Монгол Улс хэдэн охин, хэдэн хүүтэй вэ? | News.MN

Монгол Улс хэдэн охин, хэдэн хүүтэй вэ?

Монгол Улс хэдэн охин, хэдэн хүүтэй вэ?

Монгол Улс хэдэн охин, хэдэн хүүтэй вэ?

Монгол Улсын нийт хүн амын 35.4 хувь буюу 1.2 сая нь хүүхэд. Тэдний 597.5 мянга нь хүү, 570.2 мянга нь охин юм байна. Улсын хэмжээнд 2019 онд 79.5 мянган хүүхэд мэндэлсэн бөгөөд нийт хүүхдийн 94 хувь нь 2.5-4.5 кг жинтэй мэндэлжээ.

Монгол Улс Хүүхдийн баярыг 1952 оноос эхлэн тэмдэглэж ирсэн бөгөөд 1995 онд Эх үрсийн баяр, 2003 онд Хүүхдийн баяр хэмээн нэрлэж, ийнхүү бүх нийтийн амралтын өдөр болгон тэмдэглэж буй юм.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ЗөвЗөв
4
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

9 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Cochin 2020-06-01 67.250.166.16

Estoi xoorxon mongol xuuxduud.

Avatar

Зочин 2020-06-01 192.42.116.16

` Халуун охид та нарыг хүлээж байна — https://is.gd/uB2aoF

Avatar

Rodriguez 2020-06-01 197.234.221.206

Сайн уу
Бид Францын санхүүжилтийн бүлэг тул санхүүгийн бэрхшээлтэй хүмүүст хувь хүмүүсийн хоорондох зээлийг санал болгодог.
Та сайн зан чанартай, шударга, өгөөмөр нэгэн юм.
Өр төлбөрөө барагдуулах, төлбөрөө төлөх эсвэл агуу бизнес эхлүүлэхэд танд зээл хэрэгтэй юу?
Бид 5,000-1,000,000 еврогийн хоорондох зээлийг санал болгодог бөгөөд хүссэн дүнгийн хувьд жилийн 3% -ийн хүүтэй жилийн хүүтэй байдаг.
Хэрэв та хувийн зээл хайж байгаа бол
Бидэнтэй холбоо бариарай: doresrodriguez17@gmail.com

Бид танд т

Avatar

Зочин 2020-06-01 39.115.114.99

Ану д өгөх гэж байгаа мөнгөөр сургууль тбрбх газар хүүхдийн эмнэлэг соёлын ордон барих хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-06-01 39.115.114.99

Цэвэр монгол үрс маш олон болтугай

Avatar

ст 2020-06-01 176.218.168.250

эх үрсийн баярын мэнд хүргэе
Монголд олон хүүхэдтэй айлын амжиргааны түвшин өрхийн орлого ажлын байр зэрэгт онцгой хөнгөлөлттэй хандах нь зүйтэй болов уу
олон хүүхэдтэй айлын орлогыг дэмжих зорилгоор ажлын байраар хангах байнгын хөдөлмөр эрхлэх аж ахуйг эрхлэхэд туслах нь их чухал

Avatar

зочин 2020-06-01 66.181.184.236

Манай монголын нөхцөлд хүүхдийн тоо хүйс нас ыг нийтэд зарлаад байх тийм зохимжтой мэдээ биш юмсан монголын онцлог гэж зүйл байгаа юмсан тоог зарлах дэмий төрж өсч л байг тэр тв5 мэдээний өмнө хүүхдийн тоо хэлдэгийг болимоор

Avatar

Зочин 2020-06-01 202.55.188.34

ЗАРИМ ООРКУД НЬ МОНГОЛД 4 ЭМЭГТЭЙД 1 ЭРЭГТЭЙ НОГДДОГ ГЭДЭГТ ИТГЭДЭГ ЮМ БАЙНА ЛЭЭ.

Avatar

гадаадад гацаад буй өндөр настан 2020-06-01 46.65.158.229

МОНГОЛЫН ҮРС МАШ ОЛОН БОЛЖ ЖАРГАЛ ЖАРГАЛЫН ДЭЭДИЙГ ЭДЛЭН МОНГОЛЧУУД БИДНИЙГ БАЯРЛУУЛЖ БАЙХ БОЛТУГАЙ!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж