Хар тамхи зөөвөрлөсөн Монгол дипломатчийг 11 жил хорино | News.MN

Хар тамхи зөөвөрлөсөн Монгол дипломатчийг 11 жил хорино

Хар тамхи зөөвөрлөсөн Монгол дипломатчийг 11 жил хорино

Хар тамхи зөөвөрлөсөн Монгол дипломатчийг 11 жил хорино

Германы Дрезден хотын цагдаа нар 2019 оны тавдугаар сарын 3-нд Монгол Улсын консул Б.Баттүшиг болон түүний туслах Э.Сосорбарам нарын зорчиж явсан дипломат бензийг зогсоон шалгасан билээ.

Нэгжлэгийн явцад цагдаа нар машинаас чамбайлан тус бүрд нь 500 граммаар савласан 140 савлагаа бүхий 70 кг геройноор дүүрэн хоёр чемодан /гудамжны үнэлгээгээр тооцвол ойролцоогоор 3 сая гаруй еврогийн үнэд хүрэх/ олж шуугиан тарьсан юм.

Тэгвэл өчигдөр/2020.06.11/ Дрезден хотын шүүх Б.Баттүшиг, Э.Сосорбарам нарт тус бүр 11 жилийн хорих ял оноожээ. Тэд Истанбулаар дамжин Германд ирсэн аж. Мөн 2019 оны арваннэгдүгээр сард мөрдөн байцаах ажиллагаа эхлэх үед Б.Баттүшиг өөрсдийгөө тагнуулын нууц ажиллагаа гүйцэтгэж байсан хэмээн давж заалдах хүсэлт гаргасан ч, амжилтгүй болж, Монгол Улсын Засгийн газар ч, Германы Гадаад хэргийн яам ч нууц ажиллагаа явуулж байсан гэх нотолгоо олоогүй юм.

Эх сурвалж: BILD.DE

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
28
ЗөвЗөв
6
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

32 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

харамсалтай 2020-06-12 66.181.186.168

30 жил төр барилцсан МАН, АН ын ажлын нэг үзүүлэлт тамхи, хар тамхи зөөдөг дипломатууд юм. ДЭЛХИЙН хар тамхичид зөөж чаддаггүй 70 кг хар тамхийг монголын дипломатууд зөөж байна. ОДОО МАН, АН д баяртай гэж хэлж, эх орноо хөгжлийн замд оруулах шударга иргэдээ сонгох хэрэгтэй

Avatar

Шийтгэл 2020-06-12 66.181.186.168

Өөдөө хаяасан чулуу өөрийн толгой дээр… Олон жил ийм муу аргаар, хүний хүүхдүүдийг хордуулж алсны х****л тань үр хүүхдүүдэд таь ирнэ дээ. Харин ч бага ял өгч. Нүүрий нь юугий нь нуусан юм. Хүмүүст сургамж болог, ил гарга. Ийм эцгээсээ үр хүүхдүүд нь илчэж үхмээр юм даа.

Avatar

Зочин 2020-06-12 66.181.191.103

Ёстой хохчин муу үйл хийж байгаа хүмүүсд үр дүн нь иймэл байгаа тэндээ бурхан болоорой! Улсын нэр баастсан новишнууд

Avatar

Зочин 2020-06-12 202.9.46.159

Монгол улс саарал жагсаалтанд орох үндсэн шалтгаан нь манай дипломатууд хар тамхины мафийн сүлжээнд орж, хууль бус ашиг орлого олж мафийн гар хөл болж байсныг европийн хуулийн байгууллагууд илрүүлж тогтоосонд бга пм шүү дээ ! ГХ сайд байсан Лу Болд, Пүрэвсүрэн Мөнх-оргил тагнуулийн дарга Хурц,болон Элбэгдорж нарын мөрөөр удахгүй европийн хуулийн байгууллагууд орно биз дэ ! Гэтэл зарим нь энд бүр сонгуульд нэр дэвшээд ард түмнээ доромжлоод явж бдг !!!

Avatar

Зочин 2020-06-12 192.82.67.68

Манай 4-рийн vйл ажиллагаа дэлхийн хар тамхины мафийн том сvлжээнд аль эрт холбогдож амжсан байна гэдгийг батлаж байгаа юм!! Одоо даруй таслан зогсоож чадахгvй бол манай Эскобар болон тодрох меч ойрхон байгаа даа!! Тэр цагт Толгойлогчийн емне Монгол бvтнээрээ амьтан болно биз?!

Avatar

Зочин 2020-06-12 66.181.178.151

Хохь нь

Avatar

Oyun 2020-06-12 103.26.194.214

Ymar teneg ym ulsixa ner gargaad

Avatar

X 2020-06-12 150.129.143.158

Zuv. As e e humuusiig tomilj yavuulsan erunhiilugch said gishuudiig arga hemjee avah heregtei.

Avatar

Зочин 2020-06-12 202.126.92.82

гадаад хэргийн сайдад хүрэлсүг хариуцлага тооцохгүйгээр УИХ нэр дэвшүүлж шагнаж бгаа. хариуцлага ярих дуртай хүрэлсүг

Avatar

Зочин 2020-06-12 64.119.20.28

Том ах хурцын дүү нар л байна шүү дээ. Яагаа нөгөө пастор элбэгдоржийн томилсон …

Avatar

Зочин 2020-06-12 66.181.181.210

Хууль журмаа сахин биелүүлдэг,ёс зүйтэй улсад бол ийм хэрэг гарсан байхад гадаад харилцааны сайд нь шууд огцорно манайд бол удаа дараа улс орноо төлөөлж байгаа дипломат ажилтнууд нь удаа дараа ноцтой зөрчлүүд гаргаад байхад сайд нь огцрох байтугай их хуралд нэр дэвшээд шагнуулаад явж байдаг.

Avatar

Зочин 2020-06-12 150.129.141.144

Дипломат бенз гэж юу вэ монгол хэлийг минь битгий гутаа мал минь

Avatar

zochin 2020-06-12 202.131.240.147

таван хэлтэй гадаад хэргийн сайдтай байх сайхан гээд бөөлжис зутгаж огиудас хүргэсэн рекламаа ямар нь мэдрэмжгүй хаа саагүй цацуулж байгаа цогтбаатар одоо ингээд үнэнд гүйцэгдэв үү_ хар тамхитай эр зориг гарган тэмцээд илрүүлээд баатар болоод байгаа гэдэг шиг худлаа үлгэр байхгүй. өөрөө өөгшүүлж байснаа нуух гэсэн юм шиг маш их тэмцэж байгаа гээд байгаа чинь хулгайчийг бариарай гэж хулгайч өөрөө хашгирдагийн хамгийн тод жишээ шүү дээ. цогтбаатар их хурлаас үтэр түргэн зайлаа

Avatar

Иргэн 2020-06-12 202.9.46.46

Бага ял өгсөн байна

Avatar

Зочин 2020-06-12 202.9.40.86

Буруу зүйл хийсэн бол шийтгэл заавал байдаг. Энэ нөхдүүд зохих ялааа авчээ. Энэ зөөж явсан хар тамхийг хэрэв эргэлтэнд оруулж хэрэглэгсэн бол хэчнээн хүний амьдрал сүйрэх байсныг төсөөл дөө.

Avatar

Зочин 2020-06-12 202.9.40.86

ЗӨВХӨН ЦАГААН БУДААГААР ХЭДЭН САР ГОЛ ЗОГООЖ БАЙГАА МОНГОЛ ЗАЛУУС ЯПОНД БАЙНА. ПОЛЬШИД 1 -Р САРААС ХОЙШ ТЭТГЭЛЭГЭЭ АВААГҮЙ МОНГОЛ ОЮУТНУУД ӨЛСГӨЛӨН ДЕПРЕСТ ОРСОН БАЙНА. ЭХНЭЭСЭЭ АМЬ НАСАА Ч АЛДАЖ ЭХЭЛЛЭЭ. САНГИЙН ДЭД САЙД БУЛГАНТУЯАА ТА АЖИЛДАА ХАРИУЦЛАГАТАЙ ХАНДАЖ ТЭТГЭЛЭГИЙГ НЬ ЦАГТ НЬ ОЛГОЧИХГҮЙДЭЭ. МОНГОЛ ХҮНИЙ ТӨЛӨӨ МОНГОЛЫН ТӨР ХААНА БАЙНААА!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-06-12 202.9.40.86

Гадаад харилцааны сайдаа, сангийн сайдаа гадаадад байгаа Монгол иргэддээ хүнлэг сэтгэл гаргаж хүнсний тусламж үзүүлээчээ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MОНГОЛ ИРГЭД ЧИНЬ КОРОНАГИЙН ОНЦГОЙ НӨХЦЛИЙН ДОР ӨЛСГӨЛӨНД НЭРВЭГДСЭН БАЙНА ШҮҮ. ЯПОН, АВСТРАЛИ, ТУРК, ПОЛЬШ -д (цөөн хэдэн орон дурьдахад л) оршин суугаа МОНГОЛ ИРГЭД ДЭЭШЭЭ ТЭНГЭР ХОЛ ДООШОО ГАЗАР ХАТУУ, АЖИЛ ОЛДОХГҮЙ, ӨВДӨХ ЭРХГҮЙ, ХООЛ БАЙХГҮЙ ЯГ Л НАЦИСТИЙН ХОРИХ ЛАГЕРТ АМЬ ҮРЭГДСЭН ЕВРЕЙ НАРТАЙ АГААР НЭГЭН НӨХЦӨЛД БАЙНА.

Avatar

Зочин 2020-06-12 64.119.18.198

Гадны оронд монголоо төлөөлж ажиллахгүй хар тамхи зөөнө. Баригдаад улсынхаа нэрийг дахтн татаж тагнуул гэж ша.ана. Даварсан муу хулгайч. Эцэг эхийнх нь л зааж сургасан замаар явж байсан байлгүй. Гадны орон монгол биш гэдгийг ойлгож байгаа байх одоо.

Avatar

Зочин 2020-06-12 66.181.190.254

монголд тухайлбал ГХЯ нд холбоотнууд байж таарна манай тагнуул илчилж сүлжээг таслахгүй бол дахин гарч магад

Avatar

Bol 2020-06-12 202.126.90.130

Shorondoo or turiin ner varisannovshuud

Avatar

Р 2020-06-12 66.181.161.91

Хуультай улс ийм сайхан, гэтэл манайх яав, Амархүүг дахиад хар тамхи татаж залууст үлгэр дууриал үзүүлж гээд суллачихсан

Avatar

Зочин 2020-06-12 203.91.118.254

цогтбаатарын офшшор сөнөлөө

Avatar

Зочин 2020-06-12 103.26.194.139

Шудрага ёс тогтсон орон иймл байдаг хятадад бол аль эрт таазийн тавцанд харин азтай байна

Avatar

Зочин 2020-06-12 202.55.188.41

АЯГҮЙ БОЛ ЯЛТАН ШИЛЖҮҮЛЭХ НЭРИЙДЛЭЭР МОНГОЛД АВЧ ИРЭЭД ӨРШӨӨЧИХНӨ БИЗ.

Avatar

1 2020-06-12 59.153.112.119

Тэр жолооч ямар буруу байх вэ дээ… Нэг муу н**ш хүниг чирчихлээ… Элчинд ажиллаж байгаа бусад ажилчдад маш том сургамж шүү!!!

Avatar

Муу сахал Билэгт 2020-06-12 66.181.179.53

Сахал Билэгт хүүгээ балаллаа даа.

Avatar

Зочин 2020-06-12 83.20.250.164

Germany shoron saihan saihan harin ter ulsyn ne r?

Avatar

Ahmadyn surgaali 2020-06-12 202.70.34.70

"Shunal ihedvel s****m bolno" gedeg ni yag bolloo.

Avatar

Зочин 2020-06-12 150.129.140.238

МОНГОЛ УЛСЫН НЭРИЙГ ИНГЭЖ Ч ГАДААД ЕРТӨНЦӨД ХУТГАХ ГЭЖ ДЭЭ АЯАЯЯЯЯЯ АРДЫН НАМЫН ЭРХ БАРИГЧИД ИНГЭЖ Л АРДЫН ХҮҮХДИЙГ ЗОЛИОНД ГАРГАЖ БАЙГАА ЮМ ДАА

Avatar