Covid-19: ОХУ-д 9200 шинэ тохиолдол бүртгэгджээ | News.MN

Covid-19: ОХУ-д 9200 шинэ тохиолдол бүртгэгджээ

Covid-19: ОХУ-д 9200 шинэ тохиолдол бүртгэгджээ

Covid-19: ОХУ-д 9200 шинэ тохиолдол бүртгэгджээ

ОХУ-ын коронавирустэй тэмцэх шуурхай штабаас сүүлийн 24 цагийн хугацаанд ОХУ-ын 83 бүс нутагт коронавирусийн халдварын 9200 шинэ тохиолдол илэрч, 119 хүн нас барж, 4940 хүн эмнэлгээс гарсан талаах мэдээлжээ. Шинээр илэрсэн тохиолдлуудын 4124 нь буюу 44.8 хувь нь шинж тэмдэггүй байсан аж.

ОХУ-ын нийслэл Москва хотод хамгийн олон буюу 3505 шинэ тохиолдол илэрчээ. Тус хотод дөрөв дэх өдрөө дараалан өдөрт 5000 хүрэхгүй тохиолдол бүртгэгдсэн байна. Түүнчлэн халдварын тохиолдлын тоогоор Москва хотын дараа орж буй Москва мужид 937 тохиолдол шинээр илэрчээ. Санкт-Петербургт 525, Доод Новгород мужид 229, Ростов мужид 112, үлдсэн нь бусад бүс нутагт бүртгэгдсэн байна.

ОХУ-д цар тахал дэгдсэнээс хойш халдвар авсан хүний тоо 272043-т хүрсэн бол 2537 хүн нас барж, 63166 хүн эдгэрчээ.

Эх сурвалж: TASS
Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ХахаХаха
6
ХарамсалтайХарамсалтай
2
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Заагч 2020-05-16 202.179.31.252

Зочин нэрний ард чалчигчид гамингуудын үлдэгдлүүд гэдгийг бид дэндүү мэднэ та нар хальт Монголоор ярьж сурсан хар хятадын хамхуул хог хаягдлууд биз дээ Хойноос ирж хот манайх гэгчээр шавар хэрэмний цаана байх ёстой данжаадын орхидосууд шт.Та нарыг Монголоос зайлуулвал Монгол хөгжих юм л даа уг нь.

Avatar

Zochin 2020-05-16 202.126.89.135

Orosod iim hund hetsuu bhad oyutanuudig eh orond ni avchrahgui hilee haaj bgaad bugdiig ni uvchin tusgalaa shuu dee,arai denduu bna,ene mongol uls

Avatar

Зочин 2020-05-16 73.92.12.67

Монголын сайтууд,монголын ХМХ-үүд оросын элчингийн мэдэлд орсон шигээ.Ялангуяа news mn орост болсон үйл явдлыг сорчилж орчуулна,Путин,тэдний гар хөл бологчидын эсрэг ард түмний дуу хоолой,тэдний эсэргүүцюсэн үйл явдлыг огт бичихгүй,чимээгүй өнгөрнө.Ийм байхад сэтгэгдэл бичигчид оросыг( цаанаа бол оросын талд ажиллаж буй монголын төмсөгдүүлсэн ХМХ- ийг муулж байна.)

Avatar

Зочин 2020-05-16 73.92.12.67

Зөвхөн энэ Жаргал гэгчийн бичсэн хэдэн мэдээллийг харахад л илт…. Covid-19 гэхэд л Орост 5 сарын 14-нд анх удаа халдварын тоо 10 мянгаас доош орж 9974 болов.Монголын ХМХ- үүд коронаг ялсан мэт дуу дуугаа авалцан хашгирав. Дараа өдөр нь 5сарын 15- нд эргээд 10598 халдвар 113 үхэл бүртгэгдэв,таг чиг 5 сарын 16- нд 9200 халдвар 119. ….. news mn… ураа !!!!! ..монгол иргэдээ оросоос татаж авах үед оросын халдварын тоо бураад байгаа нь хоржоонтой ???!!! ….Маргааш ????…

Avatar

Зочин 2020-05-16 73.92.12.67

Харин 119 үхэл нь нэг хоногийн дотор үхсэн тохиолдлын рекорд болж байгаа. Орос улс одоо халдварын тоогоор дэлхий дээр америкийн дараа хоёрт бичигдэж байна,төрийн дээд албан тушаалтнуудын халдвар авсан тоогоороо нэгд бичигдэж байна. Харин энд оросыг муулах ямар нэгэн санаа гаргасангүй,үнэн юмыг үнэнээр нь бичиж,орос хэлгүй уншигчиддаа бодит байдлыг хүргээсэй гэсэндээ бичив,тэртэй тэргүй корона дэлхийд ноёлж байна,цаашид ч удаан хаанчилна,вакцин хэзээ ч гараа билээ,нам дардаг эм хэзээ ч бий болоо

Avatar

Зочин 2020-05-16 202.21.108.37

Халуураагүй бол шинжилгээ авахгүй байгаа гэж байсан. Тархалт нь өндөр л байна даа. Манай залуучуудаас ийм олон халдвар авсан хүн гарсан. Оросууд ч дээрэнгүй өөрсдийгөө ихэд боддог улс даа. Сайн хүн ч байгаа л даа. Ерөнхийдөө л нэг дээрэлхүү ихэрхэг дээ.

Avatar

ККККК 2020-05-16 192.82.76.79

Хажуудахаа л муулж кайф авдаг монголчуудаа өөрсдийгөө хичээ

Avatar

123456 2020-05-16 49.0.212.150

Оросууд тоогоо нуухгүй, тэд чинь улаан Xятад эсвэл Хойд Солонгос биш

Avatar

Зочин 2020-05-16 202.55.188.46

ОРОСУУД ТООГОО НУУЖ БАЙГАА НЬ ГАРЦААГҮЙ. ОРОСТ БАЙДАГ МОНГОЛЫН ЦӨӨХӨН ИРГЭД БҮГД ШАХУУ ТУСЧИХААД БАЙХАД 10,000 ГЭДЭГ БОЛ ҮНЭХЭЭР ЦӨӨХӨН БАЙНА. ӨДӨРТ ДОР ХАЯЖ 20,30 МЯНГАН ТОХИОЛДОЛ ИЛЭРЧ БАЙГАА ДАА. КОММУНИСТ ОРОН ГЭХЭД ХИЛСДЭХГҮЙ, ДЭЭРЭЭС НЬ ТООГОО ДАРЖ Л БАЙГАА БАЙХ.

Avatar

Зочин 2020-05-16 88.21.70.115

оросууд хэтэрхий байсан юм сүүлийн үед. их дээрэнгүй.одоо жоохон байрандаа орж доошлох нь дээ.тэгмээр дээ.

Avatar

Зочин 2020-05-16 103.10.21.45

Cry and cry. Сталин 30 сая хүнийг аав ээжгүй өвөө эмээгүй ах эгч дүүсгүй болгож тамд хаясан. Хитлер 27 сая хүнийг дайнаар устгасан. Одоо Пу Тин хэдэн сая хүнийг гэр бүл өвөө эмээ ээж аав ах эгч дүүсээр тахилын өргөлөө өргөх бэ?????????????????????????????????????????????????

Avatar

Зочин 2020-05-16 66.181.161.64

юугаа хуцаад байгаа мал вэ чи

Avatar

Зочин 2020-05-16 103.10.21.45

Насны чинь тоо дуусаж байгаа бололтой. Хуцдаг мал байдагүй юм өвгөөн. Агаар амьсгалж гар чинь бүү сарвайг.

Avatar

Зочин 2020-05-16 66.181.182.199

Шар хадныхан вайфайтай болцынмуу хаашайн 😅🤣😅🤣🤣

Avatar