"Намын дарга ёс суртахуунтай, боловсролтой хүмүүсийг тодруулсан" | News.MN

"Намын дарга ёс суртахуунтай, боловсролтой хүмүүсийг тодруулсан"

"Намын дарга ёс суртахуунтай, боловсролтой хүмүүсийг тодруулсан"

"Намын дарга ёс суртахуунтай, боловсролтой хүмүүсийг тодруулсан"

МАН 2020 оны  УИХ-ын сонгуульд оролцох нэр дэвшигчдийнхээ  баримт бичгийг Сонгуулийн ерөнхий хороонд өнөөдөр /2020.05.21/хүлээлгэн өглөө. Нэр дэвшигчдийн материалыг хүлээн авах хугацаа өнөөдөр дуусгавар болно.

Энэ үеэр УИХ-ын гишүүн Я.Содбаатар "Сонгуулийн тухай хуулийн дагуу  МАН-ын нэр дэвшигчийн холбогдох материалыг бүрдүүлж, хуулийн хугацаанд СЕХ-нд хүлээлгэн өглөө. МАН-ын Бага хурлаас итгэл хүлээлгэсэн  76 нэр дэвшигчийн материал бүрдсэн.

МАН-ын дарга У.Хүрэлсүхийн тавьсан гурван шаардлагыг хангасан нэр дэвшигчдийг тодруулсан. Тус шаардлага нь өндөр ёс суртахуунтай байх, мэдлэг боловсролтой, туршлагатай гэсэн үндсэн шалгуурыг тавьж мөн олон нийтийн дэмжлэгийг авч чадах нэр дэвшигчдийг тодруулсан. Нэр дэвшигчдийн жагсаалтад өөрчлөлт ороогүй" гэсэн юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

35 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin1 2020-05-21 66.181.161.62

Y.SODBAATAR BOL ULS TOR NIIGMIIN ITGELT ZVTGELTEN, ARD IRGEDIIN DUU HOOLOI BOLJ CHADAH HVN YM. UUL UURHAI ESWEL ZAM TEEWRIIN SAIDAAR TAWIGDAHAD ONOWCHTOI HVN SHVV. AJILIIN ONDOR AMJILT HVSEY 🙂

Avatar

ЗОЧИН 2020-05-21 192.82.76.67

СОДБААТАР ГЭХ ХУЛГАЙЧ 76-ГАА ЁС СУРТАХУУНТАЙ ХҮМҮҮС ГЭЧИХЖЭЭ, НЭР ДЭВШСЭН ЖДҮХС-ИЙН 40 ХУЛГАЙЧ ЁС СУРТАХУУНТАЙ ХҮМҮҮС ҮҮ, КОНЦЕССЧИД, ОФФШОРЧИД ЁС СУРТАХУУНТАЙ ХҮМҮҮС ҮҮ, ХУЛГАЙЧИЙН НҮДЭЭР ХАРАХАД ТИЙМ БУЙЗ АА, ЭНЭ ХУЛГАЙЧИД ИЧИХ БУЛЧИРХАЙ АЛГА ДАА,

Avatar

Зочин 2020-05-21 66.181.161.21

МАН юун ёс зүйтэй хүмүүсийн тухай яриад байна Ховд аймагт концессчин, Ждү чин хоёр л тодорсон байна шүү дээ Худлаа ярьдагаа МАН-хан болих хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-05-21 66.181.186.180

АН өөрсдөө луйварчдын үүл уурхай байж бас бусдыг шүүмжлэх санаатай Сөрөг хүчнийхэн бүгд тэднийхээр ждү-үүд болсон Үнэндээ ждү-ын мэт булхай луйвар АН-ны төр барьж байх үёд л үүсч цэцэглэж хүчээ авч оргилдоо хүрсэн байдаг биз дээ

Avatar

Зочин 2020-05-21 121.168.50.25

Нийслэлд 36 мандат өгч байж бид илүү сайн ирээдүйг цогцлооно. шинэ гарах нэр дэвшигчид гишүүн болвол энэ тал дээр анхаарна уу. хөдөөний малчидаар бид улсаа удирдуулж 30 жил явлаа. одоо болно.

Avatar

123456 2020-05-21 49.0.212.111

Өнө мөнхөд сөнөж далдармарууд

Avatar

зочин 2020-05-21 66.181.161.38

Ёс суртахууныг хэмждэг багатай юм байхдаа. Ёс суртахуунтай хүмүүсийг нэр дэвшүүлж байна гэж ярьж байгаа нь маш муухай ёс суртахуунгүй хэрэг юм.

Avatar

ббббб 2020-05-21 192.82.77.28

Энэ хоёр ялбал сайд болохоор тохирч дээ, Шинэ үндсэн хуулиар Сангийн, Хууль зүйн, Байгаль орчны яамууд л УИХаас бусад нь заавал гаднаас байхаар болсонв Мие бас шадар сайд болохоор тохироо хийсэн байх

Avatar

Зочин 2020-05-21 66.181.186.180

Чи худлаа бүү гайх АН бусад бүх намууд үндсэндээ ийм тохироо хийж сонгуульд оролцдогийг хүн бүр мэднэ Харин М Энхболдын хувьд ийм зүйл үгүй нь тодорхой биз дээ

Avatar

Зочин 2020-05-21 192.82.75.146

Хүрэлсүхийн баг биднийг аварч байгаа шүү

Avatar

Зочин 2020-05-21 192.82.75.146

Монголд МАН-аас өөр олигтой нам байхгүй ээ! Луйварчдын үүр уурхай АН-тай МАН-ыг адилтгаж хамт муулах нь мулгуугийн гай. Түүнчлэн У.Хүрэлсүх шиг дэндүү гэмээр эх оронч, дайчин удирдагч орчин үед байхгүй нь байгаа нь даанч харамсалтай

Avatar

Зочин 2020-05-21 66.181.183.15

sodbaatar. enkhbayar. amarbayasgalan 3 said bolchhh sanaatai ih sambagnaj bn aaa miaaa booovoooo shooo. man olonkh bolj bolohiin gehdee evseliin zasag baiguulahdana hun namtai ta 3t saodiin suudal goo oldono bhooo lalariiin 3 jduchin. atsmaruuuud booovniiu dontonguud bandashiiin araas ormoruud

Avatar

Зориг 2020-05-21 192.82.71.172

АН-ыг бодвол арай дөнгүүр сонголт хийсэн байна. Хүрэлсүхийг үргэлжлүүлээд ажиллаасай гэж хүсэж байна. Амжилт. Монгол улс маань сэтгэлтэй, эх оронч улс төрчидтэй болох болтугай.

Avatar

Зочин 2020-05-21 120.17.36.209

Ард түмэн гуай өөрөө авлигыг жигшиж, авлигаас салахыг хүсч байна уу. Тэрнээс чинь л ямар байх чинь шалтгаалаад байгаамалдаа. Ганцхан өдөр олддог том эрх мэдлээ 2 намыг ээлжилж сонгоход хэрэглээд байвал одоо юу ярих вэ дээ таануустай.

Avatar

Зочин 2020-05-21 59.153.115.161

Хүрэлсүх ялагдана

Avatar

Баяр 2020-05-21 59.153.115.161

38 ЖДҮчин дэвшүүлсэн Хүрэлсүх өөрийг Худалч,Хулхи гэдгийг нотоллоо. МАН ялагдах нь дэндүү тодорхой боллоо. Өөрөө унасан хүн ууйлдаггүй юм шүү Хүрэлсүхээ

Avatar

Сонгогч 2020-05-21 43.242.243.248

Манай тойргоос дэвшээд, их хуралд 4 жил тухалж, хууль бус халаа сэлгээ, тендерийн булхай, гэр бүлээ төрийн албанд шургуулснаас өөр бидэнд харагдаж, үзэгдэх ажил хийгээгүй, боловсрол нимгэн болохоо л батлан харуулсан Ц.Цогзолмаа ёс суртахуунтай юу???????
Тойргийн сонгогч бидэнд тайлангаа ч тавихгүйгээр, ум хумгүй зугтаан Ховдод дэвшиж байгаа шалтгаанаа тодорхой болгоно уу?????
Энэ МАН-ы өндөр ёс суртахуун, боловсрол уу???? Бүгд ижил учир "хэрээ хэрээнийхээ харыг" мэддэггүй юм уу???????

Avatar

Zochin 2020-05-21 66.181.161.44

Trolluud ny bichsen yum gargahgui yum baina l daa

Avatar

Зочин 2020-05-21 202.126.88.57

Хаха яг ш дээ

Avatar

Zochin 2020-05-21 66.181.161.44

unemlehui oluulaa baihdaa oilgtoi yum hiigeegui uls odoo holimog bolood ireheer bukh yum gatsaaj uimuulehees tsaashgui, nudend 2012-2018 onuudad mAN yah ayaglaj baisan ny nudend tod haragdaj baina . EErsdee garahaaraa yum hiihgui ereeliig garahaar uilmuuleed baidag ny gem bish zan

Avatar

ИРГЭН 2020-05-21 202.21.124.18

Холимог бол холиодог тогтолцоо. Дээр нь ЖДҮчид, авилга луйврын хэргээр шалгагдаж байгаа олон хүнийг нэр вэвшүүлсэн намууд ёс суртахууны асуудлыг огт ярихгүй байсан дээр. Ард түмэн тэнэг үү. Содбаатар гэж нэг солиот хэзээ төрөөс холдох вэ.

Avatar

victory 2020-05-21 192.82.65.53

энэ содбаатар гэж төрийн бүх байгууллагад гар хөлөө дүрж байдаг идэж ууж цаддаггүй бирд бгаам, идсэн ууснаа аятайхан шингээж ччадахгүй мурийж далийсан н**ш

Avatar

ХУД-ийн сонгогч Ш.Раднаа: ЭСЭРГҮҮ БОДОЛ 2020-05-21 192.82.69.75

Бид сонгуулийн холимог тогтолцоогоор сонгууль өгнө.Худлаа хэлээгүй бол МАН 200000, АН 200000, бусад нам, эвсэл нийлээд 1000000 гишүүнтэй гэе. Энэ 500000 гишүүн сонгуульд заавал оролцож, намаасаа дэвшүүлсэн бүх хүнд санал өгнө.Энэ бол НАМЫГ СОНГОЖ байна гэсэн үг.Эдэнд сонголт байхгүй.1 сая сонгогч саналаа өгнө гэж бодоход цаана нь үлдэж байгаа 500000 нам бус сонгогчид ХҮН СОНГОЖ байна.Эдэнд сонголт байна.Тэгэхээр үнэндээ 50:50 харьцаатай холимог тогтолцоо бүхий сонгууль болж байгаа биз..

Avatar

mgl 2020-05-21 202.9.40.186

Ха ха ха үнэн нүүрээ харуулж байна даа.

Avatar

Зочин 2020-05-21 202.126.88.197

Харжил байя

Avatar

ХУД-ийн сонгогч Ш.Раднаа 2020-05-21 192.82.69.75

Дэд сайд байсан Энхбаяр, дэд сайд Булгантуяа, УИХ-ын гишүүн Тэмүүлэн, Учрал, Лүндээжанцан, банкир Амартүвшин нар УИХ-д байхад болох хүмүүс. Ахмадуудаас Лүндээ л УИХ-д байхад тус нэмэр болох хүн.Лүндээ хотоос гарахгүй байж магадгүй дээ. Өвөрхангайд нь дэвшүүлэхгүй яасан юм бол?? Энэ парламентад сонгогдсон МАН-ын залуучуудыг хараад байхад төрийн ажлыг яс хийхэд болоогүй, түүхий байгаа юм.Лүндээ тэдэнд түшиг болох учиртай.Түшиг болох ахмад хүн гэж бана, Гай болох ахмад хүн гэж байна.

Avatar

Зочин 2020-05-21 202.126.89.155

2 ЖДҮ концесс хулгайч далжигнаад гүйвэл намын нэр хүндэд нь муу.Хүн амын тал нь амьдардаг хотод 22 хүн тал нь амьдардаг хөдөөнөөс 54 хүн гарна.Ийм тэнэг юм хийдэг новшнууд.МАН гэ хөдөөнөөс олуулаа гарч ирсэн ч юу ч хийж чадахгүй,чадаагүй эргүү малнууд.

Avatar

Зочин 2020-05-21 43.242.242.59

Энэ засгийн газар сайн ажиллаж байгаа. эхлүлсэн олон ажил байгаа түүнийх нь үр дүнг үзье.өөр засгийн газар гарч ирвэл бүх зүйлийг шинээр эхлэнэ гээд цаг хугацаа их алдаж ирсэн туршлага манай улсад бий. Тийм болохоор МАН-д итгэл үзүүлэх нь зөвөө

Avatar

Иргэн 2020-05-21 59.153.112.236

Иргэдийг төлөөлөх чадвар гэж гол үзүүлэлтийг орхигдуулсан. Намыг төлөөлөх зарчмаар явагдаж байна. Ингээд иргэдийн төлөөлөл УИХ- д байхгүй болж байгаа юм. Цаашлаад иргэдийн эрх ашиг хязгаарлагдах магадлалтай.

Avatar

Зочин 2020-05-21 202.21.100.210

ЖДУ-гийн хулгайч нар сонгуульд ялагдана цөөхөн суудал орон нутагт авч магадгүй

Avatar

Зочин 2020-05-21 66.181.169.108

Хүрэлсүхийн багийг дэмжнээ. Ерөнхий сайдын эхлүүлсэн ажлын үр дүнг хармаао л байна шүү

Avatar

Зочин 2020-05-21 117.111.1.164

Юу эхлүүлсэн юм? Хулгай худал хуурмаг л эхлүүлсэн байх тэрнийг нь дуустал хүлээнэ гэж үү? Сангийн сайдаа ч үгэндээ оруулж чадахгүй байгаа арчаагүй байдал нь ямар хүч дутмаг байгааг харуулж байна. Тэгээд бас нэр дэвшигчидтэйгээ гэрээ байгуулаад байхдаа яахавдээ! Энэ чинь иргэн болгонд байх ёстой ухамсарын асуудал. Харин хууль зөрчиж авилга авч эрх мэдлээрээ хувийн ашиг сонирхолдоо нөлөөлсөн бол 3 үеээрээ хар дансанд орж 50 жил шоронд сууна гэдгийг хэлүүлж гарын үсэгийг нь авах байсан юм!

Avatar

Зочин 2020-05-21 66.181.161.73

Яг үнэндээ АН-аас бол 200% дээр ээ. ХҮК-ийн ЗГ ажиллаад ердөө л 2 жил л болж байнашд. Үр дүн нь эхнээсээ харагдаж л байна. Дахиад 4 жил харах хэрэгтэй эх орноо боддог хүн бүрт хэлэхэд. АН-аас нэг хүн ч гаргаад хэрэггүй тэр чигээрээ лааз өшиглөсөн нь дээр. Харин бусад гайгүй сайн бие даагч жижиг намуудаас шигшээд УИХ-д сөрөг хүчин болгож үзэх хэрэгтэй байгаам.

Avatar

Зочин 2020-05-21 202.179.26.96

АН-аас дээр гэхээр АН-аас дээр болчихдог юмуу?

Avatar

Зочин 2020-05-21 202.21.116.14

АН тавьсан өр, хэьтүүлсэн эдийн засгийг сэргээх гэж их л юм хийж байна. Ордоо алдсан олигархууд л гар хөлний тролуудаараа ХҮК-ийн засгийг муулж байна даа. Арга ч үгүй байх даа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж