Польшид монгол оюутан амиа хорлосон хэрэг гарчээ | News.MN

Польшид монгол оюутан амиа хорлосон хэрэг гарчээ

Польшид монгол оюутан амиа хорлосон хэрэг гарчээ

Польшид монгол оюутан амиа хорлосон хэрэг гарчээ

Польш улсад сурч байсан Монгол оюутан өндрөөс үсэрч амиа алдсан харамсалтай хэрэг гарчээ. Хэргийг тодруулбал зургадугаар сарын 7-ноос 8-нд шилжих шөнө Польш улсын Краков хотод суралцдаг монгол оюутан сургуулийнхаа оюутны байрны зургаан давхраас үсэрч амиа хорлосон байна.

Талийгаач нь гэрээслэл бичиж үлдээсэн ажээ. Эх сурвалжуудын мэдээлж буйгаар "Талийгаач санхүүгийн асуудлаас болж амиа хорлосон эсэхийг мэдэхгүй байна. Гэрээслэл дээр чухам юуны тухай бичсэнийг мэдэхгүй. Ямартай ч ийм хэрэг гарсан нь үнэн. Одоогоор Польшид суралцаж буй бүх оюутнууд санхүүгийн хүнд нөхцөлд байгаа" гэв.

А.АНИР

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
81
ХарамсалтайХарамсалтай
11
ТэнэглэлТэнэглэл
5
БурууБуруу
3
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

40 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-06-08 202.126.89.242

Даанч яав даа хүү минь . Ингэж өөрийгөө шийтгэж бдаг. Ямар сэргэлэн цовоо хичээлдээ сайн хүүхэд байлаа даа. Харамсаад баршгүй.

Avatar

ст 2020-06-08 149.140.76.194

гадаадад амьдарч байгаа хүмүүсээсээ эх орондоо амьдарч байгаа хүмүүсээсээ илүү ихээр төр засаг анхаарал хандуулах хэрэгтэй,,,,
учир нь гадаадад амьдрах амаргүй ажилтай бол ажил нь боломжтой бол амттайгаас амьдралтай болох л гэж үзэгддэг тэр нь өөрийгөө болон ар гэр ахдүү эх орондоо их нэмэр оруулж байдаг,,,гэхдээ нэлээд ухаан хүч авъяас тэвчээр хатуужил гаргана ш дээ,,
ихэнх нь зовж мөнгө олж байгаа учир төр засаг тэднийг дэмжих хамтарч анхааралтай хандах хэрэгтэй,энэ нь хэн хэндээ хэрэгтэй шүү

Avatar

Монгол 2020-06-08 59.153.112.253

Польшид байгаа хүмүүсээ авч болох байсан даа. Дарга нарын авгай хүүхэд, садан төрөл тэнд байгаагүй юм болов уу даа?

Avatar

O....r 2020-06-08 202.126.89.216

Muul ym bol hoid taliin har ovoohui gedeg shig buh buruug turluugee chiheh buruu ldaa

Avatar

Зочин 2020-06-08 202.21.107.81

Харамсалтай юм болжээ. Сэтгэл зүйн хувьд тогтворгүй болсон нь ихэд л зовлонтой учирсан юм байлгүй дээ. Сүнс хурдан амар тайвныг олох болтугай.

Avatar

oyutan 2020-06-08 149.156.124.3

Краков хотын оюутан байна. Мэдээж ийм зүйл болсон нь гэр бүлд нь төдийгүй бидэнд маш том цохилт болсон. Хандалт л авч байвал бүхэл бүтэн хүний амь нас өнгөрөх, ар гэр, найз нөхдөд нь яаж тусч болохыг өчүүхэн төдий ч бодох сэтгэлгүйгээр мэдээллийг олон нийтэд буруу ташаагаар хүргэж байгаа нь үнэхээр харамсалтай.(zuv.mn)Санхүүгийн бэрхшээлтэй ямар ч холбоогүй, ядаж ар гэр нь хүүдээ мөнгө явуулах байж, бид хүүгээ ийм байдалд хүргэчихлээ гэж өөрсдийгөө буруутгах зовлон дээр нь зовлон битгий нэмээч.

Avatar

зочин 2020-06-08 202.126.90.131

хорлуулсан ч юм , үнэндээ яг юу болсныг хэн мэдлээ

Avatar

Зочин 2020-06-08 66.181.176.76

орк мал чам шиг л сэтгэнэ дээ

Avatar

Зочин 2020-06-08 183.177.100.4

эргүү оркууд ямар их юм бэ? өөрөө архи ууж яваад машинд мөргүүлэх, өөрөө хурд хэтрүүлж яваад осолд орох, өөрөө шатаар бууж яваад хальт гишгээд унах, өөрөө сэлж чадахгүй байж ус руу ороод живэх, өөрөө машинаа засч байгаад даруулах болгонд төр засаг, хамт байсан хүмүүс буруутай юу?!!!

Avatar

Зочин 2020-06-08 118.235.8.174

Ээж аав ах дүү нар нь гадаадад байдаг болон ер нь хамт байгаа үр хүүхэд дээ ч гэсэн жаахан анхаарч баймаар юмаа. Ойр дотны хүмүүс нь анзаарахгүй байхад хаа хол байгаа төрийн өндөрлөгүүд яаж мэдэх вэ дээ. Хамгийн гол нь сэтгэл санааг нь засч өөдрөг байлгадахад л хүн бүгдийг давдаг юм даа

Avatar

зочин 2020-06-08 66.181.183.158

Бид хэтэрхий цөөхүүлээ, хил нээхгүй байх нь зөв шүү.
Аюул ойрхон байна.

Avatar

Зочин 2020-06-08 39.123.78.179

ehneese amia horlood bhd ovchtei yum yriad bhin

Avatar

Batsaihan 2020-06-08 192.82.69.53

inged erguu erguu um yriad bdin gadaad bga humuus chine ired tusgaarlagdna shde ymr aih ayul bhku

Avatar

Зочин 2020-06-08 95.174.65.38

Иргэд нь ар араасаа үхсээр… Улс нь вакцин гартал хил нээхгүй гэнэ, тусгай үүргийн онгоц нь баян мөнгөтэй танилтай хүмүүс нь авна. Энэ шударга ёс мөн үү? https://amp.cnn.com/cnn/2020/06/08/health/covid-19-vaccine-latest/index.html энд вакцин хэзээ гарах нь тодорхойгүй хамгийн ойрын вакцин гарах БАЙХ гэсэн хугацаа 2021 он. 2021 хүртэл хэдэн хүн нэмэж үхэх ёстой вэ?

Avatar

Зочин 2020-06-08 117.111.8.58

Ugasa aimar hetsu bga. Hetsu bolgoniig il gargaad baij chadahgui blhr iim uildel ru orj bga bh. Uls ni huleej avah bsan bol yaj iigeed l eh ornoo zorih bsan bhda huurhii. Bidnii medehgui ungurch bga ene met tohioldluud zundu bh vii gehees aij bna

Avatar

Зочин 2020-06-08 66.181.180.63

Хүний нутагт мөнгө төгрөггүй хэцүүл байдаг.
Идэх хоол байхгүй болохоор ингэхээс өөр арга байгаагүй байх хөөрхий заавал шаардлага хангасан гэхгүй энгийн иргэдээ авч болдоггүй юм байх даа. Ингээд цөөхөн Монголчууд хэцүүдээд үхээд байвал ямар хэрэг байхав дээ

Avatar

Зочин 2020-06-08 103.212.119.202

Яанаа. Бурхан минь хэцүү байсан байхдаа гацсан хүмүүс ээ хурдан авах хэрэгтэй мөнгөгүй байсан байхаа

Avatar

Zochin 2020-06-08 111.239.181.141

Yag odoo uls turd baigaa buh humuus,tuun dotor Hurelsuh Enhtuvshin ta nar Gadadad gatsan Mongolchuud tednii ger oron ur huuhed etseg ehiin omno nasaaraa tulj narahgui ih nugel gem hiileedee Odor bolgon ta nariig her oeon ur huuhduud chinu hunii h**** id2j amidrah bolloo

Avatar

Зочин 2020-06-08 188.112.110.238

Zowhon polisht bish haa saigui adilhan amidarch bn.

Avatar

saikhan tsag irj baigaa 2020-06-08 202.9.40.64

Polish geltgyi yer n delhiin buh l uls oron changa bi uuruu polishd bsn olon ch gazar ajillaj amidarsan buh gazar hetsuu shuu manaihan ch gadarladag bolson oyutand gunee emgenel ilerhiilie saikhan tsag irnee

Avatar

Иргэн 2020-06-08 108.14.54.29

Хүрэлсүх, Энхтүвшин нар буруутай, монгол иргэдээ 3, 4 сард багтаагаад авсан бол олон хүн халдвар аваагүй байх байсан, олон хүн хүнд байдалд орж дээшээ тэнгэр хол доошоо газар хатуу хэцүү байдалд орохгүй байсан, ковидоор бизнес хийж байгаа хүмүүс ч буруутай

Avatar

Жагаа 2020-06-08 176.55.63.106

Новшнуудаас нэг болох юмаа. Бүх зүйлд төр засаг буруутай. Яагаад вэ гэж үү?! Өөрсдөө сайн бодоорой. !!!

Avatar

Зочин 2020-06-08 212.87.13.103

5 сарын 1-ээс хойш дандаа улс төр хийж байгаа биз дээ ш**сээ!

Avatar

Зочин 2020-06-08 183.177.100.4

орк оо, чамайг шатнаас хальт гишгээд унахад төр засаг буруутай юу? Мал

Avatar

ст 2020-06-08 149.140.76.194

шатнаас унах,,,,,?
өндөрөөс унах,,,? аль аль нь адилханаар ойлгож болно
улс төр,эдийн засаг, анхааралгүй гээс ханаас ч унаж гэмтэж болно..
төрийн удирдлагын менежер ч хаана ч нөлөөгөө өгч болно.
улс орны ерөнхий байдал хөгжил ард түмний амьдралын асуудал нийт хүн амын 85%д адилханаар байвал удирдлагатай холбоотой байх нь гарцаагүй,,,,!
ер нь гадаад амьдарч сурч байгаа хэн боловч Монголын төрийн удирдлагын үйл ажиллагаа ачаалалд өөрсдийгөө ар гэр ахдүү найз нөхөд эх орондоо асар их нэмэр болдо

Avatar

Zochin 2020-06-08 173.176.63.13

Хилээ хааснаас болж эхнээсээ хүний найманы золиос амиа хорлолт болж галаад хүн авчрахаа гэмт хэрэгтэн шиг үзэх юм

Avatar

Зочин 2020-06-08 66.181.161.122

Amia avaad yavchih chadvarguinnushai

Avatar

Зочин 2020-06-08 202.126.89.43

Үхэж далд орооч чи!!!

Avatar

Зочин 2020-06-08 202.126.89.173

chi ingej heleh hereggvi l bh

Avatar

ergu ats 2020-06-08 176.63.4.127

chinii eejig chn huuhdin chn omno bi huchindej alsni daraa oorigo hamgaalah chadvrgu gj hled suuj bgara

Avatar

Зочин 2020-06-08 202.9.46.38

ум ма ни бад мэ хум хөөрхий минь польшид мөнгө төгрөггүй наашаа буцах гэхээр зам хаалттай эцсийн аргаа хэрэглэж дээ ээж аав гэр бүлд нь гүн эмгэнэл илэрхийлье хүний нутаг хатуу шүү үр хүүхдээ сайн анхаар эцэг эхчүүд минь ер нь болвол пост соц оронд хүүхдээ битгий явуулж бай тэр тусмаа польш их хатуу нэлээд харгис газар шүү

Avatar

hunii nutag 2020-06-08 202.9.40.64

uneen Polishd amidarch bsn changa gazar

Avatar

Зочин 2020-06-08 66.181.187.105

Zaaa hargis ni ch haashaiin. Harin ch estoi taivan oron.

Avatar

зочин 2020-06-08 64.119.16.50

ХАРАМСАЛТАЙ , ЯМАР ХЭЦҮҮ ЮМ БЭ ?

Avatar

зочин 2020-06-08 64.119.16.50

Харамсалтай байна . Дэлхий дахинд л түгшүүртэй байна . Ямар хэцүү юм бэ ?

Avatar

zochin 2020-06-08 202.9.47.103

XYYXED MINI DEE YU XIICHIX NI ENE VE.

Avatar

Зочин 2020-06-08 202.55.188.82

Хичнээн хэцүү зовлонтой байсан ч амиа хорлосон хүний сүнс зуурдын ертөнцөд 500 жилээр гацаж үйл тамаа эдэлдэг нь сансрын хуулийн хатуу ширүүн шийтгэл гэдэг. Дайны хөл үймээнд дарагдсан мэт гамшиг дүүрэн зуурдын ертөнцөд элдэв албин сүгт хөөгдөж хар дарсан зүүд шиг аймшигтай амьдралынх нь дэргэд хүний ертөнцийн ямар ч зовлон зовлон биш байдаг гэдэг. Хамгийн адгийн үхлээр өөд болсонд өмнөөс нь их харамсаж байна. Зовлонгоосоо түргэн ангижрах болтугай.

Avatar

AriunaA 2020-06-08 103.212.116.61

Хүний зовлонгоор бүү даажигна.

Avatar

har pesda 2020-06-08 176.63.4.127

hachin lalriin muhar susegtee itgeed z**l uhjiisn boomer lalruud. dood ueiinhen chn ta nad shg erguutsen golognud bolohgui. hun nas barchhad baihad tavlaj baidag erguu mongol uher mongol gedg chn ta naraas blod inged duudagdad bn erguu har ats

Avatar