Оросыг зорих цэргүүд халдвар тээхгүй гэх баталгаа бий юу? | News.MN

Оросыг зорих цэргүүд халдвар тээхгүй гэх баталгаа бий юу?

Оросыг зорих цэргүүд халдвар тээхгүй гэх баталгаа бий юу?

Оросыг зорих цэргүүд халдвар тээхгүй гэх баталгаа бий юу?

Өнөөдрийн байдлаар Монгол Улсад бүртгэгдсэн  коронавирусийн халдварын 201 тохиолдол бүгд тусгай нислэгээр зөөвөрлөгдөн орж ирсэн. Коронавирусийн батлагдсан тохиолдлуудын  ихэнх нь ОХУ-аас ирсэн оюутнууд юм.  Хамгийн сүүлд гэхэд өчигдөр /2020.06.18/ Алтанбулаг боомтоор орж ирсэн дөрвөн тээврийн жолоочид халдвар илэрсэн бөгөөд  ОХУ-д сүүлийн 24 цагт 7843 хүн шинээр халдвар авч Монгол Улстай хил залгаа бүс нутгуудад өвчлөл асар өндөр байгааг Эрүүл мэндийн яамнаас мэдээлсэн.  Тиймээс шаардлагагүйгээр голомтын бүс нутгууд, шинэ коронавирусийн халдвар илэрсэн орнууд руу аль болох зорчихгүй байхыг сануулж буй.  Хэдийгээр Монгол Улс  бусад орнууд руу хийх нислэгүүдийг цуцалж, хорио цээр тогтоосон ч монголчууд албан шугамаар  гадагшаа явсан хэвээр.

Тодруулбал, ОХУ-ын Ерөнхийлөгч В.В.Путин өнгөрсөн сард Аугаа Эх орны дайны ялалтын 75 жилийн ойн цэргийн парадыг зургадугаар сарын 24-ний өдөр явуулах шийдвэр гаргасан. Энэхүү шийдвэрийн дагуу ОХУ-ын Батлан хамгаалахын сайд С.К.Шойгу Монгол Улсын Батлан хамгаалахын сайд Н.Энхболдод тус цэргийн парадад Монгол Улсын Зэвсэгт хүчний бие бүрэлдэхүүнийг оролцуулах урилга ирүүлсэн бөгөөд энэ дагуу цэргийн алба хаагчдыг оролцуулах болсон.

Улаан талбайд болох Ялалтын баярын цэргийн парадад оролцох бие бүрэлдэхүүн энэ сарын 14-ний өдөр ОХУ-ын Агаар-сансрын хүчний “Ил-76” онгоцоор Москва хотноо хүрэлцэн очсон байна.

ОХУ-ын БХЯ-наас цэргийн парадад оролцох бие бүрэлдэхүүнд гурван удаагийн  коронавирусийн халдварын шинжилгээ авч, халдваргүй нь тогтоогдсон учир зургадугаар сарын 15-ны өдрөөс ОХУ-ын БХЯ-ны харъяа сувиллын газарт байрлаж, цэргийн парадын бэлтгэлдээ гарчээ. Түүгээр зогсохгүй олон улсын цэргийн тэмцээн мөн ОХУ-д зохиогдохтой холбоотойгоор манайхаас мөн л цэргүүд тус улсыг зорихоор бэлтгэлээ хангаж байгаа гэнэ. 

Коронавирусийн халдвар хүрээгээ улам тэлж өндөр хөгжилтэй орнууд барьц алдан тэвдэж буй энэ үед монгол цэргүүд халдварын голомт руу зорчиж буй нь өөрийгөө болон эх орноо эрсдэлд оруулж буй үйлдэл хэмээн харах хүмүүс цөөнгүй бий.

Улмаар ялалтын парадад оролцохоор очсон монгол цэргүүд халдвар зөөвөрлөөд ирэхгүй гэсэн баталгаа байхгүй. Харин үүнд хариулт өгөх албаныхан олдсонгүй.

Коронавирусийн халдварын сэжигтэй тохиолдлуудын тоо нэмэгдэж байгаа ч, Монголд одоогоор халдвар бүртгэгдээгүй байгаа нь төр засгийн болон иргэдийн хүчин зүтгэлтэй холбоотой. Ийм байхад Монгол Улсын Батлан хамгаалахын салбар нь хүн амын аюулгүй байдлын хэмжээнд яригдах асуудалд яагаад нухацтай хандсангүй вэ. Хэдийгээр өндөр хяналт дор цэргүүд жагсаал, тэмцээнд оролцоод ирэх ч халдварын тархалт өндөр байгаа ОХУ-аас халдвар тээгээд ирэхгүй гэх баталгааг тус улсын Ерөнхийлөгч Путин болон холбогдох албаныхан хариуцна гэж лав байхгүй.

Хэрэв коронавирусийн  халдвар дотооддоо  бүртгэгдвэл маш хүнд нөхцөл байдал үүснэ. Дэглэм мөрдөөгүй цагт хэчнээн ч хөрөнгө гаргаад өвчнийг дийлдэггүй гэдгийг өнгөрсөн хугацаанд өмнөд хөршөөсөө бид хангалттай харсан. Чухам ийм байхад яагаад ийм шийдвэр гаргав, улс орны нэр хүнд, монгол цэргийн авьяас чадварыг сорих нь чухал нь дэлхий нийтээрээ өвдөг сөхөрч байгаа энэ өвчний голомт руу төрийн шийдвэр хэмээн цэргүүдээ "хөөж" явуулах нь зөв үү. Хэрэв тэдний амь нас, эрүүл мэнд эрсдэлд орвол хэн хариуцлага хүлээх вэ, Н.Энхболд сайд аа. 

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

45 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Od 2020-06-19 182.160.36.110

Neg evertei, tuuraitai darga ovchin garval tolgoigooroo hariutsana gej TV eer ym iddeg amaaraa helj baih shig baisan. Ter hun l hariutsah bh daa. Ard tumniig amnii haalt zuu geed l zahirgaadaad daramtlaad baidag hirnee Eruul mendiin said ni surtalchilaagaa hiigeed amandaa haaltgui angalzaad bh ni ariun ys uu shudarga ys uu? Tegeed bas torgono barina geed baigaa biz dee ooroo ooriigoo heden togrogoor torgoh ym boloo ?????????????????????????

Avatar

Уул 2020-06-19 79.98.213.82

Халдвар тээхгүй эх орондоо очих бүрэн боломжтой. Манай зэвсэгт хүчны бие бүрэлдхүүн сахилга бат сайтайгаа олон удаагийн гадаад ад оролцсон цэргийн ажиллагааны үед харуулж чадсан.Бид энэ агуу түүхэн ялалтын ойд оролцох ёстой манай дайчин эрс эх орны даалгавраа нэр төртэй биелүүлж , халдвар авахгүй эх орондоо очиж чадна гэдэгт итгэлтэй байна.

Avatar

бодь хүн 2020-06-19 139.5.217.123

Монгол цэргүүдийг вирусын голомт руу явуулсан ерөнхийлөгч Баттулгаас тэр 100д цэргийнхний эмчилгээний зардлыг гаргуулах хэрэгтэй

Avatar

эгэл 2020-06-19 139.5.217.123

2012-2016онд АН засаг барьж их хэмжээний өрөнд оруулж төрийн мөнгөний уутны ёроолыг гөвсөнийг монголчууд мартаагүй .дахиж ан-г сонгохгүй , эхнэр хүүхэд чинь та нарт саналаа өгөх биз

Avatar

Зочин 2020-06-19 66.181.170.73

2016-2020 оны эхний хагас жил хүртэл Монголчууд төрдөө харанхуй бүдүүлгүүдийг залж бие биенээ хөөргөж баахан шоудлаа. Одоо жоохон сэтгэлийн хөөрлөө дарж аливаад шинэжлэх ухаанчаар хандъя, боловсролд ач холбогдо өгье. Попролтод ач холбогдол өгөх биш боловсролтой нэгэнд төр засгийн газраа хариуцуулъя. Одоо сонгуулийн дараа ЭЗ нөхцөл хүндрэх төлөвтэй байна. АН ыг сонгож Амаржаргалд итгэл үзүүлье.

Avatar

Zochin 2020-06-19 202.179.26.217

Chuvichaa yasan be? Odoo tegeed chudlaa show baij. ESaid end tend chudlaa yrichdaa bolj uz

Avatar

Зочин 2020-06-19 66.181.188.103

БИ ЕРӨНХИЙ САЙД БОЛБОЛ ЭРДЭНЭТИЙГ ХУВААЖ ХУВЬЦАА БОЛГОН ӨГНӨ ГЭЖ АМАР ЖАРГАЛ АЙЛДЖЭЭ МӨНГӨГҮЙ ЯДУУ МОНГОЛЧУУДЫН ХӨРӨНГИЙГ БАС НЭГ ЦААСААР БҮГДИЙГ НЬ ГАДАДААД ДОТООДЫН БАЯН КАПИТАЛИСТ ЮМ УУ ИМПЕРЛИСТ БӨӨНД НЬ ХУДАЛДАЖ АВААД ЭРДЭНЭТ ҮЙЛДВЭРГҮЙ БОЛОНЭЭ АРД ТҮМНИЙ УЛСЫН ҮЙЛДВЭРИЙН ГАЗАР ГҮЙ БОЛОХНЭЭ АРД ТҮМНИЙ ХӨРӨНГИЙГГ БАС АРД ТҮМЭНД НЬ ЦААСААР ӨГНӨ ГЭЖ АМЛАХ ЮМАА АРДЧИЛСАН НАМЫН ХУДАЛЧДЫГ НЭГИЙГ Ч ГАРГАЖ БОЛОХГҮЙ БАЙ МОНГОЛЫН АРД ТҮМНИЙ

Avatar

Зочин 2020-06-19 124.158.79.169

Оросуудын хяналт муу байна даа ! Уг нь ч хамгийн чанга хяналттай улс байсан даа ! Хэцүүдэж дээ !

Avatar

Зочин 2020-06-19 66.181.188.103

ЗХУ МОНГОЛ УЛСАД ЯПОН ДОВТЛОХ ҮЕД БИД ХОЁР УДАА ЯПОНТОЙ ДАЙТСАН эх орны дайны үед ЗХУД МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭН АГТ МОРЬ ДУЛААН ХУВЦАС ХООЛ ХҮНСЭЭР ХАНГАЖ БАЙСАН ДАЙНЫ ҮЕД Ч МОНГОЛ УЛСЫН ИХ СУРГУУЛИЙГ БАЙГУУЛАВ ДАЙНЫ ҮЕД МОНГОЛЫН ТӨМӨР ЗАМЫГ БАЙГУУЛАВ ДАЙНЫ ҮЕД ЗАМ ТЭЭВЭР ХОЛБОО ХУДАЛДАА ИХ ХӨГЖИВ ДАЙНЫ ДАРАА СОЦИАЛИЗМЫН МАТЕРИАЛ ТЕХНИКИЙН БААЗЫГ БАЙГУУЛАВ ОРОС МОНГОЛ УЛСУУД ХЯТАДЫГ ЯПОНЫ ДАРЛАЛААС ЧӨЛӨӨЛСӨН МОНГОЛ ОРСЫН АРД ТҮМЭН САЛШГ

Avatar

За яахавдээ 2020-06-19 202.55.188.41

21 тусгаарлана, дараа нь 14 хоног гэртээ. Энэ зардал, цалинг хэн төлөх вэ

Avatar

Зочин 2020-06-19 83.20.250.164

Belarus tserguud ovdoz emnelegt hurgegdlee batulga enkhebold ogcor

Avatar

Зочин 2020-06-19 83.20.250.164

Batulga ,enkhbold Ogcor uls maani ovchnoos salah gez ayalal zuulczlalyn biznesiig orhiz bhad ene hoeryn tolgoi ju bodoz ikm shiidver gargasan ve mln tier enkhtuvshin gez bas yagaad zovshoorol ogson eve? Urd ni ene gashilsan tolgoi batulga bas hiatad yavsan erni mongol ulsyn irgen jum bol garsan shiidver bolgonyg mord

Avatar

Fuck 2020-06-19 66.181.191.134

Ochihgyi bj bolno sh de, ihenh ornuud oroltsohoos tatgalzsan, zonog putiny teneglel

Avatar

Chinbaa 2020-06-19 202.131.237.137

Явуулахыг эсэргүүцэж байна. Цэргүүдийг яв гэвэл дотроо дургүй ч гэсэн тушаал биелүүлж явах л болно. Хэдэн дарга нарын хүнээ боддоггүй шийдвэрээр энхийн цагт цэргүүд өвдөж амь насаа эрсдэх ёсгүй.

Avatar

Зочин 2020-06-19 59.153.115.154

Путины нэр төрөө өргөх гэсэн шоу шүү дээ.Манайхан халдварын голомт болсон улсад ингэж олуулаа оролцох нь маш өндөр эрсдэл!!!

Avatar

Зочин 2020-06-19 59.153.115.154

Путины нэр төрөө өсгөх гэсэн шоу шүү дээ.Үүнд манайхан оролцож корона тээж ирэх хэрэггүй л байхгүй юу.Маш өндөр эрсдэлтэй улсад ингэж олуулаа очижконтакт үүсгэх нь манай улсыг халдварын голомт болгож болзошгүй!

Avatar

Зочин 2020-06-19 59.153.112.194

оросоос ирсэн хэдэн зуун Монголчууд халдвар авч байхад манайхан за яахав ээ эдгэхчинээ гэнээ хятадаас ирсэн бол өдийд буудаж а**а орилж яваа шүү Ашгүй короана вирус Монголын төрд шургалсан оросын лоббичидийг хөөж гаргах хэрэгтэй хэлээд өгчихлөө

Avatar

Ёстой байхгүй 2020-06-19 103.229.123.54

Тийм баталгаа ёстой байхгүй. Харин ч халдвар тээж ирэх маш өндөр магадлалтай.

Avatar

Зочин 2020-06-19 202.55.188.86

ЭДНИЙ ДУНДААС ВИРҮС ТУСЧ ИРЭХ НЬ ЗООЛТТОЙ.

Avatar

Зочин 2020-06-19 202.179.27.133

За өнгөрлөө дөө

Avatar

Зочин 2020-06-19 172.58.59.222

Ireheer ni zohih jurmiin daguu tusgaarlana. Batalgaa b** neh batalgaa baihgui za!

Avatar

Зочин 2020-06-19 202.131.245.243

Нэг их ардчилал ярьсан хятдын эpлийз, хуpлийзууд амаа хамхисан нь дээр шүү! Та нарт ердөөсөө ч падлийгүй асуудал.

Avatar

Зочин 2020-06-19 66.181.161.12

хятадаасаа долоон дор хүний адаг байж, өмхий амаараа хуцаад бай

Avatar

Зочин 2020-06-19 192.82.70.221

Парадны дараа оросуудтай нийлээд архидаж л таараа согтсон хүмүүс хяналтаа алдаад халдвар авснаа ч мэдэлгүй орж ирнэ биз

Avatar

Зочин 2020-06-19 172.58.59.222

Soliorood bai chi

Avatar

Зочин 2020-06-19 73.92.12.67

Манай халдваын ихэнх тохиолдол нь оросоос ирсэн оюутнууд,тэр дундаа цэргийн сургуулийн сонсогчид,тэд цэргийн парадын бэлтгэлд явж байхдаа халдвар авсан 376 гаран сонсогчдоос халдвар авсан хүүхдүүд,тэнд халдвар тараасан сонсогч нь ямарч шинж тэмдэггүй байсныг тогтоосон…..Баталгаа байхгүйээ,аз эзийн л асуудал,сайн залбирцгаа,дараа нь карантилах 21 хоногийн зардал,эмчилгээ энээ тэрээгийн зардал ч дүүрч,монгол ч баян даа

Avatar

Зочин 2020-06-19 73.92.12.67

Оросын ХМХ – ээр Петербургэд парадын бэлтгэл хийж буй цэргүүд зай барих,маск зүүх заалтыг дагахгүй байгааг бичлэгтэй,зурагтай нь тавьсан байна лээ. Зарим цэргүүд маскгүй,зарим нь маскаа эрүүнээс доош буулгасан, байгаа харагдана… Оросын коронагийн халдвар авсан хүмүүсийн тал хувь нь шинж тэмдэггүй халдвар тээгчид гэж мэдээлж байна,тэгэхээр хичнээн халдвар тээгчид сул явж байгаав?…Тэгэхээр монгол цэргүүд халдвар авахгүй гэх баталгаа байхгүй,нэг хоёр хүн л авахад 75 цэрэг бүгд өвчилнө…..

Avatar

Зочин 2020-06-19 139.5.217.253

ЭРСДЭЛТЭЙ ДЭЭ НЭГ НЬ ХАЛДВАР АВБАЛ БҮГД ӨВДӨНӨ

Avatar

Зочин 2020-06-19 172.58.59.222

Medehgui hen baigaan

Avatar

zochin 2020-06-19 202.179.26.217

virus tarchaadal baidag, yagaad zaaval virustei gazar ochdog um ???

Avatar

Зочин 2020-06-19 172.58.59.222

Yalaltiin bayart oroltsoh gej bna

Avatar

Зочин 2020-06-19 89.131.18.220

Muu er daind huuruv

Avatar

Хэлэх үг олдсонгүй 2020-06-19 202.70.34.38

Монголчууд бид ч их завтай байна дөө. Баахан мэдэмхийрсэн нөхдүүд л цахимаар дүүрэн байх юм.

Avatar

Tsereg 2020-06-19 69.181.30.151

Хэнд хууль үйлчилж хэнд үйлчилдгүй юмбээ? Хэн явж болдог хэн болдгүй юмбээ? Наадмаар бөх баридаж болдог сагс, хөл бөмбөг, волебол гээд бусад нь болдогүй юмуу? Нөгөө шудраг ёс хаана бна? Хуулийн өмнө бүгдээрээ тэгш энэ тэр хаана бна? Хэнээс асуухвээ?

Avatar

Амарсайхан гэж бух шиг хачин залуу. Нэг их авьяастай ч амьтан биш дээ 2020-06-19 139.5.216.56

Жүжигчин Б.Амараа: Эрхэм Ардчилсан Нам чамаас би айж байна .

Avatar

Mate 2020-06-19 43.228.131.42

Энэ бол Бурам мэт сэтгүүлчийн асуудал биш. Монгол улсын гадаад бодлогын асуудал.

Avatar

зочин 2020-06-19 192.82.65.120

Ганц хайрцаг цэргийг ирэхээр нь хяналтандаа авч дөнгөх байх аа.

Avatar

зочин 2020-06-19 66.181.161.24

ШҮҮМЖЛЭГЧИД ХЭТ ОЛШИРЧЭЭ. ШҮҮМЖЛЭХГҮЙ СЭДЭВ Ч ҮЛДСЭНГҮЙ.

Avatar

Зочин 2020-06-19 27.123.214.2

тангараг өргөсөн цэрэг танкаар дайруулсан ч яах ч үгүй

Avatar

huurhii 2020-06-19 66.181.161.33

holuur yavsan gaig uuruu duudlaadaa jonhuu uuruu tsug ochikh heregtei

Avatar

Зочин 2020-06-19 150.129.141.52

Холуур явсан гайг өөрөө дуудна гэдэг чинь чартер нислэгүүд байх. энэ удаа өндөр хамгаалалттай оролцоход яах ч үгүй

Avatar

иргэн 2020-06-19 66.181.188.168

ЗА БУРАМ ГУАЙ ЭНЭ БОЛ НЭР
ТӨР АЛДАР ГАВЬЯАНЫ ХЭРЭГ ШҮҮ

Avatar

Зочин 2020-06-19 64.119.22.193

Бялдуучлал, долигнож Оросын ивээлд үлдэх арга л даа. Монгол цэрэг оролцох асуудал огт биш.

Avatar

Зочин 2020-06-19 103.206.195.230

Тэднийг өдий зэрэгт хүргэсэн тул өвчингүй ирнэ… Буянт буурлаа дээдэлцгээе

Avatar