Ерөнхийлөгч зөвлөхүүдээ чөлөөлжээ | News.MN

Ерөнхийлөгч зөвлөхүүдээ чөлөөлжээ

Ерөнхийлөгч зөвлөхүүдээ чөлөөлжээ

Ерөнхийлөгч зөвлөхүүдээ чөлөөлжээ

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулгын зөвлөхөөр ажиллаж байсан орон тооны болон орон тооны бус зөвлөхүүд чөлөөлөгджээ.

Тодруулбал,  Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн Иргэний нийгэм, хүний эрхийн бодлогын зөвлөх  Г.Уянга, Эрүүл мэнд, хүний хөгжил, нийгмийн бодлого, иргэний оролцооны асуудал хариуцсан зөвлөх Д.Үүрийнтуяа, Байгаль орчин, хот, хөдөөгийн хөгжлийн бодлого, агаарын бохирдлын асуудал хариуцсан зөвлөх Д.Пүрэвдаваа, Соёл, шашны бодлогын зөвлөх Ц.Хулан нарыг чөлөөлсөн байна.

Мөн Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн орон тооны бус зөвлөх  П.Нүрзэд, А.Адъяасүрэн, Р.Булгамаа, О.Амгаланбаатар нарыг чөлөөлжээ. Тэднийг УИХ-ын 2020 оны сонгуульд нэр дэвшин өрсөлдөхөөр болж, Сонгуулийн ерөнхий хороонд бүртгүүлсэн нь баталгаажсан тул түр хугацаагаар чөлөөлсөн юм байна.

Үүнээс өмнө Ардчилсан намын даргын зөвлөх З.Энхболд УИХ-ын сонгуульд өрсөлдөхийн тулд амиа бодож, сонгуульдаа бэлдэх шаардлага тулгарлаа хэмээн, чөлөөлөгдсөн. Тэрбээр Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын даргаар ажиллаж байсан юм. Ийнхүү энэ удаагийн сонгуульд Ерөнхийлөгчтөй ойр ажиллаж байсан найман ч хүн тоосоо өргөх болов.

Г.ХОРОЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
35
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

47 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-05-29 202.131.247.12

Бүгд гарахгүй горьдсоны гарз Энэ муухай хуулийг уландаа гишгэсэн хулгайч Женкогийн дэргэд байсан тройлууд дэвшээд энэ хүнд үйлчлэх болохоос Монгол улсын төлөө хуруугаа ч хөдөлгөхгүй шүү эд нар

Avatar

я***н 2020-05-29 64.119.18.85

Салдан Одонтуяагийн охин Хятадад Биеэ Yнэлэгч байсан Номин гээд байдаг юм

Avatar

я***н 2020-05-29 64.119.18.85

Тийншдээ Пекин Их Сургуульд Биеэ Yнэлдэг байсан

Avatar

Зочин 2020-05-29 202.21.108.209

ZI ni yavsanaas hoish ene hun baigaa ugui ni ch medegdehee bailaa, ajliig ni ZI l nugalj, chigluulj baisiin bishuu.

Avatar

Зочин 2020-05-29 185.12.45.116

хэцис чи өөрөө чөлөөлөгдөөд зайл

Avatar

zochin 2020-05-29 58.109.221.157

Dahiad zuvluh gj hereggui ee Hairan mungu tahliin ued

Avatar

ХН 2020-05-29 202.179.24.163

ХОТЫН НЭГ ДҮҮРЭГ УДИРДАЖ БАРАХГҮЙ МУЛТАРСАН ХҮН . УЛСЫН ЕРӨНХИЙЛӨГЧИД ЮҮҮ ЗӨВЛӨХ ҮҮ…

Avatar

Зочин 2020-05-29 202.179.26.116

З.Энхболдын чөлөөлөгдсөн шалтгаан нь адилхан л юм бна шт.Тэгээд яагаад “амиа бодсон” нтр гээд өөрөөр хэлээд бна арай л шог уу тэ сэтгүүлч ээ

Avatar

Зөвлөх 2020-05-29 202.126.89.238

Юү зөвлөж суудым дээ . Зайлуул …

Avatar

Зочин 2020-05-29 202.9.40.96

Зөвлөж байгаа зөвлүүлж байгаа нь ижилхэн болоод л тэр л дээ. Заяа нь хаясан монголын төр.!!

Avatar

Зочин 2020-05-29 66.181.183.59

Баттулга аа, чи ер нь юу хийж гийгүүлэв ээ… Өөртөө тааламжтай баахан хүнийг "зөвлөх" албан тушаалд өргөмжилж, өнөөдүүл нь баахан онгирч давхисан юм биз дээ… Тэгээд улс эх ороны хөгжил цэцэглэлт, шударга ёсны биелэлт, ард түмний эрх ашигын хангалт яааааасан бэ????

Avatar

Зочин 2020-05-29 202.126.90.118

Юу зөвлөсөн бэ.Ажлын тайлангаа сошиалаар рекламдаж чадахгүй байна гэхээр шоучин гарууд нь юу ч хийгээгүй гэсэн үг.Зөвлөх гэсэн нэр хэрэгтэй байжээ.

Avatar

Dorz 2020-05-29 83.20.250.164

Hulgaichiig hureelsen tuunii daalgavryg guicedgez bsan etgeeduudiig b** songooroi

Avatar

Зочин 2020-05-29 174.204.202.164

Ulsiin ih hurald bagaa burduulj baahan hor nairuulah gesen oroldlogo butehgui.Oros ruu toniloo

Avatar

ОБМА 2020-05-29 202.55.191.130

ХООЛНЫ САВУУДЫГ БҮРМӨСӨН ЧӨЛӨӨЛӨХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Зочин 2020-05-29 51.68.33.31

)) Халуун охид таныг хүлээж байна – https://is.gd/uB2aoF

Avatar

Зочин 2020-05-29 202.126.89.192

Зеалехуудээ мэдлэг боловсролтой хун аваачээ. Юун сонин хумуус тойруулдаг юм бэ?!!

Avatar

Зочин 2020-05-29 66.181.179.167

Зөвлөх хүн гэдэг маш их туршлага мэдлэг оюуны өндөр ёс зүйтэй нас нэлээд ахисан хүн л баймаар юм манай уламжлал байхгүй болсон ах нь сургаж дүү нь сонсдог зарчим алдагдсан товчоор залуусаа алдаж эндэхээс хамгаалдаг ахмад настайчууд л зөвлөх баймаар

Avatar

Энх 2020-05-29 202.55.188.84

Энэ сайт чинь ямар аймаар заваан залихай троллуудаар дүүрчихсэн юм бэ?Сайтын сэтгэгдэл дээр тавигдах зарчим энэ тэрийг админууд нь анхаардаггүй юм уу?

Avatar

Оркуудын хаан 2020-05-29 103.212.116.152

Энэ тэнэг эргүү мал бөхийг харахаар үнэхээр ой гутах юм.

Avatar

Зочин 2020-05-29 86.131.38.179

нүдээ аньчаач дэ тэхээр юм харагддагүй юм байна билээ шүү дэ

Avatar

Зочин 2020-05-29 96.231.209.95

сайхан хүн харж чадахгүй бол хохь чинь,,,тэгээд стрессдээд үх чи,,,үх түй түй…

Avatar

Эргүү бөхийн б**с долоогч 2020-05-29 66.181.178.48

атийсан тайрдасын шивэртэй оймсонд мансуурсан эргүү орк оо, чи амьд уу???

Avatar

Zoch 2020-05-29 59.153.115.71

Zuvluhuudee avaad Oros ruu z**l! Khurelsukh duugee bas avch yavah udur ireh baih luivarchun min!

Avatar

gerlee 2020-05-29 59.153.85.101

уянга бол түгжил ш дээ.ерөнхийлөгч гуай.

Avatar

Зочин 2020-05-29 150.129.143.181

Тоосоо говуулээд буцаал олон царайлаад гуйгээд ирнэ биз

Avatar

ХУУЛЬЧ 2020-05-29 192.82.64.190

МОНГОЛ УЛСЫН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ӨӨРИЙН БАГАА БҮРДҮҮЛЭХ ЭРХТЭЙ ХОЙНО ЗӨВ ШҮҮ ,,,,,,,БНМАУ-Д БОЛСОН СОЦИАЛИСТ ОРНУУДЫН ШҮҮХ ЯАМНЫ УУЛЗАЛТАД ЗХУ-ын ШҮҮХ ЯАМНЫ САЙД НАДАД ХҮЧТЭЙ ЧАДВАРТАЙ БОЛОВСОН ХҮЧИН ХАЙРЛААРАЙ ГЭЖ ӨДӨР БҮР БУРХАНААС ГУЙДАГ ГЭЖ ЯРЬСАН ГЭЖ ҮНЭН ХУДАЛ НЬ МЭДЭГДЭХГҮЙ АМАН ЯРИА1983 ОНД ХУУЛЬЧДЫН ДУНД БАЙСНЫГ САНАВ ,,,,,,,,,

Avatar

Зочин 2020-05-29 66.181.189.103

Ямарч олон "зөвлөхүүдтэй" юм. Хоосон хоолны савнууд. Мань хүн өөрөө жаал тархиа цэнэглэж, юм хум умшаж мэдэж авмаар юм гэж ёстой зөвлөмөөр байна.

Avatar

ээж 2020-05-29 66.181.161.47

Мэдээг ингэж хов жив шиг бичдэг юм бх даа! Ккк. Арай аятайхан бич л дээ

Avatar

Чочин 2020-05-29 223.39.131.154

Жинхэн бөгсийг яаж үнсэж үнгэдгийг эдний баг харуулсаар байгаа

Avatar

Шахаа 2020-05-29 66.181.182.138

Намын шахаа

Avatar

жанхуу 2020-05-29 66.181.183.236

зөвлөхүүд гэж юугаа хийдэг мануухайнууд юм бол.одоо жанхууд зөвлөх хийх хэрэг алга даа.мэдлэггүй,боловсролгүй хүнд зөвлөх байгаад ч хэрэггүй дээ.

Avatar

Зочин 2020-05-29 103.212.118.174

МУ ын Ерөнхийлөгчөө Төмөр замын ажлаа эрчимтэй явуулаарай. Амжилт хүсье. Сонгууль гэж цаг зав алдах хэрэггүй далан дээр ажиллаж байгаа хүмүүсийн саналыг саналын хайрцгаар авах хэрэгтэй.

Avatar

Болор 2020-05-29 66.181.161.47

Төрийн өндөрлөгүүдиыг ингэж муухай доромжилж болохгүй л дээ! Үзэл бодлоо илэрхийлж болно. Хувь хүн нь өндөр нам ер нь хэн ч бж болно.Төрөө хүндэлж сур!

Avatar

Жанхуу огцор. 2020-05-29 202.131.227.51

Жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан угаадас гудрагчдыг сонгохгүй байхаа Монголын ухаант ард түмэн мэдэж байгаа!!!

Avatar

Зочин 2020-05-29 66.181.177.173

чамайг төр ажиглаад л байгаа.дааганаас унаж үхэхгүй даравгараасаа болж шоронд сууна ш дээ.

Avatar

Жанхуу огцор. 2020-05-29 202.131.227.51

Жанхуугийн угаадас гудрагч аа, чам шиг ямар ч боловсролгүй, яг жанхуу шиг юм болгоныг өлөн нүдээр харж хулгай, луйвар хийдэг хүнийг сонгуулийн дараа жанхуутай чинь хамт шорон руу илгээх болно.

Avatar

Жанхуу огцор. 2020-05-29 202.131.227.51

Төвд тайрдас Жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан угаадас гудрагчдыг сонгохгүй байхаа Монголын ухаант ард түмэн мэдэж байгаа!!!

Avatar

Зочин 2020-05-29 183.177.100.4

чи үмхий амаа татаад зүгээр зайл. Чи хэн гэдэг луйварчин болоод Ерөнхийлөгч рүү дайраад байгаа юм

Avatar

Жанхуу огцор. 2020-05-29 202.131.227.51

Иш чааваас, чам шиг оркдоо л ЕРК байх даа.

Avatar

Bayarlalaa 2020-05-29 24.46.100.17

ERONHIIILOGCHOO!Shorond yliinhaa 50-75% edelsen humuusiig cholool ted surye ,sahar, hort havdaraar darhlalgui bolj uhej
b.a.Orond ni avilgaliin luivarchidaa,hulgaich businessmen,uls torchdiig hii

Avatar

zochin 2020-05-29 24.46.100.17

Ter abgai nariig ter chigt ni ybuul,hereggui humuus

Avatar

Зочин 2020-05-29 183.177.100.4

ардчилал гэдэг чинь ерөөсөө л хүнлэг энэрэнгүй ёс ш дээ. Амьдрал хүндэрлээ Ерөнхийлөгчөө! Таныг дэмжсэн ард түмний чинь хүүхдүүд шоронд зовж, ар гэр нь өдөр хоногийг тоолон хүлээж байна. Өршөөл, уучлал үзүүлээч! Дандаа муу хүн шоронд ордоггүй юм. гүтгэлгээр, гэнэтийн гайгаар, болгоомжгүйгээр, өөрийгөө болон хайртай хүмүүсээ хамгаалснаас, хуулийнхны алдаанаас болж хэрэгтэн болж хохирох тохиолдол байна!!!

Avatar

Зочин 2020-05-29 172.58.59.134

Zailuuldaa zahaas heden avgaichuul avaad zubluhuu bolgo naad hulan zi yanga asha naraas arai deer

Avatar