАР ЭНЭ НӨХӨР ЦАГААН ЗЭЭР ШИГ НУТАГГГҮЙ БОЛОвоо ХӨӨРХИЙ

ЧИНИЙ дУУГААР монголчууд дутахгүй

Avatar

/*-*/ 2020-06-25 49.0.212.237

Хэрэв С.Жавхлан МАН-д ороод дэвшсэн бол аягүй бол нэгээр гарч, Увсчууд яаж долоочих шахаж пялдаганаж байх бол доо чааваас. Харин Сүхбаатар аймгийнхан чинь мундаг байлаа даа

Avatar

Зочин 2020-06-25 103.26.192.22

Увсынхан өөрсдөө буруутай. Нутгархаад жаахан овойж оцойсон хэнийг ч болов нутгийн хүү бахархал энэ тэр гэж дээдэлж толгойг нь илсээр байгаад жаахан маанагдуу нөхдийг нь бол яагаачгүй биеэ тоох өвчинд автуулдаг. Нөгөө үзсэн дуулсан багатай, боловсрол нимгэн нөхөд нь үүнийг ойлгохгуй, биеэ ихэд бодсон эрхийн тэнэгүүд болж төлөвшөөд, бүх зүйл миний хүссэнээр байх ёстой гэж жоохон хүүхэд шиг аягладаг болоод, амьдрал дээр тэр нь биелэхгүй болмогц ингээд эврээ ургасан ишиг эхийгээ мөргөнө гэдэг болж.

Avatar

hahaha 2020-06-25 126.163.118.161

ЯМАР ЭРГҮҮ ТЭНЭГ МАЛ ВЭЭ? БИ УВСЫНХ БИШ ГЭХДЭЭ АЛЬ Ч НУТАГ УСАНД ТӨРСӨН ХҮН ТӨРСӨН НУТАГ УСАА ИНГЭЖ ХЭЛЖ БОЛЖ БАЙГАА ЮМ УУ? МОНГОЛ ХҮН МӨН ҮҮ? ЗААВАЛ ТЭРИЙГ ЗӨӨЛӨН САНДАЛД ЗАЛАХ ЁСТОЙ ЮУ? ГЭХДЭЭ ЖАВХЛАНГ СОНГОСОН БОЛ а******н ЧОЙЖИЛСҮРЭН, ЛУЙВАРЧИН ХҮРЭЛБААТАР НАРААС ИЛҮҮ ГАЙ ТАРЬЖ ЧАДАХ ХҮН БИШ Л ДЭЭ.

Avatar

Сонсогч 2020-06-25 103.57.93.147

увсынхан хулгайч дэмжиж байхаар Жавхлангаа дэмжихгуй дээ. Их л гомдоож дээ. жаахан тайвшираад нутагтаа очих байх аа. харин хулгайч нарыг дэмжсэн гарууд л зайлуул таарна увсаас

Avatar

Зочин 2020-06-25 202.21.97.30

Сонгуулиас хойш Увсад нүүж очсон нь сонсож болно биз дээ

Avatar

зочин 2020-06-25 203.91.115.53

Жавхлан минь хэлсэн үгэндээ эзэн байж үзээрэй дараа нь гэнэт би тухайн үед цочмог ааш хөдлөөд буруу үйлдэл хийсэн байна миний буруу гээдл новширвоо гэхдээ чи удахгүй нутагтаа оччихсон уучлал гуйгаад үнэгүй тоглолт хийгээд нус нулмистайгаа холилдоод явах байхдөө

Avatar

Иргэн 2020-06-25 202.126.89.194

Бас дуулдаг байсан юм уу, дууг чинь сонсох битгий хэл сонсох ч хүсэл алга.

Avatar

зочин 2020-06-25 43.228.129.20

Жавхлан шиг улс үндсээ гэсэн сэтгэлтэй хүн энэ монголд ховорхон байх, Увсчууд энэ хүнийг хайрлаж халамжилж шүтэж өргөж явах учиртай байсан даанч чадсангүй. Тэр Хүрэлбаатар Чойжилсүрэн хоёроос хавьгүй дээр шудрага хүн энэ хоёрын хэн нэгнийх нь ород гаргах ёстой байсан юм. Хэнтийгийнхнийг хардаа увсчуудаа хайртай .ХАВАРГАА ХЭЗЭЭЧ АД ШОО ҮЗЭЭГҮЙ ӨДИЙ ХҮРЧ ГАР ДЭЭРЭЭ БӨӨЦИЙЛСӨӨР БАЙНА.

Avatar

Иргэн 2020-06-25 202.9.46.111

Чойжилсүрэн анхнаасаа "чихэр авч ид" гэж 10.0 төгрөг өгөөд сургачихсан хүн ш дэ, хүнээ ялгаж таниж мэдэхгүй 10, 20 төгрөг мөнгөнд их хууртах юм да зайлуул.

Avatar

Зочин 2020-06-25 139.5.216.163

shuteed baihdaa yahavde. unfursun zuunii dund yed l tiim um baisan baih

Avatar

зочин 2020-06-25 43.228.129.20

Жавхлан бол Увс нутгийн хувьд баатар гэж хэлж болно учир нь энэ хүн дуу хоолойгоороо монгол түмний бахархал төдийгүй увс зон олны нэрийн хуудас байсан энийгээч энэ хүн маш сайн мэддэг тийм учраас улс эх орон ард түмнийхээ төлөө шудрага ёсны төлөө тууштай тэмцэж,Увс ястнаас төрсөн баатар болъё гэсэн гал халуун сэтгэл рүү нь уугуул нутгийн ахан дүүс нь ус хийснээр оргилсон тэр их итгэл найдвар ор мөргүй алга болж уур хилэн гомдол зөхөрлөө барьж хорьж чадахгүй сад тавьж байна

Avatar

Зочин 2020-06-25 139.5.216.163

uvs yastan gej baidag biluu

Avatar

Зочин 2020-06-25 66.181.161.64

тархиний тураалтай ийм л мэдрэл юмнуудыг хар масс сонгодог. харин увс нутгийнхан энэ балайг харин тэнэг гэдгийг нь мэдэж сайн байлаа. ярихаар нь ичээд сувгаа сольдогсон нэг юм алга боллоо

Avatar

Иргэн 2020-06-25 103.57.94.138

Увсынханд сонсох дуу зөндөө байгаа. Харин ийм эргүү тэнэгийг сонгоогүй Увсынхандаа баярлалаа

Avatar

bold 2020-06-25 202.131.243.190

UBSaas avgai avii daa Hansh ni hed bdm boldoo

Avatar

Мх 2020-06-25 103.206.195.230

АЙЛЫН НЯЛХ ХҮҮХЭД Ч ОДОО ИНГЭЖ ТЭНЭГТЭЖ ЭРХЭЛЭХЭЭ БОЛЬСОН БАЙХАА…ИЙМ АМЬТАН БАЙХ ГАЗРАА Л БАЙВАЛ ТААРНА. УИХ-Д БИШ БОЛ ХААНА Ч ЯАХАВ ДЭЭ.

Avatar

ЖАВХЛАН МИНЬ 2020-06-25 202.179.27.61

ЖААХАН УХААНТАЙ Л БАЙГААРАЙ ДАА.

Avatar

Зочин 2020-06-25 103.57.92.234

UVSUUUUUD OODGUI NOHDUUD BDGIIM BNA L DAAAAA UVSAD L YM HIISEN HUNIIG SONGODOG EH ORNIHOO TOLOO GAZAR SHOROONII TOLOO DUUGARSAN MONGOGGUI NEGNEEE TOODGUI HUMUUS YM BNAA ICHMEER.

Avatar

zochin 2020-06-25 202.170.68.38

ard olondoo gomdon gej uy bh ve dee,ter dotor chin bas chin setgeleesee sanalaa ogson olon zondooon ,tegeed ch Javkhlan ard olnooroo dutna u ,gehees ard olon Javkhlangaar dutaggui l bhgui uy

Avatar

IRGEN 2020-06-25 103.57.92.234

ZOV MONGOND BOOOL BOLSON NUTGIIHANAAR YAADGIIN MONGOOOR IREEDUIGEEE ZARSAN UVSAD BITGIII OCH ZOV SHIIDVER BNA JAVHAAA EH ORONDOO HAIRTAI ZALUU SHUU CHI.

Avatar

Зочин 2020-06-25 203.91.112.82

Мөнгөнд дурласан нутаг нэгтнүүддээ хэлсэн үг байна. Юу нь буруу гэж… Үнэн л юм даа

Avatar

хэхэ 2020-06-25 202.180.218.37

Будаач будаач гэхээр сахалаа будав гээч болсон байна.

Avatar

Зочин 2020-06-25 193.57.67.241

Угаасаа л ийм хүн ш дээ анх гарч байхад нь их гайхаж байсан.

2019 сүүлээр УИХ чуулган идэвхитэй үзэж байхад энэ хүн ямар ч санал хэлэхгүй мөртлөө бүх хуулийн эсрэг кноп дардаг гар байсан, бараг юун дээр санал өгч байгаагаа мэдэж байна уу гээд асуучмаар.

Гэхдээ бас урлагийн хүн сэтгэл хөдлөл их ээ.

Avatar

Зочин 2020-06-25 66.181.161.4

Бурханаас энэ амьтанд азаар дуулах хоолой бэлгэлсэнч ,ухаан заяасангүй ээ! Өнгөрсөн УИХ-д сандал ширээний бөглөөс болсноос өөр юу хийсэн юм бэ?Ёстой Баабарын хэлдэгээр Оюун ухааных нь чадвар хомсдож байсан юм.

Avatar

зочин 2020-06-25 139.5.218.126

УВСЫНХАН ЭНЭ НУСАН ТАГЛААГААР ДУТЛАА ЮҮ kkkkkkkkkkkkkkkkk

Avatar

Зочин 2020-06-25 103.80.211.124

Увсынхан зөв сонголт хийжээ. энэ хүнийг гаргаагүй нь зөв болж

Avatar

zochin 2020-06-25 43.228.129.119

Буруу л байна даа . Чамайг дэмжээгүй бол муу ард түмэн байх уу. Увс чам шиг дуу дуулдаг хүнээр байтугай эрдэмтэдээр дутахгүй оюунлаг хүмүүс байдаг юм. Төрсөн газар усаа доромжилбол өөрт чинь маш муу болох байх. Ойрын үед эмнэлэгээр явж мэдрэл , тархи толгойгоо үзүүл . Ядаж олон үерээ амьдарсан өвөг дээдсээ бодоорой . Ухааны дутмаг хэцүү ,амьдралын дутмагыг нөхөж болдог гэнэ лээ.

Avatar

зочин 2020-06-25 122.201.19.99

Болно доо болно бүх зүйл сайхан болно. Таны сайхан дуунуудыг олон ч сонсож уярч байсаан бид

Avatar

Зочин 2020-06-25 103.212.118.76

Medleg bolovsrol nimgenee harulj am turgedle horhii.4 jil ih hurald baisanda origo aztaid tots.imch uym heleh gej de .origoo tengerin amitan ih hurald bh yostoi gej bu morod.hairan av ejes ogson nere imhen uymand gutah gej.uhantai bol 1 odor nutginhnasa bolon mongolinho ard tumnes uchlalt gui.

Avatar

Зочин 2020-06-25 66.181.167.254

Сармагчинд АК-47 бариулвал яах вэ? гэдэгтэй л адилхан юм болж дээ!!! Ийм толгойтой хүмүүнийг УИХ-ын гишүүн болговол яах вэ? гэдгийг Монголын ард түмэнд ХЭЛЖ, ТАНИУЛЖ өгсөн энэ залууд БАЯРЛАЛАА гэмээр ч юм уу???

Avatar

Зочин 2020-06-25 122.201.21.209

Буруу замаар будаа тээвэл буцахдаа шороо тээнэ гэдэг Монгол ардын зүйр цэцэн үг бий. Зөв явбал зөөлөн зөөлөн замбуулин ч гэдэг. Хүний эрхээр жаргахаар өөрийн эрхээр зов гэдэг үг бас бий. НЭГ ХААЛГА ХААГДАХАД НӨГӨӨ ХААЛГА НЭЭГДЭЖ БАЙДАГ ЮМ ГЭСЭЭН.

Avatar

Зочин 2020-06-25 202.21.100.210

Эх орон элгэн нутгаа гэсэн омголон халуун сэтгэлийг маш сайн ойлгож байна хатуу боловч үнэн үгийг хэлсэн гэж бодож байна

Avatar

Зочин 2020-06-25 207.6.112.23

Har teneg chin yugeed baigaan be.. Ha ha ugaasaa hen ternii teneg duug sonsdiin?? Mongolchuud yasnaasaa urvaachin sharvaachind durgui ard tumen. Estoi saihan bayartai baina. Ene neg duuchin muuchinguud bairaa medmeer yum.

Avatar

зочин 2020-06-25 66.181.179.188

Жавхлан яах гэж "том баав" Увсад олон мянган ард түмэн байдаг шүү. яасан том баадаг пээдгэр вэ. Ийм л юмнуудыг толгой дээрээ гаргаснаас болж байгаа юм. Увсийн ард түмнийсонголт зөв байсан

Avatar

Зочин 2020-06-25 150.129.142.179

С.Жавхлан нас залуу байнаа чамайг дэндүү ойлгож байна "Хамаг Монгол төслөөр чамаар бахархаж байна" нутаг ус эх орондоо хязгааргүй хайртай хүүгийн үзэл санаа зүрхэнд нь булгилж байгаа. Сэтгэл итгэлээр нутгийн зон олон түших болов уу гэсэн горьдлого талаар болсонд харамсаж байна. Увсын зарим сонгогч нар С.Жавхланг биш АН-г хараад сонголтоо хийсэнг Монгол даяар үйл явдал харуулсан шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-06-25 216.197.221.11

Za za sogtuu baigaa byz dee, arxi uuchaad yoson joriin l yum yaridag byz dee byx xyn, er aldaj ereg nurdag yumaa

Avatar

Зочин 2020-06-25 192.82.68.165

ЯАСАН ӨЧҮҮХЭН БОДОЛ ВЭ!? УВС ЧИНИЙ ДУУГААР ДУТАХ УУ, ЧИ УВС НУТГААРАА ДУТАХ УУ ГЭДГЭЭ ЭХЛЭЭД САЙН ТУНГААН БОДОХ ХЭРЭГТЭЙ БАЙСАН ЮМ ДАА! УНАСАН ГАЗАР УГААСАН УСАА ЮУГААР Ч СОЛЬДОГГҮЙ ЮМЛ! БУРХАН ЧАМД САЙХАН ХООЛОЙ ЗАЯАСАН Ч САРУУЛ УХААН ЗАЯАСАНГҮЙ, ЮУН ИХ ХУРЛЫН ГИШҮҮН БЭ!? МУЛГУУ МАЛ!! АН ДАГАЖ НЭРЭЭ НЭГ МӨСӨН БУЗАРЛАЛАА, УВСЫНХАН ӨВГӨН ДАРГЫГ НЬ ДОРОМЖИЛСОН АН-Г ОГТ ҮЗДЭГГҮЙГ ЧИ ОЙЛГООГҮЙ ЮМ ЧИНЬ БУСДЫГ НЬ ЯАЖ Ч ОЙЛГОХ ВЭ ДЭЭ!! УВСЫНХАН БАЙТУГАЙ ХӨВЧИН МОНГОЛ ДАЯАР ЧАМАЙГ СОНСОХОО ӨНГӨРСӨН ДӨӨ!

Avatar

САМАНДЫН ЖАВХЛАН 2020-06-25 49.0.212.237

С.Жавхланд саналаа өгсөн Увсын иргэдэд баярласан талархсанаа илэрхийлье, харин Хүрэлбаатар Чойжилсүрэн луйварчдаа сонгосон Увсынхандаа үүрд мөнх дунд хуруу салаавч хоёроо үзүүлье

Avatar

Зочин 2020-06-25 139.5.216.222

Yun deer enenii knop terbum hursen yum be

Avatar

Зочин 2020-06-25 66.181.182.192

Сонскүйээ, Карин чи битий дууларай

Avatar

Зочин 2020-06-25 73.92.12.67

Увсынхан ч өнгөрчээ,Баян- Өлгийд Жавхланг оролчихоор дуучин юу билээ?…. Увсынхан казак хэл сурч дээ….

Avatar

Зочин 2020-06-25 202.179.27.180

2012 онд МАХНаас 2020 онд АНаас дэвшээд нутгийн олон халгаасангүй дээ

Avatar

Тэнэг жавхаа 2020-06-25 202.126.89.6

Увс нутгийн ард түмэн ухаантай юм БУРХАН энэрэнгүй юм Жавхланд ийм их авьяас заяадаг…

Avatar

()()() 2020-06-25 202.126.89.6

ДУУЧНААС саллаа …..ЯРУУ НАЙРАГЧ СЭТГҮҮЛЧ БӨХӨӨС АНГИЖРУУЛ гэж 4 жил залбирнааа…..Бурхан Монголчуудыг ивээг !!!

Avatar

123456 2020-06-25 49.0.212.237

Бас дээр нь телевизийн нэвтрүүлэгч авгай нараас салгаад өгөөч гэж залбирах хэрэгтэй байна

Avatar

Гийчин 2020-06-25 66.181.161.27

Цаг цагаараа байдаггүй
Цахилдаг хөхөөрөө байдаггүймаа хөө

Avatar

УВС 2020-06-25 103.57.95.16

Зүүгээрээ энэ күвүүн явна биз. Бок кулгайч бийхад дуушинаар яакийн

Avatar

зочин 2020-06-25 192.82.68.91

Uvsad chihnii bogloo uned oroh n dee.

Avatar

Зочин 2020-06-25 59.153.85.82

Яааг үнэн ахиж увсад дуучин бүү төрөг.луйварчин хулгайчууд л төрж байг.

Avatar

Дуучны хувьд шүтэн бишрэгч нь 2020-06-25 64.119.23.85

Ус нутгийнхан тань таныг чаддаг ажлаа хий л гэсэн байна Чаддаг ажлаа хийгэнд явараараа үнэхээр Хөх толбот үндэстнийхээ зүрхийг хөөргөсөн бүтээлч та мөн Харин ИХ- танхимд таны ярьдаг үг үгүүлбэрийг Дунд сургуулийн сурагчид ч хэлнэ шүү дээ Сонгуулиас болж унасан газар угаасан усруугаа нулимж байгаа бол та угаасаа ЭХ ОРОНЧ байгаагүй бололтой

Avatar

Зочин 2020-06-25 64.119.19.92

өөрийг нь сонгосон олон хүмүүсийг бас хаяж байгаа юм уу? КККК

Avatar

/*-*/ 2020-06-25 49.0.212.237

"Танай хошуу нутгийн бөх надаар дуусаг" гэдэг шиг Увс аймгийн зохиолын дуучид Самандын Жавхлангаар дуусаг.

Avatar

Зочин 2020-06-25 59.153.85.82

Яааг үнэн ахиж увсад дуучин бүү төрөг.луйварчин хулгайчууд л төрж байг.

Avatar

Зочин 2020-06-25 64.119.16.57

Жавхлан санаагаар унаад хэрэггүй л дээ, цаг хугацаа өнгөрөхөд дуулдаг нь дуулаад, сонсдог нь сонсоод л явна. Харин ийм бодлогогүй, тэвчээр сэтгэлийн хатгүй хүн өнгөрсөн 4 жил биднийгээ удирдаад явсан гэдгийг бодохоор ёстой ТАВИЛАН ЮМ ДАА гэдгийг өөртөө хэлмээр л байна шүү. Өнөөдрийн үйлдлээр нь Батзандан харин мэргэжлийн улс төрч юм байна гэж одоо бодогдож байна

Avatar

иргэн 2020-06-25 150.129.141.184

хэн удирдаж явсан гэж? энэ мал чинь 4 жил хаана юу хийж сууж байгаагаа ч ойлгоогүй, ингээд л зөөлөн суудалд тухлаад идэж уугаад ард түмнийг доромжлоод давраад байдаг юм байна гэсэн чинь хэнд ч хэрэггүй амьтан болов, мөн ч богино ухаантай байна даа, богино биш огт ухаан тархи алга, төрсөн нутгаа ингэж хэлж байгаа бол боломж гарвал эх орноосоо урвахаас сийхгүй мал байнаа

Avatar

Зочин 2020-06-25 203.91.115.40

За манай Увсынхан хаана байна? Дагаад түрээрэй. Ийм л нутагдаа миний цэнхэр хязгаар, Тэнгэрийн диваажин миний унасан газар аа… Хоолойгоо жаахан гэгэлзүүлж өгөөрэй. Илүү үнэмшилтэй донжтой болдог юм. Уяхан хүн бол шууд мэлмэрүүлэхээр. Жавхлангаа сайхан түрээд өгөөрэй. Нэгэн цагт энэ түрлэгийн ачаар л өдий дайтай болсон гар даа. Одоо илүүдэх гэж үү. Эсвэл манай Увсынхан Жавхлан шигээ худлаа гарууд уу?

Avatar

Зочин 2020-06-25 202.126.88.133

МӨНГӨНД ДУРТАЙ ХУДЛАА ГАР ӨӨ ЯАДГИЙН .УВС ХҮНД МӨНГӨ КЭРЭГТЭЙ УНГАСАН САМГАНД ИНЭЭД КЭРЭГТЭЙ ЯАДИЙШ ЧИ.

Avatar

Эмгэн 2020-06-25 103.212.117.144

Өөртөө шүүмжлэлтэй хандаж алдаа оноогоо цэгнэн дараагийн ажил албандаа зүтгэх биз ээ. Дараагийн сонгуульд орох санаатай бол эртнээс бие сэтгэлээ бэлтгэх нь зүй. Өнөөдөр залуучууд цаг үеэ илүү мэдэрч нийгмийн амьдралд хөл нийлүүлэх бсон нь сайшаалттай. Таны оюуны мэлмий хурц байг ээ.

Avatar

Залуугаараа зөнөчихөж 2020-06-25 202.9.40.185

ЖАВХЛАНГИЙН ДУУГ СОНССОН УВС ХҮНИЙГ, ЯЛАНГУЯА ДӨРВӨД ХҮНИЙГ 100 НЭГЖЭЭР ТОРГОНО ККК

Avatar

zochin 2020-06-25 59.153.114.76

ИХ -ын үндсэн үүрэг бол улс орны амьдралын бүх салбарын амьдралыг зохицуулах хууль боловсруулах явдал учир уг нь тэнд өндөр боловсролтой хуульчид, улс төрчид, эдийн засагчид, инженер, бизнесменүүд л ажиллах ёстой юм.

Avatar

Зочин 2020-06-25 185.26.153.23

Өөө Увсчууд яааж байгаа юм бээ, Хөөрхийг сонгочихгүй. Одоо дууг нь сонсох хүнгүй болохоор дуучин-гишүүн асан өөрөө л үзэгч сонсогчгүй болох байх даа, яана даа гэж

Avatar

Золя 2020-06-25 66.181.184.251

Чи энд шоглоод яах нь вэ? Сонсдог зөндөө хүн байна.

Avatar

Жавхлан мэддэггүй л байсан юм байх даа 2020-06-25 122.201.24.56

Жавхлан нутгийнхнаа мэддэггүй л байсан юм байх даа. Увсынхан угаасаа танил тал, заль мэх, мөнгөнд нугасгүй дуртай хүмүүс эдгийг.

Avatar

Зочин 2020-06-25 192.82.75.30

Хэ хэ.. зайлуул гомдож л дээ. Урлагынхан чинь нэг иймэрхүү ааш аягтай юм шиг билээ дээ, хөөрхийс. Нутгын зон олон нь ойлгож уучлаж тэвчих байлгүй дээ. Харин өөрөө дэмий зүйл рүү хальтарч сайхан билэг авъяас, сайн нэр алдараа бүү гундаа. Өнөө цагын улс төрчид болон энэ талбар руу шунан тэмүүлэгчид х а р а а л идсэн амьс юм шүү дээ. Тамд ойчих нь тогтоогдсон, нүгэл хилэнцийн замыг сонгож өөрсдийгөө гайтуулагсад. Тэд үндэстнийхээ барцадыг өөрсөддөө овоолж доошоо явах ёстой. Тэгээд сайн цаг ирнэ

Avatar

зочин 2020-06-25 203.91.115.52

Улаанбаатр хотын иргэн гээд явж бай нутаг усандаа үлдсэн ах дүү хамаатнаа УБ хотод авчир тэд нар чинь нутагтаа хэцүү л байна мөн эхнэр үр хүүхэд чинь Увс аймгийнх гэж хэлэх аргагүй боллоо УБ баар караоке ажиллуулаад амьдардаа

Avatar

Балайрчих юмаа 2020-06-25 103.212.119.82

Нутагтаа очихгүй зөнөвөл ээж аавынх нь сүнс гомдох байх даа. Нэг муу сонгуулиас болоод ус нутаг эх гарлаасаа татгалзана гэдэг жижигхэн хүний л ажил биш үү дээ. Сонгуульд ялахаас илүү үнэ цэнэтэй ус нутагтаа мөргөж залбирч явах нь өлзийтэй буй за. Дууг сонсох эсэх нь сонсогчийн л асуудал сонгогчийн биш шүү Хавхлаан. Ухаантай байж хөрсөн дээр зөөлхөн бууж амьдралд тавтай морил. Удахгүй наадам болно.

Avatar

зочин 2020-06-25 66.181.161.67

Жавхлан дуучин аргагүй шүү дээ. Увс нутгийнхан энэ мундаг хүүгээ дэмжих хэрэгтэй байсан юмаа. Гэхдээ зүгээрээ Жавхлан ухаантай залуу Монгол ялна. Амжилт

Avatar

Зочин 2020-06-25 139.5.216.51

Uvschuud luivarchin bayachuudaagaa songojee, argagui dee!

Avatar

Зочин 2020-06-25 139.5.216.51

Ene chini odoo Elbegdorjiin site biz dee, songogchdoo hudaldaj avsan Teso Tsogtgereltei hamsaatnuud shd. Mongolyg hudaldahad belen iim novshnuudyn derged duuchin mani hamaagui iluu bailgui yaahav. Javhlan garsan n deer baisan, yadaj eh ornoo hudaldah naimaachin bish ee!

Avatar

Зочин 2020-06-25 103.212.119.235

АРД ТҮМНИЙ СОНГОЛТЫГ ХҮНДЛЭХГҮЙ БОЛ ЧИНИЙ ДУУГ ХЭН Ч СОНСОХГҮЙ.

Avatar

иргэн 2020-06-25 66.181.184.149

Ямар их юмаар боогоо вэ? Увсынканд чихээ бөглөх хөвөн их хэрэг болох нь дээ. Хөвөн бөөндөнө

Avatar

Зочин 2020-06-25 192.82.68.11

ДӨРВӨД ХҮН ГЭДЭГ ЧИНЬ ЭНЭ ДЭЭ

Avatar

зочин 2020-06-25 66.181.161.19

Уг нь ч хэдэн баячуудын хажууд бол ч ёстой Увс нутгийн нэрийг цуурайтуулж явсан хүү дээ ..Би лав дууг нь сонсох ёстой дуртай .Тунгалаг сайхан төрмөл хоолойтой …Сонсоод сайхан сэтгэлийн ташаал авдаг шд .
Хэнтийчүүд аврагийгаа сонгууль өнжүүлэхгүй л сонгодог шд ..

Avatar

Зочин 2020-06-25 103.229.120.180

УГААСАА ИЙМ Л ХҮН ШҮҮ ДЭЭ ХООЛЛОЖ БАЙСАН ТОГООРУУГАА ШОРОО ЦАЦДАГ . УУЛ УСНЫХАН НЬ ЯМАР ХҮН ГЭДЭГИЙГ НЬ САЙН МЭДДЭГ ЮМ ШИГ БАЙНА .

Avatar

хохинээ 2020-06-25 126.233.105.192

Битгий гомдоо Увсыхан угаасаа хүн муутай Алтанхуягаа бас гаргаагүй одоо муугаа үзэж байгаа

Avatar

Зочин 2020-06-25 103.57.92.220

хөөрхий дөө чааваас,

Avatar

zochin 2020-06-25 103.57.95.226

orig ork

Avatar

Зочин 2020-06-25 202.9.46.196

Жавхлангийн дууг Увсынхан сонсохыг хориглох тухай хуулийг Улсын их хурлаар нэн яаралтай горимоор батлуулах хэрэгтэй байна.

Avatar

Зочин 2020-06-25 66.181.185.58

Энэ хүн Улаанбаатарт огт хэрэггүй. Энийг авах аймаг байвал иргэний зориг гаргаж эртхэн мэдэгдэж орогнуулаарай.

Avatar

Иргэн 2020-06-25 202.9.40.184

Хуйвалдаанд орж тэрбумыг авсан гэдэг үнэн юм байна. Гонгинох хэрэгггүй. Тэрбум гэдэг чинь их мөнгө шүү.

Avatar

зочин 2020-06-25 66.181.161.29

мэдлэг чадвар муу ухамсар дорой байна .Бусдаас өө эрхээр өөртөө сайн дүгнэлт хий миний дүү Хүний унасан газар угаасан ус гэдэг чинь юутайч зүйрлэхгүй эрхэм нандин зүйл шүү дээ

Avatar

зочин 2020-06-25 66.181.161.17

Нутгаа УИХ-ын суудлаас дор үнэлсэн энэ нөхрийг дэмжээгүй нь оножээ.

Avatar

Зочин 2020-06-25 139.5.216.51

Odoo songoson uvs nutgiinhniig har daa, adgiin naimaachid, Mongolyg zarahaas siihgui busar humuus
Nutgaa bish humuusiig n shuu dee

Avatar

2020-06-25 66.205.4.66

Анхнаасаа л дуучин хүн дуугаа л дуулах ёстой байсан гэдгийг ард түмэн чинь ухааруулж өглөө, шал дэмий парламентад хийх юмгүй гэгэлзэж өнгөрөөлөө, хайран цаг. Тэрний оронд дуугаа дуулаад, Хамаг монгол төслөө явуулж байхгүй.

Avatar

Зочин 2020-06-25 66.181.187.253

Bas UIX-iin zuulun suudald suugaad l baih sanaatai?? Iljig suudag suudal bish l dee…

Avatar

Жавхлан таньд 2020-06-25 202.9.46.148

УХИ гишүүн болох нь нутаг уснаас илүү юм гэж үү.Увс нутгаас олон олон сайхан хүмүүс төрийг удирдаж явсан.Ийм богино ухаантай төрийн түшээ лав байгаагүй ээ.Таньтай таньгүй Увс нутгийнхан маргаашийн мандах нарыг хараад хэдэн зуун жил амьдарна.Та л харин тэр сайхан нутаг усаараа дутах байхдаа.Залуу хүн унаж сурах хэрэгтэй.Босож ч бас чаддаг байх ёстой.

Avatar

Gan 2020-06-25 119.40.98.177

Сэтгэлээр унах хэрэггүй. Хүн чаддаг юмаараа амжилтад хүрдэг

Avatar

УВСЧУУД 2020-06-25 202.70.46.20

Ингэтэлээ гомдох гэж дээ. УИХ-ын гишүүн болохгүй бол үхлээ юу??? Дахиж нутгийн тухай дуу битгий хийгээрэй чи м у у н о в ш чинь

Avatar

иргэн 2020-06-25 192.82.68.39

Харин тэгдэг юм билээ манай нутгийн нэг муу хурган дарга хийж, улсын мөнгө идэж байсан юм очиж бас уначихаад манай нутгийнхан намайг араа хутгалсан гэж уулзалт болгон дээр гонгиноод л, ккк угаасаа хүмүүс ямрыг нь мэдээд л өгөөгүй байхгүй, ах дүүгээрээ л салж сарниад бөөн хэрүүл болоод нэг нь нэгийгээ а**х гэж захиалга өгсөн ч гэл үү, нутгаар байтугай улсаар нэг булай болоод явсан, Тийм удам судартай хүнийг нутаг нь гаргалаа юу. Ард олон нэгийг мэддэг, арай дөмгийг нь гаргадаг юм шигээ.

Avatar

Зочин 2020-06-25 106.186.208.29

Арай ч дээ. Ийм бүдүүлэг, ёс суртахуунгүй хүн УИХ-ын гишүүн байсан гэхэд итгэхэд бэрх байна. Өөрийг нь дэмжсэн нутгийн зон олондоо талархал дэвшүүлэх ёстой байтал ийм мэдэгдэл хийж байдаг. Маш том алдаа гаргалаа. Одоо өөрийн чинь дууг Увсынхан байтугай Монголын ард түмэн бүгдээрээ сонсохгүй.

Avatar

ах 2020-06-25 103.212.117.91

Чи их хурлын гишүүн болохдоо галзуу хүн шиг ташуур барьж ороод бүгдий нь дээл өмсүүлнэ гэж гажигтаад байсан яалаа амлалтаасаа нэгийг ч биелүүлээгүй БЗД ийнхэн ийм л хорвоогийн тэнэгийг сонгож саналын конопоо тэр бумаар зарсан н**ш шүү дээ нутагтаа очиж гарна гэж их горьдвоо Ёстой бардам ам шалдан гуя гэдэг чинь энэ шүү дээ Горьдсон чинь голондоо ,,,,,,,,,,,,,,, чинь тэндээ гэж мэдэх үү нусан таглаа минь Манай нугийнхан бүү хэл монголчууд дууг нь бүү сонс чих чинь дүлийрэнэ шүү

Avatar

мх 2020-06-25 103.212.117.91

чиний дууг монголчууд нийтээрээ сонсохыг хүсэхгүй байна Сонгуулийн сурталчилгаанд явж байж гуйж авсан гавьяатаа буцааж өг тэгээд ХӨСҮТ ийн эмч эмнэлгийн ажилтнуудад өгвөл нүгэл чинь нимгэрнээ нус минь Чинийй гавьяат чиний дуучин гэж юу байсан юм бэ

Avatar

багш чинь 2020-06-25 202.21.108.228

увсынхан таны дууг сонсох эрхгүй бол монголын радиогоор нэвтрүүлэхгүй хасагдах нь дээ. хайран хайран хөөрхий хөөрхий . хоолойд чинь ард түмэн алга ташиж байсан . ухаанд чинь бишээ..

Avatar

өө 2020-06-25 192.82.64.212

Чамаар монгол дутахгүй, ямарч аймаг ч чамаар дутахгүй ш дээ алиа салбалдаа. Дуугийн чинь сонсоогүй 4 жил болцон болоол байна

Avatar

Б 2020-06-25 202.131.225.150

ЯМАР Я АЙМАР ХҮНИЙГ УНАСАН ДЭЭР НЬ ДЭВСЭЛДЭГ ШААР ВЭ ЧИ БОЛИОЧ, ЧАМ ДЭЭР ИРНЭ ДЭЭ ИЙМ ХУВЬ ЗАЯА

Avatar

Б 2020-06-25 202.131.225.197

НАДАД ИЙМ ХУВЬ ЗАЯА ИРЭЭСЭЙ. УИХД ӨРСӨЛДӨӨД Л ГОЁООО

Avatar

ТЭНЭГ 2020-06-25 64.119.22.101

ТЭНЭГ ШААР

Avatar

САМАНДЫН ЖАВХЛАНД 2020-06-25 202.179.27.61

УВС НУУР, ХАРХИРААН УУЛС, НУТАГ УС, ЗОН ОЛОН АРД ЧИНЬ ЯМАР БУРУУ БАЙХАВ ДЭЭ…. НЭГ МУУУУУУ СОНГУУЛЬД УНАЧИХЛАА ГЭЖ ИЙМ Ч АМ ГАРЧ БАЙХ ГЭЖ …. АМЬ БИШ ЗАЯА БИШ ДЭЭ…

Avatar

Зочин 2020-06-25 139.5.216.51

Adgiin naimaachdyg songohoor argagui sh dee

Avatar

Ksa 2020-06-25 202.126.90.57

Чи хүүхэд залуу насандаа Увсынхнаа нэлээн л сааж амьдрах шиг харагдсан. Чиний байгаа байдалд танай нутгийнхан бодит дүн тавьжээ. Булхай луйвар, мөнгө байгаагүй биз ээ. Найз охиноо голруулсан, кнопоо тэрбумдсан, үзэл бодлоо арилжсан,нутгаасаа урвачихлаа, удахгүй Эх орноо зольж мэдэх балай с** байна, чи. Чиний дууг сонсохгүй байлаа гээд хүн хохирох уу, гансарч гундах уу? Дебиль с**

Avatar

zochin 2020-06-25 58.109.221.157

Buruu zamaar budaa teesen hun dee Duugaa duulaad l yavj bhgui dee

Avatar

Чимэд 2020-06-25 182.160.34.188

Чамайг их магтаж бичдэг байж билээ чи минь ийм тэнэг н**ш байсан юм уу.Живж байгаа онгоцонд гүйж очиж суугаад үхэх хохь чинь биздээ Хамгийн бузар булайг хийсэн хөрөнгө мөнгө завшсан АТГ цагдаа прокуророос салахаа байсан АН-ынхныг харсаар мэдсээр байж дагаж далбайх ямар хэрэг байхавдээ.ЧИ чинь хувьсгал биш хуйвалдаан үймээн байсан гээд доромжилдог байсан. Яаж ч бодсон чиний элсэх нам биш гэдэг нь ил байсан даа. Эрдэнээг дагавал эрээн могойн хорлол.ирнэ гэдэг бүгд зугтаж байхад чиочиж үхэж байда

Avatar

Зочин 2020-06-25 202.126.89.63

Увсынхан угаасаа л ийм хүмүүс

Avatar

Зочин 2020-06-25 64.119.24.241

УВСЫНХНЫГ МӨН Ч ИХ ХОХИРООХНДЭЭ

Avatar

зочин 2020-06-25 66.181.161.19

Хаа .. Увсчууд ёстой цулайсан гурван баяныг сонгосон байна шд… яагаад ? …. ойлгомжтой ..

Avatar

Зочин 2020-06-25 139.5.216.51

Bugd urvagchid uchraas!!! Mongolyg ed nar hudaldahad belen gesen ug!

Avatar

Зочин 2020-06-25 202.9.40.63

Уран бүтээлээ хийгээд ард түмний хайрын татаад явж байсман нь өөрт чинь яг тохирно. сураагүй тоглоомоор тоглоод хэрэггүй гэдэг биздээ. Тэгэхийн оронд сайхан бүтээл туурвидаа гавьяат минь

Avatar

Зочин 2020-06-25 202.131.245.34

одоо дууг нь ч сонсох боломжгүй болчлоо, өөр дуучныг сонсож байя даа

Avatar

z 2020-06-25 66.181.187.162

aria ugui bailgui. uuruul hohirhoos aimag hoirohgui bh. nargia bh.

Avatar

Иргэн 2020-06-25 66.181.161.86

Ингэж хатуурах хэрэггүй.ёр нь их хурлын гишүүн бхдаа юу хийж бүтээв.бзд анужин сонгохгүй жавхланг сонгосон.хэвээрээ бна.нэгч сайхан зүйл хийснийг мэдэхгүй.арайл туршлага боловсрол хүрэхгүй бна вэ.ахин улс төрд орохоор бол толгойгоо цэнэглэж арайл өөр хандлага яриагаа цэгцэлсэн дээр дэ.ард түмэн таныг арай болоогүй бна гэж дүгнэсэн.энд гомдоод яахав.та боловсон хэл сур ажил хийж сур хууль санаачилж сур бүх талын мэдлэгтэй байж ард түмэн хүндлэн.арай л биш шүү

Avatar

Зочин 2020-06-25 139.5.216.51

Zass, busar argaar naimaa hiigeed yavaag n gargaad shuluulaad iduuleed bj bhdaa taarsan amitan!

Avatar

Зочин 2020-06-25 202.21.113.238

chinhii bogloos zarna, unasan gihsuund hyamdraltai

Avatar

edy 2020-06-25 66.181.161.82

Chi yag helsendee nutagt min bitgii ochooroi. ** amitan

Avatar

G 2020-06-25 122.201.21.245

ха ха

Avatar

Зочин 2020-06-25 59.153.114.96

Төрлөө мэдэхгүй нохой төмрөө мэдэхгүй хуурай

Avatar

монгол хүн 2020-06-25 46.65.158.229

бичих гэхээр сэтгэгдэл алга…

Avatar

зочин 2020-06-25 202.21.100.210

Ирэхгүй байхыг чинь нэг харчихъя.

Avatar

Зочин 2020-06-25 139.5.216.51

Nutagtaa ochij l taaraa shuu dee, hogiin zan gargasan humuus deeree l ochihgui bh

Avatar

Иргэн 2020-06-25 66.181.188.149

Төрсөн нутагтаа дуугаа өргөдөггүй , төгцөгөөр хүн яах юм бэ. Илүү илүү байж илбүүлэх байлгүй дээ.

Avatar

Зочин 2020-06-25 139.5.216.51

Mongolyg zarj chadah Tsogtgerel gedeg Teso-n shunalyn buzryn tulam sanal hudaldaj avahaar tegne shd

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж