Талийгаач дөрвөн хөвгүүний гэр бүлийхний нийгмийн асуудлыг шийдвэрлэх чиглэл өгөв | News.MN

Талийгаач дөрвөн хөвгүүний гэр бүлийхний нийгмийн асуудлыг шийдвэрлэх чиглэл өгөв

Талийгаач дөрвөн хөвгүүний гэр бүлийхний нийгмийн асуудлыг шийдвэрлэх чиглэл өгөв

Талийгаач дөрвөн хөвгүүний гэр бүлийхний нийгмийн асуудлыг шийдвэрлэх чиглэл өгөв

Баянзүрх дүүргийн 11-р хорооны нутаг дэвсгэрт байрлах Маршалын гүүрний зүүн хойно байрлах барилгын хажуугийн усанд халианд 8-12 насны дөрвөн хүүхэд эндэж, харамсалтайгаар амь эрсэдсэн үйл явдал тавдугаар сарын 27-ны өдрийн 17.00 цагийн орчимд болсон. Эдгээр дөрвөн хүүхдийн хоёр нь нэг айлууд хөвгүүд байсан юм.

Монгол Улсын Засгийн газар, Улсын Онцгой комисс, НЗДТГ-ын зүгээс Шадар сайд Ө.Энхтүвшин тэргүүтэй холбогдох албаныхан өнөөдөр/2020.05.31/амь эрсэдсэн дөрвөн хүүхдийн гэрт нь очиж аав ээж, ах дүү нарт нь гүн эмгэнэл илэрхийллээ.

.
Улмаар Улсын Онцгой комиссын даргын зүгээс нийслэл хотод зөвшөөрөлгүй үйл ажиллагаа явуулж буй аж ахуй нэгжүүдийн үйл ажиллагааг таслан зогсоох мөн үйл ажиллагаа явуулах зөвшөөрөлтэй компаниудад аюулгүй байдал хангах, хараа хяналтаа чангатгах үүргийг Нийслэлийн засаг даргын тамгын газарт өглөө.

Түүнчлэн талийгаач дөрвөн хөвгүүний гэр бүл болох гурван өрхийн нийгмийн асуудлыг шийдвэрлэх талаар арга хэмжээ авах чиглэл өгсөн юм. Осол болсон өдөр хүүхдүүд 10-уулаа явж байсан ажээ. Газар дээр нь хамт байж үйл явдлыг нүдээр харж байсан зургаан хүүхдийн сэтгэл санаа, биеийн байдалд онцгойлон анхаарал хандуулахыг холбогдох албаныханд даалгав гэж Монгол Улсын Шадар сайдын Ажлын албанаас мэдээллээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
31
ХарамсалтайХарамсалтай
7
ТэнэглэлТэнэглэл
3
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

36 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-05-31 112.72.6.146

Барилгын компанид нь хариуцлага тооцож газрыг хураан авч, удирдлагуудад арга хэмжээ авах нь зөв болов уу.

Avatar

Зочин 2020-05-31 64.119.19.78

songuuliin shoy hiihee boli

Avatar

Зочин 2020-05-31 64.119.19.78

Songuuli boloh gej bgaa tul harj uzej shoudaj bh shivdee herev songuuli boloogui bol hohino geed l hayah bsandaa

Avatar

Монгол улсын иргэн 2020-05-31 202.9.46.192

Монгол улс хүүхдэд бүү хэл хүнд ээлтэй орон биш болох нээ. Хүүхдийнхээ амь насаар авсан дэмжлэг ямар хатуу байх болоо. Гэр хорооллыг багасгахын тулд хэн нэгнээ төрийн буруугаас болж золиослох хэрэгтэй болох нээ. Баячууд Богд хайрханыг өмчилж, Туул голыг ширгжжн байж тансаг амьдарч байна. Тэдний хүүхдүүд том хаусан дотроо бүх тоглоом хангамж нь байдаг. Гарвал хувын жолоочтой. Гэтэл гэр хороололд ганц гулсуур, сагсны талбай 100 хүүхдийн дунд байна. Ардчилсан монгол улс мөнүү. Хөөрхий хүүхдүүд.

Avatar

Зочин 2020-05-31 192.82.66.101

Хэрэв зуурдаар таалал төгсөөгүй бол амьдрал үргэжлэгээрээ үргэлжлилнэ. Өнгөрсөн хойно ингэж балай улс төржүүлж байхаа болил доо ядаж байхад сонгууль таарчихсан. Хүүхдэд ээлтэй хотыг байгуулах зүйл хийгээгүй байж сүүлд байр сууц өгөөд. Өөрдийгөө тэжээж авч явж чадахгүй айл хүүхдээ алдахаар ингэдэг юм байна гээд буруу ойлголт авбал яах уу? Монголчууд бид ч гэсэн тайван улс юм ийм орчинд амьдарч байж өчнөөн хүүхэд өнгөрөхөд чимээгүй.

Avatar

Жав 2020-05-31 59.153.115.94

Барилгын компани үйл ажиллагаа явуулахдаа анхааруулах самбар болон тухайн газарт хашаа хайс харуул байлгах үүрэгтэй шүү дээ тиймээс барилгын болон захиалагч компанийн удирдлагуудыг яаралтай хорих хэрэгтэй 4-ийн 4-н хүүхэд амь эрсдчихээд байхад новшнуудаа

Avatar

Зочин 2020-05-31 79.137.69.236

` Халуун охид та нарыг хүлээж байна — https://is.gd/uB2aoF

Avatar

Zochin 2020-05-31 64.119.18.170

Haa holoos 8-12nasnii hvvhdvd n tegej yawj etseg ehiih n haraa hyanalt arai yumaa

Avatar

Зочин 2020-05-31 202.126.90.73

Batuul ugsun yum baina lee sh dee

Avatar

Луйварчдаа 2020-05-31 202.9.46.54

Монуранны наранхүү дүү саранчимэг хоёрын хийж бгаа газрын наймааны үр дүн жирийн ард түмний хүүхдүүд золиосонд алтан амь үрэгдэж арьс мах сэтгэлээрээ шаналж байгаа нь өнөөгийн Монгол орны авилгал газрын наймааны золиос болж бгаа нь тодорхой бна.бүү сонгуулд нэр дэвшүүл!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ямар нүүрээрээ их хуралд дэвшиж бна.

Avatar

Зочин 2020-05-31 202.9.46.70

ТЭР г***й ЭГЧ НЬ ШҮҮ ДҮҮ НЬ ОДОНЧИМЭГ ГЭЖ БАЙГАА ГЭР БҮЛЭЭРЭЭ ЖДҮЧИД ГАЗРЫН НАЙМААЧИД ХУЛГАЙЧИД ШҮҮ

Avatar

амарсайхан гэгч огцрох болоогүй л байна уу??? 2020-05-31 103.26.194.17

Төвд тайрдас жанхуутай худ ураг барилдсан хүйтэн царайт амарсайхан гэгч огцрох болоогүй л байна уу???

Avatar

Зочин 2020-05-31 59.153.112.60

хүний зовлонгоор улстөр хийсэн олиггүй л***р минь зайл! Энэ харь цустныг бариач

Avatar

Зочин 2020-05-31 202.9.46.70

МАН-ЫН ТЭРГҮҮН ЖДҮЧ-НИЙ НЭГ САРАНЧИМЭГ УГ ГАЗРЫГ АВИЛГААР ЗАРСАН БНА, САРАНЧИМЭГТ ХАТУУ ХАРИУЦЛАГА ХҮЛЭЭЛГЭ, ЮУН УИХ-Д НЭР ДЭВШИХ.

Avatar

Зочин 2020-05-31 203.91.115.43

30 жил төр барихдаа гэр хорооллоо бүгдийг байранд оруулах боломж байсан МАНАН даан ч идэхээс өөр зүйл хийсэнгүй

Avatar

mad 2020-05-31 202.55.191.130

Sain saihan gazar turuh boltugai, bitgii mongold ahin turuurei

Avatar

Зочин 2020-05-31 66.181.185.145

Ядуу айлын хүүхдүүд усанд живна нүүрсний угаар утаанд хордоно, нэг хүн л ардын баатар болоод туг намируулна

Avatar

Shaasha 2020-05-31 182.251.220.89

Za SHAASha

Avatar

Зочин 2020-05-31 59.153.112.60

ядуу байгаа нь хэний буруу юм? үр хүүхдээ гэр орноосоо хол явж болохгүй гэж сайтар хэлж ойлгуулахгүй яасан юм!!!!

Avatar

Зочин 2020-05-31 192.82.71.4

Huuhdiin togloomiin gazar sags hul bumbugiin talbai uneheer alga, zuvhun bayan hothinii huuhduud togloh bolomjtoi heden gazar l bna. Uls uneheer l huuhdee boddog bol duureg burt chuluut tsag zuv unguruuh gazartai bolgomoor bna.

Avatar

Зочин 2020-05-31 202.126.89.166

ter kompanii ezdiig ni yagaad shorond hiihgui baina ve. mongoor huuraad ongoroh niu.

Avatar

ЭВИЙ ДЭЭ.... 2020-05-31 202.179.24.163

ЗАЙЛУУЛ ДАА . ЯДАРСАН Л АМЬДРАЛТАЙ УЛСУУД БАЙХ ШИГ …. ҮНЭХЭЭР ХАРАМСАЛТАЙ … ХАЙРАН ХҮҮХДҮҮД …. ДАРАА ТӨРӨЛДӨӨ САЙН САЙХАНЫГ ҮЗЭХ БОЛТУГАЙ . УМ МААНЫ БОДЬ МЭ ХУМ ….

Avatar

Irged bas 2020-05-31 66.181.161.65

Haa haana a asuudal bnaa, uil ajillagaa zogsooloo geed 2 talin Ali 1 ni ch gesen hyanalt taviagui l bgaa biz dee, zugeer l ayuiltai orchin uysgeed hayachihsan…

Avatar

Cамараа 2020-05-31 202.179.27.58

Самараа Амарсайхан хариуцлагаа хүлээх ёстой ш дээ

Avatar

Зочин 2020-05-31 202.21.108.209

Alban tushaaltnuud huviasaa mungu gargaj uguh yostoi shuu, avligachdiin ajlaa hiij chadaaguin tuluu huuhduud ami nasaaraa hohirood deer ni irgediin tatvaraar tsuglasan mungiig avligachid nuglee tsairuulahad hereglehgui ee.

Avatar

Засаг даргын орлогч Батбаясгалан огцор 2020-05-31 103.212.116.223

Бадамжунайн газрыг зардаг байсан Батбаясгалан огоцр. Та нар муусайн луйварчид УБ-н бүх газрыг зарж "хүүхдэд ээлгүй" хот болгосон. Огцор чи муу дуракаа

Avatar

Газрын наймаачин 2020-05-31 202.9.46.70

Саранчимэг та нэрээ татна уу. Танд нэр дэвших эрх байхгүй

Avatar

Төрийн албаны ахмад ажилтан Ш.Раднаа: Ажлыг сэтгэлээсээ хийх чанар дутаад бана 2020-05-31 122.201.31.205

Бидний багад хөдөөний хөх өвгөчүүл ажлыг барьж авч хийж цаана нь гарахыг биднээс шаарддагсан..Цаана нь гарах гэдэг нь ажлаа төгс хийх, үр дүн гаргахыг хэлж байгаа хэрэг.Манай төрийн албаныханд энэ чанар л дутаад байна.Өгсөн үүргийнхээ хэрэгжилтийг газар дээр нь шалгахгүй, бичиг цаас өгснөөр ажлаа хязгаарласнаас ийм эмгэнэлт явдал болж.Ниргэсэн хойно нь хашгирна гэдэг шиг гамшиг тохиолдсоны дараа л дээр дооргүй яав ийв гэцгээх юм.Муу нэртэй социализмын үед ажлыг сэтгэлээсээ хийж байсан юм шүү..

Avatar

Лойтцон эцэг эх байна 2020-05-31 43.228.131.114

Хуухдуудээ хумуужуулээчээ, ямар л хумуужилтэй хуухдууд тэр хол явхав дээ. Зарим ухамсаргуй хумуус байнаа, хуухэд гаргаад л тавичвал тэд нь аяндаа хун болчдог гэсэн хариуцлагагуй узэл бодолтой. Ер нь хирээ мэдэж зулзагалаж бай. Бухэл бутэн хуний амьдрал гэдэг чинь маш том хариуцлага шуу!

Avatar

Нэг эргүү новшид хариулт өглөө 2020-05-31 66.181.161.31

Chi muu vg ee olj xutsaajee ergvv nowshoo amidraj bgaa niigemee xardaa ymar togloomin bxgvi ter xvvxdvvd toglox togloomin talbai baisan bol etseg ex deeree gviged irex baisan ted daxij xezee ch irexgviger ger bvlinxendee tom oron zai vldeegeed ywsan cham shig adagin n**** medexgvi za yu

Avatar

Яг хэллээ 2020-05-31 103.10.23.240

Би багаасаа хамаагуй ийш тийшээ явж болохгуй гээд ессен болохоор яагаад ч юм насанд хурсэн хойноо ч энэ хотоо хаана нь юу байгааг сайн мэддэггуй шдэ. Багаасаа унаган хотын бага тойруу, микр хавиар ессен, 1-р хороолол амьдралдаа орж узээгуй осолгуй л гуугль мап дээрээс хараад л энд ийм тэнд тийм юм байдгийм байна гээд л багцаагаар мэддэг болсон. Эцэг эхийн хумуужил маш чухал шуу.

Avatar

Зочин 2020-05-31 59.153.112.60

үнэн ш дээ. хүүхдээ хүмүүжүүлэх нь эцэг эхийн үүрэг. би багадаа гэрээсээ хол явдаггүй балаа. Оркууд ойлгохгүй ээ

Avatar

зочин 2020-05-31 203.98.77.101

гэрээсээ ямар хол очиж тоглоов дээ хүүхдүүдээ, тийм хол яваагүй байсан бол

Avatar

Зочин 2020-05-31 103.212.117.175

Өөр хаана тоглох юм бэ?

Avatar

Зочин 2020-05-31 67.250.166.16

Yun hol baigaan.

Avatar

Зочин 2020-05-31 59.153.87.251

Хол л байна оркоо

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж