Монголын Tiger баг дахин цахим спортын Азийн аварга боллоо | News.MN

Монголын Tiger баг дахин цахим спортын Азийн аварга боллоо

Монголын Tiger баг дахин цахим спортын Азийн аварга боллоо

Монголын Tiger баг дахин цахим спортын Азийн аварга боллоо

Хятадын сошиал платформ болох Weibo болон MarsTv-ийн хамтран зохион байгуулсан "Weibo Cup Asian Championship-2020" CS:GO тэмцээнд Ази тивийн Tyloo, VICI, Tiger, D13 Esports, IG, BTRG тэргүүтэй 16 багууд өрсөлдөж аваргаар нь Монгол Улсын Tiger баг тодорлоо. Тэд тэмцээний шигшээ тоглолтонд Хятадын Invictus Gaming багийг 2:0 гэсэн харьцаатай ялж, 160 мянган юань буюу 22,439.84 ам.долларын эзэд боллоо. Харин Монгол Улсын өөр нэгэн төлөөлөл болох D13 баг дөрөвдүгээр байранд шалгаран 20 мянган юань буюу 2,815 ам.долларын эзэд болжээ.

"Weibo Cup Asia Professional Championship 2020" онлайн тэмцээний нийт шагналын сан 320 мянган юань буюу 44,879.69 ам.доллар байжээ

Tiger багийнхан хэдхэн хоногийн өмнө CS:GO major тэмцээний Азийн цувралын энэ жилийн эхний аварга шалгаруулах тэмцээн болох ESL One: Road to Rio тэмцээний аваргаар тодорсон билээ. Тус багийн бүрэлдэхүүнд Г.Есөнтөмир (nin9), Б.Болд (ncl), Б.Батбаяр (kabal), Б.Ган-Эрдэнэ (dobu), Г.Эрдэнэцогт (erkaSt) нар багтдаг.

ЭХ СУРВАЛЖ: MESA, liquipedia.net

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
22
ЗөвЗөв
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2020-05-25 192.82.70.135

Muusain suga llruud ovoo ahijee

Avatar

Зочин 2020-05-25 202.9.40.52

Дүү нараараа бахархаэж байна. Монгол хүний оюуны чадавхийг гадаад орны нөхдөд мэдрүүлж чадсан та нар улам их амжилт хүсье.

Avatar

Зочин 2020-05-25 202.9.46.106

Залуусдаа баяр хүргэе. Мундаг байна шүү. Цахим спортынхоо хажуугаар турникээр сайн хичээллэцгээгээрэй.

Avatar

Зочин 2020-05-25 202.21.109.125

zaluustaa amjilt husie..mungiig ni bodson ajliig uneldeggui humuust helehed mungu bodoj ajil hiihgui ee,meregjil ezemshihgui ee…durtai zuilee hiij amidarna gedeg chini hamgiin tom az jargal..

Avatar

Амжилт 2020-05-25 103.206.195.230

Өөрсдийн хичээл зүтгэл, хүч хөдөлмөрөөр Ази тивийн хэмжээний 2 тэмцээнд түрүүллээ. Одоо цаана нь дэлхийн дэвжээ байгаа. Залуустаа амжилт хүсье. 22,500 доллар гэдэг багагүй мөнгө шүү. Амжилт амжилт, бас дахин амжилт

Avatar

Зочин 2020-05-25 66.181.161.104

Тэмцээний шагнал нь 4000 доллар буюу 11.2 сая төгрөг юм байна. Үүнийг багийн 5 гишүүнд хуваавал нэг хүнд 2.2 сая төгрөг ногдох юм байна. Дундаж цалинтай ажил хийдэг хүний 2 сарын хөдөлмөр юм. Эдгээр залуус хэдэн сар хөдөлмөрлөж байж энэ амжилтанд хүрсэн бол? Ер нь бол хүүхэд залуус минь сурч боловсорч, өөрийгөө хөгжүүлж чадвал цаана чинь 4-5 сая төгрөгийн цалинтай ажлууд бас байгаа шүү. Хамгийн гол нь түүнд тэнцэх хэмжээнд өөрийгөө хөгжүүлэх хэрэгтэй.

Avatar

v 2020-05-25 202.170.80.25

gol n mungu ymu?

Avatar

Zochin 2020-05-25 202.131.233.190

МУНДАГ!!!!!!!!

Avatar