Н.Номтойбаяр: Тархиа угаалгасан нь яллаад байдаг ч хуулиараа ялгүй юм | News.MN

Н.Номтойбаяр: Тархиа угаалгасан нь яллаад байдаг ч хуулиараа ялгүй юм

Н.Номтойбаяр: Тархиа угаалгасан нь яллаад байдаг ч хуулиараа ялгүй юм

Н.Номтойбаяр: Тархиа угаалгасан нь яллаад байдаг ч хуулиараа ялгүй юм

Сонгуулийн ерөнхий хороонд өнөөдрийн байдлаар хуулийн дагуу 60 орчим бие даагч бүртгүүлээд байгаа талаар эх сурвалж мэдээллээ. Тэдний дунд УИХ-ын гишүүн асан Н.Номтойбаяр бий бөгөөд Хан-Уул дүүрэг буюу УИХ-ын сонгуулийн 29 дүгээр тойрогт бие даан нэр дэвшихээр бүртгүүлсэн байна.

Тэрбээр цахим хуудастаа “Хан-Уул дүүрэгт бие даан нэр дэвшигч Н.Номтойбаяр миний бие Сонгуулийн ерөнхий хороонд материалаа бүрдүүлж өгснөөр #76 бүртгэгдлээ. Захиалгат улстөр, хуурамч сошиал хаягуудад тархиа угаалгасан нь яллаад байдаг боловч хуулиараа бол ялгүй юм л даа. Дэмжсэн олонд дахин талархал илэрхийлье” хэмээн бичжээ.

УИХ-ын 2020 оны сонгуульд нэр дэвшигчдийн баримт бичгийг хүлээн авах ажиллагаа маргааш буюу тавдугаар сарын 21-ний өдрөөр дуусгавар болох билээ.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ЗөвЗөв
5
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-05-20 202.131.238.74

үнэнээр явуул үхэр тэргээр туулайг гүйцдийшүү шудрагаараа байж олон зүйл хийж бүтээгэрээ

Avatar

Зочин 2020-05-20 66.181.176.214

Мундаг Айл Атаархдаг Байлгудээ ккк

Avatar

Зочин 2020-05-20 103.212.119.14

Гэр бүлээрээ Монголын баялагийг олон эил идлээ, биднийг Монголтой нь худалдаад авах мөнгө эд нарт байгаа, та бүхнийг яаж гийгүүлээд мундагийг нь гайхаад баына? Ойлгох ухаан хайрла

Avatar

Адилхан 2020-05-20 66.181.176.214

Тэр Хэрэлдээд байгаа гарууд ч бас та нарын боломжийг чаацан байгаа

Avatar

Зочин 2020-05-20 103.212.119.14

Ene hunyg demjij baigaa humuus eruuluu? Sain bodooroi! Olon huny amind hureed gishuun bolood ysvdh ni zugeeeuu

Avatar

Зочин 2020-05-20 66.181.176.214

Баталгаатай юм ярих. Алсаныг Баталчих???

Avatar

туул 2020-05-20 202.131.238.74

Дэмжиж байгаа шүүү,

Avatar

Ard 2020-05-20 202.55.191.130

pyal pyal shaasan kommentuud baina, ner usaa il bolgochih ter demjeed baigaan

Avatar

Zochin 2020-05-20 64.119.21.123

Cool Ah arai Shudraga

Avatar

Zochin 2020-05-20 64.119.21.123

Ene ahiig gutgesen ulsuud dandaa hunii araar zalilan hiideg

Avatar

Зочин 2020-05-20 66.181.186.187

Улаан цайм худлаа яриад байх юмаа. ХХЕГазрын 7 тэрбум төгрөгийг УИХ-ын эмэгтэй гишүүдэд хувааж өгсөн хэрэг зөвхөн нэг нь….

Avatar

bi 2020-05-20 202.170.68.162

Bi ene zaluug demjinee. Gants neg darvih uugaad hetruulchih ene ter bol yahav ee. Shudarga baina gedeg mash chuhal chanar daa… Hulgaich nartai Turuus tursun terbumtnuudtai sain temtseerei. Manai toirog duug ger buleeree demjinee… Gehdee bi neg udaach nuur tulj uulzaj baigaagui shuu.

Avatar

Зочин 2020-05-20 66.181.177.209

Жаахан давилуун зан гаргаад байдагаас биш бас ч боловсрол мэдлэг сайтай, ярих хэлэх нь цэгцтэй ерөнхийдөө улс төр талдаа гайгүй зүгширч байгаа нь анзаарагддаг. Манай тойрогт юм байна Дэмжинээ.

Avatar

Зочин 2020-05-20 202.9.46.145

Номтой хүү ИХ д сонгогдвол хууль тогтоох хуралд бас л нэг өнгө нэмнэ дээ ! Хэл аманд ардагыг нь эс тооцвол. Шударга үгтэй нь харагддаг ! Эрх баригчид, ялзралд автсан хууль шүүхийн дарга нарт хатуу шудрага шаардлага тавьдаг нь анзаарагддаг шүү !

Avatar

Zochin 2020-05-20 64.119.21.123

Ungu Nemdeg busad ni haltarduu

Avatar

МОНГОЛ 2020-05-20 122.201.22.40

ДҮҮ ЧАМД ӨЧНӨӨН Л МУУ МУУХАЙ ЮМ ТУЛГАХ ЮМ. НҮДЭЭР ҮЗЭЭГҮЙ, ГАРААР БАРИАГҮЙ ТУЛ ЮУ ХЭЛЭХ ВЭ?. УИХ ДАХЬ ЧИНИЙ АНГИЙНХАН БАС Ч ТИЙМ ЦЭВЭРХЭН ХҮМҮҮС БИШ. 60 ТЭРБУМ ЖДҮ ГЭЭС ЭХЛЭЭД ГЭМТ ХЭРЭГТЭНГҮҮД БАЙГАА ГЭЖ БОДНОМ.
ХУУЛЬ БАРИГЧИД ЭС ХАРЛАА ГЭХЭД ДЭЭД ТЭНГЭР ХАРЖ БАЙДАГ ЮМ. ҮНЭН МӨН НЬ ТОГТООГДОНО БИЗ. ЧИ БАС ЮУГААР ДУТАХ ВЭ? ҮЗЭЭД Л АЛД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ

Avatar

Зочин 2020-05-20 202.179.25.73

хууль нь гууль болохоор…

Avatar

Эрдэнэ 2020-05-20 66.181.180.82

Нямдоржийн очсон газар очно гээд байсан. Хэвээрээ юу.

Avatar

Зочин 2020-05-20 185.244.212.251

ХҮН АЛСАН, ХУЛГАЙ ХИЙСЭН, ХҮЧИНДСЭН, СТРАТЕГИЙН ОРД ХУЛГАЙЛСАН, ТАНХАЙРЧ СОГТУУРСАН ЧИНЬ БҮГД ҮНЭН. ЧИ МӨНГӨТЭЙ ТУЛДАА ОДОО ХҮРТЭЛ ЯЛЛАГДААГҮЙ Л ЯВНА, ҮНЭНД ГҮЙЦЭГДЭНЭ ГЭЖ БАЙГАГ ЮМАА

Avatar