К-Поп од Ёхан таалал төгсчээ | News.MN

К-Поп од Ёхан таалал төгсчээ

К-Поп од Ёхан таалал төгсчээ

К-Поп од Ёхан таалал төгсчээ

Өмнөд Солонгосын К-Поп урсгалын Top Secret буюу TST хамтлагийн гишүүн Ёхан 28 насандаа таалал төгсчээ. Эх сурвалжуудын мэдээлж буйгаар Ёхан өнгөрөгч Мягмар гаригт амиа алдсан аж. Түүний гэр бүлийн зүгээс хүүгийнхээ үхлийн шалтгааныг нууцлахыг хүссэн гэнэ.

Ёханы жинхэнэ нэрийг Ким Жюн-Ван гэдэг байсан бөгөөд тэрээр анх 2017 онд KJ энтертайнмент компанитай гэрээ байгуулан TST хамтлагийн гишүүн болж байжээ. KJ энтертайнмент компанийн зүгээс мэдэгдэл гарган "Маш харамсалтай, уй гашуу дагуулсан мэдээг та бүхэнтэйгээ хуваалцаж байгаадаа харамсч байна. TST хамтлагийн гишүүн Ёхан энэ ертөнцөөс одлоо. Талийгаач Ёханы гэр бүл одоогоор асар их уй гашууд автаад байна" хэмээжээ.

Тус хамтлагийн зүгээс энэ оны эхээр Countdown хэмээх дуугаа гаргаад байсан юм.

Сүүлийн үед Өмнөд Солонгос улсын к-поп одууд харамсалтайгаар амиа алдах хэрэг давтагдах болсон. 2017 онд SHINee хамтлагийн дуучин Жонхён амиа хорлосон бол өнгөрсөн онд дуучин, жүжигчин Гү Хара болон Солли нар мөн амиа хорлосон билээ.

Эдгээр оддуудын үхлийн шалтгааныг сонсогчид, шүтэн бишрэгчдээс нь ирэх олон тооны зүй бус агууллагатай цахим шуудан, захидал, илгээмж мөн үзэн ядагчдаас нь ирэх дарамт шахалтаас болж байна гэж үзжээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
238
ХарамсалтайХарамсалтай
22
ТэнэглэлТэнэглэл
20
ХахаХаха
19
БурууБуруу
14
ЗөвЗөв
9
ХөөрхөнХөөрхөн
8
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

60 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2020-06-19 59.153.87.165

X1 hamtlagin Yohanii zurgig tavichihsn bn. yasn ch evgu muu yrto yumbde. mdege sn nygtlj oruulj bgach sudlaagui Googledeed garch irsn zurgig n shuud tavichdg yumu??

Avatar

Zochin 2020-06-19 66.181.161.113

SHINee hamtlagiin jonghyunii zuragiig olj tawiarai .

Avatar

Зочин 2020-06-19 202.9.40.170

NEWS.MN EHNII ZURAG CHINE BOL UUR YOHAN! 2 YOHANII ZURAG TAWICHIAD ENIIGEE ZASAARAI. EHNII TER HAR ZURGTAI YOHAN CHNE X1 /DISBAND/ HAMTLGN DUUCHIN YOHAN!!!

Avatar

Zochin 2020-06-19 8.20.127.61

Unendee l haa ch yuwsan solongos yumuu japan gej heluul hamaagui uur handsaw shtee.mongol gewel zarim ni mdehgui tsarailag daraa ni Mongolia’d geed l zugtaad alga blno bid l uursdiiguu neeh surhii gej bodhoos muu hleed bgaa haltaruud geed bgaa iran irakuud chin nuurnii helber zuwtei tsaiwar tsaraitai tsarailagiin deeduud.solongosuud bol delhiid saihan aristai tsarailag l humuus

Avatar

zochin 2020-06-19 139.5.218.250

Aziin ulsuudig tuluuldug nuur tsarai bldg mundag oron l do tsarai muutai hytad bish solongos gvl uuruur huleej avdg end tend yvj bhd solongos hun yumuu gd uur handdag shd mongol gvl hulgaich luivarchin gd aylagchdad ih muu mnahan uursdiigu hichee HK Macau Beijing ntrt Hangu hun yum shg bn gd yaadagchgu hrn mongolchud irjn gvl hudaldagch ntr n shuud bosood l araas dagaad l tuvugtei2 tgtl n hulgai hiiser bgad hashraatsan europed ch adilhan hytad aylagchid zavaan korea tseverhen ayldag gdg

Avatar

Лол 2020-06-19 64.119.16.104

Хүний сонирхлыг хүндлээд сурчихаачэээ!!! Boomers… Бүр нэг арчаагүй чимээгүй байж чадахгүй орж ирж муулна. Охин шиг царайтай ч гэх шиг лоооол манай монголд л ингэж үздэг болохоос дэлхий нийтэд энэ царай ч царайлаг аа ордог малуудаа!! Бүх л бүтэн хүн өнгөрчихөөд байхад муулаад байгаа гарууд адгууснаас долоо нь доор гэдгээ одооноос мэдчихдээ

Avatar

Game 2020-06-19 66.181.161.58

Gun emgenel ilerhiiley
Ter comm buzarlaad bga teneguud ni alga bol !!!

Avatar

-__- 2020-06-19 202.21.107.246

Tanii hundelj bisherj yvdg, esvl hairtai durtai hun cin amia aldval ta za eneni uheh ndd ymr padlii bhv gd suuj bj cdhu? 🙂

Avatar

123456 2020-06-19 49.0.212.188

Маш харамсалтай

Avatar

zochin 2020-06-19 64.119.21.185

ashgui ene g*** glgnuud 1 1eeree uheesei hahah bolj

Avatar

-__- 2020-06-19 202.21.107.246

Ta gay gdgin yaj mdj bgn? 🙂

Avatar

ujii 2020-06-19 103.57.92.19

chi hzee daldrhiin?

Avatar

Зочин 2020-06-19 66.181.161.90

uuruu ** blohoor l tsaanaas ni зочин geed ugdug neriig uuruu bichnedee chavaas huniig doromjlohoos uuriigu hiche

Avatar

zochin 2020-06-19 203.91.115.50

medreluud mine 2 oor hunii zurag tavichaad yu ve Neg ni amid seruun zaluuhan jaahan huuhed shdee Iim medee tavisan tng setguulchee halaachee

Avatar

Зочин 2020-06-19 66.181.161.114

zgr l ene oln ** hunii yu gej demii balai ym bichsniig unshaad com bicheed yuch hiich chadhku bgaada haramsj bna

Avatar

Зочин 2020-06-19 202.179.21.197

Энэ нийтлэлийн утга учир нь хэнд ч хэрэггүй шүүмж дагуулсан сэтгэгдлүүдээс чинь болж, юу ч бодоогүй зүгээр хэлсэн үгнээс чинь болж ямар олон хүний амь эрсдэж цаана нь ямар олон хүн шагалж байгааг ухаан муутай хэсэг бүлэг нөхдүүдэд ойлгуулах гэсэн юм. Тиймээс Монгол залуучуудад ямар ч хамааралгүй биш. Хэрвээ энэ хэвээрээ байсаар байвал Монгол улсад ч бас хүний амь эрсдэх аюул тулгарч магадгүй байх!

Avatar

Зочин 2020-06-19 203.91.115.56

Ямар гээчийн цайцан новшнууд нь хүнийг царай зүсээр нь ялгаад Үхсэн нь болж гээд тоохчгүй хуцаад сууж чаддаг байнаа…. Дэлхий улс гэр бүл найз нөхөд нь юм хэлээгүй байхад хуцаж суудаг хүний адгууд л байдаг байхдаа…. энд харааж цүхэж бичсэн хүмүүсийг дэлхийгээс алга болход бүр тоож царайг чинь ч ярих хүнгүйшдээ…. FUCKOFFFFFFF….

Avatar

Зочин 2020-06-19 103.20.152.50

Тэгэж их харамсаад бгаа бол араасан явал даа .

Avatar

hhah 2020-06-19 66.181.161.114

cham shig yuch medhku chadvargu ymnudas iluu uuriiguu avaad yvchdg niigemd hereg bolj bsn hun bolhoor haramsaad bna.

Avatar

Зочин 2020-06-19 202.126.88.180

Chamaig uhehed chmd durtai bsn huniig chinii aras ywalda gh helwel tiime chmd taalagdh ym shig bn

Avatar

Так 2020-06-19 103.20.152.50

Эр эм мэдэгдэхгүй юмнууд монгол залууст ямар хамаа бна . оновчтой нийтлэл гаргамаар юм

Avatar

Зочин 2020-06-19 103.57.92.118

huuy neg yum helchiy murudlinhu tulu zutgej bga aldartnudig ta nar yr n yhara dnda ungj hrldin uursduu neh archagu erhin bslai yumnuud baij olon um yriha bolioroo aygu bol neg hachin batsaan l biz er em ni medegdehgui ntr genuu hhaha huis ylgadaggu boltsin bishv harvasin medegdej bhad chin yvj shar hadanda hevt

Avatar

zochin 2020-06-19 64.119.21.185

g*** psdanuud uhnuu bnu bidnart hamaa bhgu shu glg

Avatar

Зочин 2020-06-19 202.126.89.71

songuuli yraid zowhon mongol gd mongol hogjihgu baigaagin shaltgaan hatuu ch gsn ta nar zaluu uedee tus nemr bolj chdhgu bol ydj duugui bj tus bolooch

Avatar

Зочин 2020-06-19 192.82.67.247

Зарим нэг сэтгэгдэл бичиж бгаа хүмүүс арай юм бишүү та нарт хамаагүй бол алгасаач нээх снин заваан зантай хүүхэн шг царайтай гэх шг та нараас царайлаг болхоор тгж бну юун сүртэй юм гн үү та нар өдөр шөнөгүй хэдэн мяган үзэн ядагчид фэнүүд хатерсүүд аас хэдэн мянга зуугаара доромжилсон дарамталсан зүйл ирдэг та нар тэд нариг мэдэх гүй бздэ мнайхан тм сайхан хүн шг л хүн муулхин эцэст нь наа хүн чинь 20 нас насандаа та нараас дээр явж бгаад тэнгэрт очсон юм шүү хийж бүтээсэн зүйлтэ шү тим бхд өө

Avatar

зочин 2020-06-19 203.91.115.55

ДОХ туссан үхсэн

Avatar

Зочин 2020-06-19 202.126.88.180

Chi bish dee

Avatar

Зочин 2020-06-19 213.143.48.17

эм хүн шиг муухай царайтай юмнууд

Avatar

Хөгжилцэцэг 2020-06-19 192.82.68.158

Солонгосчууд угаасаа дуучид ийм царайтай

Avatar

Зочин 2020-06-19 103.57.92.118

huy chi uuruu ymar tsaraitain uuruu neg gachin hugin um bgada neh tsarailag yum bol fbgee bichchehlde ymar um bgag chin hariy

Avatar

Зочин 2020-06-19 66.181.161.114

hun uhej bhad im ym bichheesee icheh hergtei odoogiin niigem iim aimshigtai bodolgu humuuseer duursn ni haramsaltai

Avatar

-__- 2020-06-19 202.21.107.246

Tanii tsrainas l deer bh gej bdj bn kkk

Avatar

Зочин 2020-06-19 202.21.109.61

Дэндүү хүүхэн царайтай туниа муутай магадгүй далд өвчин байсан байх.

Avatar

Зочин 2020-06-19 202.126.88.180

Buhel biten hun uhchheed bn malaa!!! Ysn hun tsaraigaa songoj tordog boltsiimuu??? Er hun shig tsaraitai boloh gd bor batgatai soriwtoi bh ystoi yuu?????

Avatar

-__- 2020-06-19 202.21.107.246

Shinjleh uhaand bas huuhen tsrai gdg ner tomiyo bdg bsimu? Mdej aviy bz kk

Avatar

Зочин 2020-06-19 146.115.161.230

Ugaasaas uhehjeesiin bishuu

Avatar

Зочин 2020-06-19 192.82.66.42

sonin shuu.daramtalsan doromjilson zahia ireheer amia horlood bdag. manaihan bol guliichood toodgui bizde

Avatar

Зочин 2020-06-19 64.120.88.65

harin tiimee.manaihan bol doromjloh tusam 7 Burhan shig gyalalzan geed gutaliin tos archih tusam gyalazdag shig yum yariad toohchgui.

Avatar

Зочин 2020-06-19 202.179.27.68

Manaihan cini arai ilvv hvn am bagshtai uld bas Ene kpop,amerik duuchidiig bodvol 100,1000dahin baga haters-uudtei.Solongos shuumjildeg Ta nar shig garuud barag l delhiin hamgiin heruulch hvmvvs bdg.Tged iimerhvv zviliig ygd haritsuulaad bganbe???????

Avatar

Зочин 2020-06-19 103.229.120.54

Mongolchuudad yamarch hamaagui niitlel bichih ee bolih heregtei huuhed zaluust ch gesen demii zuil bna shu

Avatar

Ggn 2020-06-19 202.9.47.15

Mongold Yohaniig shutdeg olon kpop huuhduud baidag bolhoor mongold hamaagui niitlel bish gj bodjiin.

Avatar

Зочин 2020-06-19 202.9.46.34

Yun daramt yun doromjlol zgr l har tamhinii tungaa hetruulee l biz yugaa hudlaa dongosood bdiin urlag urlag l gene bvgd har tamhichid shd

Avatar

Zocin 2020-06-19 64.119.21.33

Uneher haramsaltai baina.
Hun bur l ynz ynzin yum bicij baina.
Ene cin hunii Ami nas yrigdsan asuudal baihad yu c boloogu yumshig yaj oorin bodsn sansnaar heldg baina. Ta narig uhehed ingej yrival ta nar bayrlad suid boloh yum baina tiimuu😔

Avatar

Цццц 2020-06-19 66.181.161.10

чи ямар хогийн гар вэ? хүн үхчихээд байх чинь ийм юм бичиж байдаг. чамд хүн чанар байна уу?😨😠😡 сэтгэлгүй н**ш вэ? 😡😡😡

Avatar

*~* 2020-06-19 66.181.161.66

ЮУ ч мэдэхгүй байж нас барсан хүний ардаас ийм үг хэлж байдаг өөрийгаа хүний адаг ч гэж битгий хэлээрэй. Нохойн бааснаас ч долоон дор чам шиг юмнуудаас болж энэ улс хөгжихгүй байгаа юм. Ийм муухай сэтгэлтэй байж өөрийгөө Монгол хүн гэж хэлэхгүй байлгүйдээ тийм биз

Avatar

Зочин 2020-06-19 103.57.92.118

ymar ch hamaagui genuu mongold Kpoperuud olon bdgin medee medeegeel tsatsaj bnharin uurt chin hsmaagui baih

Avatar

Зочин 2020-06-19 192.82.77.119

Олон балчир өсвөр үеийнхний тархийг угааж, зүрхийг хордуулж байгаагынхаа төлөө Тэнгэрийн цээрлэл хүртэж байгаа биз

Avatar

Зочин 2020-06-19 202.9.46.34

Yaag unen

Avatar

Зочин 2020-06-19 103.57.92.118

yun tarhi ugaah yun zurh horduulah zuger murudlu biyluuled duuchin bujigchin bolood yvj baigaa huniig uhseni tengeriin tseerlel buhel buuen hun nas barchaad bn uuruu hun nas barahaar hohichin geed suuj bdg hun yum bishv Boomer

Avatar

-__- 2020-06-19 202.21.107.246

Ta hrin ene ugeeree humusin tarhig ugaaj bgad tengerin tseerlel hurtechihvide

Avatar

Зочин 2020-06-19 64.119.16.104

Yooo bur mal ym bee horduulahaa???? Mongold idoluudin achaar hrin ch zrim huuhduud zrilgotoi bld baigaa shu!!! Gantsaardal uswur nasnii ontslog gd bugdin ene humuus in achaar dugaar ni dwj tuulsan… Yu ch mdku bj nd ork znagaa uur gazar gargaach!! Mongold bur hezee ch hunii snirhlig hundlene gj mdku bur neg mal

Avatar

Shon 2020-06-19 103.50.206.40

Монгол улсад хамаагүй нийтлэл битгий бич.н**ш

Avatar

zochin 2020-06-19 24.46.100.17

Mongold Solongosiin har tamhichid ymar hamaatai ym

Avatar

Ggn 2020-06-19 202.9.47.15

Zugeer gashuudaj boldgumu?

Avatar

Зочин 2020-06-19 66.181.161.114

huniig medehku bj ildev ym bichne gedg uuruu uhamsariin doroitol ym daa

Avatar

Зочин 2020-06-19 122.201.24.100

Ийм мэдээг ингэж хамаагүй бичиж болохгүй ш дээр.Хүүхэд залууст буруу үлгэр болно ш дээр.Энэ мэдээ хэнд хэрэгтэй юм бэ?.

Avatar

Зочин 2020-06-19 202.179.21.197

Өөр шиг чинь хэлэх гэснээ ямар ч шүүлтүүргүй хэлдэг хэсэг бүлэг улсуудад та нараас болж хүний амь эрсдэж байгаа шүү гэж хэлэх гэж л ийм нийтлэл бичсэн байх. Ганц үгээр хүнийг амьлуулж ч чадна үхүүлж ч чадна гэдэг биз дээ. Энэ хүнд тэгээд нөлөөлчихсөн болохоор цаашдаа анхаарцгаая л гэж уриалж байна шд. Жаахан олон талаас нь хараад ухаантайхан шиг байж үзээч!

Avatar

Zochin 2020-06-19 202.55.191.130

Yuch gehev dee. Suuliin uyed manaid bas iim teneg ymiig n sonsdog ami amidral shigee bolchihson ymnuud zunduul bn. Huuhed zaluus mani ene balaa ymnuudiig duiraaj buruu ulger duurailal bolood bg n haramsaltai!!! unendee ed naraas n avaad bh ym hetsuuhenl ym bnlee basal ami horloo biz.

Avatar

Зочин 2020-06-19 103.57.92.118

yun teneg yumbe huuy zugeer urlagaar yvj duulj bujjgledeg humuus shdee yagaad manai mongolchuud iim hogiin n***** hunii sonirhol hundelj chaddagui yumbe Uursduu oligtoi amitan bolchood hun muulairai olon yum yrij hunii hel am tatlah ymar shaardlaga bnaa muulj bga humuusig harahnee uchraa medehgui 10 11 nasnii huuhduud ali esvel 40 50 davsan boomeruud yohh gadaaduud harval ymar teneg archaagui uls ve l gej bodhoor bnashd

Avatar