Яармагийн замд хурд хэтрүүлсэн жолоочийг саатуулжээ | News.MN

Яармагийн замд хурд хэтрүүлсэн жолоочийг саатуулжээ

Яармагийн замд хурд хэтрүүлсэн жолоочийг саатуулжээ

Яармагийн замд хурд хэтрүүлсэн жолоочийг саатуулжээ

Хан-Уул дүүргийн нутаг Яармагийн автозамд 134 км/цагийн хурдтай явсан жолоочийг цагдаа нар саатуулж хариуцлага тооцжээ. Тус дүүргийн  Замын цагдаагийн хэлтсээс зөөврийн хурд хэмжигч байршуулснаар дээрх зөрчлийг илрүүлсэн байна. Дүүргийн цагдаагийн алба хаагчдын хэлснээр жолооч нар хотын алслагдсан бүс нутагт цагдаагийн хяналт суларсан гэж эндүүрч хурд хэтрүүлэх, согтууруулах ундаа хэрэглэсэн үедээ жолоо барих зэрэг зөрчил гаргах нь түгээмэл байдаг аж.

Хан-Уул дүүрэгт зөөврийн хурд хэмжигч байршуулахад цагийн дотор 100 орчим зөрчлийг илрүүлсэн байна. Мөн Хонхор, Дүнжингарав худалдааны төв, Гачуурт болон Улиастайн замд  хурд хэмжиж байгаа юм. Хэрэв  тээврийн хэрэгслийн хурдыг тогтоосон хязгаараас 50 хүртэлх хувиар хэтрүүлэх юм бол Зөрчлийн тухай хуулийн 14.7.31-т заасны дагуу 50 нэгж буюу 50000 төгрөгийн торгууль ногдуулдаг. Харин 50-иас дээш хувиар хурд хэтрүүлсэн тохиолдолд Зөрчлийн тухай хуулийн 14.7.32-т заасны дагуу жолоочийг 50000 төгрөгөөр торгож, зургаан сар жолоодох эрхийг хасах юм.

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ЗөвЗөв
2
БурууБуруу
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ZOCHIN 2020-05-30 182.160.36.164

Шөнийн цагаар жолооч нар маш хурж гэрэлтэй, гэрэл шилжүүлнэ гэдэгт ойлголт байхгүй болсон байна. Үүнд ЗТЦаас гэнэтийн шалгалт хийж хариуцлага тооцох арга хэмжээг яагаад авдаггүй юм бэ.

Avatar

TEEVERIIN TSAGDAA n GAZAR !!! NUMBER # 2 !!! ... ....???...... 2020-05-30 69.138.228.195

Ug n bol haa gazar 10km hurd hetryylvel torgono! 20km-s deesh hetryylvel , h**** BARIAD HYN ALAHAAR ZANALHIILSEN GEDEG ERYYGIIN GEMT HEREGTEI ADIL yzejj 3-6 sar barivchilan horij torguuliig niitiin bolon zam zasvariin ajil, tseverlegeeg shar hantaaz umsyylen tsagdaagaar hynuulan bieer hiilgyyldeg shyydee!!! Gadnii uls iim arga hemjee avch bdgiig medehgyi haaguur yvdg Zamii Tsagdaagiin DARGa nar ve???…

Avatar

TEEVERIIN TSAGDAA n GAZAR !!! 2020-05-30 69.138.228.195

Naad DYREM CHIN ZYGEER l 1 dyremgyi bsnaas geed hyyhdeer zohiolguultsan yum bishyy!!! Tegeed ta nariin teneg dyremees bolj 600 garan hyn jild bhgyi bolj bgaag oilgohgyi 30 jil yvj bgaa n ZAMIIN TSAGDAAgiin EMGENEL YUM BNA!!! Tegeed yaahiin 80km tsagiin hurdtai gazar 160km hyrtel hurdalval torgono! Hyreegyi bol torgohgyiee geed Naad galzuuchuud chin Shar Hadnaas orgoson yum shig davhihaas yahavdee!! Ta nar Zuvshurliig n ugch jild 600 hyn chad hiilgyyleed bgaan bn tiimyyy???….

Avatar

Зочин 2020-05-30 65.100.128.169

ylc

Avatar

ergelten deer chugeeree yabsan ni yridaltai 2020-05-30 65.100.128.169

notolgootoi,,xynii uymand xaldaagyi uym yarix

Avatar

Зочин 2020-05-30 185.220.101.133

))))Халуун охид та нарыг хүлээж байна — https://is.gd/uB2aoF

Avatar

Зочин 2020-05-30 202.9.46.6

mgl iin zamiin hurdnii deed hayzgaar arai l baga

Avatar

Зочин 2020-05-30 59.153.115.160

Erunhiiduu yarmagiin zamiin hurdnii limitiig ydaj 80 bolgoh heregtei ch yum shig. Nuguu talaas ulsiin tusuvt udurt bagadaa 20 saya tugrug ordog ashigtai talbai shuu dee…

Avatar

Зочин 2020-05-30 202.179.24.58

саатуулаад торгоод өнгөрөх машинаас нь салгах хэрэгтэй хоёр тавхайгаа гялалзуулаад 134 км/цаг гүйж яваг

Avatar

ё 2020-05-30 59.153.85.97

Мэдээгээ уншаад ойлгохгүй байна уу? 6 сарын эрхийг нь хасахаар байна ш дээ.

Avatar

Зочин 2020-05-30 192.82.78.55

өнөөдөр 17 цаг.17 минутад Баянзүор захын нарийхэн зам дээр 4577 убе дугаартай хар приус их хурдтай давхиад нэг настай эмэгтэйг золтой л дайрчихаагүй!!! Оркуудаа, гэмгүй хүмүүст бүү гай бол!!!

Avatar

Зочин 2020-05-30 69.138.228.195

ZaMiin TSAGDAA guai nuudaa 4577 ube har priusand hariutslaga TOOTSOOJ BGAAGAA Face deer live hiij haruulna uu!!! Bayrallaa…. ….

Avatar

yasan ch baga torgoj bna 2020-05-30 202.9.46.120

Torguuliig 200, 000 turgruguus deesh baih yostoi shvv, tgej bj l zurchil ers bagasna, tegehgui bol hezee ch buyrahgui,

Avatar

Зочин 2020-05-30 202.55.188.38

Koмиссын хуучин машин барьчихаад сагсуураад өөрийгөө болон өрөөлийг хохироочихов Оркуудаа.

Avatar

sambuun horchin bas komiss sandaildag 2020-05-30 202.9.46.120

Tiim shvv, muusain yumnuud bugd komissiin mashin sandailchihaad bi mashintai, bi mashin avsan geed tenegteed bh yum

Avatar

Зочин 2020-05-30 202.9.40.108

134 км/ц !!!!!!!!!!! Арай ч дээ

Avatar

Зочин 2020-05-30 183.177.100.4

ийм новшнууд л хүн алдаг!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж