Бага насны хүүхдүүд автомашины цонхоор шидэгджээ | News.MN

Бага насны хүүхдүүд автомашины цонхоор шидэгджээ

Бага насны хүүхдүүд автомашины цонхоор шидэгджээ

Бага насны хүүхдүүд автомашины цонхоор шидэгджээ

Согтуугаар тээврийн хэрэгсэл жолоодож явсны улмаас бага насны хоёр хүүхэд цонхоор шидэгдэж хүнд бэртэл авсан хэрэг өчигдөр /2020.05.29/ гарчээ. Тодруулбал, СХД-ийн 21 дүгээр хорооны нутаг, Ар гүнтээр Партизан явах замд Subaru Imprezza маркын автомашины жолооч Д нь согтуугаар тээврийн хэрэгсэл жолоодож яваад /1,26%-ийн согтолттой/ замын чиглүүлэгч бетонон шон мөргөж онхолджээ.

Энэ үеэр хамт зорчиж явсан өөрийнх нь гурав болон таван настай хүүхдүүд нь цонхоор шидэгдэж маш хүнд гэмтсэн байна.Ослын улмаас гэмтсэн хүүхдүүд ГССҮТ-д хүргэгдсэн бөгөөд биeийн байдал хүнд байна.

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
22
БурууБуруу
11
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ХөөрхөнХөөрхөн
3
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

asdf 2020-05-30 192.82.66.42

uheh muruuruu uhehgui n**** chin

Avatar

mr 2020-05-30 202.55.191.130

hairan huuhduud nasaaraa eremdeg uldehvii dee, sogtuu pizdaag amidaar ni shataa

Avatar

Зочин 2020-05-30 103.212.118.178

Uheh muruuruu uhehgui huuhdiin ireedui alj bhiin ma ene erguu malnuudiig yah estoi be?Uhamsariin doroitol gej ene dee.Zugeer huuhedtei bolchihoor aav bolno gej bodoj baival tom enduurch bn shu zaluusaa.Aav hun ymagt ur huuhdiinhee tuluul yvdag bh estoi shu. Odoonii zaluus aav, etseg gedeg 2 ugniihee ylgaag oilgohgui amidraad bh bn shu?!

Avatar

Зочин 2020-05-30 202.179.25.115

Согтууд яах гэж хүүхдүүдээ өгч суулгасан юм. Эх нь гэж мал байна уу

Avatar

Зочин 2020-05-30 185.220.101.133

` Халуун охид та нарыг хүлээж байна — https://is.gd/uB2aoF

Avatar

Зочин 2020-05-30 192.82.66.151

mal aavtai hairan huuhduud n**** gej

Avatar

иргэн 2020-05-30 66.181.177.71

Тэнэг хогийн амьтан бэ? Хүүхдүүдээ бүх насаар нь зовоолоошдээ.

Avatar

Зочин 2020-05-30 202.55.191.130

Суудлаа бүсээ лав зүүгээгүй дээ. Хэрвээ суудлын бүсээ хүүхдүүддээ зүүлгээд, хойд суудалдаа суулгасан бол арай ч цонхоор шидэгдэхгүй. Гэхдээ архи уугаад жолоо барьсан нь хамгийн аюултай зөрчил байна.

Avatar

Хариуцлага 2020-05-30 192.82.77.252

Шууд хариуцлагын асуудал, Эцэг эх байх нь зөвхөн ор хөнжил, архи дарсны асуудал биш.

Avatar

БОДЛЫН ХУЛГАЙЧ 2020-05-30 66.181.167.53

ХУУЛИА ЧАНГАЛААЧ

Avatar

би.... 2020-05-30 66.181.189.117

Хуулиа сайн сурталчил хэрэгжүүлье! Хуулиа чангатгах хэрэгтэй. Тэгээд эцэг эхийн хариуцлага …

Avatar

Иргэн 2020-05-30 59.153.112.207

Цагдаад хариуцлага тооц гэж хуцаач оркуудаа.

Avatar

zochin 2020-05-30 122.201.22.125

Odoo tegeed bas tur zasag oor xen iig buruutai geh bol doo eroosoo ooroosoo bish busdaas buruug haidag bolj dee etseg ehiin hariutslagiig nemj yagshtal bieluuldeg boloh tsag irjdee

Avatar

Зочин 2020-05-30 139.5.219.13

ТӨРИЙН БУРУУ ГЭХЭЭСЭЭ ТӨРИЙН БОДЛОГООР ЭНЭ НИЙГМИЙН АСУУДЛУУД ШИЙДЭГДЭНЭ.МЯНГА ТЭГЭХ ЁОСТОЙ ЭНГЭХ ЁСТОЙ ГЭЭД ЧАМШИГ ОЙЛГОХГҮЙ ШҮҮ ДЭ НААД ХҮМҮҮС ЧИНЬ.

Avatar

Оркууд 2020-05-30 66.181.161.97

Мэдрэл орк вэ

Avatar

Зочин 2020-05-30 202.21.108.222

ТЭНЭГ ЖОЛООЧ БНА ДАА!!!

Avatar

zochin 2020-05-30 64.119.25.52

BAS TUR ZASAG ZAMYN TSAGDAA BURUUTAY YU ? IIM ERGUU DAGZNUUDYG YANAA , YASAN CH MAL SHIGEE BOLCHIKHSON YUM BE DEE

Avatar

Huuli changa bj idsen hulgaich engiin ardgui shitgedeg bol inghgu maluudaa tor zasag buruutai 2020-05-30 182.213.52.195

tiin !!!!ugaasa tur zasag buruutai huulia oligtoihon hatuuhan batlaad idsen uusan hulgaich engiin ard irged heniig ch yalgalgui huuliaraa shiitgedeg bsn bol sheesee goojuulaad aisandaa huuli zorchixgui bh bsiin.n**** yumaa neere iim niigemd

Avatar