Э.Бадар-Ууган БНСУ-д загасны дэлгүүрт ажиллаж байна | News.MN

Э.Бадар-Ууган БНСУ-д загасны дэлгүүрт ажиллаж байна

Э.Бадар-Ууган БНСУ-д загасны дэлгүүрт ажиллаж байна

Э.Бадар-Ууган БНСУ-д загасны дэлгүүрт ажиллаж байна

Монгол Улсын Хөдөлмөрийн баатар, олимпийн алтан медальт тамирчин Э.Бадар-Ууган дэлхий нийтийг цочроосон шинэ төрлийн коронавирусийн халдварын улмаас БНСУ-д амьдарч буй ажээ. Тэрбээр өдгөө тус улсын нэгэн загасны дэлгүүрт ажиллаж буй юм байна.

Энэ талаараа Э.Бадар-Ууган өөрийн цахим хуудастаа зургадугаар сарын 7-ны өдөр “Нутаг руугаа буцаж чадахгүй болохоор энд нэг иймэрхүү ажил хийж байна даа. Миний монголчуудын хөлс энэ гадаад улс оронд хичнээн ихээр урсаж, чамд баяр баясал, гуниг харууслын алийг авч ирэхийг би таашгүй" хэмээн бичжээ.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
24
ТэнэглэлТэнэглэл
19
ЗөвЗөв
7
ХарамсалтайХарамсалтай
5
ХахаХаха
3
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

31 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

good 2020-06-09 202.126.90.42

yagad bolohgui gej Ajil hudulmur huniig bii bolgoson

Avatar

Зочин 2020-06-09 122.201.19.99

sain bna. yamar ajil hiih ni gol bish hun hudulmurluh l heregtei. hen baih ni hamaagyi.. iim ajil hiij baij l eh orniihoo une tseniig mederne.

Avatar

Зочин 2020-06-09 122.201.19.99

sain bna. yamarch ajliig hun hiideg l baih heregtei. Yamar hun ni hamaagyi ajil bol ajil. Ingej ajillah tusam eh orniihoo une tseniig iluu mederne.

Avatar

b 2020-06-09 59.153.113.133

bolj b.oo.zarim hogiin yumnuudni haa holoos uilj avhuulchaad hangamj tansaglal neheed hereldej suunadaa

Avatar

Good guy 2020-06-09 104.232.37.250

Ажил хийж байгаа хүн бусдын хэл амны бай болох учиргүй юмсан. Ажил хийх нь тийм ичмээр зүйл үү эсвэл ажилгүй шалхайгаад хэвтдэг нь ичих ёстой юу?

Avatar

ОК 2020-06-09 192.82.66.101

сайн байна, капиталист оронд юм юм хийгээд үзэхэд гэмгүй, их юм ойлгож мэднэ ээ

Avatar

baasndorj 2020-06-09 202.9.40.100

ene bol baih l zuil abarga maani mundag l bn. iim l hun abarga bdgiin

Avatar

Зочин 2020-06-09 202.131.243.186

Японы олимпийн аварга мөхөөлдөс зараал зогсож байдаг биз дээ. Юу нь болохгүй гэж..

Avatar

hehe 2020-06-09 2.101.8.20

Hun ajil hiij baina geed zurag oruulakhaar b**s daraad baidag
bid ch uneheer ORK uud yumdaa

Avatar

Зочин 2020-06-09 73.92.12.67

…….Аргагүй л хөдөлмөрийн баатар юм. Саятан,тэрбумтан ч ямарч ажил руу ханцуй шамлан ордог соёлт нийгмийг худалч хулгайч " цагаан" гартангууд нь дарга нэр хүндтэнгүүд байдаг гэж ойлгодог "халамжийн" монголчууд ойлгохгүй байх нь зөв. Сайн эр,амжилт хүсье !!!!

Avatar

Зочин 2020-06-09 51.75.144.43

>>>>>>> Халуун охид та нарыг хүлээж байна — https://is.gd/rH0jWz

Avatar

хэ хэ хэ.хачин юм жигтэй юм. 2020-06-09 202.126.88.198

дээр үед арслан зүрхтэй туулай гэдэг хүүхдийн жүжиг эхлэхдээ "Хачин юм, жигтэй юм.Арслан зүрхтэй туулай бас байдаг аа" гэдэг шиш Монгол улсын хөдөлмөрийн баатар Олимпийн мөнгөн ч бил үү хүрэл ч бил үү медальтай тамирчин нь ингээд харийн нутагт хар ажил хийгээд явж байдаг.Бас дээхэн 1990 -ээд оны үед Барселоны олимпийн хүрэл медальт гавьяат тамирчин эмэгтэй хаана билээ байз гадаадад гуанзанд таваг угааж байсан гэсэн. Манай шагналын тогтолцоо хир дампуу ямар ч үнэлэмжгүй болсны гайхамшигт жишээ эн

Avatar

малаа 2020-06-09 122.201.24.53

олимпийн боксийн алт чамайг нэг цохилоо чи үхэж.ккк

Avatar

Худал мэдээлэл 2020-06-09 64.119.18.61

зүгээр үйлдвэртэй танилцаад явж байсан зургаа наргиа болгоод хийхээр ямар ч цензургүй сайтууд нь нэг нэгээрээ хуулаад тавиад байх юм. Арай ч дээ албан ёсны сайт байж!!!

Avatar

Зочин 2020-06-09 66.181.161.98

Эр хүн туг ч барина тугал ч хариулна аа гэж Эх орондоо ирээрэй

Avatar

Зочин 2020-06-09 64.119.27.238

Oojin med emegteichuudiin ur suguulah geed asar orlogotoi hun solongost haraar ajilah uu. Jinhene multarch bn daa

Avatar

АХМАД БОКСЁР АМ 2020-06-09 192.82.74.203

Хүүхдүүдээ битгий худлаа шаагаад байгаач бид хоёр дөнгөж өчигдөр уулзаад нэг юм хувааж хусаад тарцгаасан .Дөнгөж сая над руу залгаад уйлаад ярьсан багшаа намайг хулгайч нар сод ажиллуулжээ гээд ингэж болохгүй би маргааш хэвлэлийн хурал зарлана

Avatar

сумын заан 2020-06-09 202.21.107.111

ай хөөрхий хорвоо гэж ийм л хувь тавилантай байж дээ

Avatar

Зочин 2020-06-09 182.160.37.116

Мэдээж бөх хүний тархи хатингар. сумын зааны тархи бол бүүр … юм байна хэ хэ

Avatar

Лу.Болд 2020-06-09 202.9.46.38

Одоогийн энэ сонгууль Улсын Их хурал сонгох сонгууль боловч цаагуураа Тавантолгойн хувь заяаг шийдэх сонгууль юм.

Avatar

Зочин 2020-06-09 192.82.67.68

Сайн бн ш дээ!! Сайхан харагдажин ш дээ!! Ажил хеделмер хийж байгаа хэн ч , хаана ч, хэзээ ч муухай харагдадгvй юм билээ!!

Avatar

Зочин 2020-06-09 103.57.92.241

olimpiin avarga ingej ch lalart orj amitan boloh gej?tegeed hend gaihuulaad bga p***a ve?

Avatar

Зочин 2020-06-09 202.126.89.2

Аваргаа авчирмаар байнаа, ингэж доошоо орхыг нь хармааргүй байна, цаана нь эзэн нь юмуу нэг х***а хянаад зогсоод байна ш дээ

Avatar

Сайн хүү 2020-06-09 103.80.211.52

Дандаа болохгүй бүтэхгүй юм уншсаар байгаад бид чинь бүр дөжирчихөж. Хүмүүст урам зориг, итгэл өгсөн ёстой ойрд хараагүй хөөрхөн мэдээ байна.

Avatar

Зочин 2020-06-09 202.9.46.38

хачин банди

Avatar