“Улаанбаатар смарт карт” ХХК 5 жил алдагдалтай ажиллажээ | News.MN

“Улаанбаатар смарт карт” ХХК 5 жил алдагдалтай ажиллажээ

“Улаанбаатар смарт карт” ХХК 5 жил алдагдалтай ажиллажээ

“Улаанбаатар смарт карт” ХХК 5 жил алдагдалтай ажиллажээ

Улаанбаатар хотын нийтийн тээврийн төлбөрийн системийг цахимжуулах ажлын хүрээнд Өмнөд Солонгосын “Tmoney” компанийн хөрөнгө оруулалттайгаар “Улаанбаатар смарт карт” компани 2015 онд үйл ажиллагаагаа эхлүүлсэн билээ.

“Tmoney”-ийн охин компани болох “Улаанбаатар смарт карт” компани нь өнгөрөгч 2019 онд 1,7 тэрбум вон буюу 1,4 сая ам.долларын алдагдалтай ажилласан ба энэ нь тус компани цаашдын үйл ажиллагаанд ихээхэн хохирол учруулж буйг “Tmoney” компанийн ээлжит тайланд дурджээ. Тус компани нь Монголд үйл ажиллагаагаа эхлүүлснээс хойшхи таван жилийн хугацаанд нийт 9,2 тэрбум воны алдагдалд орсон байна.  Уг нь “Tmoney” компани нь Сөүлийн нийтийн тээврийн төлбөрийн системийг Монгол Улсад нутагшуулснаар 10 жилийн хугацаанд 100 тэрбум воны ашиг олно гэж тооцоолж байжээ. Ерөнхийдөө тус компани нь монголын талд оруулсан анхны санхүүжилтээ тэр чигт нь алдсан байна.

“Монгол Улс нь 2017 онд экспортын түүхий эдийн үнэ огцом буурч, эдийн засаг нь уналтад орсон ба ОУВС-ийн Өргөтгөсөн санхүүжилтийн хөтөлбөрт  гурван жилийн хугацаатай хамрагдаж, үүний дараагаар тус улсын валютын ханш огцом суларсан нь “Улаанбаатар смарт карт” компаныг тасралтгүй алдагдалд оруулсан” хэмээн тайланд дурдсан байна.

Анх “Korea Smart Card” нэртэйгээр 2003 онд байгуулагдсан тус компани 2019 онд “Tmoney” болгож нэрээ өөрчилсөн бөгөөд компанийн ихэнх хувийг буюу 36,16 хувийг Сөүл хотын захиргаа эзэмшдэг ажээ. Харин дараагийн том хувьцаа эзэмшигч нь LG CNS /32.91 хувь/ компани юм байна.

Эх сурвалж: Korea Times

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

32 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-05-18 202.9.46.6

Худлаа л даа кимчи нар манай энэ авилгажсан тогтолцооноос мөнгө олж л бга ! Ашиг олохгүй бол юу гэж л Монголд үйл ажиллагаа явуулаад байв гэж ! Тэр тусмаа Монголын тал болох нийслэлийн засаг даргын тамгын газар бол авилгажсан газар !!!

Avatar

Зочин 2020-05-18 103.57.93.122

Чадахгүй бол больчихгүй юу до. Монголд зөндөө хийх компаниуд байсаар байхад очиж очиж солонгосоор яахав дэ. Худлаа шааж байгаад бас мөнгө идэх нэг арга хийж байгаа биз.

Avatar

citizen 2020-05-18 202.131.247.254

10 hyn suuhad 1 ni l mongoo ogdog yum baina lee haashaa ch yum

Avatar

Зочин 2020-05-18 122.201.31.188

Niitiin teever hamgiin ashigtai salbar, ene hudlaa aldagdal haruulsan tailsan bgaa. Ashigaa zardal nereer avchihsan ineej bgaa shdee, haha.

Avatar

Й 2020-05-18 116.67.144.191

Сонгууль далимдуулан луйвар хийх гэж байгаа гэж марийцөх үү

Avatar

Зочин 2020-05-18 27.115.191.127

Жолоочид нь сайн бэлэн мөнгө өгөөд бөй

Avatar

дарга тэжээх хортой 2020-05-18 64.119.25.80

алдагдал байхгүй,нийийн тээвэрийн эвэртэн тууриатангуудыг цомхотголд оруул,зам тээвэрийн хэлтэс,тасагт бгаа хурган дарга нараа цомхотгож цөөл,тэр жолооч нараа мөнгө авах аргыг зогсоо.ийм хоёр,гурван зүйлээс болж алдагдалд орж бгаа.дарга,дарганцар тэжээх ямар ч үр дүнд хүрдэггүй тэд баяжиж ард түмэн ядуурдаг жамтай.үүнийг ойлгочих.

Avatar

Зочин 2020-05-18 192.82.68.110

Жолооч нар нь бэлэн мөнгө авч байгаа юм чинь аргагүй ш дээ…

Avatar

Zochin 2020-05-18 66.181.161.62

Ene aldagliig ihenkh ny jolooch nar huvidaa avdagaas bolson baih. Hyanalt shalgalt unendee baihgui baisan gehed bolno

Avatar

зочин 2020-05-18 66.181.161.61

Зөө зө … Ингээд кондуктор авгайчууд иргээд ирэх юм байна л дөөө . Монгол улс урагшаа хоёр алхаад , арагшаа нэг хагас алхаад л … эргүү төлөг шиг л байх юм аа .

Avatar

Zochin 2020-05-18 202.55.191.130

Shaagaad bgaarai!!!!!!!!!!!!!!!! yamar zardal orlogo gardag talaar delgerengui tailangaa sanhuugiin tailantaig gargaal tavichih tegvel itgey. Zugeerl heden darga nariinhan huuhendsen mungiig aldagdal bolgood bgaarai kkk

Avatar

Зочин 2020-05-18 66.181.179.250

Алдагдалтай 5 жил ажилласан хэрэг үү. Битгий ингэж үлгэр яриад бай. Шал худлаа. Ашиг орлогоо хэнд ч тайлганадгүй байж ингэж битгий худлаа ярьж "ядуу" царайлах гээд бай…Та нараас болж энэ хэдэн нийтийн тээврийн компани дампуурах гэж байна. Тэр төлбөрийн картныхаа худалдаа олигтой хийж чадахгуй байж…ОУВС энэ тэр гээд битгий ониготоой байлдааа.

Avatar

Zochin 2020-05-18 66.181.179.15

yu yasan turiin medeld avah Bih yum ne Npm durmeeree bol asiudal garahgyi

Avatar

Зочин 2020-05-18 202.21.107.110

Худлаа уб бүх автобус өдрийн 200 саяын орлоготой түүний 10% шууд ашиг болгож авдаг шдээ

Avatar

Зочин 2020-05-18 59.153.112.80

aldagdlaa ter hahuuli ogson humuuseesee olj av.

Avatar

Зочин 2020-05-18 202.126.88.32

Монголчуудыг хулгайч гэж мэдээгүй юмуу

Avatar

Зочин 2020-05-18 202.126.89.252

500 tug gedeg arai l baga l daa. Autobus uilchilgeegee saijruulaad, park shinechlel hiigeed unee nemeh heregtei.

Avatar

Зочин 2020-05-18 66.181.161.57

Үнээ нэмбэл бүх зүйл дагаад өсдөг хуультай. Жишээ: талх сүү бэнзин гээд

Avatar

Зочин 2020-05-18 202.126.89.128

Mongol ulsiin ZG tai hamtarch business hiiheer aldagdald orohgui yahavdee. Huviin company tai anhnaasaa hamtarsan bol shal oor tuvshind ochson baigaa shde

Avatar

хохохох 2020-05-18 192.119.160.46

хохохох

Avatar

Автобусны төлбөр, тооцоог төрийн мэдэлд авахгүй бол болохгүйнээ 2020-05-18 192.119.160.46

худал хуцаад давраад байх юм адгийн шуналтай п и з нүүд чинь. Бүх хүн төлбөрөө төлж зорчдог болчихлоо, ашиг нь хэрээс хэтэрсэн их байгаа шд. өлөн п…. нүүд чинь засгаас мөнгө нэмж авах гээд улилдаад байна. Ашиггүй юм бол зайлаач, энэ муусайн шуналууд даварч гүйцлээ. хургандаа цадаагүй бол төлгөндөө майлдаг гэж үнэн шүү

Avatar

Зочин 2020-05-18 103.11.192.34

жолооч нар нь байнга бэлэн мөнгө аваад байна ш дээ. торгоод хөөж явуулаачэээ

Avatar

ork 2020-05-18 202.126.88.56

jolooch nar belen mungo avna geegui shu, orkuud kart avchihgui zavaaraad belen mungo ugood baigaa. avahgui b** gehuu tegeed.

Avatar

Зула 2020-05-18 122.201.23.122

Ингэж худлаа хуцалдаж байгаад манай эриний өмнөх тасалбар тараадаг хэрүүлч кондуктартайгаа нам нийлж, сэм хуйвалдаж идэх санаатай юу? Аргагүй хамаг мөнгийг нь цахимаар хяначихаад идэх мөнгө илүү гаргахгүй байгаа л даа!

Avatar

Зочин 2020-05-18 202.179.26.246

Солонгосуудад уучлаарай, та бүхэн төслөө зогсоож болно гэж хэлэх санаа юу? Эсвэл улсын төсвөөс их мөнгө төлбөрт авах санаа юу? Солонгосууд Монголд дандаа үр ашиг муутай төсөл хэрэгжүүлж, өөрсдөө хожигддог жишиг тогтсон. Одоо болих хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-05-18 139.5.217.214

Үнэн, иймэрхүү технологын юмыг солонгостой хамтраад хэрэггүй.

Avatar

Зочин 2020-05-18 64.119.26.219

kartaa munguur zardag baij ashiggui bish baihaa ter kart unshigch ni heregleenees garsan huuchin n

Avatar

Zochin 2020-05-18 202.9.46.255

нийтийн тээврийн удирдлагууд ажлаа хийхгүй бна шүү дээ.мөнгө хийдэг хайрцагаа авч хаячаад жолооч нар нь мөнгө халаасалдаг дэлхийд ганц монголын нийтийн тээвэр. дээд доодгүй хулгайч

Avatar

Иргэн 2020-05-18 59.153.112.236

Цаг нь болоогүй байхад хийсэн ажил үр дүнгээ өгөхгүй л дээ. Ацан шалаанд ороод мад тавиулваа.

Avatar

Нэр 2020-05-18 66.181.170.2

Цаг болоогүй байна гэж байхгүй.
Тухайн үедээ л Кондуктортай дэлхийн хамгийн сүүлийн орон байсан шүү.

Avatar

Зочин 2020-05-18 202.21.113.238

za za avtobusand suuj mognoo tolohod ter hansh yamar hamaa. Korean nuud hamtraad ashigtai bailgaj chaddag salbar bhgui shdee. dandaa dampuuruuldag

Avatar