Хоёр удаагаа дэвшиж, томилогдсон Д.Ганзориг гэж хэн бэ? | News.MN

Хоёр удаагаа дэвшиж, томилогдсон Д.Ганзориг гэж хэн бэ?

Хоёр удаагаа дэвшиж, томилогдсон Д.Ганзориг гэж хэн бэ?

Хоёр удаагаа дэвшиж, томилогдсон Д.Ганзориг гэж хэн бэ?

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга зарлиг гаргаж, Улсын дээд шүүхийн Ерөнхий шүүгчээр Д.Ганзоригийг томиллоо.  Одоогоос жил гаруйн өмнө буюу 2019 оны дөрөвдүгээр сард УИХ-аас ҮАБЗ-ийн дагуу шүүх, прокурор, АТГ-ын удирдлагыг чөлөөлж, томилох шийдвэрүүд гарч байв. Тухайн үед Улсын дээд шүүхийн Ерөнхий шүүгч Ц.Зоригийг чөлөөлж, түүний оронд Д.Ганзоригийг томилох саналыг Улсын дээд шүүхийн шүүгч нар санал болгож байв. Гэвч Монгол Улсын Ерөнхийлөгч түүнийг батламжлахаас татгалзаж, Улсын дээд шүүхийн шүүгч нар дахин хуралдаж Х.Батсүрэн Ерөнхийлөгчид өргөн мэдүүлснийг батламжилж байв. Гэвч жил гаруйн дараа Х.Батсүрэн өөрийн хүсэлтээр чөлөөлөгдөхөөр болж, Улсын дээд шүүхийн Ерөнхий шүүгчийн суудал эзгүйрэв.

Харин Улсын дээд шүүхийн шүүгч нар дахин хуралдаж, өмнө нь зүтгүүлж байсан Д.Ганзоригийг дахин Ерөнхийлөгчид өргөн мэдүүлснийг батламжилж, зарлиг гарчээ.

Өмнө нь Ерөнхийлөгч яагаад Д.Ганзоригоос татгалзсан, энэ удаад яагаад түүнийг томилов. Мэдээж улс төрийн хүрээн төдийгүй, шүүгч хуульч нарын дунд олон таамаг байгаагийн нэг нь Х.Батсүрэн Ерөнхийлөгчийн “заавраар” ажиллаж чадаагүй гэх. Д.Ганзоригийн хувьд Ерөнхийлөгчтэй “тохиролцоо” хийсэн учраас дахин нэр нь дэвшигдэж орж ирсэн гэх мэдээллүүд ч гараад байгаа юм. Ямар ч гэсэн Ерөнхийлөгчийн зарлигаас нэг жилийн хугацаанд Улсын дээд шүүхийн Ерөнхий шүүгчийг хоёр удаа чөлөөлж, томилов.

Д.ГАНЗОРИГ ГЭЖ ХЭН БЭ?

Ерөнхий шүүгчээр томилогдсон Д.Ганзориг 1976 онд Улаанбаатар хотод төрсөн. 1994 онд Өвөрхангай аймгийн 1 дүгээр 10 жилийн дунд сургууль,1998 онд МУИС-ийн Хууль зүйн дээд сургууль төгссөн, 2017 онд  хууль зүйн ухааны магистр хамгаалсан.

  • 1999-2004 онд Сонгинохайрхан дүүргийн шүүхэд Шүүгчийн туслах, шүүх хуралдааны нарийн бичгийн дарга
  • 2004-2013 онд Сонгинохайрхан дүүргийн шүүхэд шүүгч
  • 2013 оны 4 дүгээр сараас Улсын Дээд шүүхийн шүүгчээр томилогдон ажиллаж байна.
  • 2020 оны 5 дугаар сард Монголын Шүүгчдийн холбооны тэргүүнээр сонгогдсон.

Ш.ОЧ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-06-03 183.177.100.4

хамгийн гол нь хүний хувь заяа!!!! шоронд хориод хүнийг хүмүүжүүлэх үү?

Avatar

111 2020-06-03 192.82.74.77

Бохирын нэг хонгилоос нөгөө хонгилруу шилжсэн дээд шүүхийн анхны шүүгч нэр зүүх нь дээ!!! Б А А С их барьсан ч өмхий, бага барьсан ч өмхий гэдэг үг ямар үнэн үг вэ?

Avatar

Монгол 2020-06-03 66.181.169.116

Нэг л хүнийг тойроод эргэлдээд байх юм.. Түүнээс өөр, мэдлэг чадвартай, шударга шүүгч Монголоос олдохгүй болчихсон юм болов уу?…

Avatar

зочин 2020-06-03 202.21.126.30

Дээд шүүхийн хамгийн мундаг шударга, ажилсаг, энгийн, мэдлэг чадвар өндөртэй дарга, Ерөнхий шүүгч Өвөрхангайн Дэмбэрэлцэрэн байсан юм шүү. Өвөрхангайн хүү чи түүний шийрийг хатааж Монголын шүүх засаглалд, Монгол улсад шүүх шударга болсноор нийгмээрээ цэгцрэх том ирээдүйд ул мөрөө үлдээгээрэй

Avatar

ЗОЧИН 2020-06-03 202.21.126.30

ГАНЗОРИГ ШҮҮГЧ ДЭЭД ШҮҮХИЙН ТАМГЫГ ГАРДАЖ АВААД ХЭЛСЭН ҮГ АНХААРАЛ ТАТАЖ БАЙНА. ӨМНӨ НЬ МАХАН ТОЛГОЙ ЗОРИГ БАТДЭЛГЭР БАТСУУРЬ ХЭН НЬ ИНГЭЖ ШҮҮХИЙН ШУДАРГА ЁСЫГ ХАНГАХААР ИЙМ ЗОРМИОГ ҮГ ХЭЛЭЭГҮЙ ЮМ ШҮҮ.ЭНЭ ЗАЛУУД ХҮСЭЛ ЭРМЭЛЗЭЛ,НАЙДВАР БАЙНА ГЭЖ ХАРЛАА. УЛС ТӨРИЙН НӨЛӨӨНД ОРОХГҮЙ ШУДАРГА АЖИЛЛААД ЭХЭЛБЭЛ ДЭМЖИХ ХУУЛЬЧДЫН ДАВАЛГАА БЭЛЭН. ОДОО ҮХЦ-Д САНАЛ БОЛГОХ 2 ГИШҮҮНЭЭ ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨС ХАМААРАЛГҮЙ НЭР ДЭВШҮҮЛЭХЭЭС Л ХЭЛСЭН ҮГ ЧИНЬ ҮНЭН ЭСЭХ ХАРАГДААД ЭХЭЛНЭ.

Avatar

Шодоргос 2020-06-03 103.80.211.37

Женкод хүний нөөц байхгүй гээд байдаг үнэн ш дээ хажууд талын тамгын дарга нь гэж бас нэг худлаа нөхөр байгаа биз. Энэ ерөнхий шүүгч бүүр авах юм байхгүй ээ

Avatar

зочин 2020-06-03 203.91.115.38

Арай дээ…
Ядуу намтартай хүн байнаа!
Ямар хэлтэй байж, ямар хэл дээр мэргэжлээ дээшлүүлдэг юм болдоо.
Мэргэжил, туршлага гэдэг юм алга болжээ.
Чёрт!

Avatar

ХУУЛЬЧ 2020-06-03 192.82.64.190

ЦЭРЭГ ,ШҮҮХЧ ХОЁР ЯЛГААТАЙ Л ДАА,,,,,,,,НЭГ НЬ ЦЭРГЭЭС ШУУД,,, МОЁР ,,,ШУУД ,ГЕНЕРАЛ БОЛЖ ДЭВШИЖ БОЛДОГ Л ДОО ,,,ЯАГААД ГЭВЭЛ ТЭД ТАНГАРАГ ӨРГӨЖ ЭХ ОРНЫ ТӨЛӨӨ АМЬДАРДАГТ БАЙНА ДАА ,,,,,,,,,ХАРИН ШҮҮГЧ ГЭДЭГ АЛБАН ТУШААЛТНЫ / нарийн мэргэшсэн хуульч хүний / ХУВЬД МОНГОЛ УЛСЫН НЭРИЙН ӨМНӨӨС ХУВЬ ХҮНИЙ ХУВЬ ЗАЯА,ХҮНИЙ ЭРХ ,НЭР ТӨР ,ГЭР БҮЛИЙН АМЬДРАЛД НӨЛӨӨЛӨХ ШИЙДВЭР ГАРГАДАГ ,,,,,,,,,,,,, ТИЙМЭЭС ШҮҮХЭД ШҮҮГЧ ХҮН УЛС ТӨРЖИДГҮЙ ШУУД МОЁР, ГЕНЕРАЛ БОЛДОГҮЙД БАЙДАГ ЮМ

Avatar

Цогсайхан 2020-06-03 202.9.40.163

Ямар ядуу намтартай залуу вэ Наад нөхөрт чинь төгссөн олигтой сургууль соёл гэж алга байна

Avatar

быа 2020-06-03 103.11.195.34

МУИС төгссөн байгааз дээ малаа
Худлаа хаана хэзээ төгссөн нь мэдэгдэхгүй худаал үнэн дипломны цуглуулга биш.харин ч зүгээр. МОнгол шалгаж чадах биш хуурамч гадаад диплом хэрэгггүй ээ. Монголоороо ярьж сэтгэж чадахгүй англиар 2 үг хэлсэн хөлдүү гаруудаас хамаагүй дэээрээээ гэж

Avatar

Зочин 2020-06-03 182.160.1.99

Жинхэнэ эр хүн бол бие даасан бусдаас хамааралгүй ажиллах чадвартай. байдаг. Новшийн аймхай бол хэрэг алга. Харж л байя

Avatar

Зочин 2020-06-03 72.196.192.250

Batlamjaa uuruu garduulahgvi !
Durgvid hvchgvi gedeg.

Avatar

Зочин 2020-06-03 66.181.161.73

Uyanga gichiigee shuugch bolgovol taarna.Ter tugjil g**** ugaasaa garahgui.

Avatar

Зочин 2020-06-03 103.229.121.252

Боловсрол муу

Avatar

Зочин 2020-06-03 66.181.161.73

Jenko mal zuraach muruudugchtei ajillah hun oldohgui.1 jil yu ch hiihgui jenkog zailtal.

Avatar

Ахмад хуульч 2020-06-03 66.181.181.107

Амжилт хүсье. Шударга л байгаарай даа. Маш мэдрэмжтэй ажиллах хэрэгтэй шүү. Танаас улс орны хувь заяа шалтгаалах боллоо доо. Хэрэв чи хүсвэл чаднаа.

Avatar

Зочин 2020-06-03 66.181.191.173

Ee huurhii manai uls iim l b.a daa ene tom bas mash ih hariutslagtai alba um daa shuuh zasaglaliin ner hund unalttai baigaa ene ued uurchlult hiij chadah boluu chadvar, ner tsever, undur medleg, bolovsrol, es zuitei hun baih estoi bish uuuu!

Avatar

Зочин 2020-06-03 202.21.100.202

энэ 2-н аль нь юм бэ?

Avatar

Бат 2020-06-03 68.100.237.110

Tүүхий амьтан шүүдээ . Женко чи Шүүхээр бас тоглож орхилоо. Одоо өөрөө огцор .

Avatar

Зочин 2020-06-03 202.126.89.135

Давж заалдах шатны шүхэдтажиллаагүй юм уу бас тэгээд 2 ч хөгшин шүүгчтэй амрагийн холбооиой гэж дуулдаж яригдаж байсан аргагүй л сүүхэйтэй эр баына шүү хэхэ

Avatar