“Долдугаар сарын эхний хагаст таван чартер нислэг үйлдэнэ” | News.MN

“Долдугаар сарын эхний хагаст таван чартер нислэг үйлдэнэ”

“Долдугаар сарын эхний хагаст таван чартер нислэг үйлдэнэ”

Posted by News.mn on Thursday, June 18, 2020

 

Улсын онцгой комиссоос өнөөдөр /2020.06.18/ цаг үеийн асуудлаар мэдээлэл хийлээ. Энэ үеэр Гадаад харилцааны яамны Консулын газрын дарга Л.Мөнхтүшиг ирэх долдугаар сард гадаадад гацсан иргэдээ татан авах тусгай үүргийн онгоцны нислэгийн хуваарь баталсныг танилцууллаа.

Тэрбээр "УОК-ын 24 дахь удаагийн хуралдаанаар Гадаад харилцааны яамнаас хилийн чанадад байгаа иргэдээ татаж авах тусгай үүргийн нислэгүүдийн дараагийн төлөвлөгөөг хэлэлцэж баталлаа. Хилийн чанадаас нутаг буцах хүсэлтэй иргэдийн тоо буурахгүй байгааг та бүхэн мэднэ. Бид ч энэ тоог тухай бүрт нь авч байгаа. Энэ зургадугаар сардаа нийт есөн нислэг хийхээр төлөвлөж өнөө орой БНСУ-аас  297 иргэн эх орондоо  ирнэ.

Өчигдөр Хойд Америкт байгаа иргэдээ татан авах нислэгийг Сөүл хотоос хийж 258 иргэнээ авчирсан. Маргааш Франкфурт руу, 20-нд Зүүн Өмнөд Азид байгаа Монгол иргэдийг татан авах онгоц Сөүл чиглэлд, АНУ-ын Сиэтл хот руу хийх нислэг зургадугаар сарын 24-ний өглөө Улаанбаатар хотод газардана. Албан ёсны шийдвэр гараагүй ч өндөржүүлсэн бэлэн байдлын хэсэгчилсэн зэрэгт шилжүүлсэн хугацаа долдугаар сарын дунд хүртэл сунгах чигтэй байгаатай холбогдуулан Гадаад харилцааны яам долдугаар сарын эхний хагаст таван удаагийн тусгай нислэг хийх хуваарийг батлууллаа.

  • долдугаар сарын 2-ны өдөр Сөүл рүү
  • долдугаар сарын 4-ний өдөр Япон руу
  • долдугаар сарын 7-ны өдөр Сөүл (БНСУ-д байгаа иргэдийг татан авна)
  • долдугаар сарын 9-ний өдөр Станбул руу (Турк болон Европод байгаа иргэдээ татан авчирна)
  • долдугаар сарын 15-ны өдөр Сөүл (Транзит зорчигчдыг авна) хуваарийг баталжээ.

Харин ирэх сарын үлдсэн хагаст өндөржүүлсэн бэлэн байдлын хэсэгчилсэн зэргийг хэрхэх нь тодорхойгүй байгаа тул тусгай үүргийн нислэгийн хуваарь хараахан гараагүй байна гэв.

Түүнчлэн өнөөдрийн УОК-ын хуралдаанаар БНХАУ-д байгаа нутаг буцах хүсэлтэй 164 иргэний хүсэлтийг хүлээн авч, ойрын хугацаанд Замын-Үүд боомтоор нэвтрүүлэх шийдвэрийг гаргажээ. ОХУ-д байгаа оюутнуудаа мөн тун ойрын хугацаанд авто замаар татан авахаар болжээ.

Өнөөдрийн байдлаар дэлхийн улс орнуудаас нийт 10355 иргэн эх орондоо буцах хүсэлт өгөөд байна. Ялангуяа АНУ, Япон, БНСУ-д гацсан иргэд олон байгаа учраас эдгээр улс руу нислэг үйлдэх давтамжийг нэмэгдүүлсэн. Зургадугаар сард бид 2300 орчим иргэдээ татан авсан.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
БурууБуруу
5
ЗөвЗөв
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2020-06-18 124.158.76.29

odoo hangalttai sh dee ochnoon mongolchuud ochood gatssan. Ontsgoi komiss bur biznes hiigeed bur amtshaad arai dendlee. Olon irged terend chin bagtahgui hetsyy bna. enuugeer ni uls ni hurtel biznes hiij bna bilet ni unetei. Zovhon mongolchuuddaa hilee neehiig shaardaj bna .

Avatar

Bold o 2020-06-18 223.63.11.160

Ene genet nislegee nemeed l horig tsutslagdahaas omno amjij mongo hiih geed dairsan uu..Man namiig udahgui zasgaas zailuulnaa ard tumen buur zalhaj giutslee ..trergiin baga darga Hurelsuh udahgui zailnaa chi..

Avatar

Зочин 2020-06-18 207.172.164.25

Хилээ зөвхөн Монгол иргэддээ нээгээчээ. Дэлхийн аль ч орон ийм шийдвэр гаргаагүй. Өөрийн орны иргэдийг оруулж байгаа. Монгол улсын иргэд гэртээ харихгүй өөр хаашаа явах юм бэ? Бусад орны иргэд шиг улсын зардлаар тусгаарлагдана гэж хэлээгүй. Хүний газар 4 -5 сар гацсан иргэд чинь орох оронгүй, сэтгэл санаа, эдийн засгийн хямралд ороод байна.

Avatar

Зочин 2020-06-18 211.36.151.41

Байдгийг чинь хуурайлж аваад оруулна мөлжинө гээд байна

Avatar

Зочин 2020-06-18 192.82.78.131

odoo zailtsgaagaachee, odoo bolooshd bitgii davartsgaagaad bai, yu hiih gej yavaad tendees odoo yah geed ireh geed baigaa tuhai medeelel og hun buriin tuhai, es bogoos eserguutsej baina!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Ulsiin irgedee shuud hayadag Uls undesten za medkuee bhgui bhaa 2020-06-18 114.184.211.157

Ihenh ornii karantinii bdliig unshaad uzeheer Gadnii irgediig horiglodog yum shig bhiin. Gadaadad bgaa IRGED maani yag yamar gem buruu hiisen bolohoor gertee harih erhee shuud huuliar horiuldag bnaa te. Buur ineed hureed gaihaad bhiimaa. Tgsnee aridchilsan uls geessshhh

Avatar

Uvchin zovlongoor business hiih yum daa. 2020-06-18 114.184.211.157

6/11nd yaponoos nisleg yavlaa. Yag tseverheen 21honogiin daraa daraagiin nisleg hiigdene.
Engiin too bodood uzehed l business plan yavaad bh shig sanagdahiin.
Ter blgaj bgaa hotel, baaz ed nariig ni sain shalgaad sudlaad uzvel goy yumnuud il bolno bhdaa. Uuchlaarai hardah erhee bas horiulaagui bolohoor hardahaas uur arga alga daa.

Avatar

Зочин 2020-06-18 5.183.179.176

Худлаа өвчтэй зовлонтой хүмүүсээ авч байгаа гэж арын хаалга мөнгөтэй хүмүүсээ аваад. Шулуухан бид та нарыг авахгүй мөнгө төлсөн хэд нь авна бусад нь үхэх нь хүлээнэ гээд хэлчээчэж худал итгэл найдвар төрүүлээд.

Avatar

Зочин 2020-06-18 211.36.151.41

Үнэн заваан шижгийн юмнууд өвчин зовлонгоор хүртэл мөнгө хийж яаж чаддаг байнаа бирдүүд үхээсэй энхтүвшин тэргүүтэй бирдүүд

Avatar

Зочин 2020-06-18 202.9.46.81

Дотоодын хоригоо цуцлаач ээ, энэ улс дампуурлаа. Та нарын цалинг бидний төлсөн татвараас өгч байгаа. Удахгүй татвар төлөх ААН үлдэхгүй нь. Гаднаас зээл аваад л суух уу? Энхтүвшин гуай, Сарангэрэл сайд аа? Сэтгүүлчид нь гэж аймхай хулчгар юмнууд ингээд асуучихаж чаддаггүй ээ?

Avatar

vbbnbmn 2020-06-18 59.153.113.66

anglias avaach ee outan huuhduud hetsuudlee. elchin said n gej erguu yuch hiihgui um.

Avatar

Зочин 2020-06-18 46.65.158.229

shig salj ogohgui zuuraldaad haa haanaa zovoogood baih bololtoi. tiim bolohoor zohitsoj amidrah beltgeltei baih heregtei yum bishuu ? buruu bodoj baival namaig bitgii haraagaarai guiya

Avatar