“М.Энхсайханаа дарангуйлагчид өгөхгүй” цуглааныг хойшлуулжээ | News.MN

“М.Энхсайханаа дарангуйлагчид өгөхгүй” цуглааныг хойшлуулжээ

“М.Энхсайханаа дарангуйлагчид өгөхгүй” цуглааныг хойшлуулжээ

“М.Энхсайханаа дарангуйлагчид өгөхгүй” цуглааныг хойшлуулжээ

УИХ-аар батлаагүй Тавантолгойн ордын хөрөнгө оруулалтын гэрээтэй холбогдуулан, Монгол Улсын сайд асан М.Энхсайханд шүүхээс 4.6 жилийн ял ногдуулсныг эсэргүүцэн, “Гэр хороолол хөдөлгөөн”-ийн тэргүүн Э.Бат-Үүл өнөөдөр /2020.05.21/ 11.00 цагт Сүхбаатарын талбайд цуглаан зохион байгуулахаа мэдэгдсэн. Гэвч уг цуглаан хойшилсныг Э.Бат-Үүл цахим хаягаараа дамжуулан мэдэгдээд байна.

Тэрбээр цуглаан хойшлуулсан шалтгаанаа “М.Энхсайхан,өөрийг нь дэмжиж байгаа бүх хүнд талархлаа илэрхийлэхийн ялдамд коронавирусын тархалт идэвхжих хандлагатай байгаа үед олон хүнд халдвар тархах эрсдэлтэйг бодож санаачилсан цуглаанаа хойшлуулахыг надаас хүсчээ! Ийм тулцуглааныг хойшлуулж байна” гэжээ.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ЗөвЗөв
5
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Хотын уугуул иргэн Бат 2020-05-21 66.181.185.23

Чи өөрөө гэр хорооллын дарангуйлагч. Мөн 4 тэрбум төгрөгний өртөг бүхий хогны ногоон уутны дарангуйагч. Яахав… цааш нь ярих уу яахав…

Avatar

Зочин 2020-05-21 192.82.68.106

Энхсайханы хэрэг багадаад байгаа өөрөө оронд нь очиж суу!! Битгий маяглаад жүжиглээд хүнээр бамбай хийж өөрийгөө хамгаалах гээд бай!! Дараа нь өөрөө явах нь гарцаагүй! Сануулахад нэр хүндтэй баатарын тэмдэгээ хураалгаарай!! Ичиж үхдэггүй л***р…

Avatar

Зочин 2020-05-21 183.177.99.242

удахгүй өөрийнх нь шүүх хурал болох гэж байгаа биз дээ

Avatar

Зочин 2020-05-21 66.181.161.62

Эд нар зөнөөд бүр ухаан санаа нь эрүүл бус болчихож яана даа…эсвэл эртнээс ингэж эрүүл бус болж жүжиглээд ч байж магад юм.

Avatar

Зочин 2020-05-21 202.9.40.83

ЗИКА ХААНА ӨРСӨЛДӨНӨ БИ ТЭНД НЭРЭЭ ДЭВШҮҮЛНЭ – ХУДЛАА БАЙСАН !!!, ЭНХСАЙХАНЫГ ДАРАНГУЙЛАГЧДАД ӨГӨХГҮЙ ЦУГЛААН -ХОРИО ЦЭЭРИЙН ҮЕД ЖАГСААЛ ЦУГЛААН ЗОХИОН БАЙГУУЛАХЫГ ХОРИГЛОДГИЙГ МЭДЭЭГҮЙ ЦАРАЙЛАВ -ДАРААГИЙН ХЖДЛАА ҮЙЛДЭЛ … АРДЧИЛАГЧИД ЯГ ИЙМ ХУДЛАА ҮЙЛДЛҮҮДИЙГ СҮҮЛИЙН 30 ЖИЛ ХИЙЖ, АРДЧИЛАГЧДЫН ДҮРД ТОГЛОЛОО. ОДОО БОЛЛОО ! БИД ОДОО ТА НАРЫГ СОНГОХГУЙ !!!

Avatar

Зочин 2020-05-21 66.181.181.117

Хэн ч зорьж очихгүй дэмжихгүй цуглаанаа ичээд хойшлуулсан биз дээ, зөнөг тэнэг балай минь.. Ард түмэн, ардчиллын нэр барьж балайрхаа боль.. Ардчиллыг танай намаас, чамаас хамгаалах хэрэгтэй болсон бна.. Дүр эсгэсэн ардчилагчид 30 жил ард түмнээр тоглолоо. Чи энэ 30 жилд хагартлаа баяжсан, ичээч, дуугүй гэртээ суу… Хэнтийд навсайтлаа ялагдана, харж байгаарай.

Avatar

zochin 2020-05-21 122.201.22.105

Uul odoo boliochee Shuuxiin shiidveriig uguisgeed baigaa yum uu Esvel Koronagaar mongolchuudiig ustgax tolovlogoo xeregjuulex geed baigaa yum uu Tertei tergui ooroo shuuxeer orood araas ni ochixoo sain medeed iim yavuurgui zuil sedeed baigaa baix l daa Songoolid ta garaxgui ee Moroodood yaxav

Avatar

ИРГЭН 2020-05-21 202.9.46.29

түүний оронд эрлэгдорж оо өгчихгүй юу даа…..

Avatar

Энэ муу өөрийгөө хамгаалж байгаа юм 2020-05-21 192.82.68.204

Хэрэг хийсэн, улсын хөрөнгө идсэн юмнууд нэгийгээ хамгаалахгүй бол өөрөө араас нь явна гэж айж байгаа юм. Энэ Монгол улс идүүлж дууслаа

Avatar

Зочин 2020-05-21 202.131.245.243

Шүүхийн шийдвэрийг эсэргүүцэж байгаа юм уу? Төрд тэрсэлж байна уу?

Avatar

Зочин 2020-05-21 202.179.26.96

Та нар өөрсдөө болохоор Содномдаржаа Чимгээ нарыг сулла гэж орилолдоод байгаа биз дээ. Батүүл алсан ч гэж байх шиг. Болоогүй, Энхсайханыг шүүсэн шүүх хуралдааныг хяналтын шатны хоёр шүүх шалгана. Өөрөөр хэлбэл Энхсайханыг биш анхан шатны шүүхийн шийдвэрийг шалгана. Угаасаа тийм зарчимтай хуультай улс.

Avatar

шударга иргэн 2020-05-21 202.70.44.138

.Тэр мал Тулга яах вэ, харин тэр прокурор, шүүгчид тун өөдгүй улс шүү

Avatar

зочин 2020-05-21 66.181.161.67

энхсайханыг суллаж баттулгыг шоронд хийх хэрэгтэй батүүлийг дэмжиж бна

Avatar

Зочин 2020-05-21 192.82.65.224

мэдрэл муутай зда

Avatar

Зочин 2020-05-21 202.126.89.233

угаасаа цар тахлын дэглэмтэй байхад зөвшөөрөхчгүй хүмүүс очихчгүй .тэгээд ч чи Энхсайханд хайртаа байх даа цаад дотор талдаа өгөр толгойгоо л бодож худлаа боргож байгаа бсдаа

Avatar

222 2020-05-21 202.21.107.119

ЭНЭ ӨМХИЙ ӨГӨР ТОЛГОЙТЫН ЦУГЛААНД ХЭН Ч ОЧИХГҮЙ…ӨӨРИЙН ХИЙСЭН ХЭРГЭЭ НУУХЫН ТУЛД ЭЛБЭГ ЭНХСАЙХАНЫ б**с ДОЛООЖ БАЙНА ЭНЭ МУУБАТҮҮЛ..

Avatar

Тт 2020-05-21 202.9.40.178

гөлөг минь цаг нь болохоор чамайг туугаад явна чиний төлөө хэн ч гаслахгүй

Avatar

Zochin 2020-05-21 202.21.105.186

Hen ch ochikhgui sh dee ugaasaa.

Avatar

Зочин 2020-05-21 43.242.242.59

Daranguilagch gej heniig heleed baina ve. Shuuhiig helj baina uu. Buruu zuil hiisen hun shiitgelee avah ni zovoo. Shuuhed noloolj bolohgui

Avatar

иргэн 2020-05-21 202.70.34.70

Ха ха, хэн ч очихгүйг нь мэдсэн учир хойшлуулж байгаа. Одоо Батүүл чи Махбалыгаа шоронд явуулахгүй гэсэн цуглаан зохион байгуулаарай. Энхсайхан хэлмэгдээгүй, албан тушаалаа ашиглах хууль бус үйлдэл хийсэн нь үнэн.

Avatar

Зочин 2020-05-21 43.242.242.59

Чи гэртээ амраач ээ. Балай балай юм яриад л хүний дургүй хүргээд явах юм. Шүүх шийдвэрээ гаргачихаад байхад та нарыг жагаан цуглаан хийлээ гээд шийдвэрээ өөрчлөх юм уу. Ийм зарчимгүй өөрсөд шигээ юм боддогоо болиоч. Шийдвэр нэгэнт гарчихсан байна. Энхсайхан ариун хүн биш ээ. Та нар түүнмйг ашиглаж ийм буруу юм хийлгэсэн шүүдээ.

Avatar

Зочин 2020-05-21 43.242.242.59

Э.Бат-Үүлийн чадах л юм бол жагсаал цуглаан, үйлмээн самуун, өлсгөлөн, бойкот, бужигнаан тэр дундаас ашиг олох юм. Ийм байдлаар 30 жил амьдарч ирсэн. Гэхдээ амьдрал нь эрс дээшилж насаараа идэх хөрөнгөтэй болсон. Ард түмнийг үймүүлэхээ боль гэж энэ намбагүй хөгшинд ойр дотных нь хэлдэггүй юм байхдаа. Энхсайхан бол яалт ч үгүй Монголын эрх ашигт хохиролтой гэрээ хэлцэл хийсэн хүн. тэр нь азаар хэрэгжиж чадаагүй. Элбэгдоржийн эрх ашгийн төлөө яваад унасан хүн. Өөрөө унасан хүүхэд уйлдаггүй юм.

Avatar

Зочин 2020-05-21 72.196.192.250

Ard tvmen yum unshdag oilgodog boloh tusmaa l ochih bolnoo!!!

Avatar

Зочин 2020-05-21 103.212.116.252

хэн очих вэ дээ баатар минь

Avatar

Зочин 2020-05-21 202.131.232.202

ИНЭЭД Ч ХҮРЭХ ШИГ. АРД ТҮМЭН ТЭНЭГ БИШ ДЭЭ ХҮМҮҮС ЮМ УНШДАГ ҮНЭЛЖ ЦЭГНЭЖ ЯРЬДАГ БОЛСОН ГЭДГИЙГ МЭДМЭЭР ЮМ ДАА. ӨНӨӨДӨР 1990 ОН БИШ 2020 ОН ШҮҮ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2020-05-21 202.9.46.171

Er ni tegeed ard tumnii erh chuluunii tuluu ardchillun baatruud l uge heldeg bizde batuul zuv hun zuv bodol zuv es zuitei hun. Iim humuusiig baigaad ni bayrla ih hurald demjeerei !!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж