@Жанчив баатраа өвлийн өвгөн болгожээ | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

@Жанчив баатраа өвлийн өвгөн болгожээ

Хуучирсан мэдээ: 2016.01.02-нд нийтлэгдсэн

@Жанчив баатраа өвлийн өвгөн болгожээ

Энэ арай дэнднээ… Монгол улсын баатар хүн шүү дээ Жанчив баатраа ингээд хувцаслачихаж манай аймгийнхан 🙁

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

ИРГЭН 2016-01-02 103.229.123.84

Дараагийн шинэ жилээр УБ-чууд БАТ-ҮҮЛ амьд байгаа баатраараа өвгөн ааваа хийе ээ............

ИРГЭН 2016-01-02 103.229.123.84

Дараагийн шинэ жилээр УБ-чууд БАТ-ҮҮЛ амьд байгаа баатраараа өвгөн ааваа хийе ээ............

Зочин 2016-01-02 103.229.122.57

15 саяар хувцасласан гээд байгаа ш дээ

ИРГЭН 2016-01-02 103.229.123.84

Төсөв хэмнэх шинэ санаачлага уу?............Ирэх жилээс ЗГО-ны өмнөх ЧИНГИСЭЭ бас жанжин СБ-таа ийм хувцас өмсгөх байх даа, хэ хэ ..............

болиоочээ 2016-01-02 202.179.27.149

энэ аймаг дэндүү тэнэггэдгээ баталлаа улсынхаа баатарыг ингэж доромжилж болох уу

ffff 2016-01-02 122.201.27.244

looks like Grinch....kkkkkk

Зочин 2016-01-02 43.242.242.245

Даан ч зохимжгүй харагдаж байна даа.

Сүртэй ш дээ 2016-01-02 103.242.44.166

Сүржигнэхээ л байчих л даа дэлхийн хотууд хүндтэй гэсэн бүх хөшөө дурсгалуудаа чимэж гоёсон л бгаа биз дээ

Зочин 2016-01-02 202.180.220.72

Нас барсан хүний хөшөө, дурсгалаар тоглоом, тохуурхал хийсэн нь үнэхээр харамсалтай. Даанч дээ...

РАВДАН 2016-01-02 202.70.46.220

М.ЦЭДЭНДОРЖ ТЭР ШҮЛЭГТЭЭ БАС "АЛТАН НАРЫГ АЛГААР ХААЖ БОЛОХГҮЙ" ГЭЖ БАС БИЧСЭН ЮМ ШҮҮ! ТИЙМЭЭС АГУУ БААТРЫН ДУРСГАЛААР АЛИАЛЖ БОЛОХГҮЙ ГЭЕ ДЭЭ!

Алтан нутаг 2016-01-02 61.228.211.19

Амьдралд юу ч байж болно. Гайхаж хачирхах хэрэггүй. Социализмын хоцрогдсон сэтгэлгээнээсээ салах хэрэгтэй. Бүгд ижил сэтгэж, ижил амьдрах албагүй. Манай аймгаас төрсөн их хүн М.Цэдэндорж "Болно, болно, болохгүй юм гэж энэ хорвоод үгүй" гэж шүлэглэсэн юм шүү.

Зочин 2016-01-02 182.160.36.86

ардчилсан намынханы тохуурхал хэрээс хэтэрчээ.

Хөлдүү Амгаланбаатар 2016-01-02 203.91.118.180

Би үнэхээр тэнэг юм хийжээ. Би ч угаасаа хөлдүү л дээ.

Пүрэвхүү 2016-01-02 122.201.21.246

...Готовын Бат-Оюуныг харсан хүн байвал Нийслэлийн цагдаагийн газарт яаралтай мэдэгдэнэ үү. Харилцах утас: 51-269204, 51-269245, 70123935 Готовын Бат-Оюун Сэрүүлэг дээд сургуулийн хуурамч дипломтой. Бат-Оюун одоо 46 настай. 36 настайдаа 1 дугаар ангид орж 2 хоног яваад эрт босож чадахгүй сургуульд явахаа больсон. Сургууль оройн хоолны дараа ороосой гэнээ. Дармалаар чадан ядан бичдэг. Гар нь салагалаад бичиж чаддаггүй. 10 жилд байхдаа юугаар бичдэг байсан гэхээр `би юм бичиж байгаагүй` гэж хэлсэн. Нэг нүүрэн дээр нэг үг бичдэг. 2 үгийг 3 нүүрэн дээр бичдэг. Дандаа үзэг балгүй явдаг. Үзэг бал бариулахаар жирийн хүнээс 4 дахин том, солгой гараараа бичсэн юм шиг бичдэг. Нэмж хасаж үржиж хувааж чаддаггүй. Нэг нүүр цаас уншиж чаддаггүй. Багшийгаа `хүүхдийнхээ махыг идээсэй`гэнээ. Гоё хавчаартай гадаад хүнийг үхэж далд ор гэж 15 хэлсэн. Үхэхээр нь хавчаарыг нь зүүх юм байхдаа. Хажуу талынхаа хүний баллуурыг хулгайлсан. Хажууд нь нэг хүн чихэр идсэн чинь `энэ хүн үхээсэй` гэнээ үхэхээр нь чихэрийг нь идэх гэж байгаа юм байхдаа. `Явсан зам чинь эвхрэг, миний ээжийн сүнс идэг` гэнээ. TOEIC-н шалгалтын 22 оноотой. Сургуульд сууж байгаагүй Дамдины Нандинцэцэгээр 1 сар бичиг үсэг заалгасан. Багш нь мэддэг бүхэнээ хэл гэсэн чинь `ханхай гэр` гэнээ. Тэгээд ханхай гэр гэж юу вэ тайлбарлаад байгаан. Готовын Бат-Оюуны хуурамч дипломыг хурааж авч устгаж, хуурамч докторыг хүчингүй болгож өгнө үү. Мэрэгжил боловсролд тохирох ажил үйлчилэгч, цэвэрлэгч жижүүр, манаач зэрэг тохирох ажилыг хийлгж өгнө үү. Готовын Бат-Оюун өдөр бүхэн хулгай хийдэг, хулгайн хэргээр цагдаад 72 удаа баригдсан. Ах нь 102 удаа хулгайн хэрэгээр баригдсан, шоронд 3 удаа орсон. Энэ хүнийг цагдаад өгч хуурамч дипломыг хурааж авч устгаж, хуурамч доктор болж залилан хийж, ажилд орж явааг болиулж, хуурамч докторыг хурааж авч хүчингүй болгож өгнө үү. "Готовын Бат-Оюун нь Завханд 10 жилийн сургуулиас 1-р ангидаа гарсан" гэдэг бичиг авч ирүүлж. 8,10-ын гэрчилгээ байхгүй, улсын бүртгэлд Дипломны серийн дугаарыг тулгаж Готовын Бат-Оюуныг бичиг баримт хуурамчаар үйлдэн залилан хийн ажилд орж, цалин авч байсаныг шалгаж тогтоож хуулийн дагуу арга хэмжээ авч өгч туслана уу.

Зочин 2016-01-02 103.17.108.22

Шар хадны эмнэлэгт интернэттэй болчихсон юм уу

Зочин 2016-01-02 103.229.122.57

өө тэнд Wi Fi үнэгүй бгаа эхнээс нь зохиолоо ирүүлж байна шүү

Зочин 2016-01-02 203.194.114.253

Говь-Алтайн тэнэг малууд үүнийгээ хараад бас баярлаж байгаа байх даа Алтайн төвд байдаг Жасрайн хөшөөнд бас САНТА хувцас өмсүүлчих малуудаа

zochin 2016-01-02 49.0.186.2

Mongol ulsiin baatar gej baharhaj baih hundetgeliig ingej bolhgui ene ch arai dendnee. hundetgel hezee ch huuchirdaggui

Иргэн 2016-01-02 103.57.93.20

Улсын баатрыг өвлийн өвгөн болгож хувцасладаг нь төрийн үйлдэл үү, эсвэл хэдэн түүх төр ёсоо мэддэггүй залуусын зугаацал уу? Хэрэв төрийн түшмэл ингэж сэтгэж байгаа бол тэр хүнд төрийн бөгөөд хүндэтгэлийн тухай ямар ч ойлголт алга. Уучлал гуйгаад зайлах ёстой. Харин дүрсгүй хоосон толгойтой залуусын үйлдэл бол тэдэнд улсын баатар гэж хэн болох, өвлийн өвгөн гэж хэн болохыг сайтар хэлж өгөх ёстой юм даа. Зугаацана гэхэд энэ ч хэрийн дэндүү хэтэрч байнаа...

Зочин 2016-01-02 103.26.193.77

Айлаас гуя хулгайлдаг эмгэн ха ха ха

РАВДАН 2016-01-02 202.70.46.208

ЦАЙ ЗАРДАГ ЧАВГАНЦ ШИГ Л ХАРАГДАЖ БАЙНА ДАГ.

Зочин 2016-01-02 202.126.94.90

дажгүй өвгөн байна

Зочин 2016-01-02 103.26.194.116

Болохгүй нь юу байгаан бэ...

www 2016-01-02 202.126.89.155

ugaasaa ene aimagiinhan tsus oirtson erguu malnuud bdagiin barag torson ah egchteigee suudag yum bilee erguu dagznuud

Зочин 2016-01-02 202.9.40.43

хаашдаа өмсүүлчихсэн юм чинь тэр чигт нь үлдээгээд чингэсийн хөшөө гээд нэрлэчих дээ. иймэрхүү хувцастай баримал болгоныг чингэс гээд танимгайраад байдаг улс юм чинь

Зочин 2016-01-02 202.9.40.43

бид өвөг дээдсээ хүндэтгэх ёстой. тэр тусмаа бидний төлөө амиа өгсөн бодит хүмүүсээ ингэж доромжилж болохгүй. бодвол бас л МАХНын гишүүн байсан гээд ингэж байга байхдаа

Зочин 2016-01-02 202.179.27.115

Өө ингээд баяр болгоноор хувцаслачих. Одоо удахгүй Валентины баяр болно. Зун бол халууцах байх, шорт подвалк нарны малгай бэлдэж бай.

Зочин 2016-01-02 202.9.40.240

Zarim neg malnuudiig zadgai setge, zadgai setge geheer ingej maltaj bgaa ym, yag sanaachlasan maanagt zoriulav. Niisleld nuuj ireed Suh janjind maani Santa -n huvtsas umsguj medne shuu

Зочин 2016-01-02 172.101.82.153

uvliin emee shig haragdaad bna daa.

РАВДАН 2016-01-02 202.70.46.221

ЭНЭ АЙМГИЙНХАН Ч ЯВДАЛТАЙ УЛСУУД ШҮҮ! НЭГ БОЛ ЧОНЫН ГЕНОЦИД ХИЙЖ ТӨВ ТАЛБАЙГАА ЯРГАНЫ ГАЗАР БОЛГОНО. НЭГ БОЛ УЛСЫН БААТАРАА ХҮҮХЭД ШУУХАДЫН ТОГЛООМ БОЛГОНО. ХОЛБООЧИН ЖАНЧИВ ЧИНЬ БАТҮҮЛИЙН ХАЖУУД ОРИГ УЛСЫН БААТАР ХҮН ШДЭЭ!

Nutag 2016-01-02 123.194.166.238

Sonin l yum baina. Yu ni bolohgui gej. Uvliin uvgun doromj utgatai yum uu? Sain saihnii belgedel biz dee?

Nutag 2016-01-02 123.194.166.238

Sonin l yum baina. Yu ni bolohgui gej. Uvliin uvgun doromj utgatai yum uu? Sain saihnii belgedel biz dee?

зочин 2016-01-02 43.242.243.71

говьалтайнхан солиорч дуусчээ Улсын баатараа ингэж доромжилсан солиотнууддаа шийтгэл оноох хэрэгтэйдээ авсан арга хэмжээгээ нийтэд мэдээлэх хэрэгтэй шуу

teneg maluudad 2016-01-02 73.168.236.159

Ene huniig hundetgeh gej hushuu bosgoson bolohoos togloom zugaa bolgoh gej hushuu bosgoogui hushuu gedeg ni hen ni hundedgel uzuulj baih estoi ariun hundetgel baih estoig meddeggui maluud uu

nasaa 2016-01-02 202.9.41.2

dajgvi sanaa bna.