Тусгаарлалтын дэглэм зөрчсөн хүмүүст ямар хариуцлага тооцов? | News.MN

Тусгаарлалтын дэглэм зөрчсөн хүмүүст ямар хариуцлага тооцов?

Тусгаарлалтын дэглэм зөрчсөн хүмүүст ямар хариуцлага тооцов?

Тусгаарлалтын дэглэм зөрчсөн хүмүүст ямар хариуцлага тооцов?

Гэрийн тусгаарлалтад шилжсэн иргэд  14 хоногийн дэглэм сахиагүй зөрчил гаргаж буй талаар цагдаагийн байгууллагаас өнгөрсөн баасан гаригт /2020.06.05/ мэдээлсэн. Тухайлбал,  ажиглалтад байх ёстой ч бүртгэлтэй хаяг дээрээ байгаагүй  14 иргэний зарим нь хөдөө явж, зусланд гарсан. Мөн тусгаарлах байрнаас гарч, гэрийн ажиглалтад шилжсэн Хан-Уул дүүргийн харьяа иргэн 47 настай Батсүх  дэглэм сахилгүй ах дүү нартайгаа архидан согтуурсан зөрчил гаргасанд хуулийн дагуу хариуцлага тооцох аж. 

Тусгаарлалтаас гарсан иргэд иргэний үүргээ ягштал биелүүлж, олон нийтийн эрүүл мэндэд аюул заналхийлэл учруулахгүй байж чадаж байгаа юу. Эсхүл дээрх эрэгтэйн жишээгээр хамаатан садантайгаа нийлэн архидан, албаны шаардлагыг биелүүлээгүй хэчнээн иргэн байгаа, тэдэнтэй ямар хариуцлага хэн тооцов.  Энэ бол цар тахлын үед тавигдах ёстой гол асуулт.

Хөл хориог зөрчсөн, төрийн шийдвэрийг биелүүлээгүй иргэдэд арга хэмжээ авахаа УОК-ийн Шуурхай штабаас мэдээлсэн. Гэсэн ч  тусгаарлах байранд буй иргэд хоолоо голж, тэр бүү хэл хоорондоо зодолдон, архидан согтуурах, төлбөрөө төлөхгүй гэж эсэргүүцэх зэргээр багагүй зөрчил гаргасан талаар штабаас мэдэгдсэн.   Тиймээс цар тахлын үед иргэний үүргээ биелүүлэхгүй "эрхээ" хэтрүүлэн эдлэж буй хүмүүстээ хариуцлага тооцох нь Шуурхай штабын хийх ажил. 

Ийм зөрчил гаргасан иргэнд Зөрчлийн хуулийн 6.7 дугаар зүйлийн Эрүүл мэндийн тухай хууль зөрчсөн бол тухайн иргэнийг 500,000 төгрөгөөр торгох хуулийн заалттай. Гэхдээ зөвхөн нэг удаа торгоод өнгөрөх нь хангалтгүй. Удаа дараа зөрчил гаргасан, сануулж, анхааруулсаар байтал иргэний үүргээ биелүүлээгүй, үндэсний аюулгүй байдалд заналхийлсэн хүмүүстэй хатуу хариуцлага тооцох цаг болоогүй юу?

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
20
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
2
БурууБуруу
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

23 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-06-07 202.131.240.170

SHOROND HII. 3 SAYA HUNII AMI NASAND ZANALHIILSEN TERRORISTUUD!!!

Avatar

tumur 2020-06-07 103.140.11.220

arga xemjeegee avaachee erguuteed orshoongui xandaad baival malnuud davaraad l baix bolno shdee

Avatar

иргэн 2020-06-07 192.82.75.4

Тэнэгүүд гарах аюулыг ойлгохгүй л байна даа.Авах арга хэмжээг чангатгах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-06-07 64.119.24.192

Тэр сонгуулийн сурталчилгааг одоо болиочээ

Avatar

Зочин 2020-06-07 202.9.40.105

ФРАНЦ УЛСЫН ИРГЭН ХОРИО ЦЭЭРИЙН ДЭГЛЭМИЙГ АНХ ЗӨРЧСӨН. ТҮҮНД ЯМАР Ч АРГА ХЭЖМЭЭ АВАЛГҮЙ НУТАГ БУЦААСАН ШҮҮ ДЭЭ. ХУУЛЬ БҮГДЭД ИЖИЛ ҮЙЛЧЛЭХ ЁСТОЙ !

Avatar

Зоч 2020-06-07 192.82.78.91

Tesver aldval ard tumnee suid hiine.horih heregtei.Ihamsargui b.na daa

Avatar

Зочин 2020-06-07 202.21.107.76

нэртэй хаягтай нь олон нийтэд ил тодоор зарла…ЗУРГИЙГ НЬ ХЭВЛЭЛ МЭДЭЭЛЭЛЭЭР ЖИГШҮҮЛ…

Avatar

зочин 2020-06-07 192.82.75.4

Зүйтээ.Ийм арга хэмжээ авч байж бусдад нь сануулга болно шүү дээ.Авах арга хэмжээгий нь чангатгах хэрэгтэй.

Avatar

Авчрахгуй л байгаачдээ 2020-06-07 202.55.180.219

Хэрэгтэй юм шиг авчирчаал дурэм зерчлее барьлаа гээд л, негеедуул нь ч гэсэн дээ албатай юм шиг ирчээл хэдхэн хоног аятайхан байж чадахгуй ийщ тийш доншуучлаал, таарсан таар шуудайнууд вэ

Avatar

Зочин 2020-06-07 94.25.168.0

Heregtei yum shig gej neg undesten neg uls ornii ard irged baij muuhai helj bna shuu ta

Avatar

зочин 2020-06-07 64.119.21.189

тусгаарлалтын дэглэм зөрчиж байгаа хүмүүс нөгөө л томчуудын хамаарлын хүмүүс байгаа даа бодит байдал дээр эсвэл хэдэн халтар цаасандаа аархсан наймаачин л байгаа биз жирийн иргэд оюутнууд тэр дэглэм тусгаарлалтыг зөрчихгүй дээ

Avatar

зочин 2020-06-07 103.212.119.201

500.000 төгрөгөөр торгоод үр дүн гарахгүй, тийм төгрөг төлөх чадвартай иргэд хомс болсон. Иймд шорон маягийн тусгаарлах байранд 3 сар хорь. Тэгвэл улсууд ухаарч магад.

Avatar

zochin 2020-06-07 192.82.68.93

busad ornii huuliig dagaad 3jil horih yl 10say deesh mungun dvngeer torgodog bolwol yasiimbdee. Nasaaraaa tusgaalgdah ym bish shuudee 21hon honog tgl boloo!!! Tusgaarlaltand bga humuus ami bodolgui busdiigaa bodoh heregtei baig gehes oir dotniihoo humuusiig bodoosoi

Avatar

Sss 2020-06-07 66.181.160.13

Urt karantin bishe. Ayuult owchin garchxad bxad bur iluu changalax xeregtei.

Avatar

иргэн 2020-06-07 203.91.115.56

Covid илрэх дундаж хугацаа 11 хоног байна. 36 хоноод илэрч байна гэж хаана ч байхгүй олон хоног карантийнд байлгаад байх юм !!! Та нар ядаж мэдээ мэдээлллээ уншаач дээ!!!

Avatar

Иргэн 2020-06-07 39.125.13.164

Харин тиймээ дэлхийд байхгүй урт карантин гаргаж

Avatar

Зочин 2020-06-07 39.125.13.164

Солонгос 14 хоног тусгаарлаад иргэдээ гаргаж бна манайх Оросоос ирсэн шинэжилгээ өгөөгүй иргэдээ аваад солонгосоос коронагийн шинэжилгээ өгөөд эрүүл хүмүүсийг 21 хоног тусгаарлаад дээр нь гжртээ 14 хоног үнэхээр иргэдээ дарамталж бна

Avatar

иргэн 2020-06-07 66.181.189.244

Хоолой чинь боогдоод үхэх цагаа ирэхээр богино хугацааг урт гэж ойлгоно оо. Дарамт ийм байдаггүй. Знэхээр дарамт үзвэл үсэрч эсвэл боож үхэх бололтой. Тэвчээргүй Т-1 гэдэг нь.

Avatar

т 2020-06-07 66.181.160.107

хол очиж х**

Avatar

Зочин 2020-06-07 62.216.203.162

Арай л урт байгаа нь үнэн д дээ. Юм найдвартай нь дээр гэж үзэж байгаа юм шиг байна. 2т манайх тоног төхөөрөмжийн хувьд хийл байгаа шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-06-07 202.21.107.76

СОЛОНГОС БОЛ ЗАВХАРСАН КОЛОНИ ОРОН ШҮҮ БИДЭНД СОЛОНГОС ХАМААГҮЙ БӨӨС МИНЬ СОЛОНГОСТОО ОЧИЖ НҮД АНЬ …

Avatar

Зочин 2020-06-07 192.82.75.108

Штаб ажлаа хийхгүй, хариуцлагагүй ажиллаж байна. Хариуцлага сулаас чинь болж маш хортой үр дагавар гарахад гайхах хэрэггүй.

Avatar

Зочин 2020-06-07 66.181.161.9

Шуурхай штаб зөөлөн байгаад байхаар хүмүүс тоохгүй элэг бариад байна л даа

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж