Туньсан, "жүжиглэсэн" хоёр | News.MN

Туньсан, "жүжиглэсэн" хоёр

Туньсан, "жүжиглэсэн" хоёр

Туньсан, "жүжиглэсэн" хоёр

Цахим ертөнцөд МАН-ын дарга, Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхийн өвс ачсан Зил-130 машин жолоодож яваа бичлэг, МАН-ын гишүүн, Хүнс хөдөө аж ахуй, хөнгөн үйлдвэрийн дэд сайд Ж.Саулегийн сонгуульд нэр дэвшиж чадаагүй шалтгаанаа тайлбарласан жиргээ хоёр ид шуугиулж байна.

Хэр барагтай зүйлд хэл амаа билүүдээд байдаггүй, Хүнс хөдөө аж ахуй хөнгөн үйлдвэрийн дэд сайд Ж.Сауле  “Бүх нэр дэвшигчдэд амжилт хүсьe. Намайг ирэх байх гэж харж суусан нутгийн зон олонд баярлалаа. Х.Бадeлхан байхад улс төрд  шударга томилгоо хэзээ ч байхгүй гэсэн та бүхний үг үнэн байсан гэдгийг биeэрээ үзлээ. Юун тэр сүржин шалгуур. Нутгийн залуучууд, эмэгтэйчүүд, монголчуудын маань захисан шударга ёсны төлөө тэмцээд барсангүй. Заалнаас нэр дэвшсэн, тооллогын комисст Аскараа оруулав. Манай намаас Бадeлхан түүний нэг омгийн дүү Гылымхан, Бадeлханы эгчийн хүү ( Солтан гишүүний төрсөн ахын хүү. 2016 онд Солтан миний эмэгтэй квотыг авч нэр дэвшсэн) Аубакир нар нэр дэвшлээ. Аубакир гэж хэн бэ? ХААХҮ-ийн дэд сайдаар бас ах нь зүтгүүлээд АТГ үрийн буудай оруулж ирнэ гэж хогийн буудай оруулж ирсэн асуудлаар авч үлдсэн. ИТХ -д квотоор ороод нэг ч хоног суугаагүй. Казахстанд байж байгаад сонгууль болохоор мөнгөө барьж гүйж албан тушаал авдаг. Аваад төрийн албаны шалгалтаас унаад ажлаас гардаг. Би өөр сайхан залуучууд дэвшсэн бол дуугүй баярлалаа гэх байсан. Бауыржан. Тлeухан. Нурлат гэж зүтгэсэн зөндөө залуучууд Бадeлханы садан биш учир дэмжигдсэнгүй. Шударга ёс, сүржин шалгуур цаашаа юм байна. Та бүхнээс хүлцэл өчьe" гэсэн юм.

Танхимын сайдынхаа тунирхлыг олж харсан эсэхийг мэдэхгүй ч МАН-ын дарга Шадар сайд байхдаа энэхүү бичлэгийг хийлгэж, авснаа сонгуулийн өмнө олон нийтэд ил болгосон нь энэ бололтой.

Цахим ертөнцөд уг бичлэгийг "Кино, кино. ОХУ-ын Ерөнхийлөгч В.Путины үйлдлийг дуурайлаа, "Яг түүн шиг" гэхчлэн цаашлуулж байна.

АРД ТҮМНИЙ МИНЬ АЛТАН ШАР ЗАМ ӨЛЗИЙТЭЙ БАЙГ. (Миний хувийн архиваас, 2019 он)

Posted by Khurelsukh Ukhnaa on Wednesday, May 20, 2020

Л.ОЮУ

 

 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
43
ТэнэглэлТэнэглэл
18
ХахаХаха
11
ЗөвЗөв
3
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

47 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-05-21 182.160.1.185

arail ydchihsan bichleg baina jaahan amidraltai ym hiiwel yasiin

Avatar

Зочин 2020-05-21 103.212.119.14

Хоосон толгой, попчин гар

Avatar

Зочин 2020-05-21 103.212.119.14

Үнэхээр попчин юмаа

Avatar

Зочин 2020-05-21 202.9.40.4

Ерөнхий сайд мундаг бна

Avatar

тулга 2020-05-21 202.21.108.145

Сауле өглөө болгон Миеэ Энхболдод мсж бичиж хов дуулгаж байдаг хогшин авгай юун их хурал зүүдлэх манатай

Avatar

Зочин 2020-05-21 68.145.61.75

Yag ingej zowoh tsagt shiidwer gargah tuwshind ene teewriin mashin joloodoj bgaa shigee hucntei tuushtai bgaarai gej erooy

Avatar

Зочин 2020-05-21 68.145.61.75

Hurelsuh yostoi ard tumnii huu yumaa saihan video bna

Avatar

Зочин 2020-05-21 98.234.112.193

Баян-Өлгий аймаг угаасаа эмэгтэйчүүдээ үл хүндэлдэг аймаг. Төрийн албанд нь дан эрчүүд голдуу ажилладаг. Эмэгтэй хүн их хуралд нэр дэвшиж байсан юмуу. Сауле сайд дажгүй ажилсаг хүүхэн шдээ.

Avatar

зочихн 2020-05-21 202.126.89.47

Юу ч ойлгосонгүй. Гарчиг агуулга хоёр нь авцалдаагүй, ямар ч логикгүй. Мэдээ ч арай биш. Сурвалжлага бол бүр ч биш. Тэмдэглэл гэхээр бас биш. Нийтлэл юм уу гэтэл… за за мэдэхгүй. Үүнийг сэтгүүлч биш хуучнаар бол идэвхтэн бичигч, одоогоор бол сонирхогч л бичсэн байх.

Avatar

Зочин 2020-05-21 59.153.113.120

Цаг цагаараа гарч ирсэн хулгайч нартаа сүсэгчлэн итгэхтэнэг Монголчуудын ээлжит нэгэн саын дурын уран сайханч.

Avatar

Зочин 2020-05-21 73.92.12.67

Баян -Өлгий аймаг монголын ЗГ- аас санхүүжилт аваад Казахстанаас удирдамж аван ажилладаг гэдгийг монголчууд,улс төрчид мэддэг ч юм хэлдэггүй,учиртай болоод л тэр биз. Харин Ухнын клипийн найруулагч их мэдрэмжтэй байна. Яг цаг үеэ олсон ямар хүмүүсийн тархинд хүрэхэв гэдгээ маш сайн тооцоолсон байна. Мэдээж ард түмний юм үзсэн,ухаалаг хэсэг нь шоолж даапаалж л таараа… Монголд ямар ард түмэн байдгийг сонгуулийн үр дүнгээс харья

Avatar

Зочин 2020-05-21 202.9.47.12

Хүүкийн клип их эртний эд тээ, дүн өвлөөр сонгуульдаа бэлтгэж байж дээ

Avatar

Зочин 2020-05-21 202.179.26.96

Тэр Казахстанд амьдардаг гэдэг нь үнэн. Монгол жижигхэн шт би мэндчилгүй яахав.

Avatar

Зочин 2020-05-21 203.91.115.42

х** толгой дотор багтаж байгаа нь л энэ. Сауле бол мундаг хүн. Өмхий Бадлиа бас л хутгажээ.

Avatar

m 2020-05-21 202.55.191.130

hasaguud mongoliin toriig dorpojilj bna.ah dvv torol sadan ovog togooroi hubaagdaj taltsaj ehellee dee.. ed nariig gargaj bolohgui shuu..

Avatar

Зочин 2020-05-21 85.49.124.54

Ta mini ee, ene HVN namd sanalaa ugtsguue. Yadahdaa tolgoi saitai, hulgaich bhgvi wm bna. Aldah wm bidend odoo bhgvi sh de. 30 jil MAN AN 2 t hulhiduullaa. Odoo bolitsgooe

Avatar

Zochin 2020-05-21 202.9.46.47

Saixan dursamj sergeej bn.

Avatar

Зочин 2020-05-21 203.91.115.37

битгий атаархацгаа атгаг санаатнууд дандаа хүн муулна. хэний удирдсан засгийн ачаар өдий хүртэл аюулт вирус авчилгүй диваажин шиг монголдоо амьдарч байгаагаа бод.

Avatar

Зочин 2020-05-21 85.49.124.54

Tanaih olon hvvhedtei wu? Hvvhed bvr 100k avna gesen bolohoor bayarlaad uhaan tavichihsan yavna uu?

Avatar

зочин 2020-05-21 64.119.21.111

ок

Avatar

Зочин 2020-05-21 103.26.193.102

Хий худлаа загнасан л хүн Хийсэн юм байхгүй Нөгөөдүүл нь үгэнд нь ч орохгүй юм доо Бүтэхгүй бүтэхгүй Шал дэмий итгэж

Avatar

Зочин 2020-05-21 66.181.184.56

Эргүү мал

Avatar

Зочин 2020-05-21 72.196.192.250

ZHU-iin udirdagch asan N.S.Hrushev zaluudaa uurhaichin baisan geed l, uurhaichdiin
tsaling nemeed ntr l reklamdaad baisan ch , yag ali yamar uurhaid uurhaichin baisan ni
togtoogdoogvi gej neg shog yaria baisansan!
Ene Hvrelsvh ali baazad jolooch baisiim bol?! Bas l togtoogdohgvi l bolov uu?!

Avatar

Зочин 2020-05-21 202.21.108.198

ДЭЛХИЙН ХАМГИЙН АВЬЯАСЛАГ ЖУЖИГЧИН, ПАНААЛТАЙ, МААНГАР ХУДАЛЧ Е/САЙДААР ХУУК ТОДОРЛОО. ЖУЖИГЧДИЙГ АЖИЛГУЙ БОЛГОЖ ИЧЭЭСЭН ЭРХЭМ Е/С. ПУТИН ОДОО ЭЛДЭВ ЗУРАГ АВАХУУЛАХААС АЙГААД БОЛЬСОН ШАЛТГААН НЬ МАНАЙ Е/САЙДТАЙ ШУУД ХОЛБООТОЙ.

Avatar

Бат 2020-05-21 68.100.237.110

Xүрэлсүх ЖДҮ авсан шүүдээ !

Avatar

зочин 2020-05-21 192.82.67.239

Энэ хүн уул нь яг өөртөө таарсан ажлаа хийж бна даа. Чадахгүй байж сайд хийж амьтны амьдралд саад болохгүй бол сайн сан.

Avatar

Nutgiin akh 2020-05-21 71.178.231.237

Aimaar zohij baina. Uul ni yag saikhan jolooch khun baisht.

Avatar

cho 2020-05-21 202.126.88.168

Ай хөөрхий хэдэн Монголчууд доор дээргүй хэзээ нэг учраа олно доо …. хол байнадаа хол байна

Avatar

Зочин 2020-05-21 59.153.115.154

Шал хөлдүү, тэнэг гар шүү. Шилжилтийн үеийн дүйвээнээр, зугаа цэнгэл, мөнгө баялагын төлөөх уралдаанд алалцсан, тэгээд худал хуурмаг луйвар хүчирхийллээр олсон хэдэн халтар төгрөгөндөө сагаж аархсан, цөвүүн цагт элбэгшдэг, хоосон махан толгойнуудын сонгодог төлөөлөл болсон дүр дээ….

Avatar

aa 2020-05-21 192.82.67.72

өнөөдөр ЭХЯ дээр тууз хайчлаад попроол явж байсандаг

Avatar

MAHAH 2020-05-21 122.222.101.203

Odoo MAHAH erguu godronguudiig dahin songohgui baitsgaaya, ner tsever shine humuusiig sanalaa ugch songotsgooyo!!!!!…..

Avatar

Зочин 2020-05-21 64.119.19.64

Zeelgui akhmaduudad uguh saya tugrug yu bolson be saya tugruguu uguhgui bol MAN d sanalaa b** uguurei akhmaduudaa

Avatar

Зочин 2020-05-21 103.57.95.37

жолооч хтйж бас чадахгүй ээ хөөрүү хүн аваар хийнэ

Avatar

Зочин 2020-05-21 64.119.19.64

Khurelsuhed.ene tom mashini joloochiin ajil yag taarah yum bishuu joloochoos uur ajild tohiroh hun bish gedgiig ard tumen oulgoson bhaa

Avatar

зочин 2020-05-21 192.82.72.179

Сауле одоо болоо шдээ дэд сайд ч ахдаад бган цөөнхийн нэрээр л албан тушаал хаших юм даа

Avatar

Зочин 2020-05-21 192.82.72.218

Хурэлсух бол ард тумнээс торсон удирдагч. Ийм л амьдралаар амьдарч улсаа босгож ур хуухдээ осгож ирсэн ахмад уеийн ур сад. Элбэгээ зил 130- суудал дээр суухад хол нь хаазанд хурэхгуй юм аа.

Avatar

Зочин 2020-05-21 103.26.193.244

дүүдээ ждү сангаас авч өгсөн 1.3 тэрбумаа төл гэж хэлээрэй, тэр удирдагчдаа

Avatar

Зочин 2020-05-21 202.126.88.55

АРД ТҮМЭН ЯМАР ШОУ ҮЗЭХ ГЭЖ ЧАМД ИТГЭЖ НАЙДАА ЮУ?! БИДНИЙГ БҮҮ ДОРОМЖИЛ!!!

Avatar

Зочин 2020-05-21 202.126.88.55

Ард түмэн ямар шоу үзэх гэж амьдарч байнгаа юу?! Биднийг бүү доромжил Хүрэлсүхээ!

Avatar

Зочин 2020-05-21 66.181.171.34

ноён солиот

Avatar

Зочин 2020-05-21 113.158.35.203

jolooch saihan zohih ym bish u, teevriin joloochiinh ni ajliig hiilgeh ymsan

Avatar

Цус 2020-05-21 202.9.46.78

би осолгүй манлайч жолооч тээврийн Монгол хүн унаж яваа морио өшиглөддггүй! . Машинхыы дугуйг өшиглөлөөд байгаа Жолооч нарыг харахаар Үзэн яддаг

Avatar

Зочин 2020-05-21 202.9.40.161

Тунисан жүжиглэсэн хүмүүсээ, нөгөө ажилгүй болсон иргэддээ өгөх 200,000 юу болсон бэ??????????????

Avatar

Зочин 2020-05-21 103.68.107.22

Одоо биднийг тархины булчинтай хүмүүс л аврана. Юун Хүрэлсүх юун Оюун-Эрдэнэ. Попуудаасаа салахгүй бол энэ намар хэцүүднэ шүү Монголчуудаа. Энэ айхтар цар тахал, эдийн засгийн хямрал, бөөн өр шир гэх мэт … Попууд попорч байгаад л тартагт нь тулгаал нэг шалтаг хэлээд л бүгд зугтаана. Боловсролтой хүмүүсээр Ерөнхий сайд, сайд хийлгэмээр байна шүү. Ээ дээ Монголчууд минь зөв сонголт хийгээрэй дээ.

Avatar

Сауля ичиг ичиг 2020-05-21 59.153.112.234

Өлгийчүүд хэзээ ч Сауля авгайг дэмжихгүй. Сэрүүн зүүдэлжээ

Avatar