Арьс ширний урамшууллыг шийдвэрлэжээ | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Арьс ширний урамшууллыг шийдвэрлэжээ

Хуучирсан мэдээ: 2015.12.19-нд нийтлэгдсэн

Арьс ширний урамшууллыг шийдвэрлэжээ

Малчдад олгох арьс ширний урамшууллын санхүүжилтийг ирэх даваа гарагаас олгож эхлэхээр болжээ. Энэ жил нийт 21 аймаг, нийслэлийн 54535 хоршооны гишүүнд 7.9 тэрбум төгрөгийг Монгол банкин дахь “Малчин” дансанд байршуулсан байна.

Нийт 2.4 сая арьс, ширэнд урамшуулал олгох юм. Тодруулбал Үндэсний боловсруулах үйлдвэрт тушаасан бодын 159.654 ширхэг ширэнд 2 тэрбум 394 сая гаруй төгрөг, богийн 1 сая 854 мянган ширхэг арьсанд 5 тэрбум 564 сая төгрөг олгогдох аж.

Т.НОМИН

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

TENEG DARGA NART- ONTSGOI ANKHAAR!!! 2015-12-19 202.72.245.198

ULSIN TESVEES URAMSHUULAL OLGODOGGUI YUM AA!!!!!! EER BIZNESIN " ARGA" BAIDAG YUM!!! ERKH BARIGCHID TESVIIN MUNGU TSATSDAGAA BOLIOCN!!!!! ENE UDAA CH YAHKAV DUURCH, MALNAAD DOLOON DOR " DARGA" - KHUDAL MEDEMKHIIREGCHID EE!!!!!!!!!

Saihanbileg 2015-12-19 76.107.96.25

Malchdiig avilgadaj l baij manai nam yalna. Huduunii 1 hunii sanal hotiin 3 hunii sanaltai tenstdeg songuuliin togtoltsootoi uls. Tegeed bi bolon minii hamsaatnuud hulgai hiij chadna.

Зочин 2015-12-19 103.26.193.150

Mash zuv , Mongol oniig hooltoi ezentei bailgadag malchdaa demjsen zuv bodlogo shuu . Gants udur honi hariulj , hovoo tataj mal uslaj , aduu manaj honoj uzeegui h shuumjlehees uuriig meddeggui hotiin utaandaa ugaartsan tsagaan zahtnuud ch yu iolgohov dee

ОЙЛГОХГҮЙ БАЙНА 2015-12-19 202.9.41.93

ТӨР ЯМРЫГ НЬ ЯАСАН ГЭЖ, ЯАХ ГЭЖ МӨНГӨ ТӨГРӨГӨӨР УРАМШУУЛААД ДЭМЖЭЭД БАЙДАГ ЮМ. БУСДЫГ НЬ ЯАГААД ДЭМЖДЭГГҮЙ ЮМ. ХӨНГӨЛӨЛТТЭЙ ЗЭЭЛ Ч ОЛДОГГҮЙ.

Иргэн 2015-12-19 202.21.106.166

Энэ арга хэмжээ чинь л ёстой зах зээлийн э/з-ийн тогтолцооны зөв зүйл болжээ.Цаашдаа үүнийгээ улам боловсронгуй болгох хэрэгтэй байна. Тэгвэл дотоодын арьс ширний үйлдвэрүүд түүхий эдээр дутагдахгүй улмаар арьс шир боловсруулах болон хөнгөн үйлдвэрлэлийн технологоо сайжруулаад ирвэл монголын арьс ширэн бүтээгдэхүүн дэлхийн зах зээлд мал ихтэй орны хувьд зохих байр эзлэх л ёстой бус уу.

Зочин 2015-12-19 112.72.11.111

uramshuulalaa boli