Дэлхийн ТОП-ууд Оюутолгойд итгэл үзүүлэв | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Дэлхийн ТОП-ууд Оюутолгойд итгэл үзүүлэв

Хуучирсан мэдээ: 2015.12.16-нд нийтлэгдсэн

Дэлхийн ТОП-ууд Оюутолгойд итгэл үзүүлэв

Оюутолгой төслийн хоёр дахь шат буюу далд уурхайн үйл ажиллагааг сэргээх төслийн санхүүжилтийн гэрээг талууд өнөөдөр байгууллаа. Оюутолгойн далд уурхайн бүтээн байгуулалтад нийт зургаан тэрбум ам.доллар шаардагдахаас 4.4 тэрбум ам.долларыг олон улсын банк, санхүүгийн 20 байгууллагаас 12-15 жилийн хугацаатайгаар зээлж байна. Тус зээлийн баталгааг  “Рио-Тинто” компани гаргаж, үлдсэн 1.6 тэрбум долларыг Оюутолгой компани дотоодоосоо босгохоор болсон юм. Зээлийн хүү нь Английн банк хоорондын захын суурь хүү буюу LIBOR+6 хувь байхаар тогтжээ. Анх 4.2 тэрбум ам.долларыг босгоно гэж байсан ч 4.4 тэрбум доллар болж өссөн байна. Үүний 0.3 тэрбум ам.доллар нь шимтгэл хураамж, татварт төлөгдөж, 4.1 тэрбум доллар нь “Оюутолгой” төслийн далд уурхайн санхүүжилтэд зориулагдах юм. Харин Оюутолгой болон “Туркойз Хилл Ресурс”  компаниуд нь жил болгон  бүтээн байгуулалтад зарцуулсын санхүүжилтийнхээ 2.5 хувийг “Рио-Тинто” компанид өгөх юм байна. Үүний 1.9 хувийг “Оюу-Толгой”, 0.6 хувийг “Туркойз Хилл Ресурс”  компани гаргана.  Хамгийн гол нь дээрх далд уурхайн хөрөнгө оруулалт зээлд ямар нэгэн улс төр ороогүй, цэвэр бизнесийн төсөл болсныг Ерөнхий сайд Ч.Сайханбилэг онцлон хэллээ. Мөн дэлхийн хамгийн том арилжааны 15 банк, хөгжлийн таван банк, Рио Тинто Монгол Улсад зээл өглөө. Энэ бол монголчууд бизнестээ буцан ирсний том илрэл гэдгийг тэрбээр тодотгосон юм.

Далд уурхайн бүтээн байгуулалтын ажил ирэх оны эхний хагас жилд эхлэх төлөвлөгөөтэй байгааг Оюутолгой компаниас энэ үеэр мэдэгдлээ. Жилд нэг орчим тэрбум долларын бүтээн байгуулалт хийх далд уурхайн ажил 5-7 жил үргэлжилж, 2021 онд олборлолтыг эхлүүлэхээр тооцжээ. Өөрөөр хэлбэл, ийнхүү хөрөнгө оруулалт нь шийдэгдсэн Оюутолгойн далд уурхайн газрын гүнд агуулагдах  20 гаруй километр үргэлжлэх хүдрийн биетийг 2021 оноос эхлэн олборлож эхэлнэ.  Далд уурхайн бүтээн байгуулалт эхэлбэл 3000 гаруй хүн ажлын байраар хангагдана. Ингэхдээ өмнө нь тус уурхайд ажиллаж байсан залуу боловсон хүчнээ буцаан авах юм байна. Эхний ээлжид өнгөрсөн наймдугаар сараас өмнө нь ажиллаж  байсан 100 гаруй инженерийг ажилд нь эргүүлж авчээ.

Энэ жилийн хувьд дэлхийн зах зээл дээрх зэсийн үнэ уналттай буй ч ирэх жилээс эргээд үнэ сэргэж, тогтворжих хандлагатай байгааг “Рио-Тинто” компанийн Зэс, нүүрсний группийн захирал Жан Себастьян Жак онцлон хэллээ. Мөн тэрбээр “Ийнхүү Оюутолгойн төсөлд дэлхийн топ 20 банк, санхүүгийн байгууллага урт хугацааны зээл олгосон нь Монгол Улсын эдийн засгийн, хөрөнгө оруулалтын эерэг орчныг бүрдүүлэх олон боломжийг дагуулж байна” гэж мэдэгдсэн юм. Нөгөө талдаа удаан хүлээгдсэн төслийн санхүүжилт шийдэгдсэн ч тодорхой хариултгүй олон асуудал байна. Тухайлбал ноогдол ашиг хуваарилах хугацаа. Дүрмээрээ зээлтэй компани ноогдол ашгаа хуваадаггүй. Энэ нь 2031 оноос Оюутолгойн хувьцаа эзэмшигчид ашгаа хувааж эхэлнэ гэсэн үг. Мөн “Рио-Тинто” компани зээлийг батлан даахдаа Оюутолгойн ордын гурван тусгай зөвшөөрөл буюу лицензийн нэгийг нь барьцаанд тавьсан гэдгээ “Эрдэнэс Монгол” компанийн гүйцэтгэх захирал хүлээн зөвшөөрсөн юм. Гэхдээ яг ямар зориулалтын лиценз вэ гэдэг нь тодорхойгүй байна.

Далд уурхайн бүтээн байгуулалтын ажлын хүрээнд жил бүр дунджаар 2-3 тэрбум ам.доллар Монголд орж ирэх боломжтой юм.

Д.УЛАМБАЯР

Зураглаач Ц.АРИУНБОЛД

 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Monglchuuddaa 2015-12-16 73.172.19.238

Mongolchuud mini. Belen mongo huleej amaa angalzuulah hereggui. Ene mongo horongo Mongol ulsiin hogjil devshild oroh yostoi shu. Ternees onoo margaashdaa avch uuh arhinii 20000 bolj bid nart ireh yosgui. Ur huuhdee bodood uzsen ch, delhiid nuur bardam haragdah saihan. Mongold metro ch bhgui gj ichij uhmeer shu.

Mongolia belongs to the World now 2015-12-16 73.172.19.238

Yama saihan medee ve. Ashgui dee. Neg ingeed Mongoloo zovhon Hyatad Orosudtai bish Delhiin ulsuudtai hamtran ajillah heregtei dee. Yadaj l gereendee shudarga handana. End hogjil devshil yarigdaj bgaag Mongolchuud mini bitgii hardah setgeleer handaj temtsej barina geed ahiad tamiin togoo ruu oruulaarai daa. Gaihamshigtai medee bn

Зочин 2015-12-16 182.160.1.81

Сайханбилэг ЕС сайн ажиллаж байнаа. Та энэ хямралыг зогсоож чадна шүү.

Зочин 2015-12-16 69.143.55.228

Манай дэлгүүр Америкаас чанартай маск оруулж ирсэн бөгөөд 4 сарын хэрэглээ үнэгүй дагалдууна. Та өөрийн эрүүл мэндээ храмгаалаарай. Үнэ: 89.000+4 шүүгч үнэгүй дагалдана. Хүргэлт үнэгүй. Утас: 99104797 Дэлгэрэнгүй мэдээллийг : http://usashop.mn/about-mask.php

LionHeart 2015-12-16 103.229.123.121

Saikhanbilegiin Zasgiin Gazar Mandatguai!!!

LionHeart 2015-12-16 103.229.123.121

Bayar hurgie!Eronhii saidaa tanid bayarlallaa.Odoo l neg hogjiliin shine garaagaa Mongol Uls mini ehluulj bna.TSaikhanbilegiin Zasgiin Gazar Mandatguai!Uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

Зочин 2015-12-16 71.206.38.191

Ганбаатар нар одоо улс төрөө хийж, энэ хэлэлцээрийг нураах хэрэгтэй ш дээ ха ха яагаад дууугүй байна ха ха

Зочин 2015-12-16 103.57.92.58

Энэ зурган дээр байгаа нөхдүүд бол хагартлаа баярлахаас өөр арга байхгүй. Харин борчууд бол бор хэвээрээ л байна шүү дээ. Тэнэгүүд.

Зочин 2015-12-16 182.160.33.195

2031 он hyrtel delhiin 3 r dain bolchgyi bol yaahavdee.

Зочин 2015-12-16 73.172.19.238

Harin ter tusmaa Mongold huchirheg gurnudiin horongo bairshij, irged n ajilj bnaa gedeg chin ooroo batalgaa bolno doo. Hyatduud bol Nulimaal hayana gadniihan bhgui bol.

Зочин 2015-12-16 182.160.33.195

huvitsaanii ashig2031 он hyrtel olsoj yhelgyi hyleegeed baijlee.

Эрдэнэхүү 2015-12-16 103.26.194.42

Готовын Бат-Оюун Сэрүүлэг дээд сургуулийн хуурамч дипломтой. Цагдаагийн газраас эрэн сурвалжилж байна. Готовын Бат-Оюуныг харсан хүн байвал Нийслэлийн цагдаагийн газарт яаралтай мэдэгдэнэ үү. Харилцах утас: 51-269204, 51-269245, 70123935 Бат-Оюун одоо 46 настай. 36 настайдаа 1 дугаар ангид орж 2 хоног яваад гарсан. Эрт босож чадахгүй. Сургууль оройн хоолны дараа ороосой гэнээ. Дармалаар чадан ядан бичдэг. Гар нь салагалаад бичиж чаддаггүй. 10 жилд байхдаа юугаар бичдэг байсан гэхээр `би юм бичиж байгаагүй` гэж хэлсэн. Нэг нүүрэн дээр нэг үг бичдэг. 2 үгийг 3 нүүрэн дээр бичдэг. нэмж хасаж үржиж хувааж чаддаггүй. Нэг нүүр цаас уншиж чаддаггүй. Багшийгаа `хүүхдийнхээ махыг идээсэй`гэнээ. Гоё хавчаартай гадаад хүнийг үхэж далд ор гэж 15 хэлсэн. Үхэхээр нь хавчаарыг нь зүүх юм байхдаа. Хажуу талынхаа хүний баллуурыг хулгайлсан. Хажууд нь нэг хүн чихэр идсэн чинь `энэ хүн үхээсэй` гэнээ үхэхээр нь чихэрийг нь идэх гэж байгаа юм байхдаа. `Явсан зам чинь эвхрэг, миний ээжийн сүнс идэг` гэнээ. TOEIC-н шалгалтын 22 оноотой. Сургуульд сууж байгаагүй Дамдины Нандинцэцэгээр 1 сар бичиг үсэг зээлгасан. Готовын Бат-Оюуны хуурамч дипломыг хурааж авч устгаж, хуурамч докторыг хүчингүй болгож өгнө үү. Мэрэгжил боловсролд тохирох ажил үйлчилэгч, цэвэрлэгч жижүүр, манаач зэрэг тохирох ажилыг хийлгж өгнө үү. Улсаас тэтэглэг гэж залилаж авсан мөнгийг буцааж төлүүлж, төлөхгүй бол тэтэглэгний мөнгөөр авсан байрыг хурааж авч зарж улсын хохирлыг барагдуулж өгнө үү.

Зочин 2015-12-16 103.10.21.68

saixan bileg xuuxeldeig ooriig n boo duujil

Зочин 2015-12-16 103.10.21.68

bid yagaad iim ashiggui gereeg zugeer xaraad suugaa um bol oo.amia xorloj baigaatai adil um bolj baina shdee saixan bileg muu xuuxeldeig *****

Зочин 2015-12-16 59.153.87.20

саиханхулхи оюутолгоиг одоохондоо зарж л орхилоо.

Зочин 2015-12-16 103.229.122.1

Өнөөдөр сармагчингууд баасан дээр суух гэж амь тавьж буй батга лугаа харагдаж байгаа бол ОТ-ын үнэн мөн олон нийтэд илэрхий болоход сүүлээ хавчин зугтах нохойн гөлөгнүүдийг сайн харж аваарай, хүмүүс ээ...

Зочин 2015-12-16 103.229.122.1

Өнөөдөр сармагчингууд баасан дээр суух гэж амь тавьж буй батга лугаа харагдаж байгаа бол ОТ-ын үнэн мөн олон нийтэд илэрхий болоход сүүлээ хавчин зугтах нохойн гөлөгнүүдийг сайн харж аваарай, хүмүүс ээ...

Зочин 2015-12-16 150.129.142.38

Сайхан худлаа ярьж байнав Ингэж хуурахаа болиочээв Оюутолгойгоос монголчууд юу ч олохнүйв үүнийг Эдийн засгийни алуурчины наминчлал номыг уншаад ойлгоно.

ад 2015-12-16 150.129.142.38

Сайхан худлаа ярьж байнав Ингэж хуурахаа болиочээв Оюутолгойгоос монголчууд юу ч олохнүйв үүнийг Эдийн засгийни алуурчины наминчлал номыг уншаад ойлгоно.

ад 2015-12-16 150.129.142.38

Сайхан худлаа ярьж байнав Ингэж хуурахаа болиочээв Оюутолгойгоос монголчууд юу ч олохнүйв үүнийг Эдийн засгийни алуурчины наминчлал номыг уншаад ойлгоно.

Зочин 2015-12-16 202.179.28.215

hurungu oryylagch bish hurungu zyychlagch rio tinto bna chabos anhnasa hyibaldagvi bol tyslan gvitsetgegcheer olon ylsiin yyl yyrhain komfaniig ajillyylj delhiin jishgeer n baylgiinha teden hybiar tsalinjyylna gehed l gvitsee yun hvrz deh mntai manaid heden lyibarchin bid ehleed bayji daraa 37 on ta nar yachij magadgvi gene bi vheheer ta nar vh gesentei ytga neg l haragdaj bna da

со 2015-12-16 103.26.195.4

Монголдоо ажил хийж байвал гоё сайхан биждээ эсвэл солонгос улсын эсвэл европ улсын хүмүүсийн ***** шээсийн цэвэрлэж байвал гоё юм уу? Малнууд тэгж их гадны улс орны ***** шээсийн цэвэрлэхийг хүсэж байгаа юм уу? Монголдоо ажиллаж байвал сайхан биждээ монгол залуучууд ийм залхуу дээрээс нь нэгл их мэдэгч болж дээ арчаагүй царайлсан биздаа нууд

со 2015-12-16 103.26.195.4

Монголдоо ажил хийж байвал гоё сайхан биждээ эсвэл солонгос улсын эсвэл европ улсын хүмүүсийн ***** шээсийн цэвэрлэж байвал гоё юм уу? Малнууд тэгж их гадны улс орны ***** шээсийн цэвэрлэхийг хүсэж байгаа юм уу? Монголдоо ажиллаж байвал сайхан биждээ монгол залуучууд ийм залхуу дээрээс нь нэгл их мэдэгч болж дээ арчаагүй царайлсан биздаа нууд

со 2015-12-16 103.26.195.4

Монголдоо ажил хийж байвал гоё сайхан биждээ эсвэл солонгос улсын эсвэл европ улсын хүмүүсийн ***** шээсийн цэвэрлэж байвал гоё юм уу? Малнууд тэгж их гадны улс орны ***** шээсийн цэвэрлэхийг хүсэж байгаа юм уу? Монголдоо ажиллаж байвал сайхан биждээ монгол залуучууд ийм залхуу дээрээс нь нэгл их мэдэгч болж дээ арчаагүй царайлсан биздаа нууд

со 2015-12-16 103.26.195.4

Монголдоо ажил хийж байвал гоё сайхан биждээ эсвэл солонгос улсын эсвэл европ улсын хүмүүсийн ***** шээсийн цэвэрлэж байвал гоё юм уу? Малнууд тэгж их гадны улс орны ***** шээсийн цэвэрлэхийг хүсэж байгаа юм уу? Монголдоо ажиллаж байвал сайхан биждээ монгол залуучууд ийм залхуу дээрээс нь нэгл их мэдэгч болж дээ арчаагүй царайлсан биздаа нууд

Зочин 2015-12-16 103.10.21.68

chi l tiim baix medleggui durakaa solongosruugaa *****

Пүрэвхүү 2015-12-16 103.26.194.42

Готовын Бат-Оюун 43 настай Сэрүүлэг дээд сургуулийн хуурамч дипломтой. Цагдаагийн газраас эрэн сурвалжилж байна. Готовын Бат-Оюуныг харсан хүн байвал Нийслэлийн цагдаагийн газарт яаралтай мэдэгдэнэ үү. Харилцах утас: 51-269204, 51-269245, 70123935 Бат-Оюун 36 настайдаа 1 дугаар ангид орж 37 настайдаа 2-р анги төгссөн. Дармалаар чадан ядан бичдэг. нэмж хасаж үржиж хувааж чаддаггүй. Нэг нүүр цаас уншиж чаддаггүй. Одоо доктор нэр зүүж залилан хийж явна. Готовын Бат-Оюуны хуурамч дипломыг хурааж авч устгаж, хуурамч докторыг хүчингүй болгож өгнө үү. Мэрэгжил боловсролд тохирох ажил үйлчилэгч, цэвэрлэгч жижүүр, манаач зэрэг тохирох ажилыг хийлгж өгнө үү. Улсаас тэтэглэг гэж залилаж авсан мөнгийг буцааж төлүүлж, төлөхгүй бол тэтэглэгний мөнгөөр авсан байрыг хурааж авч зарж улсын хохирлыг барагдуулж өгнө үү.

малнууд 2015-12-16 103.26.195.4

Тэгээд яах юм буцаад 2000 онруу буцах юм уу? Заримыг Солонгос явуулж заримыг архичин болгож заримыг нь биеийн үнэлүүлж заримыг нь дээрэмчин болгож хаях уу муусайн залхуу болсон новшнууд толгой ажлуулж үр ашгийн хүртээч монголын том төслийг хэрэгжүүлэхгүй гэж байгаа хүмүүс бол залхуу эхнэр эсвэл ээж аав эсвэл эмээ өвөө тэтгэвэрээр эсвэл цалингаар нь амьдардаг залхуу хүмүүс муусайн паразитууд арчаагүй царайлсан нуудгайнууд монголдоо бүтээцгээе гэсэн сэтгэлгүй новшнууд минь тэгвэл солонгос Улсын ***** шээсийг цэвэрлэж бай муусайн банди нар

Зочин 2015-12-16 103.10.21.68

chi tend ajillax yamarch medleg bolood chadbar baixgui sh dee. tend chin yamarch mongol xun ajillaxgui sh dee tenegee

малнууд 2015-12-16 103.26.195.4

Тэгээд яах юм буцаад 2000 онруу буцах юм уу? Заримыг Солонгос явуулж заримыг архичин болгож заримыг нь биеийн үнэлүүлж заримыг нь дээрэмчин болгож хаях уу муусайн залхуу болсон новшнууд толгой ажлуулж үр ашгийн хүртээч монголын том төслийг хэрэгжүүлэхгүй гэж байгаа хүмүүс бол залхуу эхнэр эсвэл ээж аав эсвэл эмээ өвөө тэтгэвэрээр эсвэл цалингаар нь амьдардаг залхуу хүмүүс муусайн паразитууд арчаагүй царайлсан нуудгайнууд монголдоо бүтээцгээе гэсэн сэтгэлгүй новшнууд минь тэгвэл солонгос Улсын ***** шээсийг цэвэрлэж бай муусайн банди нар

малнууд 2015-12-16 103.26.195.4

Тэгээд яах юм буцаад 2000 онруу буцах юм уу? Заримыг Солонгос явуулж заримыг архичин болгож заримыг нь биеийн үнэлүүлж заримыг нь дээрэмчин болгож хаях уу муусайн залхуу болсон новшнууд толгой ажлуулж үр ашгийн хүртээч монголын том төслийг хэрэгжүүлэхгүй гэж байгаа хүмүүс бол залхуу эхнэр эсвэл ээж аав эсвэл эмээ өвөө тэтгэвэрээр эсвэл цалингаар нь амьдардаг залхуу хүмүүс муусайн паразитууд арчаагүй царайлсан нуудгайнууд монголдоо бүтээцгээе гэсэн сэтгэлгүй новшнууд минь тэгвэл солонгос Улсын ***** шээсийг цэвэрлэж бай муусайн банди нар

малнууд 2015-12-16 103.26.195.4

Тэгээд яах юм буцаад 2000 онруу буцах юм уу? Заримыг Солонгос явуулж заримыг архичин болгож заримыг нь биеийн үнэлүүлж заримыг нь дээрэмчин болгож хаях уу муусайн залхуу болсон новшнууд толгой ажлуулж үр ашгийн хүртээч монголын том төслийг хэрэгжүүлэхгүй гэж байгаа хүмүүс бол залхуу эхнэр эсвэл ээж аав эсвэл эмээ өвөө тэтгэвэрээр эсвэл цалингаар нь амьдардаг залхуу хүмүүс муусайн паразитууд арчаагүй царайлсан нуудгайнууд монголдоо бүтээцгээе гэсэн сэтгэлгүй новшнууд минь тэгвэл солонгос Улсын ***** шээсийг цэвэрлэж бай муусайн банди нар

guest 2015-12-16 202.9.41.151

Libor+6.......shit

Зочин 2015-12-16 150.129.60.76

Ганбаатар бол шүүмжлэхээс өөр шийдэл хэлдэггүй хүн. За риотой хамтрахаа больё, тэгээд оюутолгойг яаж урагшлуулах уу гэж ганбаатараас асуувал хүрзээр ухна гээд сууж байх хүн, ямар их хөрөнгө, хүч, технологи зарцуулж тэр доорх зэсийг гаргаж ирэх вэ гэдгийг ойлгохгүй популизм хийсээр байгаад энэ төслийг дампууралд хүргэж байгаа гол буруутан нь ганбаатар

Зочин 2015-12-16 103.10.21.68

asiggui umiig uxaad xuneer uxuulaad chi uzdee chi l shatna za

Зочин 2015-12-16 202.179.28.215

10 tsagaan byun n 10 har nvgliin zamaar orloo

Зочин 2015-12-16 202.179.28.215

bayrlahiin hireer bahirab gegch bioh bii lyibarchingyyd

Зочин 2015-12-16 202.21.106.154

Хас-ын Болд дурак энд юу хийж яваан. Монголын ард түмнийг 8 хувийн зээлээр дарамталсны хариугаа нэг өдөр авнаа чи. Новшийг хошного руу өшиглөөд гаргаач.

мэдэх юм алга 2015-12-16 202.179.17.83

шалдаа буусан бид яалтаа ч билээ цаг хугацаанд л найдахаас бурхан өршөө

Зочин 2015-12-16 103.229.122.1

Таван жил хүрэхгүй хугацаанд тар нь танигдаж үр дүнд нь Рио Тинто дампуурч, байнгын хахууль хүрттэгч төлөөний хүмүүс болох Баярцогт, Сайханбилэг нар амиа хорлоно.

Зочин 2015-12-16 103.10.21.68

yaag unen

Зочин 2015-12-16 103.229.122.1

Бүтэн гэрээний үр дагавар битгий хэл түүний нэг бүтэн хуудсыг ойлгох чадваргүй их мэдлэгтэний дүрд тоглох Баярцогт ичиг, Толгой холбож, хүн дуурайх сармагчинаас үл ялгарах Сайханбилэг ичиг, 5 байшингаар 500 тэрбум долларын үнэтэй ОТ-г найр тавьж өгсөн Баяр ичиг, Энэ бүх инээдмийн жүжгийг шагшин магтах хагас боловсролтонгуут ичиг, Сүх далайтал үхэр амрын үлгэрээр энэ луйврыг ангайн харах Монголын ард түмэн ичиг...

Зочин 2015-12-16 103.10.21.68

bid delberch delbelj temtzenee za

Zochin 2015-12-16 202.55.191.40

Saikhan medee baina! Odoo Mongol uls tsever hugjliin zam ruugaa orloo, Ene ih mungun ursgal zuvhun uul uurhai bish mun busad salbaraa hugjuulehed zartsuulagdah heregtei,

Зочин 2015-12-16 202.21.106.156

mongoloos uur ard tumen baisan bol ali hediinee zevsegt temtsel bolchihson, esvel geree hiigchidiig haranhui nuhend hiichihsen hariutslag tootsoj baigaa. manaid temtsel garahgui baigaa shaltgaan ni mongolchuud uhaantaidaa bish hultsengui nomhondoo l baigaa yum. odoo tsagt adgiin gegdeh afrikiin ard tumnuud ch ingej malluulahgui. harin ch RIO-toi mash ashigtai geree hiigdsen gej yarigddag.

Зочин 2015-12-16 150.129.142.252

МАНАН МАХН-ны луйварчид байсан цагт жирийн иргэн баяжих нь байтугай хэдэн үеэрээ цатгалан байх ч үндэсгүй шүү

Зочин 2015-12-16 150.129.142.252

Бүх юм ил болох цаг ирэх л болно. Удахгүй гэдэгт итгэлтэй байна

Зочин 2015-12-16 202.21.106.156

ene gereenees hen hojih ve. hangan niiluulegch ulsturchidiin hedhen kompany hulgui bayajina, esregeeree mongoliin ur avtomataar nemegdej, nogdol ashigiig unuudur amid baigaa 30 deesh nasniihan uzehgui. tatvaraar orj hurungu ni heseg hugatsaand tusuviihun, tetgeveriinhnii mungiig l ugnu.

Зочин 2015-12-16 202.21.106.156

ene gereenees hen hojih ve. hangan niiluulegch ulsturchidiin hedhen kompany hulgui bayajina, esregeeree mongoliin ur avtomataar nemegdej, nogdol ashigiig unuudur amid baigaa 30 deesh nasniihan uzehgui. tatvaraar orj hurungu ni heseg hugatsaand tusuviihun, tetgeveriinhnii mungiig l ugnu.

Зочин 2015-12-16 150.129.143.99

Энэ сургаар өнөөдөр долларын ханш гэнэт унасан байна шүү!!!!

Зочин 2015-12-16 150.129.142.252

Маш олон дарамт энэ сайхан мэдээний ард нуугдаж байгааг учир мэдэх хүн бүр ойлгож байгаа. Өр Өр бас дахин өр шүү дээ.

!!!!!!!! 2015-12-16 150.129.143.99

Ямар ч байсан энэ том төслийг эхлүүлэх нь өнөөгийн нөхцөлд онц чухал!!! Элдэв хуурамч "эх оронч"-дын орилж бархирахыг огтхон ч тоож болохгүй!!! Тэд чинь нүүрэн дээрээ л эх оронч царайлахаас биш жинхэнэдээ бол цаагуураа Монгол Улсыг хорлон сүйтгэх атгаг хорон санаатнууд шүү!!! Монгол Улсын хөгжил саатаж гацаж л байвал гадны гар хөл бологчдын зорилго нь биелж байгаа нь тэр!!!!!

Зочин 2015-12-16 103.10.21.68

chi tenegee busdiin mungoor bayalgaa uxuulj ashiggaa ch abch chadaxgui urond ogch baij uyndaa bayarlaad baigaa teneg be .

Амжилт хүсье 2015-12-16 124.111.82.132

төрд өшигтай бна уу,ашиггүй бна уу хамаа алгоо,ард түмэн л ажлын байртай,орлогтой болж бвал төрдөө татвараа төлөөд явчихна.Ер нь бол ард түмэн баян бх хэрэгтэй.

Зочин 2015-12-16 150.129.142.252

ард түмэн баян айна гэж байх үндэс байхгүй, харин цатгалан л байвал нэг хоёр зуундаа хаваасаг болох байх

chechen 2015-12-16 43.242.243.254

ALIVAA GEREE HIIGDEH N CHUHAL., ASHIGLALTIIN YAVCAD SAIJRUULJ NEMJ XASAX N NEELTTEI BAIH UCHIRTAI. ODOO NEG AJILLAAD BAI. SAIJRUUL NEM. SUL ZOGSOHN ALDAGDLAAS ILYY HORTOI GEDGIIG ULS TURIIN, HUDUUNII HERYYLCH GARUUD, BUH BARILDDAG MUDKUUD MEDEJ AV.

2 т***** 2015-12-16 202.9.40.29

Нэг талаар ажлын байр бий болж, Монголд гадаад валют орж ирэх гэх мэт эерэг талтай боловч нөгөө талаас асар өндөр өртөгөөр энэ төсөл хэрэгжиж байгааг хэлэх хэрэгтэй. Анх 3-4 тэрбум доллараар болно гэж байсан төсөл маань 7.2 тэрбум доллар болж хувирсан, одоо дахин 4,4 болж, өөрөөр хэлбэл ОТ нийт өр 11,6 тэрбум доллар, үүнээс Монголд ноогдох 34 хувийн өр нь 4 тэрбум ам. доллар, үүнийг төлснийхөө дараа л ноогдол ашгаа авна, удаан байнаа л гэсэн үг өөрөөр хэлбэл 20 жил дахин хүлээнэ. Тэрнээс өмнө ажлын байр, дагалдах ханган нийлүүлэх бизнес гэх мэт зүйлс нь Монголд бага зэрэг бизнес авчирах нь тодорхой. Нөгөө талаас Монгол улс баялгаа өгчөөд өрөнд дараа ороод байгаа нь харамсалтай юм. За тэр яахав гэхэд Оюу Толгойгоос гарч байгаа алт нь Монгол банкинд тушаагдахгүй байгаа явдал их сэтгэл зовоож байна, яагаад ОТ гэдэг компани хил давуулж алт нууцаар гаргаад байнаа? Монгол улсад зөвхөн Монгол Банк алт гадаадруу борлуулах эрхтэй тэгтэл яагаад ОТ алт хил давуулж зараад байнаа? Мөн алт болон зэсийг дэлхийн ханшаар зарж чадаж байгаа юу эсвэл Рио Тинто-гийн партнер компанид хямд зарж ашгаа бага харагдуулж байна уу гэдэг ч асуудал шүү. Асуудлыг сайн муу гэж зөвхөн 2 талаас нь харахаа боль Монголчууд минь ихэнх зүйл 2 талтай байдаг юм шүү.

asefdf 2015-12-16 64.229.4.106

20 jiliin hugatsaand orlogyn 25 huviin tatvar avna

Зочин 2015-12-16 103.10.21.68

ee chaabaas daa bid bas terror xiij bolno shdee .ter muu uidber n bidend 20 jiliin daraa ashgaa ugox um bol delbeleed l xayan shuu dee

ireedui ruu temuulegch 2015-12-16 202.21.117.2

Нөгөө хэвлэх үйлдвэрийн газар 24 тэрбум хүрсэн гэл үү. Баянхонгор аймгийг газартай нь баялагтай нь 1000 тэрбум доллараар зарчихъя. 800 тэрбумыг нь Швейцарийн банкинд хадгалчихаад хүүг нь цохиод хэвтэж байя. Монголын эдийн засаг жилд сайндаа 2-3 тэрбум $ шингээнэ. Жил бүр зам, сургууль цэцэрлэг юу дуртайгаа барьж бүтээн байгуулалт хийе. Залуусаа гадаад дотоодод сургаж хөгжүүлж боловсруулъя. Нийгмийн халамжийг жинхэнэ ёсоор ард иргэд, хөгшин хөвөө, хүүхэд нялхаст хүртээе. Өрөө төлье. Монголын түүхийг харахад газар нутгаа үргэлж үнэ цэнэгүй алдаж ирсэн. Энэ сайхан газар нутаг маань цаашид бидэнд үлдэх баталгаа байхгүй. Чингисийн үеийн, за болъё Хувьсгалын өмнөх газар нутаг хаана байна. Хүчирхэг удирдагч Цэдэнбал төрсөн өвөлжөөгөө Оросод алдаж л байсан. 90 онд хилийн цэс тогтооход Хятадад алдаж л байсан. Муугаар бодоход 1,6 тэрбум хүнтэй Хятад улсад иргэний дайн гараад 10 сая хятад Монгол руу дүрвээд ороод ирэхэд бид яаж зогсоохийн? Магадгүй 100 сая энгийн хятад иргэн зугтаад ирвэл яах вэ? (Европын холбоо Сирийн 3 сая дүрвэгсдийг тогтоож дийлэхгүй байна) Даяаршил, Хятадын зуун гээд бүгд л ярих юм. 100 жилийн дараа юу болохыг бид мэдэх үү. Хятад 3 тэрбум хүнтэй болж газрын даац хэтэрч НҮБ-ээс газар нэхнэ. Тэр үед Монгол ихдээ л 25 сая хүнтэй байна. Хятад Европын холбооны давуу талыг магтаж Азийн холбоо байгуулах хүсэлтэй байгаагаа илэрхийлсэн. Цаг хугацаа Хятадад давуу талыг олгосоор байна. Бидэнд хянаж чадахгүй өргөн уудам газар нутаг байна. Эзэн нь байгаа энэ үедээ газар нутгаа зарж ашиглах замаар хүчирхэг Монголыг байгуулъя. Би МОНГОЛ хүн, битгий намайг хардаарай.

Зочин 2015-12-16 202.9.40.29

бэлэнчлэх сэтгэлгээтэй хар ***** вэ яасан,аль нэг намд балиар заваан юм хийсээр байгаад ийм новшийн бодолтой болж дээ хөөрхий дөө зайлуул

Зочин 2015-12-16 202.179.17.83

Санаа нь болж л байна харин өөрийнхөө төрсөн нутгаа л өгөөрэй миний нутгийг санахын гарз үхэтлээ тэмцэнэ

Зочин 2015-12-16 202.21.106.168

HUDLAA AYRI HUDLAA BAYJIH SANAATAI

Баярлах юм алга 2015-12-16 202.9.40.5

Ам ажил нь зөрдөг засагт итгээд яахав. Хувиа бол хоохойлж л яваа биз энэ хэдэн хүнэнцэрүүд.

Зочин 2015-12-16 202.21.106.156

ami taria l zalgasan hereg. zuirlevel huniig har tamhind oruulchihaad har tamhiar ni shantaajilj erhendee oruulj baigaatai agar neg. mongol ulsiig RIO-oos hamaaraltai bolgosnii har gai s.bayar-elbegdorj-bayartsogt-saihanbalag-zorigt nar l buruutai.

Зочин 2015-12-16 202.9.41.97

Мөнх тэнгэр Монголыг минь ивээлээ

777 2015-12-16 150.129.142.252

Эрх баригчид, улстөрчид, цаашилбал УИХ-д суудалтай улстөрийн намуудын хүсэл шунал, хоорондын зөрчилдөөний улмаас Төрийн бодлого, Төрийн хүч сульдаж, улс орон улам л сөхөрч байна. Энэ байдал үргэлжлэх аваас бидний улс хөгжил дэвшил, сайн сайхны талаар ярих нь байтугай мөрөөдөх ч хэрэггүй. Гоё амлаж, гоё ярьснаараа бол бид өнөөдөр Азидаа бар болчихсон байх байлаа. Ам ажил хоёр нь хэзээд эсрэг байж үг үйлдэл хоёр нь үл нийцсэнээрээ 3хан сая хүн ам 60 сая мал сүрэгтэйгээ хичнээн алт эрдэнэс сандайлсан ч гуйлгачин болдогийн яруу жишээг дэлхийд нотлон үзүүлж чадлаа. Хууль тогтоогч, хэрэгжүүлэгч байгууллага нь, шүүх засаглалтайгаа бүгд өөрийн явцуу ашиг сонирхлын төлөө ажилладаг болсон Төртэй улс орон цаашид "Мөхөл" гэдэг ганц л хаалгыг татна. УИХ-ыг олигархууд биш, чадварлаг хуульч, ЭЗ-гч, эрдэмтэд бүрдүүлэх ёстой. Үгүй бол урагшаа харалтгүй

Мөнхжарг***** 2015-12-16 59.153.113.57

Энэ халзан Ганболд Монголын төлөө хэзээ ч гарын үсэг зурахгүй. Халаасандаа их мөнгө орох юманд л зурна.

Zuraach 2015-12-16 86.130.217.11

Ashgvi dee...

Зочин 2015-12-16 202.21.106.136

За фенгшуй Ганбаа минь битгий популизмаа хийгээд далжигнаад байгаарай даа Тэгвэл чи монгол оос зайлаарай Ганц метр газар Хурзээр ухаж чадахгуй байж

zochin 2015-12-16 49.0.186.242

Burhan min mongoliig eweegeerei

zochin 2015-12-16 49.0.186.242

Burhan min mongoliig eweegeerei

zochin 2015-12-16 49.0.186.242

Burhan min mongoliig eweegeerei

Зочин 2015-12-16 122.201.24.1

Оюу-толгойд оруулж байгаа хөрөнгийн үнэлгээг нэг бүрчилэн нарийн хянадаг хүмүүс байх хэрэгтэй. 1 ширхэг шруп 100 айл дээр бөөний үнэ нь 8 төгрөг байдаг, гэтэл энэ мангасийн уурхай нь 10 доллараар авч байгаа нь аймаар. Хөрөнгө оруулах нь сайн хэрэг. Мөн уурхай ч амь орж хөдлөх нь бидэнд хэрэгтэй зүйл боловч дэндүү их улс төржилт дундуур нь орж, хэдхээн гарууд цулайсан юм. Ширвээ сахалтай нэг нөхөр одоо сар бүр 40 000 доллар идээд хэвтэж байна. Тэр хүн юу ч хийгээгүй ч анхны булхайг нь сайн далдалснаар цөлмөх, тонон дээрэмдэх процесс эхэлсэн. Ерөөсөө НАМ гэдэг зүйлийг бид мартая. Бид ТӨРТ ёсны уламжилалтай, дэлхийд анхны элчин сайд, гадаад паспорт гэрэгэг бий болгож, хэрэглэж ирсэн ард түмэн. НАМ бол хэсэг бүлэг шунахай сэдэлтэй нөхөд нийлсэн сайн дурын л байгууллага, тэд ард түмэн минь гэж хошгируулж байгаад л идээд эхэлнэ. Газрын хэвлийн баялаг АРД түмний өмч мөн юм бол яах гэж харийн муусайн хулгайчуудад зүгээр өгөөд байнаа. Хууль нь болохгүй учраас. Бид ХАГАС парламентын БҮГД найрамдах улс болох ёстой. Бид энэ заваарсан 330 сум, хэдэн мянга баг, 21 аймгийг татан буулгаж, МОНГОЛ улсыг БОСОО тэнхэлгт нь хуваан муж болгоод, Ерөнхийлөгчийн засаглалтай улс болох хэрэгтэй. Ерөнхийлөгчийн олон олон эрхийг халж, түүнийг АРД түмнээс шууд хараат байхаар хуульчилж өгвөл Азийн бар байтугай л юм болно. Босоо тэнхлэгт хуваабал адаглаад муж болгон хойгуураа ойт хээр, тал хээр, өмнө хэсгээрээ говь хангайтай болно. Малчид чөлөөтэй нүүнэ. Мужууд гадаададтай харилцаж, хөрөнгөө бүрэн дүүрэн ашиглана. Хуучин байсан УИХ гэж байхгүй болж, Хууль зүйн яамны харъяа хуулийг чандлан хянах, боловсруулах жинхэнэ эрдэм шинжилгээний хүрээлэн бий болно. Нутаг нугаараа талцахаа болино. Муж болгон Улаанбаатар шиг ТОМ хоттой болно. Хүн ам тархан суурьшиж эхэлнэ. Цаазын ялыг сэргээнэ. ОДОО бидэнд Оюутолгойгоос илүү ганцхан СУВД эрдэнэ байна. Энэ БАЯН-ХОНГОР аймаг тэр чигээрээ. Үүнийг нээж илэрүүлсэн нууцлаад байна. Бас л идэх гэж ГИТЛЕРийн төлөвлөгөө боловсруулж байгаа биз? Хонгор нутаг 10-н Оюу-толгойтой тэнцэнэ. Нил алт, зэс, цайр, уран, газрын ховор элементүүдийг шингээжээ. ҮҮНИЙГ АЛДАЖ БОЛОХГҮЙ. Ил тод болгохыг шаардаж байна.

777 2015-12-16 150.129.142.252

Маш зөв шүү, дэмжиж байна

shaaldaa 2015-12-16 202.9.41.172

Bitgii hutsaa

Зочин 2015-12-16 202.179.25.130

202.9.41.* лайтай балай хог

Зочин 2015-12-16 202.21.106.156

10 nogoonii unetei 1 shirheg shurupnii uniin 50 huvi ni mongoliin ulsturchid tur zasgiin udirdlaguudiig sanhuujuulj ug duugui gereend gariin useg zuragch gedeg huuheldei bolgoj bgaam.

шонх 2015-12-16 112.72.12.111

ТАВАН ТОЛГОИГ хөдөлгөх үлдлээ дээ?ЖЕНКО сандарч зуун эрхэм Цензургүи зэрэг өөрийн санхүүжилттэи нэвтрүүлгүүдээрээ ЭБА-г аргадаж сүрдүүлж баих хооронднь САИХАНБИЛЭГ хөдлөөч ЗАНГАРАГТАИ баил даа?Засагтаа ЭНХБАЯРыг авч болно гэчихээд дараань муриад баигаа чинь даанч хөгийн харагдуулна?Улсаа боддог засаг хийх юмаа дороо эргэхгүй хийх л хэрэгтэй сэн?

zochin 2015-12-16 124.158.93.71

Монголын дунд түвшингийн болон доод түвшинд амьдарч буй ард түмний маань амьдрал үнэхээр хэцүү бгаа шүү дээ. Бусдыгаа харааж зүхэхийн хэрэг юу байна дээ. Улс төр, эдийн засгийг ойлгох хүмүүс хир олон билээ.Хамгийн гол нь хүн бүр хирэндээ тохирсон ажилтай байж,цалин авч амьдралаа өөрийн хэмжээндээ авч явах нь хамгийн гол асуудал болоод бна шүү дээ. Эцэг эхийнхээ амьдралын ухаан дутмагаас болж, хэцүү амьдралыг туулж яваа нялх үрс их байна шүү дээ. Иймээс бие биеэ харааж зүхэхээсээ өмнө амны билэгээ бодоод төрийн тэргүүн нараа хараахаа болих хэрэгтэй байхаа. Тэднийг хараасан, хараагаагүй тэргүүн хэвээрээ л байна. Харин бид ***** чулуудаад байвал тэд өндийж чадахгүй. Амны билгээс ашдын билгээ бодоод, сайхан цаг ирнэ гэж өөдрөгөөр мөрөөдөн түүндээ хүрч амьдрахыг билэгшээн ерөөцгөөе монголчуудаа. Монгочуудын хийморь өөдөө шүү дээ. Сайхан цаг ирнэ шүү. Өвөг дээдсий минь буян гэж байгаа шүү. УУр хүрч байсан ч тэвчицгээе. монголчуудаа. Ирээдүй гэрэлтэй байна.

Зочин 2015-12-16 150.129.142.252

Суусан цэцнээс явсан тэнэг гэдэг. Сайн цагийг мөрөөдөн хүлээж огт болохгүй, бид өөрсдөө хичээн зүтгэх хэрэгтэй, бүтээж бий болгох хэрэгтэй. Төрийн луйвартай эвлэрч үл болно. Эзэн хичээвэл заяа хичээнэ гэдэг юм.

zochin 2015-12-16 202.179.10.62

neg ih baharhaad baih tusuj bish bol ***** arga ydsan ajil baina daa

Malchin 2015-12-16 103.9.90.230

Mungu orj ireh saikhan l baina. Harin yaj zartsuulahaa l bodoh heregtei. Hemjeendee taarsan l yum avaarai, ih mungiig ur ashigtai shingeeh chadvar manaid bii yu?

Зочин 2015-12-16 150.129.142.128

OT GOODBYE...

болд 2015-12-16 203.91.118.180

Баярлаад байх юм юу ч байхгүй, хорин жил төр барьж байгаа АН,МАХН,АН, -ын ***** нарыг уг үндсээр нь устгаж байж л хойч үед минь хэдэн төгрөг үлдүүл их юм,

Зочин 2015-12-16 43.242.242.224

Манайх 33 хувиа зээлээр бүрдүүлж байгаа учраас ашиг удаж байж ирэх байх. Эхлээд зээлээ төлчөөд ашгаа авна. Гэхдээ шууд бус ашиг дороо ороод ирнэ. Шинээр олон хүн ажилтай цалинтай болно, туслан гүйцэтгэгч монгол компаниуд ажилтай болж бас л шинээр ажилтан авч цалинжуулах шаардлагатай болно. Улсад хүмүүсийн цалингийн татвар, НӨАТ-ийн татвар орж ирнэ, энэ гадны хүмүүс байр түрээслэнэ, зочид буудалд байрлана, Монгол дэлгүүрээс хоол ундаа авна, бензин тос бусад үйлчилгээгээ монголчуудаас л авна авж ч байсан. Энэ бүхэн ОТ-н өмнөх төслийн үеэр бас байсан учраас 2010-2012 онуудад Монголын эдийн засаг эрчимтэй хөгжиж бид бүхэн тодорхой ашиг хүртсэн. Юмыг дандаа харлуулдаг популистууд шиг байхаа больчооч. Ганбаатарын дүү нь юу гэж солиорч байлаа, захирал өндөр цалин авч байна, ажилчид бас тийм цалин авах ёстой гээд л. Барууны ямар компани өөрийн цалингийн сүлжээтэй түүнийхээ дагуу л цалингаа олгодог. Хэрэв иймэрхүү муйхар аргаар цалин нтр гээд солиороод байвал Монголоос гадныхан зугтаад л явна, ер нь бол олон компани зугтсаныг та нар мэдэж байгаа шүү дээ. Одоогийн хямрал тэр үейийн Ганбаатар мэтийн нөхдийн солиорлын үр дүн гэж үзэж ч болно.

цм 2015-12-16 103.26.195.54

За Жэнко минь битгии саад болооройдоо Хиншүү бол яая гэхэв чи минь л дуугай байгаарайдаа Гуйя

Нар мандлаа 2015-12-16 202.180.220.72

Энэ бол Монголд гарч байгаа нар.Өөрөөр хэлбэл ерөнхий сайд агсан П.Жасрай гуайн хэлсэн шиг "Хонгилын үзүүрт гэгээ тусаж байна" гэдэг шиг "Хонгилыг гэрэлтүүлэх нар тэр чигээрээ туссан" гэсэн үг, эдийн засагт

Энэ ч ёстой яамай байнаа 2015-12-16 202.9.40.5

Үүнээс Ард түмэнд юу ч наалдахгүй. Хэдхэн хүн суга баяждаг иймэрхүү юмнаас. Дараа нь тэд шорон. Ийм дүр зурагтай болоод удаж байна доо.

Зочин 2015-12-16 202.170.94.229

OT hudolgoh n mash zov. Gants OT ch bish dagaad olon tusol bosoh magadlal usoj baina. Ali deer ingeh baisan yum. Ner hundiig mungo dagdag yum. Mongol uls maani hugjih hamgiin oirhon zamruu orsond bayartai baina.

Зочин 2015-12-16 202.9.41.46

2012-2015 онд бондын 1,5 тэрбумаар юу бүтээж чадсан бэ Одоо жил бүр тийм хэмжээний мөнгө зах зээлд нийлэхлээр бид юу бүтээж болох вэ. Энэ бол урагшаа алхсан том алхам шүү. Хийгээгүй, Хийдэггүй хүмүүсийг өмөөрч дэмжиж суухаар хийсэнд нь баярлаад дуугүй л байл даа.

Худлаа шоу 2015-12-16 202.9.40.5

Энэ засгийн газар бүтэхгүй ээ

Зочин 2015-12-16 202.21.106.156

Ashiggui businest ene olon ariljaanii bankuud mungu gargahgui, adgiin t 1 ch medeh businessiin altan durem! Getel manai nert e/z-ch businesmanuud tatvariin orlogo, ajliin bair, dagaldah jijig business l gej olon jil yarilaa, chuhamdaa unenee l heleed bna gej oilgoloo

Өөрөөр сэтгэгч 2015-12-16 124.158.78.4

Ер нь Оюу Толгойг нээгдэхээс өмнө Монгол гэж юу байсийм бэ? Нэг муу хөгийн орон хэн ч бараг мэддэггүй түүх мүүх сонирходог ганц нэг гарууд л мэддэг, уртаашаа 300 сая долларын төсөвтэй өрөвдмөөр орон байсан. 300 сая доллар бол дэлхийд дунд зэрэгийн компанийн жилийн борлуулал. Бүх л бүтэн улс гэхэд ийм л төсөвтэй байсан.Бид нар өөрсдөө л Чингис мингис ардчилал мардчилал ярьж өөрсдийгөө дөвийлгэдэг байсан болохоос бид нарыг "хүн гуай" гэх нь байтугай "гөлөгөө" ч гэж дуудах хүмүүс цөөхөн байсан. Энэ бол бодит үнэн. Аз болж Робэрт Фрийдланд гэж буянтай хүн ирж тухайн үеийн Монголын жилийн төсөвтэй тэнцэх 300 сая доллар зарж азаа үзсэний үр дүнд энэ агуу ордыг нээсэн. Энэ хүн Монголыг дэлхийн эдийн засаг бизнесийн ертөнцөд хөтлөж оруулж танилцуулсанаараа монголчуудын өмнө мөнхөд дурсагдах гавьяа байгуулсан. Хэн ч мэдэхгүй Баянхонгор аймагийн Баацагаан сумын нусаа гоожуулсан улаан хацартай тас хөдөөний охиныг усанд оруулж үнэр танарыг нь арилгаж нүүр амыг нь янзлаад брэнд хувцас өмсүүлээд Нью-Иоркийн Манхэтэн дэхь загварын шоунд шууд оруулж дэлхийн одуудын өмнүүр алхуулсантай адилхан үйлдэл болсон. Гэтэл яалаа. Нөгөө халтар хүүхэн нь олонд жоохон танигдсанаа ихэд бодож "Би босоо хөх монгол. Төрөлхийн Мисс." гэж солиорон хаширын нүүрийг маажиж сорвижуулаад бөгсөө хаялан цааш алхсан. Юм үзээгүй нөгөө хүүхэний ааш авир нь дийлдэхээ байж харсан болгон руу хялалзаж тэнэг бүдүүлэгээ гайхуулж өгсөн дөө. Юм үзсэн соёлт хүн төрөлхтөн шууд хараад л ойлгосон. Газарын гүнд 1 км-н гүнд байгаа баялаг газарын дээр ямаагаа хариулж яваа нэгэн малчинд ер нь ямар хамаа байна? Тэр малчин түүнийг хэзээ ч олж ухаж гаргаж ирээд эргэлтэнд оруулахгүй нь бодит үнэн. Цэвэр эдийн засагийн утгаараа газар доор байгаа эрдэс ухаж гаргаж ирж эргэлтэнд оруулаагүй л бол " баялаг" биш зүгээр л шороо. Тийм учраас "Өвөг дээдсээс үлдээсэн газар доорхи баялагийг хойч үедээ үлдээнэ." гэдэг бол жинхэнэ сонгодог популизм. Утгагүй дэмий яриа. Робэрт Фрийдландийн байгуулсан гавьяа Монголчуудыг 1921 онд тусгаар тогтнуулсан Барон Унгернтай яг тэнцэнэ. Яахав бизнэсмэн хүнийхээ хувьд тухайн үедээ янз бүрийн бодолтой байсан байж болно.Энэ нь түүний буруу биш. Түүнтэй уулзаж ярьж байсан бид нарын сонгуулиар сонгосон тухайн үеийн улс төрчдийн гаргаж байсан араншин байр байдал л Робэрт Фрийдландын шийдвэрт нөлөөлсөн. Тэр өгөгдсөн нөхцөлд нь тоглолт хийсэн. Түүнд буруу байхгүй. Гэхдээ монголчуудад муу юм огтхон ч хийгээгүй. Робэрт Фрийдландын Оюу Толгойг нээж Монгол улсыг цоо шинээр гарч ирэх бололцоог нь нээж өгсөн гавьяаг нь үнэлж Чингисийн одонгоор шагнаж Монгол улсын Хүндэт Иргэн болгох ёстой. Би лав хэзээ нэгэн цагт Робэрт Фрийдландтай тааралдвал гарыг нь чангаар атгаж нүд рүү нь эгцэлж хараад "Таньд Маш Их Баярлалаа" гэж хэлнэ

Өөрөөр сэтгэгч 2015-12-16 124.158.78.4

УУЛ УУРХАЙ БОЛ ҮНДЭСНИЙ ҮЙЛДВЭРЛЭЛ МӨН.

Зочин 2015-12-16 202.21.116.162

za fengshu hiih yumtai bolj de kk

Өөрөөр сэтгэгч 2015-12-16 124.158.78.4

Бизнэсийн хууль яллаа. Эдийн засагийн хууль яллаа. Олон улсын бизнэс эдийн засагийн тоглоомын дүрэм яллаа. Милтон Фрийдман яллаа. Мөнгө яллаа. Хоосон амлагчид хуурамч эх орончид популистууд болох Хиншүү Ганбаатар, шантааж хийж хоолондоо хүрсэн Уянга нарыг дагаж далчиганавал ажилгүй орлогогүй дэлхий ертөнцөд хэн ч тоохгүй хөгийн бөглүү ядуу орон хэвээр үлдэнэ гэдэгээ Оюу Толгойн хөрөнгө оруулалт зогссоноор дэбил монголчууд бага ч гэсэн ойлгосон байхаа. Сүүлийн 6-н сарын статистикаас харвал Солонгос явсан хүмүүсийн 60% нь харласан байна. Энэ бол Оюу Толгой болон уул уурхайн төсөлүүдээ хэрэгжүүлэхгүй бол буцаад 2000-д оных шиг хүний газар сүрэгээрээ хог болж амьдардаг үе руугаа буцах тун ойрхон болсоныг харуулж байгаа индикатор юм. Монгол бол уул уурхайн ЭЗЭНТ ГҮРЭН. Уул уурхай бол бидний ганц өрсөлдөж чадах салбар. Үүнийгээ барьж авах ёстой. Үндэсний үйлдвэрлэл нэртэй оймс гутал бандааш турсик хивс цамц үйлдвэрлээд монголчууд баян чинээлэг болж чадахгүй. Уул уурхай үндэсний үйлдвэрлэл биш юм уу? Австрали Канад Өмнөд Африк Орос Чили уул уурхай хөгжүүлээд баян чинээлэг орон болоод байхад уул уурхайг хөгжил дэвшил биш үйлдвэрлэл биш гэж солиордог хоцрогдсон үзэл сурталд тархиа бариулж популистуудыг давраахаа болих цаг болсон.

Монгол хүн 2015-12-16 202.131.238.35

Ашиг гэж бэлэн мөнгө авах гэсэн сэтгэлгээнээсээ одоо салбал яасын манайхаан. Олон зуун ханган нийлүүлэгчид, мянган хүн ажилтай болж амьдрал нь дээшлэх боломж бий болж байгаа нь өнөөдөр бидэнд чухлаас чухал гэж бодож байна.

Зочин 2015-12-16 103.57.94.150

ДЭЭРЭМ ДЭЭРЭМДҮҮЛЧИХЛЭЭ

Зочин 2015-12-16 183.81.169.22

Дараа жилийн сонгуулиар алаан болохын биздээ хэн төрийн эрхийг авахуу нөгөө намбарын хүү чухам улсаа нураасан ч хамаагүй үзэж тарна. за тэгээд 21 мянгаа дахиж тараагаад цацаад эхлэнэ биз оюутан нэртэй нялх хүүхдүүдийн мөнгийг нэмнэ малчдаа харж үзнэ мөнгө тараана явж өгнө дөө

Зочин 2015-12-16 202.9.41.46

Ялын хугацаа нь дуусаагүй Намбарын хүү сонгуульд орлоо юу

Зочин 2015-12-16 103.26.192.186

news.mn zurag ntr bol bur suirchjee te

Зочин 2015-12-16 112.72.15.234

Монголын ЗГ ийм төсөл рүү орж байгаа бол 1-рт итгэхгүй, 2-рт эрсдэл өндөртэй гэж тооцоод маш өндөр хүүтэй санхүүжилт олгох байсныг ойлгоорой.

Зочин 2015-12-16 112.72.15.234

ОТ-д итгэл үзүүлж байгаа юм биш ээ... Энэ төсөл дээр РИО ТИНТО байгаа учраас л итгэл үзүүлж байгаа юм... Энэ ялгааг маш сайн л ойлгох хэрэгтэй дээ

Зочин 2015-12-16 59.153.113.199

sn bna.Uragshaa Saihanbilegee

Зочин 2015-12-16 103.11.192.106

BAYARTAI BAINA SHUU!!!! ODOO BOLDOG BOL BUTSAAD 2010, 2011 ON SHIG GOYO BOLOOSOI!!! 2012 ON GEED L HAMAG UM UNASAN DAAAA

уул уурхай 2015-12-16 103.26.195.4

Уул уурхайгаар хөгжсөн улс орнууд америк болон Канад Улс бас Австрали улс гөлөг минь чиний идэж байгаа үзэж байгаа зурагт утас компьютер чиний хоол хийж иддэг хоолны сав хэрэгсэл бүгэд уул уурхайн газар доорхи баялгаар хийдэг юм биздаа минь Дубай хар гөлөгөө чамшиг юм ажилгүй бас эхнэрээ тэжээгддэг эсвэл ээж аавынхаа тэтгэврийн мөнгөөр амьдардаг арчаагүй биздаа байхдаа хахахаа муу паразит биздаа ядаж солонгос яв солонгос хүний ***** шээсийн цэвэрлээд эхнэртэй болон бусад хүнд ээлтэй амьдар арчаагүй царайлсан биздаа минь

уул уурхай 2015-12-16 103.26.195.4

Уул уурхайгаар хөгжсөн улс орнууд америк болон Канад Улс бас Австрали улс гөлөг минь чиний идэж байгаа үзэж байгаа зурагт утас компьютер чиний хоол хийж иддэг хоолны сав хэрэгсэл бүгэд уул уурхайн газар доорхи баялгаар хийдэг юм биздаа минь Дубай хар гөлөгөө чамшиг юм ажилгүй бас эхнэрээ тэжээгддэг эсвэл ээж аавынхаа тэтгэврийн мөнгөөр амьдардаг арчаагүй биздаа байхдаа хахахаа муу паразит биздаа ядаж солонгос яв солонгос хүний ***** шээсийн цэвэрлээд эхнэртэй болон бусад хүнд ээлтэй амьдар арчаагүй царайлсан биздаа минь

уул уурхай 2015-12-16 103.26.195.4

Уул уурхайгаар хөгжсөн улс орнууд америк болон Канад Улс бас Австрали улс гөлөг минь чиний идэж байгаа үзэж байгаа зурагт утас компьютер чиний хоол хийж иддэг хоолны сав хэрэгсэл бүгэд уул уурхайн газар доорхи баялгаар хийдэг юм биздаа минь Дубай хар гөлөгөө чамшиг юм ажилгүй бас эхнэрээ тэжээгддэг эсвэл ээж аавынхаа тэтгэврийн мөнгөөр амьдардаг арчаагүй биздаа байхдаа хахахаа муу паразит биздаа ядаж солонгос яв солонгос хүний ***** шээсийн цэвэрлээд эхнэртэй болон бусад хүнд ээлтэй амьдар арчаагүй царайлсан биздаа минь

ХӨӨЕ УРБАНЕК АЖЛАА ХИЙГЭЭЧ 2015-12-16 202.9.40.5

АЛГА БОЛЦОН УРБАНЕК ЭНД ЗОГСОЖ БАЙНА. ТА АЖЛАА ХИЙГЭЭЧЭЭ. ААН-ҮҮД МАШ ИХ ХҮНД БАЙНА .

УРБАНЕК ЛХАГВАЖАВТ 2015-12-16 202.9.40.5

Та энд юугаа хийж явнаа, эдийн засгийн хямралаас гарч чадахгүй, татварын дарамттай байгаа ААН-дэд татварын өршөөлийн хууль гаргуулаачээ. Ил тодын хууль нуусан юмтай баячуудад зориулж гарсан. Гэтэл нуугаагүй яваад акт торгуулиа төлж дийлэхгүй олон олон ААН байна. МҮХАҮТанхим гэж балай газар ажиллаж байна уу??????

УРБАНЕК ЛХАГВАЖАВТ 2015-12-16 202.9.40.5

Та энд юугаа хийж явнаа, эдийн засгийн хямралаас гарч чадахгүй, татварын дарамттай байгаа ААН-дэд татварын өршөөлийн хууль гаргуулаачээ. Ил тодын хууль нуусан юмтай баячуудад зориулж гарсан. Гэтэл нуугаагүй яваад акт торгуулиа төлж дийлэхгүй олон олон ААН байна. МҮХАҮТанхим гэж балай газар ажиллаж байна уу??????

зочин 2015-12-16 103.26.193.166

Сайн мэдээ байна. Ноогдол ашигаа яаваандаа авах биз дээ. Тэрнээс өмнө ОТ-н бүтээн байгуулалтанд монголчууд оролцож жил бүр доод зах нь 1 тэрбум ам доллар ор ирж Монголчууд цалинтай орлоготой, барилгын бүх материалаа монголлос авах зэргээр ноогдол ашигаас илүү ашиг монголёуудад ирнэ. Хэрэв ийм өүтээн байгуулалт байхгүй бол цөмөөрөө өлмөн зэлмэн чдуу хэвээрээ байна шүү дээ. Ноогдол ашигийг явц дунд нв гэрээгээ харилцан ярилцаад өөрчлөөд явдаг олон улсын туршилга байна шүү дээ. ОТ-оор улс төр хийдэг нөхдүүд болимоор байна. Ингэж улс төр хийснээр монголёуудад ашиг байхгүй ЗӨВХӨН популист улс төрчдөд ашиг авчирна гэдгийг хүмүүс минь ойлгоо чээ. Маргаашийн өөхнөөс өнөөдрийн уушиг дээр гэдэг үг бий шүү. Хүүхдүүд минь ажил орлоготой, тэтгэврийн хэдээ нэмүүлэх бололцоо бүрдэж байнгаа нь сайн хэрэг биш үү

Зочин 2015-12-16 202.55.191.40

ОДОО БОЛНО ОО..... ХУДЛАА УЛС ТӨРЖИХ ХЭРЭГГҮЙ..... ХЭРВЭЭ ТЭГВЭЭС БИД ДЭЛХИЙН ХАМГИЙН ТЭНЭГ АРД ТҮМЭН БОЛНО.... ОДОО ТЭР БИЗНЕСИЙНХЭЭ ХУУЛИАР ЯВ.... ТЭР ЭСЭРГҮҮЦЭЭД БАЙГАА ТЭНГҮҮД ХОЙД СОЛОНГОСТ ОЧООД АМЬДАР, ХАР, ҮЗ, МЭДЭР

Зочин 2015-12-16 59.153.112.49

chi muu bidniig hoodeg hen be,uhsen hatsanii bussines iin huuli ,ugaasaa uul uurhaigaar hogjson ganz ch oron baidaggui,yag Africa bolno,yadaj Erdenet shig hot bosohgui,mongoloos tsahilgaan avahgui hamag usnii noots ,hooloo hurtel gadnaas zoodeg ,mongoliin bankaar yamar ch guilgee hiihgui ,

Зочин 2015-12-16 150.129.143.53

tenegee norway uls yugaaraa hogjij iim bayan uls bolson be

wertwe 2015-12-16 64.229.4.106

erdenetees tsaashaa setgedeggui gar baina da zailuul

Зочин 2015-12-16 202.9.41.98

za manai malnuud odoo shaagildaj ugnu l du. Ta nar businnes hiih geed bairaa baritsaand tavihdaa licence-g n baritsaaldag biz de. esvel bank shuud itgeed ugchdug ym u. Uher Mongolchuud neeree Afrikaas doloon dor sanhvvgiin medlegtei ym da

иргэн 2015-12-16 103.26.192.157

ОТ-с хувь хүртэх 2-р ээлжийнхэн нь сайханбалаг, энхсайхан, ганболд. да, бямбасайхан нарюм бна ...........гэдэг тодорхой боллоо. Өмнөх гэрээний баяртангууд мэдээж бгаа, бас ТУЗ-н гитарчин зэрэг багабанди, батсүх нар шүү дэээ. БҮҮ МАРТ АААААААААААААА

Зочин 2015-12-16 202.72.245.122

Монголын баялагийн жинхэнэ эзэд гэсэн зураг байна даа

биздаа минь 2015-12-16 103.26.195.4

Тэгээд Монгол залуучууд яахын солонгос явж солонгос хүний шээс баасыг цэвэрлэх ёстой юу гөлөг минь солонгос хүний бол хийж байвал чамд гоё сайхан зүйл тэ муу Манжийн үлдэгдэл биздаа солонгосын буриад биздаа чамшиг юмнууд ажилгүй бас эхнэрээ тэжээлгэдэг биздаа байхдаа

биздаа минь 2015-12-16 103.26.195.4

Тэгээд Монгол залуучууд яахын солонгос явж солонгос хүний шээс баасыг цэвэрлэх ёстой юу гөлөг минь солонгос хүний бол хийж байвал чамд гоё сайхан зүйл тэ муу Манжийн үлдэгдэл биздаа солонгосын буриад биздаа чамшиг юмнууд ажилгүй бас эхнэрээ тэжээлгэдэг биздаа байхдаа

биздаа минь 2015-12-16 103.26.195.4

Тэгээд Монгол залуучууд яахын солонгос явж солонгос хүний шээс баасыг цэвэрлэх ёстой юу гөлөг минь солонгос хүний бол хийж байвал чамд гоё сайхан зүйл тэ муу Манжийн үлдэгдэл биздаа солонгосын буриад биздаа чамшиг юмнууд ажилгүй бас эхнэрээ тэжээлгэдэг биздаа байхдаа

Зочин 2015-12-16 59.153.112.112

Үнэхээр сайхан мэдээ бн.Би л хувьдаа маш их дэмжиж бн.Энэ улс орноо худалдлаал гэнэ урвагчл гэнэ муу гэрээ байгууллаал гэнэ юундаа өөрсдөө юуч хийж чадахгүй байж ингэж ажил хийж байгаа хүнрүгээ дайрч байдаг байнаа.Бодит ажил болж хөрөнгө орж ирэхээр болно гэдэг ямар их боломж байдгыг бидхарсан биздээ.Харин атаархсан муу санасан хүмүүсийн үгийг үнэмшиж ингэж хүний амаар толгой хийж амьдарахаа болицгоо.ЭНэ гэрээ улс орны амин чухал хөрөнгө оруулалт боллоо.Бид хямралаас гарах эхний дохио одоо валютын ханш буух болно харж байгаарай

Монгол Улсын иргэн 2015-12-16 122.201.19.178

Баяр хүргье. Амжилт хүсье. Дор бүрнээ хичээж ажиллацгаая.

шээс 2015-12-16 103.26.195.4

Тийм ухаантай тоо сайн боддог юм бол тэгээд тэр тоо баримтаар нотлогдсон эд материалыг интернэтээр дамжуулан үзүүлээч биздаа минь

шээс 2015-12-16 103.26.195.4

Тийм ухаантай тоо сайн боддог юм бол тэгээд тэр тоо баримтаар нотлогдсон эд материалыг интернэтээр дамжуулан үзүүлээч биздаа минь

шээс 2015-12-16 103.26.195.4

Тийм ухаантай тоо сайн боддог юм бол тэгээд тэр тоо баримтаар нотлогдсон эд материалыг интернэтээр дамжуулан үзүүлээч биздаа минь

монголчууд 2015-12-16 103.26.195.4

Ашигтай гэхээр хүн болгонд сар болгон мөнгө өгөх юм бол ашигтай юм байн тэ муу малнууд энэ уурхайд олон арван аавын хүүхдүүд ажилтай болж гэмт хэргээс холуур байгаад чи бид нар бүгдээрээ баярлах ёстой юм байгаа биздээ биздаа гэж сар болгон Монгол залуучууд мөнгө өгөх юм бол архичин болно шүү дээ харин сар болгон цалин авдаг ажлын байр хэрэгтэй шүү дээ энэ оюун толгой татварын орлогоор багш цагдаа эмч бас хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэд цалин болон халамж болж очиж байгаа биздээ бас сургууль цэцэрлэг зам гээд барьж байгаа биздээ хамгийн чухал зүйл бол Монголын нэг залуу Монголын нэг эмэгтэй ажилтай төрөлтэй гэмт хэргээс холуур байгаа биздээ нэг хулгаа хийхээ хүн дээрэмдэхээ больж нэг биеэ үнэлэхээ больдгийн байгаа биздээ биздаа гэж

монголчууд 2015-12-16 103.26.195.4

Ашигтай гэхээр хүн болгонд сар болгон мөнгө өгөх юм бол ашигтай юм байн тэ муу малнууд энэ уурхайд олон арван аавын хүүхдүүд ажилтай болж гэмт хэргээс холуур байгаад чи бид нар бүгдээрээ баярлах ёстой юм байгаа биздээ биздаа гэж сар болгон Монгол залуучууд мөнгө өгөх юм бол архичин болно шүү дээ харин сар болгон цалин авдаг ажлын байр хэрэгтэй шүү дээ энэ оюун толгой татварын орлогоор багш цагдаа эмч бас хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэд цалин болон халамж болж очиж байгаа биздээ бас сургууль цэцэрлэг зам гээд барьж байгаа биздээ хамгийн чухал зүйл бол Монголын нэг залуу Монголын нэг эмэгтэй ажилтай төрөлтэй гэмт хэргээс холуур байгаа биздээ нэг хулгаа хийхээ хүн дээрэмдэхээ больж нэг биеэ үнэлэхээ больдгийн байгаа биздээ биздаа гэж

монголчууд 2015-12-16 103.26.195.4

Ашигтай гэхээр хүн болгонд сар болгон мөнгө өгөх юм бол ашигтай юм байн тэ муу малнууд энэ уурхайд олон арван аавын хүүхдүүд ажилтай болж гэмт хэргээс холуур байгаад чи бид нар бүгдээрээ баярлах ёстой юм байгаа биздээ биздаа гэж сар болгон Монгол залуучууд мөнгө өгөх юм бол архичин болно шүү дээ харин сар болгон цалин авдаг ажлын байр хэрэгтэй шүү дээ энэ оюун толгой татварын орлогоор багш цагдаа эмч бас хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэд цалин болон халамж болж очиж байгаа биздээ бас сургууль цэцэрлэг зам гээд барьж байгаа биздээ хамгийн чухал зүйл бол Монголын нэг залуу Монголын нэг эмэгтэй ажилтай төрөлтэй гэмт хэргээс холуур байгаа биздээ нэг хулгаа хийхээ хүн дээрэмдэхээ больж нэг биеэ үнэлэхээ больдгийн байгаа биздээ биздаа гэж

Ayur 2015-12-16 103.26.194.10

Тэнэг урвагчаа бичиг үсэг мэддэг, 4 аргын тоо бодож чаддаг бол Оюутолгойн гэрээ гэгчийг хагас дутуу ч болов уншаад, тооны машин аваад хэдэг тоо нэмж хасаад үз дээ. Мал минь Ийм малууд / тайрсан Хиямнууд/ олширсноор л Монгол сүйрч байгаа юм даа.

монгол 2015-12-16 202.170.94.90

Сайханбилэг эх орноо худалдаж, ард түмнээ өрөнд унагаж байгаад маш их харамсаж байна. Энэ өрийг Сайханбилэгээр төлүүлэх ёстой шүү

Зочин 2015-12-16 93.107.83.198

Chi l gantsaaraa urund orj baigaa baih. Mongoliin 3 say hunii amidral deejilj chi gantsaaraa urund bariulj duusah biz.

dsafas 2015-12-16 64.229.4.106

Saihanbilegees umnu Bayar erunhii said baih ali 2009 ond ene geree baiguulagdsan yum malaa

ZEEL HEREGTEI 2015-12-16 202.21.112.2

Mongoggui bid chini zeel avch bj l hodlono shdee, jishee ne bi zeel avch baij neg unah unaa avlaa, Oyu Tolgoi LLC zeel avch uurhaigaa barihaar bolloo, boloo shdee bid 2 hehe

Ayur 2015-12-16 103.26.194.10

Энд коммеит бичээд байгаа зарим захиалагат / өчүүхэн төлбөр авдаг/ өчүүхэн урвагчидийг Монголын тэнгэр удахгүй ниргэнэ дээ.

Urbanek 2015-12-16 202.131.232.114

Urbanek zogsoj bn shuu

монголчууд 2015-12-16 103.26.195.4

Гөлөг минь ард түмэнд ашигтайгаар гэхээр яах ёстой юм чамд болон бусад хүмүүст сар болгон халамжийн мөнгө өгөх ёстой юу энэ Оюутолгой уурхайд олон арван аавын хүүхдүүд ажил хийж гэмт хэргээс холуур байгаа биздээ татвар төлсөн мөнгөөр багш цагдаа эмч бас халамжийн хүмүүст цалин болж очиж байгаа биздээ татвар төлсөн мөнгөөр сургууль болон цэцэрлэг барьж байгаа биздээ нэг монгол залуу нэг монгол эмэгтэй ажилтай төрөлтэй болж гэмт хэргээс холуур байгаад чи бид баярлах ёстой юм байгаа биздээ нэг нь хулгай хийхээ болж хүн дээрэмдэхээ болж нөгөөдөх нь биеэ үнэлэхээ болдгийн байгаа биздээ ***** минь эсвэл чамд сар болгон 40000-50000 өгөөж байвал ашигтай юу!хүн болгонд сар болгон мөнгө өгөх юм бол монгол залуучууд архичид болно шүү дээ харин сар болгон цалин авч байдаг ажлын байр хэрэгтэй биздаа минь ойлгогтун ухаарах тунГөлөг минь ард түмэнд ашигтайгаар гэхээр яах ёстой юм чамд болон бусад хүмүүст сар болгон халамжийн мөнгө өгөх ёстой юу энэ Оюутолгой уурхайд олон арван аавын хүүхдүүд ажил хийж гэмт хэргээс холуур байгаа биздээ татвар төлсөн мөнгөөр багш цагдаа эмч бас халамжийн хүмүүст цалин болж очиж байгаа биздээ татвар төлсөн мөнгөөр сургууль болон цэцэрлэг барьж байгаа биздээ нэг монгол залуу нэг монгол эмэгтэй ажилтай төрөлтэй болж гэмт хэргээс холуур байгаад чи бид баярлах ёстой юм байгаа биздээ нэг нь хулгай хийхээ болж хүн дээрэмдэхээ болж нөгөөдөх нь биеэ үнэлэхээ болдгийн байгаа биздээ ***** минь эсвэл чамд сар болгон 40000-50000 өгөөж байвал ашигтай юу!хүн болгонд сар болгон мөнгө өгөх юм бол монгол залуучууд архичид болно шүү дээ харин сар болгон цалин авч байдаг ажлын байр хэрэгтэй биздаа минь ойлгогтун ухаарах тун

монголчууд 2015-12-16 103.26.195.4

Гөлөг минь ард түмэнд ашигтайгаар гэхээр яах ёстой юм чамд болон бусад хүмүүст сар болгон халамжийн мөнгө өгөх ёстой юу энэ Оюутолгой уурхайд олон арван аавын хүүхдүүд ажил хийж гэмт хэргээс холуур байгаа биздээ татвар төлсөн мөнгөөр багш цагдаа эмч бас халамжийн хүмүүст цалин болж очиж байгаа биздээ татвар төлсөн мөнгөөр сургууль болон цэцэрлэг барьж байгаа биздээ нэг монгол залуу нэг монгол эмэгтэй ажилтай төрөлтэй болж гэмт хэргээс холуур байгаад чи бид баярлах ёстой юм байгаа биздээ нэг нь хулгай хийхээ болж хүн дээрэмдэхээ болж нөгөөдөх нь биеэ үнэлэхээ болдгийн байгаа биздээ ***** минь эсвэл чамд сар болгон 40000-50000 өгөөж байвал ашигтай юу!хүн болгонд сар болгон мөнгө өгөх юм бол монгол залуучууд архичид болно шүү дээ харин сар болгон цалин авч байдаг ажлын байр хэрэгтэй биздаа минь ойлгогтун ухаарах тунГөлөг минь ард түмэнд ашигтайгаар гэхээр яах ёстой юм чамд болон бусад хүмүүст сар болгон халамжийн мөнгө өгөх ёстой юу энэ Оюутолгой уурхайд олон арван аавын хүүхдүүд ажил хийж гэмт хэргээс холуур байгаа биздээ татвар төлсөн мөнгөөр багш цагдаа эмч бас халамжийн хүмүүст цалин болж очиж байгаа биздээ татвар төлсөн мөнгөөр сургууль болон цэцэрлэг барьж байгаа биздээ нэг монгол залуу нэг монгол эмэгтэй ажилтай төрөлтэй болж гэмт хэргээс холуур байгаад чи бид баярлах ёстой юм байгаа биздээ нэг нь хулгай хийхээ болж хүн дээрэмдэхээ болж нөгөөдөх нь биеэ үнэлэхээ болдгийн байгаа биздээ ***** минь эсвэл чамд сар болгон 40000-50000 өгөөж байвал ашигтай юу!хүн болгонд сар болгон мөнгө өгөх юм бол монгол залуучууд архичид болно шүү дээ харин сар болгон цалин авч байдаг ажлын байр хэрэгтэй биздаа минь ойлгогтун ухаарах тун

монголчууд 2015-12-16 103.26.195.4

Гөлөг минь ард түмэнд ашигтайгаар гэхээр яах ёстой юм чамд болон бусад хүмүүст сар болгон халамжийн мөнгө өгөх ёстой юу энэ Оюутолгой уурхайд олон арван аавын хүүхдүүд ажил хийж гэмт хэргээс холуур байгаа биздээ татвар төлсөн мөнгөөр багш цагдаа эмч бас халамжийн хүмүүст цалин болж очиж байгаа биздээ татвар төлсөн мөнгөөр сургууль болон цэцэрлэг барьж байгаа биздээ нэг монгол залуу нэг монгол эмэгтэй ажилтай төрөлтэй болж гэмт хэргээс холуур байгаад чи бид баярлах ёстой юм байгаа биздээ нэг нь хулгай хийхээ болж хүн дээрэмдэхээ болж нөгөөдөх нь биеэ үнэлэхээ болдгийн байгаа биздээ ***** минь эсвэл чамд сар болгон 40000-50000 өгөөж байвал ашигтай юу!хүн болгонд сар болгон мөнгө өгөх юм бол монгол залуучууд архичид болно шүү дээ харин сар болгон цалин авч байдаг ажлын байр хэрэгтэй биздаа минь ойлгогтун ухаарах тунГөлөг минь ард түмэнд ашигтайгаар гэхээр яах ёстой юм чамд болон бусад хүмүүст сар болгон халамжийн мөнгө өгөх ёстой юу энэ Оюутолгой уурхайд олон арван аавын хүүхдүүд ажил хийж гэмт хэргээс холуур байгаа биздээ татвар төлсөн мөнгөөр багш цагдаа эмч бас халамжийн хүмүүст цалин болж очиж байгаа биздээ татвар төлсөн мөнгөөр сургууль болон цэцэрлэг барьж байгаа биздээ нэг монгол залуу нэг монгол эмэгтэй ажилтай төрөлтэй болж гэмт хэргээс холуур байгаад чи бид баярлах ёстой юм байгаа биздээ нэг нь хулгай хийхээ болж хүн дээрэмдэхээ болж нөгөөдөх нь биеэ үнэлэхээ болдгийн байгаа биздээ ***** минь эсвэл чамд сар болгон 40000-50000 өгөөж байвал ашигтай юу!хүн болгонд сар болгон мөнгө өгөх юм бол монгол залуучууд архичид болно шүү дээ харин сар болгон цалин авч байдаг ажлын байр хэрэгтэй биздаа минь ойлгогтун ухаарах тун

болд 2015-12-16 27.123.213.196

сайн байна

SAIN MEDEE BNA 2015-12-16 202.21.112.2

ES SAIKHANBILIGT BAYAR HURGIE TOM AJILIIN ARD GARLAA OLON HUN AJILTAI BH NE TODORHOI DEMJIJ BNA

Natsagnym 2015-12-16 103.26.194.10

Улс эх орныхоо эрх ашгийг уландаа гишгэж, өөрсдийнхөө авсан хахуулийг далдлахад хүртэл цермони хийдэг болждээ. Зарим нь "За ашгүй дээ" гэнэ Задарсан ч урвагчид, ядарсан ч тэнэг ард түмэн юм даа хөөрхий.

Зочин 2015-12-16 202.9.41.46

Эх орны эрх ашиг гэж юуг хэлнэ вэ чи. Улс мөнгөтэй болж ард түмэн ажилтай болж байгаа нь ашгүй бишүү махан толгойт минь

Зочин 2015-12-16 202.9.41.46

За ашгүй дээ. Энэ чинь нэг алхам урагшилж байна гэсэн үг. Дотоодын хөрөнгө оруулагчид, хуучин мэрэгжилтэнгүүд, ажилчидаар дамжин зах зээл рүү тэр мөнгө урсан орж ирэх үүд хаалга нээгдлээ. Одоо Гачууртыг урагшлуулах хэрэгтэй. Тэгвэл хэн нэгнээс дахин зээл харах, зээл авсан гэж хэн нэгэнд баалуулахгүй. Баяр хүргье. Энэ хүртэл хэл аман дундуур зүтгэж ирж ажилаа бүтээсэн та бүхэнд Монголын ард түмэн талархана.

h 2015-12-16 43.242.242.188

sain bna uur mongold mungu oloh arga bhgui. Ulsgulun bsnaas deer

Зочин 2015-12-16 182.160.33.178

Алтанхуяагийн дэбийлүүд 3 жил гацаасаны хэрэг гарсангүй шив дээ, зайлуулаад л зурагдаж байна, тэртэй тэргүй зурагдах гэрээг 3 жил саатуулж хүмүүсийн амьдралаар тоглох хэрэггүй л байсан байна ш дээ

iii 2015-12-16 122.254.126.2

Ene humuus uursduu amaa angaigaad haanaas mungu zeeleh uu l gej bodoh bolj yaj buteeh uu yaj uildverleh uu gedeg zuil bhgui.sanhuujilt avna ur zeel avna . uur yu ch bhgui

yahuu 2015-12-16 122.254.126.2

humuus yagaad iim mal bgaan boloo. iim engiin hamgiin ashiggui tusliig demjeed bgaan boloo..... ulsiig buheld ni neg muu jijighenoyu tolgoi zalgih gej bn sh dee. oilgohguim daa

Зочин 2015-12-16 202.9.41.46

Хаанаас гарч ирсэн махан толгой болохоороо Оюу толгой Монголд ашиггүй гэж тооцоо гаргаа вэ чи

zochin 2015-12-16 202.21.112.2

Chi ooroosoo asuugaad uz Buh humuus demjeed bhad bi yaagaad demjihgui bgaad bgaa yum bol gej? Magadgui chi shar hadnii emneleg orj uzuuleh tsag ne bolson ch yum uu ***** med" gej zovolmoor bna

Зочин 2015-12-16 103.9.90.230

YUMAA TAVIAD TUUSANDAA BAYARLAJ BAINA UU SONGUULIIN MUNGU OLDSONII BAYAR UU?

Зочин 2015-12-16 103.9.90.230

TSever biznesin tusul gedeg chin Mongol ulsad ashgaa uguh eseh n bidend hamaagui gesen ug uu?

Зочин 2015-12-16 122.254.126.2

tegj l taaraad bn daa.daanch archaaguim daa

Zochin 2015-12-16 202.21.112.2

Tor Business 2 neg doroo orohoor jinhene zawaarsan yum boldogiig bugd medene shuu dee

Зочин 2015-12-16 112.72.15.61

За ашгүй дээ. ЕС-д баяр хүргэе. Гацаагчид харин 7 уулын цаагуур далд орцгоо

wxaxa 2015-12-16 122.254.126.2

mongold ashiggui biznes uneheer ih bhiimaa

Зочин 2015-12-16 202.179.24.172

Uyanga Logiin Tsog, Hinshuu Ganbaa Bolorchuluun. Davaasuren, Baterdene odoo yanaa? Yu gej hucahiig ny harah yum shu kkkkkkkk

zochin 2015-12-16 59.153.114.233

bolj dee

Зочин 2015-12-16 59.153.114.233

bolj dee

Зочин 2015-12-16 202.179.24.172

Saihanbilegt bayar hurgie. Odoo l zuv zam deer yvj baina. MGL uls arai gej ene heden zavaan bulegleluudiig yllaa.

Монгол хүү 2015-12-16 49.0.160.81

чаавас даа энэ доор сэтгэгдэл бичсэн захиалгат нөхдүүд энэ гэрээнд зураад баясаад байгаа новшнуудтай хамт Монголыг өрөнд оруулсан, тэр орсон өрөө өөрсдөө төлөөрэй. Эргээд миний хармаанаас авна гэдгийг чинь мэдэж байна Новшнууд

Зочин 2015-12-16 49.0.161.152

баяр хүргэе, монголчууддаа, үнэхээр чухал ажил, хоосон улс төрждөг хиншүү ганбаа, уянга даваасүрэн зэрэг өдөө хатгагчдын явуулга бүтсэнгүй, монголчууд бид гол чухал ажлаа хийж чадлаа, маш сайхан байна, цаашид оюу толгойн талаар ярихын ч хэрэггүй, ажлаа чөлөөтэй хийг.

Бүү хөөрцөглөөд бай 2015-12-16 202.9.40.5

Ерөнхий сайд маань ч гэх шиг Юун долигнуур баги вэ. Юу чхийж чадахгүй ЕС огцорвол таарна

Зочин 2015-12-16 202.131.252.217

yerunhii said maani hiij chadlaa.. ajilaa hiisen hund bayar hurgehees uur yaaltai.

х***а хүн 2015-12-16 202.126.89.145

Сонгуулийн өмнө талхтай байлгаж байгаад саналыг нь авнаа за юу

Зочин 2015-12-16 124.158.78.4

Байдаг л төсөлийн санхүүжилтийн хэлбэр шүү дээ. Үүнийг заавал харлуулж Монгол улс алхам тутамдаа хожигдож шулуулж байгаа мэтээр ярьж бичих хардаж сэрдэхээ болимоор юм. Өөрийнхээ нэрээр батлан даалт гаргасан аж ахуйн нэгж Рио Тинто төлбөр авалгүй яах юм бэ. Дан ганц ОТ-н лицэнзээр ийм их хэмжээний зээл авна гэж битгий горьд. Төсөлийн санхүүжилтын эрсдэлийг 2 хуваадаг. 1-рт Performance Risk, 2-рт, Payment Risk гэж байдаг. Үйл ажиллагаа явуулж чадах уу? Үйл ажиллагаа явуулаад ашиг олоод төлбөрөө хийж чадах уу? гэсэн үг л дээ. Энэ бүхнийг батлан дааж байгаа нь Рио Тинто юм. Дан лицэнзийг их юманд бодож солиорохоо монголчууд болих цаг болсон. Ухаж гаргаагүй бол газрын доор байгаа эрдэс ямар ч үнэ цэнэгүй шороо юм. Харин ухаж гаргаад боловсруулаад зарвал сая баялаг болно. Би цэвэр бизнэс эдийн засагийн ойлголтоор ярьж байна шүү. Амьдрал болон бизнэс тэр чигээрээ эрсдэл юм. Энэ зээл Монгол улсыг бүхэлд нь хариуцлагатай болгож байгаа нь сайн хэрэг. Ихээхэн далчиганаад олон улсын бизнэс эдийн засагийн дүрэмээс гадуур тоглох гээд байвал чанга ойчно гэдэгээ бүх түвшиндээ ойлгуулсан зээл. Унавал цуг босвол цуг л гэсэн үг. Энэ бол шударга. Өөрсдийгээ ганцхан баялагтай орон дэлхий дээр байхгүй баян дэлхийд байхгүй гоё байгальтай дэлхийд гайхуулна дэлхийг ангайлгана гэж солиордог энэ нүд нь нээгдээгүй өөрсдийгөө ихэд бодсон тэнэгдүү ард түмнийг ингэж л сургадаг юм. Өөрсдөд нь ч хэрэгэй. Алсдаа.

Зочин 2015-12-16 202.70.43.34

Энэ Оюутолгой гэдэг байгууллага чинь хэдэн хүний Парламентын гишүүн болох гүүр нь, хүмүүст өөрийгөө сурталчилах арга хэрэгсэл болж, улс төрийн шоуны бай болж байснаа одоо нэг биеэ даасан бизнесийн байгууллага болох боломжтой болоо юу? Энэ чинь манай дэлхий дээр олон олон үндэстэн дамнасан корпорациудын нэг нь шүү дээ. Ажлын амжилт хүсье. Ашиг их олоод Монгол улсад сайн татвар төлөөрэй. Тэр мөнгөөр чинь Монгол улсад хүүхдийн цэцэрлэг, төрөх эмнэлэг барьдаг юм шүү дээ.

Зочин 2015-12-16 202.131.232.18

haashdaa l zuragdaad yavah bsan tusliig 3 jil gatsaaj 2000 garui huniig bas ter hugatsaagaar ajilguy bolgoj 1300 bsan dollariin hanshiig 2000 bolgoj baij zurah bsan yum uu? heden "eh oronch" gishuudiin gavya ene shuu dee! odoo "talh talhaa l mersen" n deer baih. medehguy yumaa meddeg yum shig yarih shaardlagaguy

Зочин 2015-12-16 122.160.73.228

Ашгүй дээ ажил хийлгэж үзээрээ дээ, явах нохойд явахгүй нохой саад гэгчээр ажил саатуулж цаг алдах ямар хортойг дахин бүү үзэх болтугай. Ямар ч мэдлэг мэргэжилгүй эсвэл хувийн сонирхлоор улс оронг чирэх төслийг зогсоодог ерөнхий мэдэгчид энэ удаа дутаасай. Сайханбилэгт баяр хүргэхээс аргагүй.

Зочин 2015-12-16 103.26.194.8

Төсөл гацааж хэрүүл өдсөн өө хайсан бэрхшээл алдааг улстөржүүлдэг хуурамч эх орончидоос салах арга нь Монголчууд ажлаа хийх нь чухал байна

Сайханбилэг 2015-12-16 202.126.89.145

Уран сайханч Уянга одоо амаа татаарай, та Оюутолгой Таван Толгой гэж ярих хэрэггүй. Мэрэгжлийн юм мэддэг хүмүүснь яриг, бүтээг.

Зочин 2015-12-16 59.153.112.49

Saikhan bileg setguulch,Bymasaikhan praktikgui ediin zasagch,Newcom iig ballasan noher,Jigjid bol suljmel nooluurchin,Bayartsogt bol huvisgalt zaluuchuudiin evleliin ajiltan ed mergejliin bag mon uu,Yag odoo mongol ulsad ju ch ogohgui zugeer uhah technik orj irne,Mongoliin bankuudaar tsalingiin heden dollar orno ,ashigiin tuhai bid hetsee ch uzehgui heden sandwichtei uldene batalgaatai shuu

Худлаа шоу 2015-12-16 202.9.40.5

Өдий болтол ард түмэнд юу ч наалдаагүй. Тойрсон хэдэн сэтэртэнгүүд л хувьдаа пашийж байна . Ичиж амьдар та нар.

Зочин 2015-12-16 103.14.36.6

Чам шиг мал зүгээр суугаад юм хүртэх санаатай. Битгий горьд

Зочин 2015-12-16 202.179.24.172

Chi malaa udur bolgon zugeer suuj baigaad tsusalj baigaa. Daanch chi yu ch mededgui bolohoos!

Иргэн 2015-12-16 202.131.225.197

Оюу толгойн далд уурхайд ажиллаж байгаад ажилгүй болсон 3000 хүмүүс энэ төслийг эхлэхийг хүлээж байгаа. Энэ хүмүүсийг МУ-н ард иргэд биш гэж хэн ч хэлж чадахгүй л байх. Цаашдаа төсөл МУ-г дампууруулах эсвэл сайжруулах эсэхийг бол хэлж мэдэхгүй юм даа.

Зочин 2015-12-16 59.153.114.174

gudamjni hinshuu ganbaa,uyanga metin maluud populist uls tur hiihee tur azna!mash tom buteen baiguulalt ehelj bna!

Зочин 2015-12-16 202.179.17.209

Good luck

ЧД иргэн 2015-12-16 202.179.26.66

Монгол улсыг өрөнд оруулж дууслаа. Аваад л байдаг. Идэж цадна гэж байн уу. Үр ашиг нь хаана байна. Жирийн иргэнд энэ зээл ямар ч хамаа үгүй. Монголын ард түмний өмнөөс хэдэн тэрбум ам. долларын зээл аваад л. Харин төлбөрийг нь Монголын иргэд, одооийн хүүхдүүд төлөх юм байна. Харин ашиг хонжоо нь барууны хэдэн компани, монголын хэдэн улс төрчид-д. "Эрдэнэт" үйлдээрээс 10 дахин их бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэдэг хирнээ улсын төсөвт төвлөрүүлж байгаа мөнгө нь 10 дахин бага . Нүүний учрын мэдэх хүн байна ууу...

Зочин 2015-12-16 182.160.38.61

Уран сайханч Уянга одоо амаа татаарай, та Оюутолгой Таван Толгой гэж ярих хэрэггүй. Мэрэгжлийн юм мэддэг хүмүүснь яриг, бүтээг.

Zochin 2015-12-16 203.194.116.26

Ene sarmagchinguudiin zurgiig sain hadgalj avaarai. Ene luivar neg ih udahgui ilerch, edgeer sarmagchinguud amia horloj, Rio Tinto dampuurna. Bur mart

Зочин 2015-12-16 103.229.123.54

болж дээ

Hujaa hvn 2015-12-16 202.126.89.145

Mongolchuud ta nar udirdagchdiinhaa taviad bgaa uduruus udurt usuud bgaa ene ih ur shiriig tuluud l udirdagchid ni gadaadiin bankind terbumtan bolood bgaag anhaaraachee.

гал унтраагч 2015-12-16 103.26.194.102

гал унтрааж амжих уу, улам дордуулав аа

anhaa 2015-12-16 59.153.115.203

tegeed umnun yu hiij bsiin

жйэи 2015-12-16 202.179.11.98

ЭХ ОРНЧИД МИНЬ НӨГӨӨ УЯНГА ДАВААСҮРЭН ХИНШҮҮ НАР МИНЬ АМАА ХАМХИАД ТӨСЛӨӨ ЯВУУЛААРАЙ ДАА ХУДЛАА ТООЦОО ЯРИАД ҮЙМҮҮЛЭЭД ЭХЛЭВЭЭ

Зочин 2015-12-16 41.223.52.124

за ашгүй дээ одоо л нэг сэхэл авах нь дээ Сайханаагийн буянаар

Zochin 2015-12-16 202.131.247.82

Hel amaa olohgui gudarch bna geh shig yamarch sudalgaagui hooson magtaal ursgaad daraa neg odor buhniig uhaarav daa.

guest 2015-12-16 202.21.112.202

za yamaadai

Зочин 2015-12-16 103.9.91.214

Хохь нь тэнэг монголууд. Төрд гаргасан хэдэн хулгайчдаа хамаг бүхнээ тоглуулаад дууслаа.

guest 2015-12-16 85.177.240.188

Ene hund ued OT l tuslana, OT-g daramtlaad baival ta uurtuu mungu avna gej goriduuzai. Olon ulsiin durmeer ajilladag kompani shuu