&#34Дүү бид хоёрын бие харьцангуй сайжирсан&#34 | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

&#34Дүү бид хоёрын бие харьцангуй сайжирсан&#34

Хуучирсан мэдээ: 2015.12.26-нд нийтлэгдсэн

&#34Дүү бид хоёрын бие харьцангуй сайжирсан&#34

Өнгөрөгч зун Налайх дүүрэгт айлын гэр шатаж, 16 настай А.Цэрэнтогтох хүү, дүүгийн хамтаар түлэгдсэн хэрэг гарсан билээ. Гэхдээ 16 настай А.Цэрэнтогтох хүү дүрэлзсэн гал дундаас найман сартай дүүгээ аврахаар орж, өөрөө 80 хувийн түлэгдэлд орсон юм. А.Цэрэнтогтох хүүг тэр дор нь ГССҮТ-ийн Түлэнхийн тасагт аваачсан ч биеийн байдал муу байгааг тухайн үед эмч нар хэлж байв. Түлэнхийн тасгийн эмч  “Анх маш хүнд байдалтай ирсэн. Өмсөж байсан биеийн тамирын өмд нь гуя, цавь хөлд нь тэр чигтээ наалдчихсан байсан. Биед нь наалдсан өмдийг арай гэж салгаж авсан. Биеийн ихэнх хэсэг түлэгдсэн болохоор шархандаа халуураад огт сайжрахгүй байна. Амь нас нь эрсдэлтэй, найдваргүй” гэж байв. Харин тухайн үед Монголын ард түмний хандив, тусламжаар БНСУ-д эмчилгээнд яаралтай явуулснаар өнөөдөр А.Цэрэнтогтох хүү тэнхэрчээ. Ингээд А.Цэрэнтогтох хүүтэй цөөн хором ярилцлаа.

-Хамгийн сүүлд БНСУ-д эмчилгээнд яваад ирсэн. Одоо биеийн байдал ямар байна. Ямар нэг зовиур бий юу?

-БНСУ-д эмчилгээнд ороод наймдугаар сарын 15-нд Монголдоо ирсэн. Одоогоор Гэмтлийн эмнэлэгт  эмчилгээ хийлгээд явж байна. Хараахан бүрэн эдгэрээгүй байгаа. Арьс таталдана, бас маш их загатнадаг. Гэхдээ нэг үеэ бодвол бие маань сайжирсан.

-Дүүгийнх нь хувьд ямар байна?

-Дүүгийн бие нь сайжирсан. Зүүн гарын арьс нь таталддагаас өөрөөр гайгүй.

-БНСУ-д эмчилгээнд явсны дараа олон нийтийн сүлжээгээр дүү, та хоёрын чинь талаарх мэдээлэл явж, Монголын ард түмэн хандив тусламжийн гараа сунгаж эхэлсэн. Энэ талаар хэзээ, хэрхэн сонсов. Сэтгэл нь хөдлөв үү?

-Солонгост эмчилгээнд очсоны дараах нь энэ талаар мэдсэн. Тэрнээс өмнө надад энэ талаар зөндөө хэлсэн гэсэн. Тэр үед миний ухаан орон, гаран юм ойлгох чадваргүй байсан юм билээ. Тэгээд Солонгост очоод эмчилгээ хийлгэж, бие арай гайгүй болох үед л энэ талаар мэдсэн. Сонсоод баярласандаа шууд уйлсан. Өөрийн эрхгүй нулимс гардаг юм билээ.

Намайг Солонгост эмчилгээнд явсан хойгуур Монголын залуучуудын холбооноос хандивын аян өрнүүлээд их ажил хийсэн. Мөн Ерөнхийлөгчийн тамгын газраас гэрийнхэнд маань хашаа, гэр авч өгсөн. Надад болон гэр бүлийнхэнд маань тусламж үзүүлсэн энэ хоёр байгууллага, мөн Монголын ард түмэндээ чин сэтгэлээсээ баярлалаа гэж хэлмээр байна. 

-Одоо төгсөх анги байх аа. Ангийнхан нь хэрхэн хүлээж авав?

-Тийм. Энэ жил 12 дугаар ангиа төгсөнө. Мэдээж ангийнхантайгаа өмнө нь ч гэсэн дотно найзалдаг байсан. Энэ явдал болоод, эмчилгээнд яваад ирэхэд "зоригтой юм аа", "бахархаж байна" гээд үнэхээр гоё хүлээж авсан.

-Төгсөх ангийн сурагч юм чинь мэргэжлээ аль хэдийн сонгосон биз. Ирээдүйн мөрөөдлөөсөө хуваалцаач?

-ШУТИС-д барилгын инженер мэргэжлээр суралцахаар шийдсэн. Хичээл сонголтуудаа хийгээд, шалгалтдаа бэлтгээд явж байна. Мөрөөдлийн хувьд би их нууцалдаг. Нууцлахаар мөрөөдөл бий. Тийм болохоор хүмүүст тэр бүр хэлдэггүй.

Б.ЗАЯА

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

mgl 2015-12-26 150.129.141.225

yoooo ene setguulch uhaantai yumnuud mngliin ard tumen garaa sungasan yu bodov ch geh shih debil teneg asuultaa ene huuhded odoo tavihaa bolioooch!!!!! minii duu harin ulam sain edgerch dahiad emchilgeend ni mungu heregtei bolbol uuruu fb huudsaaraa humuust handaj tuslamj avch bolno shuu! chamd tuslahad belen zunduu humuus bii gedegt itgel tugs bn aa! eej aaviin uureg hariutslaga ......?????

Зочин 2015-12-26 103.57.93.193

Эцэг эх нь хариуцлагагүй учраас гэр хороололд хүүхдүүд түлэгдэж, шатаж үхэж байна. Монголчууд хэдэн 100 жилийн өмнө гэрт амьдарч байсан одоо ч хэвээрээ. Хот суурин гэдэг чинь нийгэмших явц бөгөөд амьдрал улам л аюулгүй болох ёстой. Гэтэл УБ-т эсрэгээрээ.

Зочин 2015-12-26 202.9.41.92

Сайн байна

Пүрэвхүү 2015-12-26 103.229.121.208

,Готовын Бат-Оюуныг харсан хүн байвал Нийслэлийн цагдаагийн газарт яаралтай мэдэгдэнэ үү. Харилцах утас: 51-269204, 51-269245, 70123935 Готовын Бат-Оюун Сэрүүлэг дээд сургуулийн хуурамч дипломтой. Бат-Оюун одоо 46 настай. 36 настайдаа 1 дугаар ангид орж 2 хоног яваад гарсан. Эрт босож чадахгүй. Сургууль оройн хоолны дараа ороосой гэнээ. Дармалаар чадан ядан бичдэг. Гар нь салагалаад бичиж чаддаггүй. 10 жилд байхдаа юугаар бичдэг байсан гэхээр `би юм бичиж байгаагүй` гэж хэлсэн. Нэг нүүрэн дээр нэг үг бичдэг. 2 үгийг 3 нүүрэн дээр бичдэг. Дандаа үзэг балгүй явдаг. Үзэг бал бариулахаар жирийн хүнээс 4 дахин том, солгой гараараа бичсэн юм шиг бичдэг. Нэмж хасаж үржиж хувааж чаддаггүй. Нэг нүүр цаас уншиж чаддаггүй. Багшийгаа `хүүхдийнхээ махыг идээсэй`гэнээ. Гоё хавчаартай гадаад хүнийг үхэж далд ор гэж 15 хэлсэн. Үхэхээр нь хавчаарыг нь зүүх юм байхдаа. Хажуу талынхаа хүний баллуурыг хулгайлсан. Хажууд нь нэг хүн чихэр идсэн чинь `энэ хүн үхээсэй` гэнээ үхэхээр нь чихэрийг нь идэх гэж байгаа юм байхдаа. `Явсан зам чинь эвхрэг, миний ээжийн сүнс идэг` гэнээ. TOEIC-н шалгалтын 22 оноотой. Сургуульд сууж байгаагүй Дамдины Нандинцэцэгээр 1 сар бичиг үсэг заалгасан. Багш нь мэддэг бүхэнээ хэл гэсэн чинь `ханхай гэр` гэнээ. Тэгээд ханхай гэр гэж юу вэ тайлбарлаад байгаан. Готовын Бат-Оюуны хуурамч дипломыг хурааж авч устгаж, хуурамч докторыг хүчингүй болгож өгнө үү. Мэрэгжил боловсролд тохирох ажил үйлчилэгч, цэвэрлэгч жижүүр, манаач зэрэг тохирох ажилыг хийлгж өгнө үү. Энэ хүнийг цагдаад өгч хуурамч дипломыг хурааж авч устгаж, хуурамч доктор болж залилан хийж, ажилд орж явааг болиулж, хуурамч докторыг хурааж авч хүчингүй болгож өгнө үү. "Готовын Бат-Оюун нь Завханд 10 жилийн сургуулиас 1-р ангидаа гарсан" гэдэг бичиг авч ирүүлж. 8,10-ын гэрчилгээ байхгүй, улсын бүртгэлд Дипломны серийн дугаарыг тулгаж Готовын Бат-Оюуныг бичиг баримт хуурамчаар үйлдэн залилан хийн ажилд орж, цалин авч байсаныг шалгаж тогтоож хуулийн дагуу арга хэмжээ авч өгч туслана уу.

Пүрэвхүү 2015-12-26 103.229.121.208

Готовын Бат-Оюуныг харсан хүн байвал Нийслэлийн цагдаагийн газарт яаралтай мэдэгдэнэ үү. Харилцах утас: 51-269204, 51-269245, 70123935 Готовын Бат-Оюун Сэрүүлэг дээд сургуулийн хуурамч дипломтой. Бат-Оюун одоо 46 настай. 36 настайдаа 1 дугаар ангид орж 2 хоног яваад гарсан. Эрт босож чадахгүй. Сургууль оройн хоолны дараа ороосой гэнээ. Дармалаар чадан ядан бичдэг. Гар нь салагалаад бичиж чаддаггүй. 10 жилд байхдаа юугаар бичдэг байсан гэхээр `би юм бичиж байгаагүй` гэж хэлсэн. Нэг нүүрэн дээр нэг үг бичдэг. 2 үгийг 3 нүүрэн дээр бичдэг. Дандаа үзэг балгүй явдаг. Үзэг бал бариулахаар жирийн хүнээс 4 дахин том бичдэг. Нэмж хасаж үржиж хувааж чаддаггүй. Нэг нүүр цаас уншиж чаддаггүй. Багшийгаа `хүүхдийнхээ махыг идээсэй`гэнээ. Гоё хавчаартай гадаад хүнийг үхэж далд ор гэж 15 хэлсэн. Үхэхээр нь хавчаарыг нь зүүх юм байхдаа. Хажуу талынхаа хүний баллуурыг хулгайлсан. Хажууд нь нэг хүн чихэр идсэн чинь `энэ хүн үхээсэй` гэнээ үхэхээр нь чихэрийг нь идэх гэж байгаа юм байхдаа. `Явсан зам чинь эвхрэг, миний ээжийн сүнс идэг` гэнээ. TOEIC-н шалгалтын 22 оноотой. Сургуульд сууж байгаагүй Дамдины Нандинцэцэгээр 1 сар бичиг үсэг зээлгасан. Багш нь мэддэг бүхэнээ хэл гэсэн чинь `ханхай гэр` гэнээ. Тэгээд ханхай гэр гэж юу вэ тайлбарлаад байгаан.Готовын Бат-Оюуны хуурамч дипломыг хурааж авч устгаж, хуурамч докторыг хүчингүй болгож өгнө үү. Мэрэгжил боловсролд тохирох ажил үйлчилэгч, цэвэрлэгч жижүүр, манаач зэрэг тохирох ажилыг хийлгж өгнө үү. Энэ хүнийг цагдаад өгч хуурамч дипломыг хурааж авч устгаж, хуурамч доктор болж залилан хийж, ажилд орж явааг болиулж, хуурамч докторыг хурааж авч хүчингүй болгож өгнө үү. "Готовын Бат-Оюун нь Завханд 10 жилийн сургуулиас 1-р ангидаа гарсан" гэдэг бичиг авч ирүүлж. 8,10-ын гэрчилгээ байхгүй, улсын бүртгэлд Дипломны серийн дугаарыг тулгаж Готовын Бат-Оюуныг бичиг баримт хуурамчаар үйлдэн залилан хийн ажилд орж, цалин авч байсаныг шалгаж тогтоож хуулийн дагуу арга хэмжээ авч өгч туслана уу.

Монгол 2015-12-26 103.26.194.4

Сайхан хүүдээ шинэ оны мэнд хүргэеееееее

Зочин 2015-12-26 202.55.180.130

avargiin nertei huu

Зочин 2015-12-26 150.129.141.18

Ирж буй шинэ оны мэнд. Аз жаргал хүсье

Зочин 2015-12-26 202.179.25.185

ЭВИЙ ДЭЭ. ЭНЭ МУУ ХҮҮ. ГЭРЭЛ ГЭГЭЭ ГАРГАСАН Л ХҮҮ ДЭЭ.

Зочин 2015-12-26 150.129.143.168

Ta 2-jig Burhan urshuu

Zochin 2015-12-26 103.229.121.171

Ene huuhdees bain bain yariltslaga avch, eldev yum asuudagaa bolimoor yum. Odoo taivan amidarag l dee. Baingal mongoliin ard tumen chamd tusalsan chi yu bodoj bna geed l asuugaad baih yum. Bayaralsan talarhaj bna gedgee zondool helsen shuude. Bie n buren edgereh arai boloogui bna. Taivan orhivol yasiin be setguulchidee.

mgl 2015-12-26 150.129.141.225

yag unen, medrel yumnuud!!! hen ed nariig ochood ard tumnii umnuus solioroh erh uguud bgaan! muu mulguu setguulch! uneheer durgui hurgejiin humuusiin, duudsan bolgond ni ochij huurhiis zunduu l bayarlasnaa setgeleesee ilerhiilsen! novshiin mal setguulch nertei erguu min uuriiguu jaal hugjuulj mungu bodolguigeer nomnuud unshaach!!! bur durgui hurchlee