Зургадугаар сард 8 удаагийн нислэгээр 2000 иргэнээ татан авна | News.MN

Зургадугаар сард 8 удаагийн нислэгээр 2000 иргэнээ татан авна

COVID-19

Зургадугаар сард 8 удаагийн нислэгээр 2000 иргэнээ татан авна

Зургадугаар сард 8 удаагийн нислэгээр 2000 иргэнээ татан авна

Улсын онцгой комиссын шуурхай штабаас өнөөдөр /2020.05.29/ мэдээлэл хийлээ.

ЦЕГ-ын Нийтийн хэв журам хамгаалах, олон нийтийн аюулгүй байдлыг хангах албаны дарга, цагдаагийн хурандаа Ж.Амгалан:

Гадаадаас ирсэн иргэд 21 хоног тусгаарлалтад байсны дараа гэрийн тусгаарлалтад шилждэг. Гэвч гэрийн тусгаарлалтад шилжсэний дараа шилжилт хөдөлгөөн маш их хийж бусдыг эрсдэлд оруулж байна. Тусгаарлалтад байх хугацаандаа өгсөн гэрийн хаяг дээрээ байхгүй тохиолдол олон байна. Хотоос аймаг, аймгаас хот руу, дүүрэг хооронд шилждэг. Нийт 804 иргэн гэрийн тусгаарлалтад байгаагаас 93 иргэн нь орон нутагт харъяалалтай. Гэтэл 584 иргэн тусгаарлалтад байхдаа өгсөн гэрийн хаягаа өөрчилсөн байна.  Шинэ коронавирусийн халдвар 14 хоногийн дараа илэрч байгааг Эрүүл мэндийн яамнаас анхааруулж байгаа.  Хариуцлагатай хандаач ээ. Хаяг дээрээ байхгүй иргэдэд хариуцлага тооцно гэхээр иргэдийн маань амьдралын чадавхи, халаас ямар байгаа билээ. Тэр бүгдийг торгоход хүнд байна. Иймээс тусгаарлалтын дэглэмээ сайтар сахихыг хүсье. Эхэлж өгсөн хаяг дээрээ 14 хоногийг тэвчиж өнгөрөөгөөч ээ.

“ОХУ-ААС ИРСЭН СОНСОГЧДОО ҮНДЭСНИЙ ИХ СУРГУУЛИЙН БАЙРАНД ТУСГААРЛАНА”

ОБЕГ-ын дэд дарга, хурандаа Б.Ууганбаяр:

“Шуурхай штабын зүгээс иргэдийг тусгаарлах боломжтой бүхий л байрыг судалж байна. Хууль зүйн яамнаас хууль сахиулахын чиглэлээр ОХУ-д суралцаж буй сонсогчдоо Монголын үндэсний их сургуулийн байранд тусгаарлахаар бэлтгэлээ хангасан. Хууль зүйн яамны зүгээс ОХУ-аас эх орондоо ирсэн бүх сонсогчоо авч, тэндээ байрлуулж байгаа. Эрүүл мэндийн яамнаас тавьж буй нэг хүн нэг өрөө, нэг өрөө нэг гэр бүл гэдэг шаардлагын дагуу иргэдийг тусгаарлах ёстой. Улсын онцгой комиссын тэмдэглэл дотор 21 хоногийн хугацаанд гурван удаа иргэдэд хэрэгцээтэй зүйлсийн оруулна гэж заасан.

Цаашид гадаадаас татан авах иргэддээ бид өмнө нь тавьж байсан хүндэтгэн үзэх шалгуураа тавина. Энэ дунд хөрөнгө санхүүгийн бэрхшээлтэй хүмүүс ч бий. Консулын газраас судалгаагаа хийсэн. Дийлэнх иргэд тусгаарлах болох нислэгийн зардлаа төлөөд ирж байгааг албан ёсоор хэлье. Шуурхай штабын ажлын хэсэгт ойролцоогоор 2000 орчим өргөдөл ирсэн. Мөн дээр нь 24 цагийн утсанд одоогийн байдлаар 30 мянга гаруй иргэн санал бодлоо илэрхийлсэн. Бид энэ бүхнийг бүртгэлжүүлж, программд оруулан дүн шинжилгээ хийгээд ажиллаж байгаа. Цаашдаа гадаадаас иргэдээ татан авах ажиллагааг зохион байгуулна. Монгол Улсын хил давж орж ирсний дараа зарим иргэд мэргэжлийн байгууллагын шаардлагыг үл тоосон хандлага гаргаж байна.

“ЗУРГАДУГААР САРД НАЙМАН УДААГИЙН НИСЛЭГЭЭР ИРГЭДЭЭ ТАТАН АВНА”

ГХЯ-ны Консулын газрын дарга Л.Мөнхтүшиг:

“Казахстан улсаас эх орондоо ирэх хүсэлтэй байгаа 1097 иргэдээс 170 орчмыг нь боломжоороо авч ирэх ажлыг зургадугаар сарын 10-нд зохион байгуулахаар төлөвлөөд байна. Мөн зургадугаар сарын 11-нд Япон улсаас иргэдээ татан авахаар бэлтгэл хангаад байна. Япон улс руу хамгийн сүүлд дөрөвдүгээр сард тусгай үүргийн онгоц нисч байсан. Тэнд 1448 иргэн хүсэлтээ гаргаж, хичээл сургууль нь тарсан оюутнуудаас 200 орчмыг авч ирнэ. Япон улсын хувьд онц байдлаа цуцалсан. Дараагаар нь зургадугаар сарын 15-нд Энэтхэгийн баруун урд байрлах Гоа мужаас ламхай нарыг татан авахаар төлөвлөөд байна. Энэ хугацаанд хийх нислэгийн зөвшөөрлийг бүрэн авч дуусаагүй байгаа учраас өөрчлөгдөх магадлалтай. Уг нислэгийн дараа зургадугаар сарын 17-нд БНСУ-ын Сөүл хот руу зөвхөн транзит зогчигч авах нислэг үйлдэхээр төлөвлөж байна. Дахин зургадугаар сарын 18-нд БНСУ дахь иргэдээ татан авна. Европын бүсэд байгаа 2382 иргэнээ татан авахаар Франкпурт руу дахин нэг нислэг үйлдэнэ. Дараагийн хоёр нислэгийн хувьд тусгаарлах байр суларсны дараагаар тухайн үедээ нөхцөл байдлыг харгалзаж, аль улс руу нислэг үйлдэхээ шийднэ. Бид ирэх сард найман тусгай үүргийн нислэг үйлдэж, 2000 орчим иргэнээ татан авахаар төлөвлөж байна.

“ТУСГААРЛАХ БАЙРАНД БАЙГАА ИРГЭД САНАЛ ӨГӨХ БОЛОМЖГҮЙ”

Нэмэлт мэдээлэл өгөхөд зургадугаар сарын 24-нд УИХ-ын сонгууль болно. Сонгууль боллоо гээд гадаадаас иргэдээ татан авах ажлыг зогсоохгүй. Сонгуулийн ерөнхий хороотой урьдчилан тохирч, тусгаарлах байранд байгаа иргэд санал өгөх боломжгүй. Цар тахлаас урьдчилан сэргийлэх, тэмцэх тухай хуульд заасны дагуу Монгол Улсын иргэнд Үндсэн хуулиар олгосон зарим эрхийг хязгаарлах зохицуулалтыг тусгасан. Ойролцоогоор сонгуулийн насны 1000 орчим иргэнээ татаж авахаар байна. Гэхдээ зорчигчийн нэрс эцэслэгдээгүй учраас  нарийн тоо хэлэх боломжгүй байгаа. Зорчигчдын нэрсийг тухайн улс дахь Элчин сайдын яамнаас ирүүлсэн мэдээлэл, жагсаалтад тулгуурлан Шуурхай штаб эцэслэн гаргана.

Гэрэл зургийг Л.ЭНХ-ОРГИЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
29
БурууБуруу
3
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

63 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Nnnn 2020-05-29 122.201.24.72

Manaihan mundag baina. Daanch ene ulstor songuuliin togloom ni tuilduulj bn daa

Avatar

Шодоргос 2020-05-29 103.80.211.37

Өндөр настан, бага насны хүүхэд, ХБИ гээд хүндрэлтэй хүмүүсээ эхлээд авчраарай даа тэнэг юм шиг баахан эрхтэн мэдэлтэн, хөрөнгө, мөнгөтэй хүмүүсийн айлын эрхийн тэнэг юмнуудыг авчирч хэл ам татлав

Avatar

Харихыг хүсэгч 2020-05-29 101.142.160.134

Зүгээр л ердийнхөөрөө нисээд нисээд авчих хэрэгтэй дээ. Хорио энэ тэр хэрэггүй л гэж бодохын.

Avatar

Зочин 2020-05-29 122.201.21.54

Усан толгойт

Avatar

Зочин 2020-05-29 122.201.24.72

Mal ork

Avatar

hun 2020-05-29 202.9.46.118

zdunuudiig tend n hayaachee.Bitii avchraach.dotroo tarval yahiin bee.ene uhernuud hariutslaga huleej chadah uu

Avatar

Хүрэлсүх поп 2020-05-29 64.119.24.216

МАН-ын Хулхи Эрдэнэ Хүрэлсүх, Саран Эрдэнэ Сарангэрэл нарын попролт тэнэглэл Монгол улсыг сүйрүүлж байна. Ази Америк, Европийн орнууд хорио цээрийн дэглэмээ сулруулж Агаарын тээврийн нислэгээ чөлөөтэй явуулж байхад манай УОК-ын тэнэгүүд хаачихаад тусгай үүргийн нислэг гэж горьдлого тээсэн онгоцоор зөөж бөөн бухимдал үүсгээд түүнийгээ та нарыгаа авчирлаа гэж сонгуулийн шоу хийж ПОПОР догоо ЗОГСОО

Avatar

Zochin 2020-05-29 64.119.21.115

Baigaa baigaa gazraa hynaltand orood baij bolood baihad zaaval avchirch ersdeliig ondorsgoj ayuliig oirtuulah hereg bgaa yum uu.Avchirsan humuusee hotoos gargaj tushaarlaachee.ENE VIRUS ymar ayultig gadarlahgui bgaa yum uu.Daraa ni amaa bariad ch nemergui shuu.Huunee tatahaa zogsoogoocheee.

Avatar

Zochin 2020-05-29 64.119.21.115

Irne gesen bolgoniig avchiraad baih yum naad humuus chin tegeed ymarch mongoloo hairtai humuusee gesen uhamsar uhaan alga bna sh dee.Odoo boliochee bid bas amid baij amidarmaar bna.End deglemee bairj baigaa humuusee bodoochee.Hezee modgui ayul dohoj bna

Avatar

Зочин 2020-05-29 103.212.118.252

Газрын зураг дээрээ хойд солонгосоос татаж байгаа гээд буруу зурцан байна
Өмнөд солонгосоос иргэдээ татна.

Avatar

Бямбасүрэн 2020-05-29 192.82.71.103

Та нарын тоглолт хэзээ дуусах вэ нэг зүйлийг хүсэхэд наад тэнэг тоглоомоо зогсоо шаардаж байна мөн ТЭНГЭРЭЭС БУУЖ ГАЗАРТ АМЬДРАХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Зочин 2020-05-29 103.57.92.140

Ingej soliorch bj mongold uvchin aldahiim bna

Avatar

hahahahaha 2020-05-29 202.131.225.197

Ebi huuginhee doorh setgegdeliig nee, shudarga bai l daa! unuuh ni huurchihsun togtoltsoonii gajuudal sursan surguuli gej burj uguh yumaa. Onol praktik 2 ondoo shuu

Avatar

Зочин 2020-05-29 51.68.33.31

Халуун охид таныг хүлээж байна – https://is.gd/uB2aoF

Avatar

зочин 2020-05-29 139.5.219.15

Ameriked suralzdag oyutnuudaa hezee avah ve.

Avatar

Зочин 2020-05-29 122.201.21.54

Юу гэж америк руу нисдэгийн, өөрсдөө солонгос г.м. орон руу очоод дамжиж ирэхгүй юу, даварцийн

Avatar

Зочин 2020-05-29 66.181.179.167

Гаднаас ирсэн хүмүүс нь дэглэмийнхээ хэдхэн хоногийг гүйцээчихгүй журмаа зөрчөөд хотоор тэнэж гараад байх юм бол дотооддоо цагтай бөмбөг ажиллаж эхэлсэн л юм байна даа алдаагүй гэсэн баталгаа ч алга гаднаас ирсэн хүмүүс монголд тархаасан байх магадлал өндөр л юм бна бодвол нөгөө томчуудын хамаарлын ирсэн хүмүүс байгаадаа заавал цэрэг цагдаа бололгүй ухамсраараа хугацааг дуусгаж болно доо

Avatar

гацсан хүн бна за 2020-05-29 37.188.176.227

21 хоног тусгаарлагдчихаад 14 хоног гэртээ тусгаарлагдах ёстой хүн баардсан, шоудсан гэнээ хахаха….

Жирэмсэн нь баардаад байгаа юмуу эсвэл хүнд өвчтэй нь юмуу? Эсвэл эмээ өвөө нар маань саагаад саваад яваад байна уу?

Эдгээр хүмүүс хэзээ ч баар хэсэж явахгүй нь тодорхой. Эцсийн эцэст яг ямар хүмүүсийг ямар шалгуураар аваад явуулаад байгаа нь л харагдаж байгаа байхгүй юу! Танилтай, артай, мөнгөтэйгөөрөө далайлгаж түрүүлээд оччихсон юм бол чимээгүй томоотойхон шиг байж байхгүй уяанаасаа алдуу

Avatar

Зочин 2020-05-29 202.55.188.45

хөгийн амьтад вэ иймэрхүү юмнуудийг авчрах хэрэггүй тэнд нь баылгаж байлгах байжлдээ.

Avatar

Ard 2020-05-29 202.55.191.130

huuli durem zurchij baigaa durakuudiig bari hori yu bolson be saidaa

Avatar

Зочин 2020-05-29 150.129.143.94

Mongoldoo ireed hul horiogoo chandlan sahina gej am uchgiig ni avch bj avchirmaar yumdaa avaachee gej gonshignoj ircheed deglem zurchij ard irgedee boddogui uhamsargui yumnuudiig avchtah hereg bgaa yumuu

Avatar

Зочин 2020-05-29 202.179.13.34

500 хүргэчих гээл үзээд байнаа

Avatar

Зочин 2020-05-29 202.126.90.118

Baahan virus avchirch sviruuleh ni dee ene teneg Huuk muu l***r chin !!!! Songuuliar gudamjind chin garganaa ta nariig MAN-iig bvv songo

Avatar

Zochin 2020-05-29 192.82.78.198

haldvar avsan humuusiin buh hyvtsas hunsriig mash sain aruytgahgyi bol tendees virus ilirsen baina .Edgereed garsan humuus haldvartai yum chireed harih vii tegvel estoi balrana shuu

Avatar

Зочин 2020-05-29 183.177.100.4

гадаадад зовж яваа иргэдээ авах нь буруу биш ш дээ. Түүнээс гадна амьдрал хэцүүдэж байгаа ийм үед шоронгоос хүмүүсээ суллаачээ. Мэдлэг боловсролтой, зөв төлөвшилтэй хайран залуу байгаа ш дээ. Хорвоогийн хог шаарнуудын гүтгэлгээр, хууль шүүх, прокурор, цагдаагийн буруугаас хэрэгтэн болж амьдралаараа хохирсон хүмүүс байгаа! АМЬДРАЛ ХЭЦҮҮДЛЭЭ! ШОРОНД ДАНДАА МУУ ХҮН ОРДОГГҮЙ ЮМ!!!

Avatar

Зочин 2020-05-29 103.139.146.102

Сонгуулийн шоунаас болж энэ улсыг сүйрүүлэх нь дээ энэ Хүрэлсүх балай дурак. Одоо татаж авах шаардлагатай иргэдээ татаж аваад дууссан байлгүй дээ. Одоо бол дандаа боломжтой айлын дарга цэрэг нарын хүүхдүүд авгай нар нууц амраг баячууд л үлдээ байлгүй дээ. Одоо наад вирус импортлохоо зогсоогооч !!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Tsetsegee 2020-05-29 202.131.225.150

Нэр ус ажил гэрийн хаягтай нь цахимд байршуулах хэрэгтэй. Эрүүл хүмүүс тэднээс болгоомжилж явах хэрэгтэй юм байна.

Avatar

Зочин 2020-05-29 150.129.142.63

Өөрсдөө эх орондоо ирнэ гэж ирээд дэглэм зөрчөөд байвал сайн торгох хэрэгтэй. Бусад орнууд өндөр торгууль ногдуулж байгаа шүү дээ. Эхнээс нь торгоод эхэлбэл болино шүү дээ. Дотроо тэдний хэнэггүй зангаас болж өвчин алдагдвал яанаа. Яасан ухамсаргүй хувиа бодсон байна аа.

Avatar

тэднийг 2020. 2020-05-29 202.9.46.120

тэднийг 2020.

Avatar

E 2020-05-29 103.212.118.136

Turkluu niseechee, said n turkd bgaa humuusiin nohtsol mash hund bgaa gj bsn

Avatar

zochin 2020-05-29 202.179.25.34

odor bolgon mask zuuj arai ydan amidralaa zalguulj bgaa bid nariig yagaad bododggui um ???,zaaval chaldvartai gazraas chun zoovorloodol baich umuu???, bid nart tosoolol alga tsaachaa yaach beee

Avatar

t 2020-05-29 94.205.119.252

https://youtu.be/0juNsOYspW0

Avatar

зочин 2020-05-29 192.82.65.120

Сонгуульд оролцох яах вэ, өвчингүй байж байвал…

Avatar

Зочин 2020-05-29 104.56.116.76

Yu vee ter mungugui bol shorind ni hiigeechee. Davartsan uhamsargui hunii gazar uilan duugarch martiin nulims unagaj bsnaa yu vee. Ehniihiig ni zugeer yavuulahaar 500 bachka davarchij. Odoo shuud shorin esvel saya sayaar ni torgo. Tegvel dahij ingej gadaadad archaagui tsarailj bsnaa sanaj amidrag

Avatar

Зочин 2020-05-29 202.126.90.114

Yavah bolohoor mongotei.torgoh bolohoor mongogui gej yu yariad bgaa yum be? Huuli durem bol huuli durem l bh eostoi!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-05-29 202.170.84.188

ЗӨв шд. ядаж ингээд хэзээ хэзээ нисэхээ зарлачих хэрэгтэй шд.

Avatar

Зочин 2020-05-29 122.201.19.99

Gadnaas avchirsan irgedee oligtoi tusgaarlaj chadahgyi baij dahih dahih gadnaas zuuh hereg baina uu. hydlaa songuuliin shou hiij baij tahlaa dotooddoo aldah bii dee.

Avatar

bgd 2020-05-29 103.57.94.148

haa holoos eh oron,tur zasagni ajil bolgoj tataj avch bhad 1sar tesej chadahgvi,,ingeed hair daahgvi yum,,iim b,val tsaashid busdiigni yaj avah bolj b.aa..orond ni jinhenen uvhctei hyalh hvvhedtei ulsiigni avhrahgvi deee,,iim bolohoorl irged durgvi bggamdaa,,dvrmeeree b.val bvgdiigni avmaar bhad,

Avatar

Зочин 2020-05-29 182.160.32.65

olon niitiin erh ashig geed huuliin hariutslaga huleelgeh heregtei

Avatar

Төр төмөр нүүрээ харуул. 2020-05-29 64.119.23.97

Онцгой байдлын дэглэм зөрчиж улс үндэстнийхээ эсрэг онц аюултай гэмт хэрэг үйлдэж байна ш дээ энэчинь. Нэг сая төгрөгөөр торгоно, төлж чадахгүй бол 3-6 сар хүртэл хугацаагаар хорино ч гэдэг юмуу зүйл заалт байхгүй юу? Хүн шиг хэлээд байхад ойлгохгүй амин хувиа хичээсэн арчаагүй новшнуудтай хүчээр л ярих хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-05-29 64.119.22.169

Энэ улсын төрийн байгууллагуудын гаргасан шийдвэрийг хэрэгжүүлэх. шаардлагатайбол хүчээр хэрэгжүүлэх үүрэгтэй байгууллага нь цагдаагийн байгууллага. Тэдэндээ эрхийг нь олгож, ажиллуулахгүй бол энэ улсад хэрэгждэг хууль дүрэм байхгүй боллоо. Сүхбаатарын талбай эсвэл хүүхдийн тоглоомын талбайд тамхи татаад явж байгаа хүний хажуугаар цагдаа нар зүгээр л өнгөрч байгааг болиулах хэрэгтэй

Avatar

Od 2020-05-29 182.160.34.93

Uhleee hatlaa MGL doo l ochihgui bol ami amidralhui bolloo bid l turuulj ochih estoi ene teg gej baigaad irtsgeegee biz dee omhiirson lalauudiig ingehiig ni medsen bol tend ni uhiuuldeg baij l dee

Avatar

Монгол улсын иргэн 2020-05-29 202.9.46.192

Бөөнөөр нь оруулж ирсэн хүмүүсээ олигтойхон шиг тусгаарлаж, хариуцлагыг нь өндөр шалгууртай тавиач. Монголдоо амьдарч байгаа биднийг маск зүүгээгүй бол 150 мянган төгрөгөөр торгоно гэж сүрдүүлээд байсан. Харин наад дэглэм зөрчиж байгаа гадаадаас ирсэн мөнгөтэй баячуудаа доод тал нь 5 саяар торгох хэрэгтэй.Хяналт тавьж чадахгүй байж дахин бөөнөөр нь оруулж болж байгаа юм уу. Сонгуулиас болж улс орноо сүйрүүлэх хэрэг байна уу.Иргэдээ 21 хоногийн хугацаатай авах нь аюул багатайг төр засаг мэднэ

Avatar

Зочин 2020-05-29 49.0.218.39

Жухам зөрчөөд байгаа оркуудад олигтойхон шиг арга хэмжээ бодож олоод зоригтойхон шиг арга хэмжээ аваад олон нийтэд зарлаачээ. УОК, Цагдаагийн газар үнэхээр ажлаа хийж чадахгүй зүгээр л тэгээд бна ингээд бна гэх юмаа. Дэглэм зөрчөөд байгаа нөхдөд төр төмөр нүүрээ харуулаачээ. Чадахгүй юм бол ажлаа өгөөд чадах хүмүүсээр хийлгэ!!!

Avatar

Зочин 2020-05-29 92.38.148.60

Mungugui humuus gadaad yavah bolomjtoi bna gejuu? Ene humuus ihenh n gadaadad surdag, gadaad juulchilallaar yavsan humuus bizdee zarim n emchilgeegeer. Tiim baij torguuliin mungu tuluh chadvargui bna gedeg jaahan balai bna. Bas ene odoo mungugui humuus huuli zurchij boloh hereguu tee? Tiim bol huuli gargaj yadag bnaa. Mongoldoo bgaa ihenh irged hoolnoosoo iluu gargah mungugui bnashd. Iim yed harinch sain huuliin hariutslaga huluulgeh heregteishd. Odoo humuus ulam davrahnee?

Avatar

mgl 2020-05-29 202.9.40.108

Tur zasag l oroltsohgui bol Mongol hun chini novshiin hun dee.

Avatar

zochin 2020-05-29 124.158.95.138

haryutslaga huleeh chadbartai bolood ontsgoi baidliin deglem zochij baigaa shuu dee.harinch undur torgoh estoi.ali esbel haldbar dotooddoo aldaad uls ornooroo suirmeer baigaa yum uu? yu gesen ugiin. .oilgosongui karmaa nimgen geed haldbar taraasanch bolno gesen ug uu? mash haryutslagagui medegdel hiisen baina.ene medegdlee zalaruulah shaardlagatai bna

Avatar

ZOCHIN 2020-05-29 78.156.32.233

TUSGAARLALTIIN JURAMIIG ZURCHSUN HUMUUST HATUU HARIUTSLAGA TOOTS. ESVEL ERUULJUULEHED HORI

Avatar

Зочин 2020-05-29 182.160.33.27

Тусгаарлалтыг 31 хоног болгон сунгаад өгөө. Дараа нь гэртээ 7хоног . Баталгаатай нь дээр .

Avatar

Зочин 2020-05-29 150.129.143.94

Sagsuurch ongirtsgoogood uursdiiguu magtaad bsan haana bn khaldvar taraaval zasgiin gazar bugd buruutan boloh bh shuu

Avatar

у 2020-05-29 122.201.24.23

Энэ одоо торгоход хүнд байна гээд юугаа балайраад байгаа юм бэ? Харин ч сайн торгоод бусдад нь мэдэгдээд сурталчлах хэрэгтэй ш дээ. Өчнөөн эрсдэл үүсэх боломжийг нь эрт хаах ёстой ш дээ. Энэ ёстой балай юм ярьдаг гарууд байнаа.

Avatar

зочин 2020-05-29 66.181.161.47

Ямар ухамсаргүй юм бэ? Үхлээ хатлаа хэмээн ирчихээд одоо болохоор тавьсан шаардлагыг биелүүдэггүй. Энэ байдлаас болоод чадан япан амьдарч яваа иргэд л хохирох байх даа. Хаяг дээрээ байхгүй байгаад нь хуулийн дагуу арга хэмжээ авах. Төлбөрийг төлүүлэх хэрэгтэй.

Avatar

Zochin 2020-05-29 192.82.78.198

Halaas hooson geed durem jurmaa zorchih hereg uu hyyli bol hyyli hyylia changal hotoos gadna tusgaarlahgyi nol ayultai 5 sar hul horio togtoosnii ur dun baohgyi bolno

Avatar

хмм 2020-05-29 203.91.114.244

шууд торгууль ногдуулаачээ. Олон нийтэд зураг хөрөгтэй нь зарлаачээ. Үүргээ биелүүлэхгүй бол төр төмөр нүүрээ харуулах л хэрэгтэй

Avatar

зочин 2020-05-29 64.119.18.200

Мөнгөгүй байж болно, Ухамсаргүй хүнийг албадан хөдөлмөр хийлгэж тусгаарлаж болно. Нийтийн эрх ашгийг хамгаалж хатуу арга хэмжээ авах нь зөв дөө

Avatar

Иргэн 2020-05-29 202.131.245.6

Шоронд тусгаалаж болдоггүй юм …?

Avatar

иргэн 2020-05-29 202.131.227.82

Улс орон, ард иргэдгүй л халдвар тараачихгүй юмсан гээд чармайж байхад Өвчин тараасан бол хуулийн нилээн чангахан хариуцлага хүлээлгэх хэрэгтэй дээ. Хэл ам хийж гадаадаас ирчихээд даварсан гэдэг нь.

Avatar

Зочин 2020-05-29 64.119.18.223

Ийм янзаараа толгойг нь.илээд байвал удахгүй дотооддоо алдах юм байна даа. Дайны үе нтр гээд Энхтүвшин сайд яриад байсан тэр байдалаа наад махан толгойнууддаа гаргаач юугаа хүлээгээд гуйгаад хараад байгаан. Мөрөөрөө хэдэн сар гүрийж байгаа бид ажилгүй орлоггүй хэцүүдлээ.

Avatar

Зочин 2020-05-29 192.82.75.83

Зугтвал хүчээр 4 долоо хоног хорьж өдрийн 50,000 төгрөг, дээр нь торгуулийн 1 сая төгрөг авна гэдгийн анхааруул

Avatar

Зочин 2020-05-29 43.250.126.90

Хатуу гараар баз. Дүрэм зөрчөөд байгаа новшнуудыг болохгүй бол шууд хорь.

Avatar

Зочин 2020-05-29 202.55.191.194

хатуу гараар базахгүй бол юм ойлгохгүй үхэрнүүд

Avatar

иргэн 2020-05-29 64.119.22.94

Ерөөсөө л хатуу ханд өөр аргагүй зам дээр машин барьж байгаа үхэрнүүдээ харлдаа одообүр явах аргагүй болох нь байлдах гэж байгаа юм шиг ямар тэнэг үндэстэн вэ

Avatar

ББ 2020-05-29 66.181.190.248

Байлдвал байлдчихмаар л байна ш дээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж