М.Энхболд намынхандаа амжилт хүсэв | News.MN

М.Энхболд намынхандаа амжилт хүсэв

М.Энхболд намынхандаа амжилт хүсэв

М.Энхболд намынхандаа амжилт хүсэв

УИХ-ын гишүүн, УИХ-ын дарга асан М.Энхболд 2020 оны УИХ-ын сонгуульд нэр дэвшихгүй болоод буй. МАН 2016 оны сонгуульд үнэмлэхүй ялалт байгуулахад тэрбээр тус намыг удирдаж байсан. Гэвч энэ удаагийн сонгуульд оролцохгүй болсон шалтгааныг нь МАН-ын дарга, Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх түүнд нэр дэвших квот олгохоос татгалзсан, М.Энхболд гишүүн өөрөө нэр дэвшихээс татгалзсан гэдэг хоёр өөр янзын таавар дагаж буй. Харин тэрбээр энэ тухайгаа өөрийн цахим хуудсандаа “УИХ-ын гишүүнээр 2008 оноос гурван удаа сонгогдож, Монгол Улсын Ерөнхий сайд, Шадар сайд, УИХ-ын дарга, УИХ-ын дэд даргаар ажиллаж, МАН-ын даргын хувьд УИХ-ын сонгуульд түүхэн ялалт байгуулж, Ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвших хүртэл бүх цаг үед итгэл хүлээлгэж, ямар ч үед дэмжиж ирсэн Төв нутгийнхандаа талархал илэрхийлье. Судалгааны дүнгээр та бүхнийхээ итгэл найдварыг өндөр хэмжээнд хүлээж байсан ч 2020 оны УИХ-ын ээлжит сонгуульд намын бодлого шийдвэрийн дагуу нэр дэвших боломж олдсонгүй. Цаашдаа намаас нэр дэвшиж буй журмын нөхдөө бүх талаар дэмжиж, Төв аймгийн хөгжил цэцэглэлтийн төлөө хийж байсан ажлуудаа үргэлжлүүлэн та бүхэнтэйгээ хамтдаа байх болно. Нутгийн олондоо сайн сайхан бүхнийг хүсэн ерөөе” хэмээжээ.

Энэ удаагийн сонгуульд МАН-аас рейтинг өндөр гарсан ч намын хавчлагаар өрсөлдөх боломжгүй болсон гишүүд гарсны нэгээр УИХ-ын гишүүн Д.Хаянхярвааг нэрлэж буй. Тэрбээр мөн тойргийнхондоо талархаж буйгаа цахим хуудсаараа дамжуулан илэрхийлсэн.

Үүнээс гадна Шадар сайд Ө.Энхтүвшин, УИХ-ын гишүүн Д.Лүндээжанцан сонгуульд нэр дэвшихгүй болж, нэрээ татсан тухай мэдээлэл ч хөвөрч буй. МАН өнөөдөр 11.00 цагт хэвлэлийн хурал хийж, 2020 оны УИХ-ын сонгуульд нэр дэвшигчдээ зарлах төлөвлөгөөтэй байсан ч маргааш болгон хойшлуулсан юм.

Л.ОЮУ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
18
ХахаХаха
12
ЗөвЗөв
8
ТэнэглэлТэнэглэл
4
БурууБуруу
2
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

59 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

123456 2020-05-17 49.0.212.150

Жидүүчин Хүүкэд шинэ 60 тэрбумын албан тушаалын наймаанд нь амжилт хүсвээ

Avatar

zochin 2020-05-17 58.109.221.157

ene huniig dargaas zailuulbal buh yum goyo bolno gesen haana baina Ayursaihan terguuten nar

Avatar

Зочин 2020-05-17 202.21.124.18

МАН Төв аймагт ганц ч суудал авахгүй нь тодорхой боллоо.

Avatar

ИРГЭН 2020-05-17 202.21.124.18

АРД ТҮМЭН ЯДУУ, АВИЛГАЧИД БАЯН БАЙГАА НЬ МАНАЙ ДҮР ЭСГЭСЭН АРДЧИЛЛЫН ҮР ДАГАВАР ШҮҮ. ЭНХИЙН ЦАГААН ТАГТАА БОЛЖ ДЭВЭХ ХЭРЭГГҮЙ. АМЬТНЫ ИНЭЭД БАРАХЙН НЭМЭР !!!

Avatar

"Ард түмэн ядуу, Ардын нам баян байна" 2020-05-17 59.153.112.234

Юу үнэн энэ үнэн. АН МАН хоёулаа цаашаа

Avatar

болж үз 2020-05-17 66.181.177.90

хүн бүр л ардын намыг үзэн ядаж байна ийм болохоор энэ бас зугтааж байгаа биз та нар ямар нүүрээрээ сонгуулд өрс өлдөж байга юм

Avatar

zochin 2020-05-17 202.179.27.15

Yaaj chevendee engiin baidaldaa orno ene UB chot maan !!!???, odoo naad Enchboldoo sain schalgaj end tend nuusan chorongiig churaaj UB chotiin chogjild zarchuul, ter auulgui yvgan chunii zam, nogoojuulalt, gerliin schon ondorsgoch, tsagaan schugam garch ed nariig saijruulaachee.ene chotiin darga nar yaaj ajillaa chiideg um be???

Avatar

зочин 2020-05-17 203.91.116.118

Хүрэлсүх сайн байна аа, Миеэ бол МАНАН-ын толгойлогч ,,, Хотыг хөгжих боломжгүй болгосон хүн,,, дээр нь 60 тэрбумыг хэрэгжүүлсэн хүн шүү дээ,,,
аалзны тор үүсгэж ард түмнийг олон жил доромжилсон нөхөр зөйллаа даа,, ашгүй,,,
Энэ бол хөгжил дэвшлийн нэг том алхам шүүү

Avatar

Зочин 2020-05-17 103.10.23.119

Гөлийсөн хулгайч ямар амь бөхтэй луухаан вэ МАН ийм хулгайч нараан зайлуулаж чадахгүй байгаа нь Нам дотор хулгайч нар иилүү хүчтэй байна гэсэнг үг

Avatar

Зочин 2020-05-17 64.119.20.150

ТӨВ АЙМАГ ОГТ ХӨГЖӨӨГҮЙ МЭЕЭГИЙН ТӨРӨЛХ БАЯН СУМ МААНЬТ ТЭР СЭРЭГЛЭН СУМ ХАМГИЙН ХОЦРОГДСОН ГАЗАР . ДЭЭР НЬ ХОТЫГ МААНЬ ГАНЦ НОГООН ОРЧИНГҮЙ АЛХАЖ ЯВАХ ГАЗАРГҮЙ БОЛГОСОН , НААД ЗАХ НЬ .

Avatar

иш 2020-05-17 202.21.98.166

яг үнэн

Avatar

ok88 2020-05-17 202.131.251.109

Zuunmod hotiig ug ni daguul hot bolgoj hogjuulsen bol…

Avatar

зочин 2020-05-17 103.9.90.98

туйлширдаг манайхан. муулахаараа газар дор ортол магтахаараа тэнгэрт тултал, тэр нь даанч удаан үргэлжлэхгүй, маргааш юу болохыг хэн ч таашгүй

Avatar

Зочин 2020-05-17 202.21.107.95

ХЭРЭГ ХУУЧИРАХГҮЙ ТА ШОРОНДОО МОРИЛ ДОО…

Avatar

Иргэн 2020-05-17 202.9.47.1

Мөн ч их хүлээсэн дээ. гэдэг шиг танд Мөн ч их итгэж байсан даа. Даанч олны итгэлийг дааж чадсангүй шуналдаа хөтлөгдлөө дөө… Мөн ч муухай юм даа??? Даанч яавдаа??? Элбэгдоржийн ятгалганд орохгүй байж болсогүй юу даа?????????

Avatar

Шодоргос 2020-05-17 103.80.211.37

Энхболд ер нь дажгүй нөхөр байна даа. Юун Женко, Топор, Нийм ах нар зөндөө хувираад хүчтэй болгонд очиж пальдагдаад баллана даа. Ёстой том хүн байна. М.Энхболд

Avatar

зочин 2020-05-17 66.181.176.167

М.Энхболд таныг үргэлж дэмжиж явдаг шүү.Хорхойтой араанд зуугдаж энэ удаа таны нэрийг хассан байна.Таныг намын даргаар ажиллаж 2016 оны сонгуульд 65 суудал авчирсан түүхэн гавьяаг МАН-ын гишүүд дэмжигчид мартаагүй.Нэг үе таныг алтан цээжтэй мөнгөн бөгстэ хэмээн доллох нь холгүй явсан Хүрэлсүх ийм л худрагагүй амьтан.Одоо энэ сонгуульд таны авсан 65 суудлыг 70 болговол харин за яаөхав овоо гар байна гэж харая.Хэрэв 36,37 суудал авах бол энэ хүн өөрөө зайлах ёстой

Avatar

Зочин 2020-05-17 64.119.21.57

Ухаалаг, хүлээцтэй хандсан байна шүү.Муу топор, ЖДҮ-чид гээд гомдоод сүйд болоогүй байна.Ингээд МАН хагараасай гэж хүсэгчид бий бий.

Avatar

Иргэн 2020-05-17 66.181.161.37

Ховор хүний нэгдээ .нэг бодол байгаа байхаа.Амжилт

Avatar

Зочин 2020-05-17 174.114.162.60

odo buh xiisen xeregee unen zubuur ATG ochood xelchiheerei

Avatar

Зочин 2020-05-17 202.9.46.85

Хүний муу дурлах гэсэн гүй. Одоо тусгай хамгаалалтгүй болох юм чинь ялыг нь өгөөсөй.

Avatar

Иргэн 2020-05-17 66.181.183.86

Хүний мууд дурладаг н**ш вэ

Avatar

zochin 2020-05-17 73.111.180.213

engiin xun bolson uchir xulgaich Badamjunaigaa ol doo

Avatar

Зочин 2020-05-17 202.9.46.220

Zailaaarai umhiirsen tarhitai hulgaichaa hotiin gazar zarj bayjsan niigmiin hog s***r turiin buyand terbumtan bolson bizdee uur yu hiisen ym uuruu bayjij ard tumenee haraach novshoo ajilgui yaduuchuudad bna

Avatar

Зочин 2020-05-17 202.9.46.188

Миеэ Монголын улс төрд байхдаа Монголд улдэх юу хийвээ ! Энэ гээд хэлчих юм байна уу ! Одоо Нямдоржийн хэлсэнээр эргэж ноцоод байлгүй, амар жимжр амьдар ! Хааяа эцэг өвгөдийнхөө төрлөх нутаг Шандун муждаа очиж пажу тоглохгүй юу да !

Avatar

Зочин 2020-05-17 66.181.186.180

Өс хонзонд идэгдсэн сэтгэл санаа нь бохирдсон гэгээлэг юм олж харах чадваргүй муухай бүхнээс таашаал авдаг хөлсний алуурч бичээчүүд байдаг гэсэн Чи тэдний нэг нь бололтой

Avatar

Зочин 2020-05-17 66.181.176.244

Ene huniig umuuruh hun er n ikh hovordoo chi neg bol b**s doloogch n esvel hamaatan sadan baih .

Avatar

Зочин 2020-05-17 66.181.181.91

Энэ намыг унагах тал руугаа явж байна даа.

Avatar

Зочин 2020-05-17 211.36.132.81

Энхболдын адал явдал одоо л эхлэнэ дээ. Суудлын бүсээ сайн зүүгээрэй дээ, одоо донсолгоотой замаар нэлээн удаан явна шүү Энхболдоо! Аян замдаа сайн яваарай!

Avatar

Зочин 2020-05-17 66.181.181.91

Донсолгоотой замаар машинаа өөрөө бариад давхи, машинаас чинь унах хүн байвал унаж л байг. Өдөр унасан мах авахгүй шүү

Avatar

Зочин 2020-05-17 202.9.46.220

ХА ХА ХА

Avatar

Зочин 2020-05-17 103.212.119.41

Найдвартай суудал авчирах байлаа.

Avatar

Зочин 2020-05-17 103.229.123.48

Мэдээж Энхболд дарга д алдаа оноо байсан, гэхдээ хүмүүс өөрийн хээ явцуу эрх ашгийг бүтээх гэж пялдагдаж энэ хүнийг буруу зүйлд түлхсэн, мань эрийн гол дутагдал нь үгүй гэж хэлж чаддаггүй байсан байх, гэхдээ Таньд Хүн Чанар хүлээцтэй уужуу сайхан зан чинь хэвээр үлдсэн хэзээд сайнаар үлдэнэ, мөн ч ховор зан төлөвтэй улс төрч дээ, Та бол Монгол төрийн жишиг болсон хар хүн мөн.

Avatar

Зочин 2020-05-17 103.10.23.119

Өөрийг чинь Ерөнхийлөгчийн сонгуульд унхад Эрээниий хятадууд их муухай ааштай зандарч Манай хүнийг сонгосонгүй гэж уурсаж байсан шүү ямар учартай юм бол доо М Энхболдоо

Avatar

Zochin 2020-05-17 202.126.89.219

Oir ajillaj bsan humuus n Ih sain hun geh yum bilee. Heterhii zoolon itgemtgii zan n gai bolson haragddag

Avatar

Зочин 2020-05-17 202.9.46.220

АА ТИЙМ ҮҮ

Avatar

Зочин 2020-05-17 202.126.89.219

Hurelsuhees hoo iluu setgeltei hun shuu.

Avatar

Зочин 2020-05-17 66.181.186.180

Энгэж ахмад улс төрчдөө гадуурхаж байж хүмүүсийн дургүйг хүргэж АН бусад намын хэдэн баячуудын эрх дураараа хүүхдүүдэд ив өшгөлүүлэх вий дээ Эдийн засаг зогсонг төрийн сан хоосон гадаад дотоодын үлэмж өртэй улс орон хар бараан жагсаалтад орцон вирусийн аюул нөмөрсөн энэ хүнд үёд төрийн жолоог эдгээр нөхдэд атгуулбал эх орон ард түмний хувь заяа ёстой нөгөө нохойн замаар орж болзошгүй юм даа Харин ахмад улс төрчдийн хувьд хувиа бодвол үүнд гомдоод гутраад хохироод байх юм ёстой юу ч үгүй биз дээ

Avatar

zochin 2020-05-17 66.181.176.138

Улаанбаатар хот муухай хот болоход энэ хүн хувь нэмрээ оруулсан.Төв аймаг ч олигтой хөгжсөн юм алга даа

Avatar

Зочин 2020-05-17 202.179.26.83

Хүн нь бол гайгүй. Нам нь тийм юм руу хөтлөн оруулсан. МАН-ыг дагавал могойн хор.

Avatar

Зочин 2020-05-17 66.181.186.180

Чи л өөрөө могой мэт харагдаад байна даа

Avatar

Зочин 2020-05-17 66.181.178.102

z**l 2

Avatar

Зочин 2020-05-17 64.53.213.82

mie ovogt nayanhyarvaa zereg ul buteh nohdiig Mongoliin mini Toroos ali boloh hol bailga!

Avatar

Зочин 2020-05-17 66.181.179.250

Одоо чи морь уяж дуртай юмаа хийдээ.

Avatar

Зочин 2020-05-17 202.9.46.220

ШАЛГУУЛНАА ХӨӨ ЮУН МОРЬ УЯЖ СОЙХ

Avatar

Зочин 2020-05-17 103.10.23.119

М Энхболд Т Бадамжунай нараас хотын иргэд хулгайлаж луйвардаж зарсан газарын үнийг иргүүлэн авч Монголын гадаад өрөнд өгий

Avatar

Зочин 2020-05-17 103.26.193.244

одоо бол морь байтугай илжиг ч уяж чадахгүй

Avatar

Зочин 2020-05-17 64.119.17.137

МАН-хан арай л буурь суурьтай юмаа!! Гомдож гутарлаа гээд л тоос татуулаад уралцаад явчихгvй болтой юм!!

Avatar

зочин 2020-05-17 66.181.161.61

Нохой долоо .. Наад муу Миеээ чинь аймхай ү****ц амьтан л байхгүй юу …. Одоо хэдийг өгөөд ялгүй мултрах вэ л гэж бодож яваа да .

Avatar

иргэн 2020-05-17 103.26.193.92

2016 оны сонгуульд ялалт байгуулахад Сундуйн Батболдын үүрэг, бодлого их нөлөөтэй байсан түүнийг хамгаалж чадахгүй түлхэн унагаснаар Төв аймгийнхан улс төрөөс шахагдах эхлэлийг тавьсан хэмээн юм мэддэг хүмүүс хүүрнэж байх юм. Ортой байх шүү

Avatar