Урьдчилгаа төлбөр 10 хувь болох эхлэл тавигдлаа | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Урьдчилгаа төлбөр 10 хувь болох эхлэл тавигдлаа

Хуучирсан мэдээ: 2015.12.21-нд нийтлэгдсэн

Урьдчилгаа төлбөр 10 хувь болох эхлэл тавигдлаа

Барилга хот байгуулалтын яам, Голомт банк хамтран орон сууцын урьдчилгаа төлбөрийг 10 хувь болгох ажилд хамтрахаар өнөөдөр санамж бичиг байгууллаа. Энэ нь эхний ээлжид иргэд авах орон сууцныхаа төлбөрийн 10 хувийг бэлнээр төлж, үлдсэн 20 хувьд нь Барилга хот байгуулалтын яам, арилжааны банкнууд, орон сууцаа борлуулж буй барилгын компаниуд хамтран баталгаа гаргадаг болохоор тохиролцсон гэсэн үг юм. Гэхдээ иргэдэд зээлийг олгож эхлэх хугацаа тодорхойгүй хэвээр үлдлээ. Салбарын яамнаас нь барилгын компани, арилжааны банкнууд нэгдсэн ойлголцолд хүрч, ипотекийн зээлийг үргэлжлүүлэх шаардлагатай гэсэн байр суурийг илэрхийллээ. Харин арилжааны банкуудын тухайд ипотекийн найман хувийн хүүтэй зээлийг үргэлжлүүлэн олгох боломжтой.  Гагцхүү Улсын их хурал зээлийн эрсдэлгүй орчныг бий болгох ёстой гэсэн хүлээлтэй байна. Өөрөөр хэлбэл, Үл хөдлөх хөрөнгийн тухай хуульд барьцааны асуудлыг иргэн, банк аль алиных нь эрхийг хангасан заалтыг оруулж өгөх шаардлага тулгарчээ.

Улсын хэмжээнд ашиглалтад орж, эзнээ хүлээсэн нийт 839 айлын орон сууц бүртгэгдсэнээс орон нутагт 589, нийслэлд 350 орон сууц нь байна. Дээрх орон сууцаас иргэн байр авахын тулд урьдчилгаа төлбөр 10 хувь төлж, арилжааны банк, тухайн барилгын компани, Барилга хот байгуулалтын яам үлдсэн 20 хувьд баталгаа гаргаж, найман хувийн зээлээр борлуулах эхний алхам дээрх байгуулагдсан санамж бичгийн хүрээнд тавигдсан юм.

Орон сууцын урьдчилгаа төлбөрийг 10 хувь болгох Засгийн газрын хөтөлбөрт хүн бүр хамрагдах боломжгүй. Зөвхөн Нийгмийн халамж үйлчилгээний ерөнхий газраас гаргасан өрхийн амьжиргааны түвшний 5-17 бүлэгт хамрагдсан өрхүүд хамрагдах боломжтой юм.  Орон сууцын найман хувийн хүүтэй зээлийн урьдчилгаа төлбөр 30 хувь байсныг 10 болгож, 20 хувийг төр Зээлийн батлан даалтын сангаас баталгаа гаргаж өгөх Засгийн газрын тогтоол гарсан байдаг. Гэтэл улсын төсөв алдагдалтай гарч, улс орны эдийн засаг хумигдсан шалтгаанаар орон сууцын урьдчилгаа төлбөрийг яг хэзээнээс 10 хувь болгох вэ гэдэг хариултгүй хэвээр байсан. Мөн Засгийн газар орон сууцны урьдчилгаа төлбөрийн 20 хувьд баталгааг гаргаж өгөх бол заавал 20 хувьд тэнцэхүйц бэлэн мөнгийг арилжааны банкнуудын дансанд байршуулах ёстой гэсэн шаардлагыг банкнууд тавиад байсан юм.

Д.УЛАМБАЯР

Зураглаач Н.БАТМӨНХ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2015-12-21 124.158.77.5

Банк Барилгуудын чинь цаана Баянсэлэнгэ мэтийн төрийн монополүүд байгаа учир Төр оролцоод байна! ард түмнийг: Энэ "жаал" яасан хөөрхөн жаал вэ? май энэ чихэр! гэж хуураад 30саяийн байрыг 70саяар үнэлээд 70саяийг нь банкаар 3 нугалуулан төлүүлээд байна шүү дээ? одоо ойлговуу? ард түмээн? 8% 10% үлгэр шүү!

Зочин 2015-12-21 68.100.42.83

Урьдчилгаа 30 хувийг 10 хувь болгох шийдвэр хэзээ ч хэрэгжихгүй, учир нь иргэд энэ асуудлаар шүүхэд хандсан байгаа. Энэ бол цэвэр ашиг сонирхлын зөрчил л явж байна шүү дээ. Хөөсөрсөн үнэтэй орон сууцныхаа үнийг буулгахгүй барих л гэсэн санаа юм шүү дээ...... Орон сууцны үнийг өмнө нь ямар их хөөсрүүлж өсгөлөө дөө яг тэр нь шигээ тэр хэмжээгээр хөөсгүй болтол нь бууруулж байж л борлогдох болно...

Зочин 2015-12-21 202.179.24.79

Чанаргүй зээлийн хэмжээ ихэснэ, мөн барилгын үнэ хямдрахгүй хөөс хэвээр байх болно, ер нь бол Банк, Барилгын компаниуд хамтран ажиллаж байгаа учраас үнэ буухгүй, иргэдэд үнэтэй байр зарсаар байх болно.

Зочин 2015-12-21 202.179.24.79

Чанаргүй зээлийн хэмжээ ихэснэ, мөн барилгын үнэ хямдрахгүй хөөс хэвээр байх болно, ер нь бол Банк, Барилгын компаниуд хамтран ажиллаж байгаа учраас үнэ буухгүй, иргэдэд үнэтэй байр зарсаар байх болно.

Зочин 2015-12-21 202.179.24.79

Чанаргүй зээлийн хэмжээ ихэснэ, мөн барилгын үнэ хямдрахгүй хөөс хэвээр байх болно, ер нь бол Банк, Барилгын компаниуд хамтран ажиллаж байгаа учраас үнэ буухгүй, иргэдэд үнэтэй байр зарсаар байх болно.

Зочин 2015-12-21 202.70.44.146

энэ ипотекийн зээлийн цаад утга агуулга нь орон бууцыг үнэ бууруулахгүй, өндөр хөөсөн үнээр нь иргэдэд шахад хатуу чиглэж байгаа юм юм ойлгохгүй иргэд хөөрөөд л байх юм ингэж болохгүй. тэр 20 хувийг та өндөр хүүгээр л төлнө. одоо хамгийн гол нь орон сууцны үнэ хөрсөндөө буутал авахгүй байх хэрэгтэй.

зочин 2015-12-21 59.153.114.34

Барилгын яам баталгаа гаргаж өгөх эрхгүй газар шүү. Удалгүй сонгуулиар баталгаа гаргасан сайд нь алга болно. Хариуцлага хүлээх эзэн ч байхгүй болно. Хуулиас гадуур явж болохгүй шүү.

Зочин 2015-12-21 89.66.8.66

Төр оролцож барилгын үнийг хөөрөгддөгөө болих хэрэгтэй. Энэ муусайн байрнуудыг авахгүй бол навс үнэ нь буурахгүй яадаг юм. Зах зээл зохицуулна шүү дээ. Битгий зээл авч шатаарай даа хүмүүсээ.

Намдаг 2015-12-21 103.10.21.54

Төгрөгийн хүү огцом унаж байгаа үед банк юу гэж зээл олгох вэ дээ. Харин олигархуудын барьсан байшингууд зарагдахгүй, хий дэмий зардал гаргаж, үнэ нь унасаар байгаа тул тэд байрныхаа үнийг унагахгүйн тулд ийм арга хэмжээ авч байгаа юм аа. Гэхдээ л унасаар байгаад 50-60 сая дотор ихэнх байрнууд ороод ирсэн. Дахиад ч унах болно. Бүр 20 сая орчимд хүрнэ шүү. Харж л байгаарай.

mm 2015-12-21 203.194.114.156

ene hudlaa hvmvvsiin buhimdliig l namjaah gesen hereg bhoo. hezeenees heregjihn todorhoi yum bhgvim bnshdee. her udaan hvleeh estoim be?

фуөорх 2015-12-21 103.229.122.182

Баянсэлэнгэ овоодоо Банкны захирлууд харин ганцаараа хүүлдэгээ болих хэрэгтэй Байж л байя харж л байя Банкны захирлын авгай нар багтаж ядхаа болих цагт зээл авч болох байлгүйдээ Больцон ч яахавдээ

ad 2015-12-21 103.229.122.182

Зээл битгии ав Банкууд биднииг бөхөлзүүлдэг биш бид банкииг өмнөө бөхөлздөг болгох хэрэгтэй Тэгж байж гурав 4 хн банкны захирлууд баяждаг биш Гурван сая иргэн баяждаг тогтолцоо тогтоно Эдиин засаг жигдэрч эрүүлжинэ Битгии зээл ав Бор гартээ Богдын үеээсээ амьдарсаар ирсиим Болох байлгүйдээ

Зочин 2015-12-21 202.21.113.238

ene bayanselengiig 8% iin zeeld hamruulah yumsan daa haha

ууганаа 2015-12-21 27.123.214.121

хэрэв баталгаа нэхэж байгаа бол хүүг 0,5 болго гэх шхардлагыг хүргүүлэх хэрэгтэй. ер нь зээлийг нь бүү ав. зээлийг хэзээ банкууд биднийг хэрэглэгч гэж харах хүртэл нь хүлээх хэрэгтэй.

ZOCHIN 2015-12-21 202.9.41.111

ОХУ, ЗХУ болон СНГ-д 5 жил суралцаж төгссөн хүмүүс ОХУ-ын МАГИСТРИЙН ГЭРЧИЛГЭЭ НӨХӨН олгож байна. Международная комиссия по признанию и эквивалентности учебных курсов, документов об образовании оформляет и выдаёт выпускникам высших учебных заведений бывшего СССР incorvuz@mail.ru Утас:88671597

Зочин 2015-12-21 122.254.111.170

Англи, америк, орос сургуулийн хүүхдүүдэд англи, орос, монгол хэл хэлээр уран зохиолын номыг ойлгож уншиж сурах ганцаарчилсан сургалтыг явуулж байна. 94050620

Зочин 2015-12-21 202.170.94.229

Ezengui Socialst deglemtei uls boljee

зочин 2015-12-21 122.201.22.121

Энэ Барилгын яамны хийх ажил биш. Тиймээс хариуцлага хулээхгуй. Хуулинд - Барилгын сайдын эрхлэх ажил хурээнд ийм эрх байхгуй.

guide 2015-12-21 103.229.120.29

80 mk2 -ees deesh 8 huviin zeel avch bolno gesen ug uu

fdf 2015-12-21 103.9.90.248

batalgaa gargana geheer yag yug heleed bga yum boldoo utgagui sonsogdoj bna

fdf 2015-12-21 103.9.90.248

batalgaa gargana geheer yag yug heleed bga yum boldoo utgagui sonsogdoj bna

kkk 2015-12-21 103.11.193.10

Сайханбилэг Баянсэлэнгээ барилгын үнийг өсгөх болгонд төр орж өсгөдөг, 2013 онд байрны үнэ 2-7 хоногт 2-3 дахин өссөн одоо наад барилгын салбартаа төр орж холин бантан болгохоо болиочээ барилгын үнэ 800-900 мянган төг байх бүрэн боломж байгаа зүгээр зах зээл өөрөө зохицуулаад явна ш дээ төр битгий оролц төр орохоороо үнэ өсдөг өөр ашиг байдаггүй барилгын компаниуд хөрөнгөө түгжихгүйн тулд бодит үнээр зарах надо ш дэээ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Зочин 2015-12-21 103.57.93.217

bairnii uniin huusiig hagalahgui gej ih uzej bainaa.tegsen ch ert oroi hezee 1 tsagt hagarnaa.ter ued l yu hiijbaivdaa gej muurtsguuhvii.hotiin gazriig unetei zarchihaad avsaN COM UUDIIINHAA LOBBYND ORJ 8 HUVI ENE TEREER baraag n borluulj ugsiimshdee.neeh ard tumnii tuluu baisan ene ter gej shaavdaa.

Зочин 2015-12-21 122.201.21.135

Цахимаар өмчлүүлж буй нэг хашааны хэмжээ 0,07 га байсныг санаж байна уу? Тэр нь одоо 0,05 га буюу 20х25 метр газар шүү дээ. Манай төрийн ажил нэг иймэрхүү л байгаа юм даа. Хүмүүсээ үргэлжлүүрэй

Энэ нэг биш ээ 2015-12-21 202.21.96.158

Энэ нэг л буруу тийш ээ яваад бна даа.Юу л хийх гээд бна даа?

Зочин 2015-12-21 122.201.21.135

Уг нь 8 ч биш 7(+-1) хувийн хүүтэй зээл гэж гарч ирж байсныг нь санаж байна уу? Энэ нь 7-с хасагдаад 6 хувь ч болох магадлалтай гэж тайлбарлаж байсан санагдна.

Зочин 2015-12-21 202.21.101.142

ene sain gej ene ymbii awgai yu medne gej BHB-iin said boldog bnaa. Mongoliin uls tur gej chaawaasdaa uruwdmuur yum daa

Зочин 2015-12-21 103.26.194.8

МАН ынхан түймэр тавьж довон дээр дандаа шударга орилно Тоглоомын дүрэмээр 8 хувийн зээл зөв дүрэм Гэтэл МАН улстөржүүлээд иргэдийн толгойг мангар болгочихлоо 8 хувийн зээл нэг л өдөр гэнэт 10 хувийн зээл болж хувирч дээрэм болох аюулыг тавьлаа Цэц үндсэн хуулиа манах ёстой болохоос Банкуудын маргаанд оролцох ёстой юуу Манай сонгогчид анхаарал татсан асуудлыг дандаа өнгөцөөр дүгнэж сэтгэл хөдлөлөөр орилдог дараа нь тэрний зөв байжээ гэж хуцна Тэмүүжинг яаж огцорууллаа Түүнийг жаахан охинд хар тамхи татуулж унтсан гэсэн Тэнэг пиарт итгэсэн сонгогчид Тэмүүжинг яах гэж огцоруулах гээд байгааг тунгааж байгаагүй Хэдэн тэр бум төгрөг идсэн дарга нар өршөөлийн хуулиар суллагдах гэж л Тэмүүжинг харлуулсан шүү дээ

Зочин 2015-12-21 182.160.36.123

Muu banknuudaa hasaad gaiguinuudaa l 8 huviin zeelend uldeeye. Jishee n Chingis khan bank bol hudlaa

Зочин 2015-12-21 59.153.114.16

Ийм алхам анхлан хийж байгаа Голомт банкинд талархсан нь дээр дээ

Зочин 2015-12-21 203.194.116.4

нүд хуурсан ажил даа: 100% зээлээ өгдөг болчих: өгөх нэг нь 30% 40% 50% 80 % мөнгөө өгөөд зээлээ аваг.

golomt ergelzeetei bolloo 2015-12-21 202.131.225.197

golomt bank buduuhen uvs bolgonoos shuurch bh shig sanagdah bolloo. sainii dohio bish dee.

Зочин 2015-12-21 49.0.161.88

энэ худлаа мэдээлэл