Х.Бат-Ялалтыг цагдан хорих шийдвэр гаргалаа | News.MN

Х.Бат-Ялалтыг цагдан хорих шийдвэр гаргалаа

Х.Бат-Ялалтыг цагдан хорих шийдвэр гаргалаа

Х.Бат-Ялалтыг цагдан хорих шийдвэр гаргалаа

НЭМЭЛТ 11:25 ЦАГ

Шүүгдэгч Х.Бат-Ялалтад холбогдох хэргийн шүүх хуралдаанд Х.Бат-Ялалт хүндэтгэн үзэх шалтгаангүйгээр ирээгүй аж. Тиймээс улсын яллагч болон хохирогчийн өмгөөлөгч нарын зүгээс шүүгдэгч Х.Бат-Ялалтад урьд авсан барьцаа авах, таслан сэргийлэх арга хэмжээг өөрчилж, цагдан хорих таслан сэргийлэх арга хэмжээ авхуулах тухай хүсэлт шүүхэд гаргасан байна.
Шүүхээс шүүгдэгч Х.Бат-Ялалтыг урьд авсан барьцаа авах, таслан сэргийлэх арга хэмжээг зөрчсөн, хэрэг хянан шийдвэрлэх ажиллагаанд санаатай саад учруулсан гэж үзэн, түүнд урьд авсан барьцаа авах таслан сэргийлэх арга хэмжээг өөрчилж, энэ өдрөөс цагдан хорих таслан сэргийлэх арга хэмжээ авч, түүнд холбогдох эрүүгийн хэргийн хэлэлцэх шүүх хуралдааныг зургадугаар сарын 23-ны өдрийн 09:00 цагт товложээ.

Л.ЭРДЭНЭЧИМЭГИЙН БИЧЛЭГТЭЙ ХОЛБОГДУУЛАН Х.БАТ-ЯЛАЛТЫГ ӨНӨӨДӨР ШҮҮНЭ

“Иргэдийн шударга шүүх” төрийн бус байгууллагын тэргүүн Х.Бат-Ялалтад холбогдох шүүх хурал өнөөдөр (2020.06.17) болно. Тодруулбал, Нийслэлийн прокурорын газраас Х.Бат-Ялалтад холбогдуулан Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 17.6 дугаар зүйлийн 1 дэх хэсэгт зааснаар яллах дүгнэлт үйлдэж ирүүлсэн эрүүгийн хэргийг Чингэлтэй дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүх ирүүлсэн байдаг.

Түүнд холбогдох хэргийн гэм буруугийн шүүх хуралдаан тавдугаар сарын 8-нд товлогдсон цагаас хойш гурван удаа хойшлоод өнөөдрийг хүргээд байна. Хамгийн сүүлд тавдугаар сарын 29-нд өдөр товлогдсон шүүх хуралдаанд Х.Бат-Ялалтын бие өвдсөн гэх шалтгаанаар шүүх хурлыг хойшлуулж өнөөдөр товлосон нь энэ юм.

Хэргийг эргэн сануулахад, УИХ-ын гишүүн асан Л.Эрдэнэчимэгийг шантаажилж, 50 сая төгрөг авсан хэрэгт холбогдсон бөгөөд түүнд хууль сахиулах байгууллагаас Эрүүгийн хуулийн 17.6-д заасан “Бусдын эд хөрөнгийг авахаар заналхийлэх” гэх үндэслэлээр буруутган яллагдагчаар тооцоод буй.

Эрүүгийн хуулийн 17.6 дугаар зүйл. Бусдын эд хөрөнгийг авахаар заналхийлэх

1. Бусдыг эд хөрөнгө, эдийн, эдийн бус хөрөнгийн эрхээ шилжүүлэн өгөхийг шаардаж өөрт нь, түүний ойр дотны хүнд хүч хэрэглэсэн, хүч хэрэглэхээр заналхийлсэн, эрх, хууль ёсны ашиг сонирхолд нь ноцтой хор уршиг учруулж болохуйц баримт, мэдээлэл тараахаар сүрдүүлсэн бол арван мянган нэгжээс дөчин мянган нэгжтэй тэнцэх хэмжээний төгрөгөөр торгох, эсхүл хоёр жилээс найман жил хүртэл хугацаагаар хорих ял шийтгэнэ.

2. Энэ гэмт хэргийг:

2.1. байнга үйлдэж амьдралын эх үүсвэр болгосон;

2.2. албан тушаалтан албаны чиг үүрэг, бүрэн эрх, нөлөөг урвуулан ашиглаж үйлдсэн;

2.3. зохион байгуулалттай гэмт бүлэг үйлдсэн бол таван жилээс арван хоёр жил хүртэл хугацаагаар хорих ял шийтгэнэ гэж тус, тус заажээ.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
18
ЗөвЗөв
5
БурууБуруу
4
ХахаХаха
4
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

43 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2020-06-17 202.21.98.178

Хуульч гэсэн нэрийн дор хуулийг гууль болгож яваа энэ хүний асуудлыг харин ч удаан шийдвэрлэх гэж байна. Гэхдээ яамартай ч шүүх хурал нь товлогдсон нь яамай даа.

Avatar

Зочин 2020-06-17 185.220.101.146

==== Халуун охид та нарыг хүлээж байна — https://is.gd/uB2aoF

Avatar

Зочин 2020-06-17 43.242.243.218

Засгийн газрын ордонд архи уудаг авгай бас хүний эрх гэж донгосдог.

Avatar

Танхай эмээ 2020-06-17 103.57.94.71

Эрдэнэчимэгийг хорлосон Бат-Ялалтыг шүүх нь зөв.Гэхдээ 4 жилийн дараа яг сонгуулийн өмнө шүүж байгаа нь тавилан юм.Сэлэнгийн Ж.Эрдэнэбатыг 14 хоногийн дотор гэхдээ сонгуулийн яг энэ үеэр олон хууль зөрчөөд шийдэх гээд улайраад байгааг улс төр орсон гэж үзэхээс өөр аргагүй.Женко, Хүүк 2 цагаандаа гарчээ.Ард түмэн харж байгаа бөгсөн дээр нь бүлээн жин тавинаа …ккк

Avatar

Зочин 2020-06-17 66.181.191.243

Авсан, өгсөн хоёуулаа буруутай.

Avatar

Зочин 2020-06-17 66.181.160.122

zov zov naad bandiaa gantsad bogsiin zadartal shkaad og davarsan muu ats shuumar bandi

Avatar

Зочин 2020-06-17 202.126.88.57

Ali 4 jiliin umnu bolood ungursun yumyg gd uchigdur tv geer helj bnle,hohinee hereg huuchrahgui shantaajchin

Avatar

zochin 2020-06-17 192.82.72.241

Ene shuuhiinhen umnu bichsen huniiheer neeree somguuliin subbotnik gegchiig hiij baigaa um uu? Dewshsen humuusiig anaj baigaad l barivchilgaa hiigeed baih um. Songuuliin erunkhii horoo songogdohod zurchilgui gej yzej unemlehee ugsun
um bol ene ner devshigchgiinhee erhiig hamgaal l daa. yamar bohir songuili ve?

Avatar

цэцэг 2020-06-17 66.181.188.96

эрдэнэчимэг гэх тамхичин бас архичин авгай төрийн ордонд яаж авирлаж байгааг бүгд харсан .цагын сайханд сайн төрийн ордон байсан одоо бол хамаг муу муухай үүрэлсэн газар болсон учираас тэнд архи ууж тамхи татах нь байдаг нэг үзэгдэл болсон болохоор батялалт хоригдож байна даа .эрдэнчимэг гэх авгайд ичих нүүр, хүний үнэр , ёс зүй гэдэг юм байдаг бол бат ялалттай зарагалдахаа болимоор юм .шүүх ч гэж ёстой хог болжээ .

Avatar

Зочин 2020-06-17 202.131.244.210

Эрдэнэчимэг ч гэж Эрдэнэчимэг. Тийм юм яриад сууж байдаг. Гэхдээ юу ч ярьсан бай, хувь хүний шинжтэй зүйлийг сонгуулиар олон нийтэд цацаж, түүгээр шантааж хийсэн нөхөрт эрүүгийн хариуцлага тооцох ёстой.

Avatar

Зочин 2020-06-17 202.179.24.146

эргээд шоронжлоо. Ямар нийгэмд амьдраад байна вэ?

Avatar

Ард түмэн 2020-06-17 192.82.77.77

Хүн алж хүрээ талсан биш хорьж цагдаад байх ямарч шаардлага алга!!! Сонгуульд ингэж өрсөлддөг болж байгаа л юм байна, амаа том ангайсан гэж л цагдан хорих шахах юм!!!! Өмнө нь дуудаад хориоч гэж олон нийт хэлээд ч нэмэргүй л шүүгч нар байсан чинь яг сонгууль гээд арав хүрэхгүй хоногт л нэг их шалгаж цагдан хоридог болчихсон, нэг өлбийсөн хэдэн шүүгч нэртэй хийморь лундаа нь гундуу,аавдаа зодуулсан хүүхэд шиг хэдэн юмны зурагл их үзэгдэх болж!!! Том дарга нарын сонгуульд ороход замын садаануудыг

Avatar

Зочин 2020-06-17 66.181.160.122

ch yalatiin b***g hohdog g*** bna te pohahaha

Avatar

Зочин 2020-06-17 94.214.181.162

MONGOLIIN SHUUH HENII GART ORWOO.MENGETIIN GART ORSON BOLOLTOI.MONGOLIIN ULS TORCHID DOTOR HAMGIIN AYULTAI HORON HUN BOL MENGET NYAMDORJ.

Avatar

Зочин 2020-06-17 45.79.179.127

Сонгуульд оролцож байгаа гуравдагч хүчин, бие даагч нар чинь ихэнх нь шантаажчингууд ш дээ. Үхсэнийх нь гуравдах сонголт. Монгол улсын шүүх байгууллага сонгуульд тааруулж зохицуулж ажлаа хийнэ гэж ямар юм байдаг юм бэ! Хэнийг ч хэзээ ч шаардлагатай бол баривчилж, хорьж, ял өгч болдог байх ёстой. Жирийн хүмүүс хууль зөрчихгүй мөрөөрөө амьдраад баривчлагдахгүй, хоригдохгүй, ял авахгүй байж болоод байхад шантаажчингууд эсвэл хулгайч улс төрчид баривчиллаа, хорилоо, ял өглөө гээд гоншигнох юм.

Avatar

Зочин 2020-06-17 103.26.194.95

Zuvoo zuv. Setguul erh chuloonii halhavchaar deerem hiigeed bj bolohgui

Avatar

Зочин 2020-06-17 73.92.12.67

Монголд сонгууль болж байгаа шүүхийн субоотниг болж буй хоёр нь ялгагдахаа больж байх шиг,үнэхээр л онцлогтой сонгуулийн жил болж байна,хойтон жил бол бүр галзуурах байхаа,ерөнхийлөгчид нэр дэвших хүмүүс чив чимээгүй байж байгаад гэв гэнэтхэн сонгуулийн өдөр гарж ирэхгүй бол ч бүгд 461- р анги руу,эсвэл түр саатуулахад,бүр үнэртүүлээгүй байхад ч эрүүлжүүлэхэд түгжигдэх байх шүү !!!!!

Avatar

Ордон 2020-06-17 64.119.18.16

Эрдэнэчимэг гэж я***н авгайг шоронд хийгээч ээ муухай архичин авгай

Avatar

Иргэн 2020-06-17 64.119.18.16

Батялалтад саналаа өгөөрөө ард түмэн сонгуулын маргааш ард түмэн хэнч биш гэж үзэх МАН . АН 2 ыг үсгүй хусах хэрэгтэй шүү тэгвэл хойш үедээ сайн байх болно

Avatar

зочин 2020-06-17 202.126.88.214

СОНГУУЛЬТАЙ ЗЭРЭГЦЭЭД ШҮҮХ,ЦАГДАА,СЕХ ГЭСЭН БАЙГУУЛЛАГУУД "МУНДАГ" АЖИЛЛАЖ, ЗАРИМ ШҮҮГЧ, АЖИЛТНУУД "БОЛОМ-ИЙН АЖИЛЧИХАЖ БАЙГАА ЮМ ШИГ БОДОГДООД БАЙХ ЮМ ДАА. ХАРААТ БУСГУЙ ЮМ ГЭЖ ЕР НЬ БАЙНА УУ, ТА МИНЬ ЭЭ.ӨВӨРМӨЦ,СОДОН, СОНИН СОНГУУЛЬ БОЛЖ БНА ДАА.

Avatar

хэн ч хэнийг ингээд гүтгээд хэрэгтэн болгодог байж болохгүй байхаа 2020-06-17 202.9.46.103

гүтгэж байж магадгүй тул гүтгэсэн эсэхийг нь ч сайн шалгах ёстой байх

Avatar

Зочин 2020-06-17 150.129.143.28

УЯНГЫН НӨХӨР БААТАРХУЯГ АЛТАНШАГАЙ ХОЁР БАС ХАМУУД ШҮҮ ДЭЭ .

Avatar

Зочин 2020-06-17 202.21.109.111

IIMERHU SHANTAAJ BATSAANUUD IH BGA SHUU h** MONGOL YU YU CH BILEE SHAANTAAJ SHAAGAAAL

Avatar

Зочин 2020-06-17 103.26.193.185

Ard tumen bosch huvisgal hiih tsag bolj !!! Ene holduu Hurelsuh arai heterlee !!! Ursuldugchuu shorond hiij bgaad songuulid yalah gej bgaamuu !!! Tui mai shuu. MAN-d bvv sanal ogooroi ard tumen min !!!!

Avatar

Monosoos tatgalz 2020-06-17 202.9.46.103

uuruu ochoogui bol hohi ni

Avatar

monosoos tatgalzaya. 2020-06-17 202.9.46.103

batyalalt gej neg adgiin teneg, hichneen demjeed ch nemergui, uuriin bie eer ochihod boloh bsan zuil dr buruugaa huleej bgaa yum shg zugataj tenegteed bh

Avatar

Ардууд 2020-06-17 202.9.40.69

Батялалтыг ингэж байгаа бол Энэ сэжигийн авгайг сөн өгсөн эсвэл гүтгэснээр ялла

Avatar

Иргэн 2020-06-17 66.181.161.28

Энэ авгай өөрөө мөнгө өгнө гэж зогсож бсан.батялхлт илчилсэн.энэ авгайг адилхан хүнд хахууль өгсөн хэргээр яллагч.зөндөө мөнгө идсэн хүнээ яллаж чадахгүй байж тэр ундарсаар авгайг нөхөртэй нь улс мөнгөө төлүүлэх..тэгж чадахгүй байж зүгээр ард түмний дуу хоолой болсон хүнийг шалтаг ирж хорих шалтгаан биш.адилхан хууль үйлчилдэг байгаач.нэх талыг барьж сонгууль дөхөж ирэхээр ийм асуудлаа болиоч шүүх прокурорынхон хэний талд үйлчлээд байгааг ард түмэн сохор биш харж бна ш тэ

Avatar

bi 2020-06-17 66.181.161.101

yu gd bicheed bgaa yum bee? oilgogdoh yum yeroosoo alga zov bichij suraach.

Avatar

Зочин 2020-06-17 202.179.27.133

Шаймий болиоч

Avatar

Зочин 2020-06-17 202.9.46.86

h***

Avatar

Зочин 2020-06-17 199.119.232.222

Undarmaa abgai horiyo odoo songuuli umnuh 4 jild luvirdaj absan hun ahu

Avatar

,mam,d,am 2020-06-17 202.9.40.118

KOMMUNISTUUT BUGDIIG N XORIX YM BN L DAA

Avatar

Түвшин 2020-06-17 64.119.26.170

Хаана коммунист байна гэж, тухайн үед шилмэл онцгой хүмүүс л байсан… Харин баг зүүгчид энэ хүмүүсийн нэрээр болох болохгүй зүйл ихийг хийсэн… Тиймээс ч жинхэнэ коммунистууд түрүүлж хэлмэгдсэн, одоо өдрийн од шиг болсондоо…

Avatar

aaaayaaa 2020-06-17 103.57.92.75

zass hervvlch zargach hvn shdee ugaasaa!!!

Avatar

Зочин 2020-06-17 66.181.183.37

Энэ юу болоод байнаа! Монгол улс

Avatar

дээрээс хаясан том чулуу байна даа. 2020-06-17 202.126.90.134

МАН,АН хоёр сонгуулиар ялагдахаас айж амь тавьж байх шив дээ.шударга үнэнч залууг УИХ-д сонгогдохоос үхтлээ айж байна.Шаймий Эрдэнэчимэг тамхины эсрэг хуулийг санаачилж гаргачихаад өөрөө тэрийгээ зөрчиж байгаа бичлэг нь нийтэд цацагдсан нь хохь чинь гэхээс өөр юу гэхэв. Харин тэр Бат-Ялалтыг хорьдог бол цэвэр дээрээс Ерөнхийлөгчийн хийсэн ажил:Шаймий Эрдэнэчимэг бол Ерөнхийлөгчийн "Ардчилсан холбоо "фракцийн гишүүн.

Avatar

Зочин 2020-06-17 202.9.46.86

Сахигтун эвсэл гэж х*******н э****з гэмт хэрэгтнүүдийг цуглуулж мафийн гар хөл болж яваад байгаа шүү. Хорих нь түмэн зөв

Avatar

Зочин 2020-06-17 202.9.46.86

х у ж а а г и й н э р л и й з

Avatar

789456 2020-06-17 202.179.24.144

Энэ авгай хаана явна дандаа ГАЙ таринаа.

Avatar

Зочин 2020-06-17 202.21.107.97

Нотлох баримттай хэрэг байхаа.

Avatar

зочин 2020-06-17 202.21.100.210

Сая харсан чинь дажгүй хүүхэн байна шүү дээ

Avatar