Налайх-Чойрыг холбосон зам ирэх сард ашиглалтад орно | News.MN

Налайх-Чойрыг холбосон зам ирэх сард ашиглалтад орно

Налайх-Чойрыг холбосон зам ирэх сард ашиглалтад орно

Налайх-Чойрыг холбосон зам ирэх сард ашиглалтад орно

Налайх-Чойрын чиглэлийн авто замын ажил  ирэх зургадугаар сарын 10-н гэхэд ашиглалтад оруулахаар төлөвлөжээ. Одоогоор авто замын ажил 90 хувийн гүйцэтгэлтэй үргэлжилж байна.

Нийт 4.64 км автозам нь 40 метр өргөн, хоёр урсгал, дөрвөн эгнээтэй, явган хүний зам болон ногоон зурвастай, үйлдвэрлэл аж ахуйн газар болон бусад гудамж замын зэрэглэлтэй, хүнд даацийн автомашин зорчих цемент бетон юм.

Нийслэлийн авто замын сангийн хөрөнгөөр хийгдэж буй уг бүтээн байгуулалтын ажил нь 2018 онд эхэлж, өнөөдрийн байдлаар авто замын үндсэн бүтээн байгуулалтын ажил бүрэн дуусч, явган хүний зам, хөвөө, тоноглолын ажлууд хийгдэж байгаа аж.

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
ЗөвЗөв
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ЗОЧИН 2020-05-22 66.181.180.229

БИЧСЭН КОММЕНТЫН ХЭД УСТГАЛАА, МАНГАРУУДАА, НАЛАЙХ-ЧОЙРЫГ ХОЛБОСОН ЗАМ БИШЭЭ, НАЛАЙХЫН БАРУУН УРД БАРЬЖ БУЙ БАРИЛГЫН МАТЕРИАЛЫН ҮЙЛДВЭР ТЕХНОЛОГИЙН ПАРКИЙГ ХОЙШОХНОО УБ-НАЛАЙХЫН ЗАМТАЙ ХОЛБОХ 4.64 КМ ЗАМ ЮМ, СОНГУУЛИЙН ПИАРАА БОЛЬ.

Avatar

Зочин 2020-05-22 66.181.180.160

МАН Замын бутээн байгуулалт бараг хийсэнгуйдээ, харин замыг нурааж улс болон иргэдийг асар их хохироолоо. / УБ- Дарханы замыг хуулж монго л угаах шивдээ/. АН- ын Засгийн Газар 3000 км зам барьсан даа.

Avatar

Зочин 2020-05-22 103.229.123.48

Хот доторх замаа сайжруулж барьчиад Налайх Чойрын Зам гэж тархи угаах гээд ядчих юм аа, МАН өнгөрсөн 4 жил сүртэй ажил хийгээгүй өмнөх эрх баригч АН ыг муу хэлэх харлуулах тийм л ажил хийсэн, одоо болит байдалтай гаа эвлэрч чадахгүй новширох юм.

Avatar

Зочин 2020-05-22 66.181.180.160

4 -хон км замыг Налайх – Чойрыг холбосон зам гэнээ, их юм хийсэн болж харагдах нь гэж, иргэд тэнэг биш шуу МАН аа !

Avatar

Зочин 2020-05-22 64.119.20.117

Сурлага ооооооо нь лам цагдаа сэтгүүлч болдог

Avatar

Зочин 2020-05-22 46.65.158.229

Юу бичээд байнаа ? Налайх – Чойрыг холбосон 4.64 км зам ч гэх шиг. Урьд нь нилээд олон км замаар холбогдоод би тэр замаар нь машиндаа эхнэрээ суулгачаад давхиад байсан шүү дэ.!? Би хаачаад ирсэн юм болоо???

Avatar

Замчин 2020-05-22 68.82.177.15

Хун ганц нэг уг, тоо алдаж болно, гэхдээ энэ нохор шиг бичиж буй сэдвийнхээ талаар ямарч ойлголтгуй
дэндуу гэхэд даанч дэндуу тэнэг байж боломгуй юм!!!

Avatar

123456 2020-05-22 49.0.212.111

Бичиг үсэггүй хөдөөний хөлдүү нойлын ногоон тэг оорк-оор юм бичүүлбэл ийм нохойн чацга шиг юм болдог юм даа, пост улаантнуудаа

Avatar

Зочин 2020-05-22 66.181.180.160

МАН бол зам барьж чадахгуй ээ, эвдэж суйтгэж хулгайлж л чадна, хэдхэн км зам барих гэж нусаа хацартаа нааж байна, туруучийн Засгийн Газар 3000 км зам барьсан шуу. Ингэхэд УБ-Дарханы Зам алга болсон, хулгайчийг нь цээрлуул Хурэлсухээ !

Avatar

Зочин 2020-05-22 66.181.180.160

Чадахгуй бол Хрэлсух оорийгээ цээрлуул

Avatar