Л.Гансүхийн өмгөөлөгч шилдэг болов | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Л.Гансүхийн өмгөөлөгч шилдэг болов

Хуучирсан мэдээ: 2015.12.24-нд нийтлэгдсэн

Л.Гансүхийн өмгөөлөгч шилдэг болов

Өмгөөлөгч Ц.Баасандоржийг олон нийт Ерөнхий сайд асан Н.Алтанхуягийн ахлах зөвлөх Л.Гансүхийн хэргийг өмгөөлөгч гэдгээр нь сайн танина.  Түүнийг Монголын өмгөөлөгчдийн холбооноос “2015 оны шилдэг өмгөөлөгч”-өөр тодруулсан байна.

2015 он бол түүний хувьд хамгийн хариуцлагатай, мэдлэг чадварыг нь сорьсон жил болсон. Учир нь хамгийн дуулиантай, хамгийн их улстөржсөн хэрэг дээр тэрбээр өмгөөлөгчөөр ажилласан юм. Л.Гансүхийн хэргийн анхан шатны шүүх хурал дээр тэрбээр ирээдүйтэй өмгөөлөгч гэдгээ харуулж чадсан гэж хуулийн салбарынхан үзсэн бололтой.

Ц.Баасандорж нь  Их засаг их сургуулийг хуульчаар төгссөн бөгөөд өмгөөлөгчөөр найман жил ажиллаж байгаа аж.

 О.САР

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Д.Ламжав 2015-12-24 103.57.95.214

Оны шилдэг юм уу, онцлох (хамгийн их шуугиан тарьсан) юм уу? Аль нь болохыг ӨХ албан ёсоор залруулах шаардлагатай байж магадгүй. Учир нь шүүх дээр өмгөөлөгч, шүүгчийн харьцаа ямагт хуулийн хүрээнд, сэтгэл зүйн хувьд зовлонд автсан мэт биш байх нь мэргэжлийн ур чадварыг илтгэх бус уу.

багш 2015-12-24 202.9.40.236

сайн өмгөөлж байсан шүү улам их амжилтыг хүсье дэмжиж байна

vvree 2015-12-24 1.235.88.210

bayar hurgee. mundag omgoologch bolooroi .manaid sain bas shudarga omgoologch alga baina shuu

Иргэн 2015-12-24 202.9.41.35

2.5 жилээр МУИС-ын хуулийн ангийг тогсчооч. Тэгвэл энэ их мэдэмхийрээд байгаа хумуусийн санааг амраах байх. Мундаг омгоологч гэж хардаг шуу! Амжилт.

Үнэн нь 2015-12-24 115.187.88.2

Ц.Баасандорж Оны онцлох өмгөөлөгчөөр шагнагдсан, Шилдэг өмгөөлөгчөөр өөр хүн шалгарсан. Мэдээллийг сэтгүүлч нар дутуу, дулимаг, эх сурвалжгүй бичиж байгаагаас олон хүн талцуулсан, бухимдуулсан зүйл их гарах болжээ. О.Сар сэтгүүлч мэдээллээ нягтлах хэрэгтэй.

Зочин 2015-12-24 202.179.28.125

Л.Гансүхийг цагаатгаад шоронгоос гаргаад ирсэн бол яах аргагүй шилдэг гэхсэн. Өөр хүн олдоогүй юм байх даа. Жишээ нь санхүүгийн эх үүсвэргүй болон хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдийг өмгөөлсөн хамгаалсан гээд .....

Зочин 2015-12-24 202.9.40.126

huc

Зочин 2015-12-24 202.9.41.191

сүлжээ хянаж сэтгэгдэл устгаад байх хэрэггүй дээ...

Зочин 2015-12-24 202.9.40.126

устга

монгол 2015-12-24 202.9.41.191

хууль хяналтынханы бохир ажилтануудын түрэмгийлэл, дарангуйлал, дарамт, террорыг бие сэтгэл, гэр бүлээрээ амсаж, мэдэрч, Монгол Улсад алдагдсан шударга ёс, хууль ёс, төрт ёсыг сэргээхийн тулд Баасандоржийн явуулсан тэмцэл бол монголын хуульчид, өмгөөлөгчидйг бусдын сайн сайхан амьдрал, хүний эрхийн төлөө тууштай тэмцэхэд дагуулсан, уриалсан зөв зүйтэй, зүй зохистой үйл ажиллгаа байсан. Бахархалтай... Талархууштай ... Уралан... Урагшаа...

Зочин 2015-12-24 202.9.41.191

хууль хяналтынханы бохир ажилтануудын түрэмгийлэл, дарангуйлал, дарамт, террорыг бие сэтгэл, гэр бүлээрээ амсаж, мэдэрч, Монгол Улсад алдагдсан шударга ёс, хууль ёс, төрт ёсыг сэргээхийн тулд Баасандоржийн явуулсан тэмцэл бол монголын хуульчид, өмгөөлөгчидйг бусдын сайн сайхан амьдрал, хүний эрхийн төлөө тууштай тэмцэхэд дагуулсан, уриалсан зөв зүйтэй, зүй зохистой үйл ажиллгаа байсан. Бахархалтай... Талархууштай ... Уралан... Урагшаа...

монгол 2015-12-24 202.9.41.191

хууль хяналтынханы бохир ажилтануудын түрэмгийлэл, дарангуйлал, дарамт, террорыг бие сэтгэл, гэр бүлээрээ амсаж, мэдэрч, Монгол Улсад алдагдсан шударга ёс, хууль ёс, төрт ёсыг сэргээхийн тулд Баасандоржийн явуулсан тэмцэл бол монголын хуульчид, өмгөөлөгчидйг бусдын сайн сайхан амьдрал, хүний эрхийн төлөө тууштай тэмцэхэд дагуулсан, уриалсан зөв зүйтэй, зүй зохистой үйл ажиллгаа байсан. Бахархалтай... Талархууштай ... Уралан... Урагшаа...

монгол 2015-12-24 202.9.41.191

хууль хяналтынханы бохир ажилтануудын дарангуйлал, түрэмгийлэл, дарамт, террорыг бие сэтгэл, гэр бүлээрээ амсаж, Монгол Улсад хууль ёс, шударга ёс, алдагдсан төрт ёсыг сэргээхийн төлөө Баасандоржийн хийсэн тэмцэл бол монголын бусад хуульчид, өмгөөлөгчидийг манлайлсан,уриалсан, дагуулсан, үлгэр жишээ харуулсан бодитой, үнэн зөв ажил хэрэг, зүй ёсны үйл ажиллагаа байсан нь бахархалтай, талархууштай... Уралан.. Урагшаа...

malnuud 2015-12-24 112.72.11.67

ene doldoi ***** *****

Зочин 2015-12-24 103.57.94.218

хууль зүйн өндөр боловсролтой залуу шилдэг хуульч бололгүй яах вэ дүү цаашид хууль зүйл сайд болоорой гэж ерөөе монголын хуулийн байгуулага ийм мэргэжилтэнүүдтэй болбол сайн сан

zochin 2015-12-24 103.57.94.218

хууль зүйн өндөр боловсролтой залуу шилдэг хуульч бололгүй яах вэ дүү цаашид хууль зүйл сайд болоорой гэж ерөөе монголын хуулийн байгуулага ийм мэргэжилтэнүүдтэй болбол сайн сан

Зочин 2015-12-24 103.229.120.101

Чадварлаг, ул суурьтай өмгөөлөгч гэдэг нь анзаарагддаг, баяр хүргье. Залуу хүнд магтаал хэзээ ч оройтдоггүй гэдэг өвгөдийн мэргэн сургаалийг бүү умартаарай

Зочин 2015-12-24 203.169.48.133

umguulugch hvn olon gargalgaag harj vnen muniig tungaan bodoj metgeltseh ystoi amjilt hvsie bi metgeltseeniig harsan mongoliin ard tvmench harsan gehdee yaag shvvh yaaj shiidsen g haraagui

J. Erka 2015-12-24 202.179.28.4

Манай өмгөөлөгчдийн холбоо овоо ш дээ. Баасандорж минь хичээн, зүтгэнэ харин бие тоож болохгүй шүү. Өмгөөлнө гэдэг дандаа үнэн, худал нь мэдэгдэхгүй ялаад байдаг ажил биш шүү дээ. Шүүхийн ёс зүй, мэдлэг чадвар, дадлага туршлага, амьдралын ухаанаас өмгөөлөлийн үйл ажиллагаа бас хамааралтай байдаг нь дэлхийн жишиг мэт харагдах юм. Анхан шатны шүүхийн шийдвэр дээд шатаас алд дэлэм зөрмөөргүй л байх юм..Гэхдээ тэмцэвэл хүрнэ шүү...

zochin 2015-12-24 103.57.93.58

Buh zuiliig muu talaas ni hardagaa bolitsgooyo.

ХУУЛЬЧ 2015-12-24 150.129.142.161

ШИЛДЭГ БИШЭЭ ОНЫ ОНЦЛОХ ӨМГӨӨЛӨГЧ БОЛСОН. ШИЛДЭГ ӨМГӨӨЛӨГЧ БОЛОХОД ӨНДӨР ШАЛГУУР БАЙНАА. ЗУРАГТААР ГАРСАН ГЭЭД БОЛЧИХДОГГҮЙ ЮМАА.

HARIU 2015-12-24 150.129.140.43

chi tegj chadahgui sh dee bitgii ataarh. bayar hurgej sur. hun urmaar amidardag sh dee

монгол 2015-12-24 202.9.41.191

хууль хяналтынханы бохир ажилтануудын түрэмгийлэл, дарангуйлал, дарамт, террорыг бие сэтгэл, гэр бүлээрээ амсаж, мэдэрч, Монгол Улсад алдагдсан шударга ёс, хууль ёс, төрт ёсыг сэргээхийн тулд Баасандоржийн явуулсан тэмцэл бол монголын хуульчид, өмгөөлөгчидйг бусдын сайн сайхан амьдрал, хүний эрхийн төлөө тууштай тэмцэхэд дагуулсан, уриалсан зөв зүйтэй, зүй зохистой үйл ажиллгаа байсан. Бахархалтай... Талархууштай ... Уралан... Урагшаа...

монгол 2015-12-24 202.9.41.191

хууль хяналтынханы бохир ажилтануудын түрэмгийлэл, дарангуйлал, дарамт, террорыг бие сэтгэл, гэр бүлээрээ амсаж, мэдэрч, Монгол Улсад алдагдсан шударга ёс, хууль ёс, төрт ёсыг сэргээхийн тулд Баасандоржийн явуулсан тэмцэл бол монголын хуульчид, өмгөөлөгчидйг бусдын сайн сайхан амьдрал, хүний эрхийн төлөө тууштай тэмцэхэд дагуулсан, уриалсан зөв зүйтэй, зүй зохистой үйл ажиллгаа байсан. Бахархалтай... Талархууштай ... Уралан... Урагшаа...

zochin 2015-12-24 203.194.114.37

bayr hurgie.mergejildee ezen n bson zaluu bna le.chadvargui audit,tatvariinhaniig har da ichsen shu.duud amjilt husie.

зочин 2015-12-24 202.179.11.66

ялгаж салгаж сур оны онцлох өмгөөлөгч гэж байгаа юм бишүү

Зочин 2015-12-24 122.201.31.112

Шударга сайн емгеелегч залуу гэж шуух хурлаас харсан. Улам сайн ажилаарай. Амжилт хусье.

О.САР 2015-12-24 202.179.28.172

Олон нийтэд мэдээлэл хийхдээ сайн нягталж байна. Энэ сайтыг би хамгийн үнэн зөв мэдээлэл гаргадаг гэж боддог. гэвч Баасандорж өмгөөлөгч шилдэг өмгөөлөгч болоогүй Оны Онцлох өмгөөлөгч болсон. Их засаг биш Шихихутуг ХЗДС-ийг төгссөн.

монгол 2015-12-24 202.9.41.191

хууль хяналтынханы бохир ажилтануудын түрэмгийлэл, дарангуйлал, дарамт, террорыг бие сэтгэл, гэр бүлээрээ амсаж, мэдэрч, Монгол Улсад алдагдсан шударга ёс, хууль ёс, төрт ёсыг сэргээхийн тулд Баасандоржийн явуулсан тэмцэл бол монголын хуульчид, өмгөөлөгчидйг бусдын сайн сайхан амьдрал, хүний эрхийн төлөө тууштай тэмцэхэд дагуулсан, уриалсан зөв зүйтэй, зүй зохистой үйл ажиллгаа байсан. Бахархалтай... Талархууштай ... Уралан... Урагшаа...

Зочин 2015-12-24 113.36.205.163

ZOB SHUU ODOO GANSUHIIG TSAGAATGAH HEREGTEI!!!!!!AMJILT HYSIII

Зочин 2015-12-24 103.26.195.180

ихэнх өмгөөлөгч шүүгч прокурор нарт хахууль дамжуулдаг нь үнэн. мөн хэдэн төгрөг авахаас өөр юм хийдэггүй нь бас үнэн. харин БААСАНДОРЖ арай өөр юм шиг байна лээ

Зочин 2015-12-24 122.201.31.95

Тиймд сайн юм бол уйлчлуулэгчээ 4.6 жил шийтгуйлэхгуй байхгуй яасан юм бэ одоо ланд200 ундаг Болсон гээ биздээ туунийгээ буцааж огвол таарна

Өө хөөрхий, Их засаг төгссөн юм уу 2015-12-24 103.26.195.35

Их засаг төгссөн юм бол яаж олигтой өмгөөлөгч байх юм бэ. Харин шүүгч нарт гэмт хэрэгтнүүдийн өгсөн хээл хахуулийг сайн дамжуулдаг байж магадгүй.

Зочин 2015-12-24 202.55.191.130

өмгөөлсөн хүн нь шоронд орсон байхад у.....

Зочин 2015-12-24 202.179.25.158

zuv zuv bh yostoi gazart ni tushaachihsan sain ajillaa gej!!!

Зочин 2015-12-24 183.177.98.130

хууль зүйн өндөр боловсролтой залуу шилдэг хуульч бололгүй яах вэ дүү цаашид хууль зүйл сайд болоорой гэж ерөөе монголын хуулийн байгуулага ийм мэргэжилтэнүүдтэй болбол сайн сан

Зочин 2015-12-24 203.194.116.6

хэ ингээд хэрэгт оруулаад байгаа өмгөөлөгч нь тэгээд шилдэг юм бол бусад нь юу болох бэ.

Зочин 2015-12-24 103.10.23.127

Baasandorj heregt oruulsiim uu? Muulah yumaa olj yadahiin.