3,2 тэрбумын усан оргилуур хэзээ ашиглалтад орох вэ, Хотын дарга аа! | News.MN

3,2 тэрбумын усан оргилуур хэзээ ашиглалтад орох вэ, Хотын дарга аа!

3,2 тэрбумын усан оргилуур хэзээ ашиглалтад орох вэ, Хотын дарга аа!

3,2 тэрбумын усан оргилуур хэзээ ашиглалтад орох вэ, Хотын дарга аа!

Нийслэлийн Засаг дарга С.Амарсайхан энэ оны нэгдүгээр сарын 20-нд  Сүхбаатарын талбайн урд хэсэгт байрлах 1.6 га талбай бүхий Хонхтой цэцэрлэгт хүрээлэнд усан оргилуур барих шийдвэр гаргасан нь хэл ам, шүүмжлэл багагүй дагуулсан. Үнэндээ ч дэлхий дахинаараа Covid-19-өөс яаж сэргийлж, хохирол багатай даван туулах вэ гэдэгт анхаарал хандуулж, цар тахлын үед ажиллаж буй “дайчид”-аа аюулгүй хувцас хэрэглэлээр хангаж, цалинг нь нэмэгдүүлэхэд хүч хөрөнгөө хаяж байхад Улаанбаатар хотод  3.2 тэрбум төгрөгөөр усан оргилуур барина гэх  хотын дарга попрол цагаа  олоогүй гэдэгтэй маргах хүн цөөхөн биз. Тэрбээр улстөржүүлэх тусам заавал хийнэ гэж зүтгэсээр бүтээн байгуулалтын ажлыг эхлүүлсэн.

Улмаар Нийслэлийн хот тохижилтын газраас усан оргилуурыг зургадугаар сарын 1-нд ашиглалтад оруулна гэж мэдэгдэж байсан ч хугацаа нь хэтрээд яг долоо хонож байна. Уг нь бүтээн байгуулалтын ажил хийгдэж байгаа боловч хэзээ ашиглалтад орох нь тодорхойгүй байгаагийн дээр ажлаа төлөвлөж, ашиглалтад оруулах хугацаагаа яг, таг  зарламаар юм даа.

Э.БУРАМ

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ХахаХаха
3
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-06-07 202.21.108.13

зорилго нь сонгуулийн зардал олох цавчаа, заавал шалтгаан хэрэгтэй байсан, тэр нь усан оргилуур.

Avatar

Зочин 2020-06-07 202.131.225.197

uls oronii nvvr tsarai bolson tov talbai tul chanartai sain hiihed tsag hugaatsaa heregtei ch dee..taiban hiilgeetsee…

Avatar

арай л 2020-06-07 202.179.26.109

аймагуудын орох зам дээрх хаалганууд урьд нь хийсэн хулхи ажиллахгүй эвдэрчихсэн усан оргилуур /төмөр замын дээд сургуулийн урьдах, арслантай гүүрийн/ нь дарга нарын мөнгө хулгайлах аргуудын нэг .

Avatar

123456 2020-06-07 49.0.212.127

МАН-ын сонгуулийн бүтэлгүй хоёр шоуны нэг нь энэ, нөгөө нь Дарханы замын засвар

Avatar

Зочин 2020-06-07 202.179.25.115

Хайран мөнгө.

Avatar

Зочин 2020-06-07 64.119.24.192

Шал худлаа, амарсайхан сонгуульд унаад негее усан оргилуур нь мартагдаад хотын тевд темер хашаа л хоцроно биз. Бас ямар менгее угаах гээд газар ухаад эхлэсэн бол

Avatar

зочин 2020-06-07 66.181.161.65

Дарь эхийн замаа засчихгүй 3 жил л боллоо доо …. Муу гэр хороололыг ч ад үзчих юмаа ..

Avatar

БАРС 2020-06-07 103.212.117.200

АЖ АХУЙ ЭРХЭЛДЭГ БАЙГУУЛЛАГАД ГАНЦ ХОНОГЧ АЖИЛЛАЖ ҮЗЭЭГҮЙ ХҮН ХЭЗЭЭ ЮУ ХИЙХЭЭ ЯАЖ ЗӨВ ХЭЛЖ МЭДХЭВ ДЭЭ. ИНГЭЖ Л ТАТАР ТӨЛӨГЧДИЙН МӨНГӨӨР ТОГОЛОГЧИД Л ЭРХ БАРЬДАГ БОЛСОН ШҮҮ ДЭЭ. ОДОО БАС УЛАЙРААД Л, ХУДЛАА АМЛААД Л ГҮЙЖ ЯВААГ НЬ ХАРАА БИЗ ДЭЭ?

Avatar

Зочин 2020-06-07 66.181.188.74

Covid-19 ажил сайн хийлгэхгүй байнаа.Дараа жилийн наадам гэхэд орчих болов уу.

Avatar

Зочин 2020-06-07 66.181.177.35

nogoo alsiin haragch ug n sanal asuuhad dilenh olonh bolson yun usan orgiluur bas tender ashig sonirhol tender zorilgo solison luibar baigaa daa taminee.

Avatar

Зочин 2020-06-07 107.77.173.31

МАН-ыг сонговол нэг иймэрхүү л юм болно доо

Avatar

Баатаржав 2020-06-07 202.137.131.230

6сарын22хавьцаа л нээхгүй бол сонгуулиар мартана гэж тооцсон бхаа

Avatar

Зочин 2020-06-07 80.110.118.93

Хүн шүүмжлэхээс өөр юм мэдэхгүй.Өөрсдөө хийгээд үз

Avatar

Зочин 2020-06-07 66.181.187.226

beruud kino deer duuchin otgonjargal duuchin onorchimeg duuchin bimbajargal nariin amerik hadamuda yaj gaduurhagdaj baiga hoorhi amdral gardima 50 surgulin angiinhan unende setgel emzegledeg baisan shuu. bainga hogdool gutaagdaal yaj amerikt amdary baisna amrtaagui biz dee duchin hulan. tanai hadam muuhai aashnii muhai muhai deeelhedeg hulan duching dandaa uiluulaad hoogol tugaal. kino deer jostoi goy garjina arai zoolon garjina. bodit harsan hund setgel obdomoor bailaa.

Avatar

Зочин 2020-06-07 64.119.23.172

bugdeeree duuchin yumuu? ene tegeed usan orgiluurtai yamar hamaatai yumbe?

Avatar

Орон гаран 2020-06-07 122.201.31.126

Юу ярих гээд л ухнатаад байгаа ацав дээ. Ядаж ойлгомжтой, цэгцтэй хэлчихээч.

Avatar

ХОТЫН ИРГЭН 2020-06-07 103.229.123.31

ХОТЫН ИРГЭДЭЭС ХОТЫН ИРГЭДИЙН ХУРЛААС СОНГОГДООГҮЙ !!! НАМЫН ТАВИУЛ ХОНОЦ АМАРСАЙХАНД ТАТВАР ТӨЛӨГЧДИЙН МӨНГӨ ХОТЫН ТӨСӨВ ХАЙРАН БИШ УЙЛАХ Ч БИШ !!! ӨӨРТ ӨӨРСДӨД НЬ АШИГТАЙ Л БОЛ ЯАХААС Ч БУЦАХГҮЙ ЛУЙВАРЧИН !!!

Avatar

Зочин 2020-06-07 202.9.40.71

Энэ усан оргилуур яг Жуковын талбай шиг энэ зун жаахан ажиллаад, намар тийш өвөл хөлдөхөөс сэргийлж усыг нь хаангуут хэдэн төхөөрөмж нь түүхий эд болж тушаагдаад, дараа хавар плитагаар нүхийг нь бөглөөд л дуусна даа. Мөрий тавих хүн байна уу?

Avatar

Иргэн 2020-06-07 192.82.75.113

Хогийн санаа хойшлолгүй яах вэ

Avatar

Зочин 2020-06-07 66.181.188.127

Өөрсдөө бариулахгүй гэж баахан саад хийгээгүй билүү?

Avatar

Жууб 2020-06-07 202.9.46.62

Яг ажлыг нь саад хийгээгүй

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж