Сумын засаг даргыг эхнэрээ хөнөөсөн хэргээр саатууллаа | News.MN

Сумын засаг даргыг эхнэрээ хөнөөсөн хэргээр саатууллаа

Сумын засаг даргыг эхнэрээ хөнөөсөн хэргээр саатууллаа

Сумын засаг даргыг эхнэрээ хөнөөсөн хэргээр саатууллаа

Говь-Алтай аймгийн Тонхил суманд тавдугаар сарын 15-ны өдөр гэр бүлийн хүчирхийллийн улмаас 38 настай эмэгтэй гэртээ нас барсан байдалтай олджээ. Энэ хэрэгт сумын Засаг дарга, Р.Даваадоржийг холбогдуулан шалгаж эхэлсэн байна. Хэргийг Говь-Алтай аймаг дахь цагдаагийн газарт харьяаллын дагуу шалгаж байна. Хуулийн байгууллагаас сэжигтнийг түр саатуулж, нотлох баримтад үндэслэн Монгол Улсын Эрүүгийн хуульд зааснаар бусдын амь насыг санаатайгаар хөнөөсөн гэх хэрэг үүсгэн, шалгаж эхэлжээ. Албан бус эх сурвалжуудын хэлж байгаагаар талийгаач эмэгтэйн цогцсыг нас барснаас нь хойш арав гаруй цагийн дараа олсон аж. Мөн талийгаачийн ар гэрийнхний зүгээс гомдолтой байгаагаа илэрхийлж, хохирогчийг удаан хугацаанд дарамталж байсан талаар мэдүүлжээ.

Э.АРИУН 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ХарамсалтайХарамсалтай
3
БурууБуруу
2
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ЗОЧИН 2020-05-19 122.201.24.69

МАН-ЫН ТАВИУЛУУД ХАА САЙГҮЙ ЗОДОЖ НҮДЭЖ ХҮЧИНДЭЖ АМЬ НАСЫГ НЬ ХОХИРООСОН ОН ЖИЛҮҮД ӨНГӨРЧ БАЙНА !!! НИЙТЭД ИЛ БОЛСОН НЬ ЭНЭ !!! ӨНГӨ МӨНГӨӨР НУУН ДАРСАН НЬ ДАЛАЙ ШИГ БУЛАЙ!

Avatar

Зочин 2020-05-19 202.21.107.113

Энэ Говь-Алтай хан чинь хаашаа болчихсон юм бэ. Дандаа л бүсгүйчүүлд хүч хэрэглээд алаад байх юм. Их л муу энергитэй болж байна шүү. Жаахан ч гэсэн БУРХАНЛАГ байлдаа. Арай дээр нь төр улсад алба хашдаг байлгүй. Амбицаа зөв удирдаач ээ.

Avatar

мх 2020-05-19 192.82.74.86

цаазын ялыг сэргээж арга хэмжээ авахгүй бол сүйрэхнээ алуурчинд хүний эрх хамгаалах хууль тогтоомж үйлчлээд байдаг мөртлөө хохирогчид хүний эрх хамаагүй л болоод байна шүү дээ Амьдын зол үхсэний хохь л болдог хорвоо юм даа яана даа энэ олон алуурчдыг

Avatar

Xoliin xoloos 2020-05-19 73.202.10.232

Jaahan bor XYYXHYYDEE nyats darj alaad baival anagaakhiin Bayart shig academich akhiad Altaigaas terehgyi shYY dee !!!
USA-aas xalaglaj bichsen Bazar

Avatar

Зочин 2020-05-19 202.21.107.120

ЗАСАГТ ХААНЫ а******н ДАРГА НАРАА ГЭЖ …

Avatar

МАНАН гэгч өмхий жорлон сөнөтүгэй!!! 2020-05-19 202.131.227.51

МАНгаруудыг мөн өмхий дебил АНуусуудыг нэг ч битгий сонго. Удам угсаа, ажил мэргэжил, туршлагыг нь харж өгнө.

Avatar

ard 2020-05-19 73.202.10.232

Zasagt xaniixan zasaglaj chadahaa baijee !!! Ger kontortoo XYYXHYYDEE nuxaad, ene
arai dendej baina. Xyylia changlah xeregtei baina daa. Iim notstoi xeregt gadnaas
shinjeech tomiloh xeregtei !! Aimag sum bol akh dyygeeree oroocholdood nemergyi shYY !!!

Avatar

Uvgen 2020-05-19 73.202.10.232

Zasagt xaaniixan zasaglaj chadahaa bolijdee !!! Ger kontortoo XYYXHYYDEE nuhaad arai dendej
baigaa yum bishyy. Iim notstoi xergiin zadlang xotoos xendlengiin tusgai bagaar xiilgej baih xeregtei
Aimag sum opon nutagt bol ah dyygeeree orootsoldood nemergyi shYY dee.

Avatar

123456 2020-05-19 49.0.212.150

Сумын дарга нь ч эхнэр ч хоёулаа МАН-ын хүмүүс шүү дээ

Avatar

адилдаа адил годилдоо годил биз 2020-05-19 202.9.46.220

эхнэр нь сумын банкны захирлаар 10 гаруй жил ажилласан юм байна лээ тээн

Avatar

Зочин 2020-05-19 103.80.210.183

ийм зандалчдыг дээр гаргаж залаад байдаг нам МАНгар аймаар юм биш үү?

Avatar

зочин 2020-05-19 103.10.20.102

Эхнэрээ алчихдаг засаг дарга аймаар уу, энэ ардын нам бүүр сүйрцэн

Avatar