МАН: Хөтлөгч П.Анужин, хошууч генерал Ц.Сэргэлэн нарыг сонгов | News.MN

МАН: Хөтлөгч П.Анужин, хошууч генерал Ц.Сэргэлэн нарыг сонгов

МАН: Хөтлөгч П.Анужин, хошууч генерал Ц.Сэргэлэн нарыг сонгов

МАН: Хөтлөгч П.Анужин, хошууч генерал Ц.Сэргэлэн нарыг сонгов

НЭМЭЛТ 18:00 ЦАГТ

МАН-ын Бага хурал үргэлжилж байна. Тус Бага хурлын үдээс өмнөх хуралдааны төгсгөлд 21 гишүүнээ намын ажилд идэвхтэй оролцоогүй, намын дүрэм зөрчсөн, хариуцлага алдсан гэх үндэслэлээр Бага хурлын гишүүнээс чөлөөлсөн билээ. Тэднийг хэнээр сольсныг дараах жагсаалтаас харна уу. Үүнд:

  1. Монгол Улсын гавьяат эмч Ж.Чинбүрэн
  2. МСНЭ-ийн ерөнхийлөгч асан Х.Мандахбаяр
  3. Хөтлөгч П.Анужин
  4. Eagle телевизийн хөтлөгч Б.Жаргалмаа
  5. Гадаад хэргийн дэд сайд асан Г.Тэнгэр
  6. ХХЕГ-ын дарга асан, хошууч генерал Ц.Сэргэлэн
  7. Чингэлтэй дүүргийн ИТХ-ын дарга Л.Ариунтуяа
  8. МАН-ын цахим бодлогын газрын дарга Ц.Чулуунзагд
  9. Улс төр судлаач, Стратеги академийн захирал Ц.Мөнхцэцэг
  10. Б.Мөнхбат
  11. УИХ-ын даргын зөвлөх Ж.Сүхбаатар
  12. БСШУСЯ-ны төрийн нарийн бичгийн дарга асан Б.Баярсайхан
  13. Тавинбэх
  14. Шарк танк нэвтрүүлгийн шүүгч Г.Амартүвшин
  15. Г.Дамдинням
  16. Дархан-Уул аймгийн МАН-ын дэд дарга Б.Тулга
  17. Ч.Ундрам
  18. Идэрпүрэв
  19. Болор-Эрдэнэ
  20. Б.Энхтүвшин
  21. НАМЗХ-ны дэд ерөнхийлөгч Б.Пүрэвдагва
  22. Ц.Сүхбаатар нар багтжээ.

МАН-ЫН НЭР ДЭВШИГЧДИЙН НЭРС ТОДОРЧ ЭХЭЛЛЭЭ

МАН-ын Удирдах зөвлөл хуралдаж байна. Удирдах зөвлөлөөс баталснаар Баянзүрх, Баянгол, Хан-Уулд нэр дэвших хүмүүсийн нэрс тодорчээ. Хан-Уул дүүрэгт Ц.Нямдорж, Д.Сарангэрэл, Г.Амартүвшин, Баянгол дүүрэгт Ж.Ганбаатар, Ж.Батбаясгалан, Хасуурь Ганхуяг, Чингэлтэй дүүрэгт Т.Аюурсайхан, М.Оюунчимэг, Т.Ганболд, Баянзүрх дүүрэгт Ө.Энхтүвшин, Э.Бат-Амгалан, Х.Булгантуяа, Б.Саранчимэг, Л.Наранбаатар нар дэвших юм байна.

Ж.ЭНХБАЯР, Я.СОДБААТАР, Ц.ГАРАМЖАВ НАР НЭРЭЭ ТАТАВ

УИХ-ын дөрвөн гишүүн энэ удаагийн ээлжит сонгуульд нэр дэвшихгүй гэдгээ мэдэгдсэн байна. Тодруулбал, УИХ-ын гишүүн Ж.Энхбаяр, Я.Содбаатар, Ц.Гарамжав, Ө.Энхтүвшин нар бусдадаа боломж олгож, нэрээ татсан байна.

МАН-ЫН УДИРДАХ ЗӨВЛӨЛ ХУРАЛДАНА

МАН-ын Бага хурал 13:30 цаг хүртэл түр завсарласан. Өнөөдөр /2020.05.16/ МАН-ын Удирдах зөвлөл хуралдахаар болжээ. Дараа нь МАН-ын Бага хурлын хуралдааныг үргэлжлүүлэхээр болсон байна.

МАН-ЫН БАГА ХУРАЛ ХААЛТТАЙ ГОРИМООР ҮРГЭЛЖИЛЖ БАЙНА

МАН-ын Бага хурал Тусгаар тогтнолын ордонд 84.6 хувийн ирцтэй эхэллээ. Хурлыг УИХ-ын гишүүн Ө.Энхтүвшин даргалж байна. Бага хурлыг нээж МАН-ын дарга У.Хүрэлсүх үг хэлсний дараа хуралдааныг хаалттай горимд шилжүүлэв.

Эх сурвалжийн мэдээлснээр, намын ажилд идэвхтэй оролцдоггүй, дотоод дүрэм зөрчсөн зэрэг шалтгаанаар 21 хүнийг МАН-ын Бага хурлын гишүүнээс хассан байна. Хасагдсан хүмүүс дотор УИХ-ын гишүүн Д.Ганболд багтсан байна.

Энэ удаагийн хуралдаанаараа МАН УИХ-ын 2020 оны ээлжит сонгуульд намаа төлөөлж, нэр дэвшин өрсөлдөх нэр дэвшигчдээ албан ёсоор тодруулах юм.

УИХ-ын гишүүн Ж.Энхбаяр энэ удаагийн сонгуулийг өнжихөөр болжээ. Тэрбээр “Би УИХ-д 12 жил суулаа. Тавьсан зорилгодоо бүрэн хүрлээ. 100 хувь биелүүлсэн. Улс төрч хүн зорилготой байх ёстой. Түүндээ хүрсэн. Намайг улс төргүйгөөр төсөөлөх аргагүй. Намаа ялуулахын төлөө өөрөөс хамаарах бүхнийг хийнэ. 2024 оны сонгуульд нэр дэвших эсэхээ одоо хэлэх боломжгүй. Тухайн үеэс шалтгаална” гэсэн байна.

МАН-аас нэр дэвших хүмүүсийн нэрийг маргааш 11.00 цагт албан ёсоор зарлахаар болжээ. МАН-ын дарга У.Хүрэлсүх өмнө нь өөрийн багийн, нэр цэвэр, ёс зүйтэй хүмүүсийг сонгуульд авч орохоо мэдэгдэж байв.

УИХ-ын 2020 оны ээлжит сонгууль ирэх зургаадугаар сарын 24-нд болно. Энэ удаагийн ээлжит сонгуульд улс төрийн 15 нам, дөрвөн эвсэл оролцохоо мэдэгдсэн. Нам, эвслүүд хуульд зааснаар өнөөдөр /2020.05.16/-ийн дотор нэр дэвшигчдээ тодруулж, Сонгуулийн ерөнхий хороонд албан ёсоор хүргүүлэх ёстой юм.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
56
ТэнэглэлТэнэглэл
16
ЗөвЗөв
10
ХахаХаха
3
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

133 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ЗОЧИН 2020-05-16 202.55.184.18

Иргэдийн маань амьдрал туйлдаж гүйцлээ. Доллар, махны ханш хэд болоод байгааг эрх барьж байгаа хүмүүс маань мэдэж байгаа байлгүй дээ. Яана даа

Avatar

Зочин 2020-05-16 66.181.169.70

Anujin aimaat songoltuuuu tei

Avatar

ЗОЧИН 2020-05-16 202.70.44.46

Huuli zuin sahilga bat mash muu, ulsaa HAR jagsaaltad oruulsan Nymdorj devsheed bhdaa uy ve,

Avatar

Зочин 2020-05-16 210.121.172.76

munkbat, niyamdorj ahiad bhiim. oor bolovson huchingui namuu

Avatar

Зочин 2020-05-16 66.181.180.124

Нуухаа авах гээд нүдээ сохлов гэгчээр энэ 21 горьдогч залуучууд улс төрийн туршлагагүй хууль эдийн засгийн А ацаггүй яаж хууль тогтооно хонгилын үзүүрт гэрэл бөхлөө

Avatar

Zochin 2020-05-16 150.129.141.171

T.Gandi odoo bolno egch turiin hair hishgiig hangalttai hurtsen yun Gandi busad daa bolomj olgo

Avatar

Zochin 2020-05-16 150.129.141.171

Nyamdorjiig odoo tetgevert ne garga 28 jil yu hiiv Tumnii nuden deer bol egzegiig ne olood shudraga durtei yum yrina hor nairuulagch 2 yzyyrtei zuu

Avatar

Зочин 2020-05-16 192.82.72.44

Хүрэлсүх сүүлийн 2жилийн хугацаанд чамгүй их ажил хийжээ.Хүний хийсэн бүтээсэн зүйлыг харлуулж үл болно.Одоо нэр цэвэр хүмүүсээ дэвшүүл бид сонгоё.

Avatar

Зочин 2020-05-16 211.36.159.141

Estoi mai chi olon hunii ami amidarlaar henegch ugui togloson hulgaichiig dahiad songoh bolj bnuu ain !

Avatar

Зочин 2020-05-16 66.181.185.217

Ц.Нямдорж Орхон аймагт гарахгүй гэдэг нь тодорхой юм бна. Орхончууд нэг нүдээр үзэхгүй бнаа.

Avatar

Зочин 2020-05-16 202.9.46.241

Ц.ЭЛБЭГДОРЖ. М.ЭНХБОЛД, С.БАЯР НАРЫН МАНАН ОЮУ ТОЛГОЙН ХАХУУЛ БОЛОН ИЛ ДАЛД САНХҮҮЖҮҮЛЭЛТЭЭР МАН, АН БОЛОН ЭЛЕКТРАТААР ДАМЖУУЛАН ӨӨРСДИЙН ҮР САД, ХАМСААТАНУУДЫГ ТӨРД ГАРГАХ АЖЛЫГ ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА. МОНГОЛЧУУД ТАХАЛД ӨРТСӨН ТӨРӨӨ ЭНЭ СОНГУУЛИАР ЦЭВЭРЛЭЖ ЧАДАХ УУ? ЭНЭ БОЛ ЭЦСИЙН БОЛОМЖ.

Avatar

Ж.Эрдэнэбат Цогзолмаа Бямбацогт Д.Сарангэрэл Раднаасэд Эд Нар Гарахгүй 2020-05-16 202.9.46.241

Б.Батцэцэг Г.Мөнхцэцэг, Х.Мандахбаяр Б.Баярсайхан Т.Ганди Ч.Ундрам Н.Энхболд, Ч.Хүрэлбаатар Н.Цэрэнбат О.Батнайрамдал Д.Дамдийням Б.Энхбаяр Х.Булгантуяа Ж.Чинбүрэн Ц.Мөнх-Оргил Д.Цогтбаатар Т.Аюурсайхан Ж.Ганбаатар Б.Энх-Амгалан Ц.Сэргэлэн Ганболд Мандахбаяр Ганди Өнөрболор Гантөгс Н.Энхболд Хүрэлбаатар Чойжилсүрэн Оюунгэрэл Нямка Баттөмөр Б.Жавхлан Дамдийням Сандаг-Очир Бат-Амгалан Лүндээжанцан Сумьяабазар Ануужин Жаргалмаа Алдаржавхлан Ундрам Мөнхбаатар Даваасүрэн Батнайрамдал гээд ГАРАХГҮЙ

Avatar

Зочин 2020-05-16 103.212.118.173

Хүрэлсүх ч худлаа нөхөр гэдгээ харуулж, өөрийнхөө рейтингийг унагалаа! МАН-аас олон жил нэр дэвшиж худлаа ярьж, маш их идэж баяжсан Ц.Нямдорж, Д.Лүндээжанцан, Б.Бат-Эрдэнэ… гэх мэт олон хэрэгцээгүй нөхдүүдийг нэр дэвшүүлсэн нь маш буруу!!! Эдний оронд өөр шинэ залуу, үнэнч шударга, мэдлэг чадвартай залуусыг дэвшүүлэх байсан. Одоо өнгөрч дээ. Ялагдана гэдэгт ард түмэн итгэж байгаа шүү.
.

Avatar

Зочин 2020-05-16 103.212.118.173

МАН энэ парламентын үед булайгаа дэлгэсэн дээ. Энэ намыг ард түмэн бид сонгохгүй ээ. Одоо биднийг хуурч чадахгүй шүү!!!

Avatar

Зочин 2020-05-16 103.212.118.173

Хүрэлсүх гэж худлаа нөхөр байнаа. Олон жил идэж ууж баяжчихсан, худлаа яригч Ц.Нямдорж, Д.Лүндээжанцан, Б.Бат-Эрдэнэ… гээд цааш олон хэрэгцээгүй нөхдүүдийг нэр дэвшүүлснээр өөрийнх нь рейтинг унаж байна даа.

Avatar

Зочин 2020-05-16 103.212.118.173

П.Анужин, Жаргалмаа гэсэн хүмүүс шал хэрэггүй юм. Эд юу хийж бүтээх вэ? Болиочээ мэдлэг, чадвартай залуусыг оруулах хэрэгтэй. Унана шал дэмий!!

Avatar

Зочин 2020-05-16 192.82.68.131

Анужингаар яах ч билээ дээ…………

Avatar

ЗОЧИН 2020-05-16 202.21.120.42

АСУУЛТ САЙН ТАВИНА, НӨХӨРГҮЙ ЗАЛУУЧУУД ЮУ БАЙНА ХАЙНА?

Avatar

Зочин 2020-05-16 192.82.68.131

Хүрэлсүхийнхэн их ажил хийсэн дээ. Эвдэрсэн 30-д жилийн хүндийг энэ 4 жилд эмхэлсэн гэж бодож байна. Одоо энэ сонгуулиар ялалт байгуулж ЁСТОЙЛ Монголчууд бидний амьдрал дунд давхаргынхан улам сайжирч , дундаас дээш улам гэрэлтэнэ гэж бодож байна. МОНГОЛЧУУД АА ТАЛЦАХГҮЙГЭЭР Сонгуулиа зөв өгцгөөе….

Avatar

Зочин 2020-05-16 211.36.159.141

Chi chin bur alban eosnii MAH-guu garuu ain ter hurelsuh chin yu hiij giiguulev ! Chi neg yriadhaach neg uildver baiguulsnuu !? Esvel JDU-giin hulgaign ajil gej haraad bnuu !?

Avatar

Зочин 2020-05-16 14.200.89.177

Ждүчидн нэрээ татсан учрал гэж хогын хулгайч бацаан ичихгүй нэр дэвшсэн байнлээ

Avatar

Зочин 2020-05-16 122.201.21.82

Songuuliin dun oilgomjtoi boljee. MAN 70, AN 1-2, busad evsel 3-4, bie daagch 1. Undsendee 2000 onii dun davtagdana. Songuuliin majoritari togtoltsoond olon subjekt oroltsoh tusam tom namd olon suudal irdeg. MAN 4 jil togtvortoi, 1 Eronhii saidtaigaar zasaglana.

Avatar

Zochin 2020-05-16 150.129.141.171

MAH bicheec nar bolimoor yum heden hulsnii bicheech ard tumniig tiluul huu bichih daalgavartai Aan hediig avdgiin ih mumgu avdag uu MAHZ 70 gene uu araich dee 65 iig avaad yaj shivshig bolloo

Avatar

Зочин 2020-05-16 211.36.159.141

Muruudhud mungu tuluhgui MAH-guutahad hyazgaar baihgui tenegiin dotor uujuuhan odoo songuuliin dun gartal ingeedl baysaad baij baidaa MAH-guuhan min kk. Harin margaashn tcus harvachihvaa MAH-guu min ! Za tegeed MAH-guugiin dotor uujuuhan daraagiin songuuliar avsan 7 suudlaa 70 bolgonoo geedl MAH-guutaad yvjdee chi !

Avatar

зочин 2020-05-16 203.91.115.52

Анужийнгийн аав Буд гэж нэг будлианы эзэн байдаг олон залуу хүүхэнтэй орооцолдож гэр бүлээсээ гадуур олон ч хүүхэд хийсэн дээ тэрний нэг нь Анужин шүү дээ эх нь булингартай бол адаг нь булингартай гэж Анужин одоо хүртэл тогтсон гэр бүлгүй эр эрийн өвөр дамжаад явж байхым даа

Avatar

zochin 2020-05-16 66.181.161.71

яг үнэн я***н гар

Avatar

Zochin 2020-05-16 150.129.141.171

MAH d iimerhyy huuhnuud heregtei yum bish uu

Avatar

Irgen 2020-05-16 70.181.127.87

Anujingaar ard olniig tuluulyylene gej yaj boddog bainaa.boliochee 100shaham jiluun tyyhtei uugan uls turiin hychin shyydee,nyamdorj odoo gai tarihaa bolioochee.30jil you hiisen be.uurtuu tyreesiin bair ynegyi avsan baihdaa

Avatar

zichin 2020-05-16 192.82.71.139

ene Anujingaar yah n we 4 jil suudliin bugluus bolno nyluuraad 4 jil bolno doo

Avatar

evroopoos 2020-05-16 193.91.98.156

Ugui ene Anuujingaar odoo uhsen uliigee hiih yum be Matsag bari ene ter geseer 4 jil boloh uu ES Namiin humuusee bolil doo

Avatar

Үнэн үнэн үнэн 2020-05-16 103.212.119.224

Бат-,амгалан,Анужин нар гарахгүй ээ!

Avatar

Зочин 2020-05-16 176.63.23.11

Анужин мэтийн балай хормой хотны явдлаараа алдартай я***н мэт хүүхнүүд төрийн толгойд гарахаар ямар олиг байхав дээ. Өмнө нь бас МАН энэ хүүхнээрээ нэг суудал алдчихаад хашрахгүйнээ. Дахиад суудал алдана даа.

Avatar

Зочин 2020-05-16 64.119.19.19

МАН-г 1937 онд бусадтай хамтарч гэм зэмгүй ард түмнийхээ эсрэг геноцид үйлдэж 30000 иргэний төлөө хааж хөрөнгийн хураах цаг болсон. Одоо тэд даварч ЖДУ- гээр ард түмнийг доромжилж байна

Avatar

Зочин 2020-05-16 103.229.122.166

Яасан боловсон хучингуй, онигоотой нам юмаа!!! Сонгох хун алгадаа.

Avatar

Зочин 2020-05-16 98.7.80.146

Ми.гийн гар хөлийг тас цавч. Бүх яамдуудад чинь ахлах, газрын дарга түүнээс дээш ажиллаж байгаа. Тэд нарыг бүрэн цэвэрлэх ёстой. Эс бөгөөс ажил ургашлахгүй байгааг харж байгаа биз.

Avatar

Зочин 2020-05-16 64.119.21.123

Miegiinhan arai Aytaihan humuus
Baidag yumshigeee

Avatar

Зочин 2020-05-16 192.82.68.70

Иргэдийг араар нь шааж унагаасандаа энэ 4 жилд Арай л дэндүү. Энэ 4 жилд иргэдийн ядарсан зүдэрсэн ядуурсан нь МАНынхны таргалсан баяжсан өмч хөрөнгө нэмсэн 2 дүйцэх ч үгүй Таргалсан баяжсан агсарсан нь бүүр даваад явчихсаан. Даанч яавдаа МАН. ингэж арай ч болохгүй шдээ. Ямар давруу ямар дээрэмч тонуулч хулгайчид цугларсан нам юм вэ. Эхлээд намаа цэвэрлэдэг ч болоосойк

Avatar

Зочин 2020-05-16 202.126.88.40

anu abgai bogsoo zadartal hoshnogoduulj bgaad 1 n um avchee

Avatar

Зочин 2020-05-16 192.82.68.70

Иргэдийг араар нь шааж унагаасандаа энэ 4 Энэ зурагчин мундаг авч.. Арай л дэндүү. Энэ 4 жилд иргэдийн ядарсан зүдэрсэн ядуурсан нь МАНынхны таргалсан баяжсан өмч хөрөнгө нэмсэн 2 дүйцэх ч үгүй Таргалсан баяжсан агсарсан нь бүүр даваад явчихсаан. Даанч яавдаа МАН. ингэж арай ч болохгүй шдээ. Ямар давруу ямар дээрэмч тонуулч хулгайчид цугларсан нам юм вэ. Эхлээд намаа цэвэрлэдэг ч болоосой

Avatar

Зочин 2020-05-16 202.126.88.145

Ануужмн авгай лрсон бол ман ялагдан хүк баяртай

Avatar

Зочин 2020-05-16 64.119.20.168

Man 40 suudal an 5 cuudal shine namaas nileed hun garah bh

Avatar

Зочин 2020-05-16 211.36.159.141

Kkkkkkkk😂😂😂😂 hoorhiis monchig ih goridovoo MAH-guugiin dotor uujuu gej zailuul !😂😂😂👹👹👹

Avatar

Зочин 2020-05-16 203.91.115.40

МАН-ыг би л лав сонгохгүй. Эд нар бидний амьдралыг нураасан ажил бизнес эрхлэх ямар ч боломж олгоогүй. Попорсон дарга нар л олширлоо. Төрийн хүнд суртал хэрээс хэтэрсэн авилга тендерийн булхай хавтгайрсан. Ийм л он жилүүд өнгөрлөө дөө. Нүдэнд харагдах дорвитой хийсэн юм юу ч алга.

Avatar

Зочин 2020-05-16 98.7.80.146

Харин нь ч хатарч төр самарсах 2008 оноос хойшхи МАНАН.ын үеийг бодвол цэгцэрсэн шүү. 2008-2016 онуудад дэлхийд хурдацтай хөгжих боломжтой байсан эдийн засгийг элгээр хэвтүүлчихээд, таны бизнес 2018 он хүрэхгүй л дампуурах байсан, төрийн данс нь хасах заачихсан төр 2016 онд хүлээж авсан шүү.

Avatar

Болноо НЯМкаа одоо боль 2020-05-16 61.123.11.39

Наранбаатар бие даасан бол зүгээр байсиймдаа. МАНгаруудтай нийлсэн байж. Үнэндээ З.Энхболд чамаас хувь илүү хүн шүү. НЯМКАА өвөө одоо болноо. Хүүгээ зээлээр сургалаа, хүүгээ том албанд томиллоо, хүүгээрээ Эрдэнэтэд шахаа хийлээ гол нь 30 жилд төрд байхад гэмт хэрэг, зөрчил огт буурсангүй. Одоо болноо НЯмкаа.

Avatar

Nnnn 2020-05-16 64.119.20.137

Bulgantuya ged gichiii zailache

Avatar

Зочин 2020-05-16 202.9.46.241

МЭЛГЭРИЙН г***й УЧИР ДЭВШИЖ БАЙНА

Avatar

зочин 2020-05-16 66.181.184.96

Хэн чинь ч дэвшсэн адилхан. Наанаа нэг их хөл болоод яахав. МАНАН-г сөнөөнө.

Avatar

иргэн 2020-05-16 202.9.46.143

Шинэ хүн байгаа юм уу Шударга зарчимч нэр цэвэр хүн нь хаана байна аа

Avatar

Зочин 2020-05-16 66.181.189.184

ждү жаран тэрбум хүчин хүн амь бандааш хөдөлмөр эрхлэлтийг дэмжих сан нийгмийн даатгалын сан гарамжийн арван тэрбум гээд тоочоод барахгүй ялзарсан баасанд хутгалдсан МАН аас хэн ч дэвшээд нэмэрхгүй. Бүү сонго бүү санал өг!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Хиад боржигон 2020-05-16 64.119.22.235

30 жил хуурдаж байна даа !!!дахиад л зүсээ хувиргаад сүх дайлгаад ирлээ дээ эрхэм сонгогчидоо!

Avatar

Зочин 2020-05-16 202.9.46.85

нэмэгдхүүэий байрыг солиход чанар хэвээрээ. Монголчууд энэ хэвээрээ өлөн зэлмүүн амидарсаар 76 г дахиад хараасаар хэдэн оныг улираах вэ?

Avatar

Зочин 2020-05-16 217.79.178.53

Hulgaich luivarchidiin tsuglaan shiv deee

Avatar

Зочин 2020-05-16 59.153.114.248

яНЯМДОРЖООС бусад нь таалагдахгүйл байна

Avatar

Зочин 2020-05-16 150.129.140.104

Пөөх нөгөө оймс наранбаатар ингэх гээл Зи Энхболдруу асаад байж.Хөгийн залууг мэднэ.Бүүр ийм хөгийн залуу ыайсныг мэдсэнгүй.

Avatar

zochin 2020-05-16 66.181.161.71

Мангарууд зайлах цаг нь болж бүгд хулгайч оркууд хуцалгүй зайл

Avatar

Зочин 2020-05-16 202.126.89.7

Menget xort xavdar zailax bolcon baimaar yum

Avatar

Зочин 2020-05-16 192.82.73.163

Естой хулээсэн муч ойртлоо, амлалтаасаа буцаж татварууд нэмсэн, иргэдийнхээ боломж, улс орны хугжлилд саад болон хулгай хийсэн MAH -д салаавч угну. Бусадад нь боломж олгоноо

Avatar

Зочин 2020-05-16 98.7.80.146

АНынхан чинь Эрдэнэ даргадаа барьсан 100 саяаа нөхөх гээд таны халаасыг чинь хоосолж бизнесийг чинь булаана даа. Амжилт.

Avatar

Зочин 2020-05-16 202.126.89.202

УИХ-ын гишүүн Ж.Энхбаяр энэ удаагийн сонгуулийг өнжихөөр болжээ. Тэрбээр “Би УИХ-д 12 жил суулаа. Татвар төлөгчдийн мөнгийг үрэж төрийн өмч завших гэсэн тавьсан зорилгодоо бүрэн хүрлээ. ЖДҮДС-гаас тонох зорилго маань 100 хувь биелүүлсэн. Улс төрч хүн зөвхөн өөрийг л бодох хөлжиа зорилготой байх ёстой. Түүндээ хүрсэн.

Avatar

Зочин 2020-05-16 202.179.26.83

Үнэнээ хэлчихээд зайлж байгаа юм биш үү?

Avatar

O 2020-05-16 192.82.72.182

Har jagsaaltand oroh bol Saihanbileg bayartsogt Bayartai holbootoi shuu humuus jaahan tungsaj bod

Avatar

Зочин 2020-05-16 202.126.89.7

Tsadsan odoo bolnoo gej baigaa yum baixdaa muu xulgaich chin

Avatar

zochin 2020-05-16 192.82.72.203

cham shig usan tolgoigoor bodvol mongol uls dampuurah biz

Avatar

123456 2020-05-16 49.0.212.150

Ашид мөнх сөнөтүгэй

Avatar

Зочин 2020-05-16 64.119.19.19

Хэнийг сонгох нь хувь хүний эрх чөлөөт асуудал 7 төрлийн татвар нэмж хүчний хүч хөдөлмөр хөлс дуслуулан олсон орлогоос хүчээр булаан авч Жду санг бий болгон өөрсдөө 3% -р авч цааш 36% хүүлэн намайг доромжилсон МАН-г дэмжихгүй эсрэг санал өгнө

Avatar

Зочин 2020-05-16 64.119.24.237

С д а бидний ирээдүйг хулгайлсан тоймлошгүй их идэлттэй АН -аас, манангаас сонгохгүй ээ. Хэнийг сонгох нь хүний эрх гэхдээ МАН-г санал болгомоор байна миний хувьд

Avatar

haha 2020-05-16 66.181.165.212

chi man-iin shavhar uu? goridogch uu?

Avatar

ЗОЧИН 2020-05-16 64.119.25.58

ХҮРЭЛСҮХ ЖДҮ САНГААС ДҮҮГИЙН НЭР ДЭЭР ЗЭЭЛ АВСАН УУ АВСАН БОЛ ЖДҮ ЧИН УЛСАА СААРЛААС ХАР ЖАГСААЛТАНД ОРУУЛСАН ХӨӨНИЙ ЭР ИЧИХ БУЛЧИРХАЙ БНА УУ

Avatar

Зочин 2020-05-16 202.179.26.196

Баянголд 3 сайхан залуу гаржээ.Дэмжиж бна.Эрдэнэ болно хамаарал бүхий этгээдүүдээс залхаад байсан юм.

Avatar

Хосоо 2020-05-16 202.126.89.197

Нохойн баас

Avatar

Зочин 2020-05-16 202.9.40.135

Ө энхтүвшин нэрээ татчихаад одоо юу вэ

Avatar

Zochin 2020-05-16 202.179.24.205

NEWS e medeegee undesleltei bicheech. Heden nohodiin dund hooson yas hayhtai adil bolj bna.Daraagaar n ted chin bie bienee barij idehdee hurne shu.

Avatar

Зочин 2020-05-16 117.111.5.189

Зөв гэж бодсон хүнд л өг ардуудаа. Тэгэж чадвал чи харамсахгүй амьдарч чадна. Битгий хэн нэгний хүчин дор эсвэл аав, ээж тэг гэсэн юм гэж сонгууль бүү өгөөрэй! Сайхан ирээдүй, үр хүүхдээ аз жаргалтайгаар төсөөлж сонголтоо яг хүүхдээ баярлуулж байгаа аав эсвэл ээж хүн шиг бид хийж сурах хэрэгтэй байна.

Avatar

Oooo 2020-05-16 202.179.27.9

Zavhand Tserenpuntsagiig devshuulj namaa gutaavda AN devshuulehj surug msj beldsen baigada.

Avatar

Зочин 2020-05-16 117.111.5.189

Ө.Энхтүвшин минь одоо болно. Цар тахалын үед хэдэн мэдэгдэл хийлээ гээд нэр чинь тодорчихгүй! Авч байгаа арга хэмжээ чинь ёстой чяцга байлаа. Эрүүл мэндийн салбар маань үнэхээр доройтсон байна. Маш их зүйлийг энэ хөл хорио харууллаа. Ёстой харамсаад барахгүй байна! Залуучууддаа суудлаа тавьж өг. Монгол залуучуудын орон болсон. Залуучууд илүү дээр шийдэл хийж чадна!

Avatar

ЧД 2020-05-16 59.153.114.215

манай дүүрэгт хуучин нөхдүүд ирж гарна гэвэл ёстой май

Avatar

Нргэн Баянзүрх 2020-05-16 192.82.77.138

Санаа зовов, эрх баригч МАН БЗД дээр Булгантуяагаас бусад нь нам шаалгана шүү тодорхой боллоо доо. За тэр Л.Наранбаатар гэдэг этгээд бол бүүр сураггүй шүү.

Avatar

Зочин 2020-05-16 202.126.89.202

Сангийн дэд сайд булгантуяа улсаа саарлаас хар жагсаалтад оруулахад ихээхнэ хувь нэмэр оруулсан . Сонгохгүй зайлвал таарна

Avatar

Bbn 2020-05-16 64.119.20.137

Bulgantuya 2017 ond har jagsaaltad oryylsan. Tatvariin asyydlaar Mongoliiig tuluulj zahia bichsen Petrovisiin ajiltan. Man-d petrovisiin munguur orj irsen. Mongol turuus zailbal taarna

Avatar

шоогоо 2020-05-16 66.181.160.30

Нөгөө нүүрэн дээрээ ялаа суулгачихсан юм шиг харагддаг тагнуул, камертай нөхөр яах юм бол

Avatar

Иргэн 2020-05-16 59.153.115.161

Хүрэлсүх мордохын хазгай болж ялагдах нь тодорхой болжээ. Энхтүвшин, Нямдорж мэтийн коммунистуудаас салах байлаа. Хохьчинэ дээ Чааваас чацага царайлжээ

Avatar

Зочин 2020-05-16 66.181.161.92

Ө.Энхтүвшин гэж коммунист н**ш дэвшээд нэмэргүй дээ албан тушаалын хэнээтэн муу нэртэй луу данстай хулгайч

Avatar

зочин 2020-05-16 64.119.27.243

ЖДҮХС-ийн бусад хулгайч дээрэмчдээ зайлуулаачээ

Avatar

Зочин 2020-05-16 117.111.5.189

Ж.Энхбаяр зорилгодоо хүрсэн гэнэ үү хаха. Их л муу нэртэй дуусгалаа даа. ЖДҮ чин! Гэж дуудуулхаар ажил хийлээ дээ улс төрд байх сүүлчийн ээлжинд. Гэхдээ муу хүн биш. Нэр сэвтүүлнэ гэдэг чинь үхэн үхтэл чинь дагаж явна. Эр хүн харамсал тээж амьдрах ёсгүй, гэхдээ төрийн төлөө ажиллаж байж хувьдаа ашиг гаргасан нь хангалттай хар толбо! Төрд ажиллаж байгаа хэнд ч бай хувийн эрх ашиг гэж байхгүй! Жижигхэн алдаа чинь бүх босгосон нэр төрийг чинь хоромын дотор үгүй хийнэ. Миний хувьд уучилж чадахгүй нь

Avatar

зочин 2020-05-16 203.91.115.48

Ж.Энхбаяр гишүүнийг муулах хэрэггүй ээ ЖДҮ авсан нь үнэн гэхдээ бусад хулгай нар шигээ банк бус санхүүгийн байгууллагад хүүлээд өсгөөгүй харин хэрэгтэй аж ахуйдаа хөрөнгө оруулалт хийгээд хугацаанаас нь өмнө төлсөн Их хуралд харн ч ноён нуруутай мундаг удам судартай мундаг л залуу шүү орк минь муулах хүнээ муул

Avatar

Хосоо 2020-05-16 202.126.89.197

Сайд л санаархаж байгаа биз муу хар шунал

Avatar

Зочин 2020-05-16 117.111.5.189

Муулсангүй ээ хөө, ямар ч сайхан хүн байгаад бага барисан ч өмхий их барисан ч өмхий гэдэг юм боллоо. Улс төр хөөж байгаа хүнд энэ олон жил босгосон нэр хүндээ ганц жижиг зээлээр сольчдогт нь халаглаж байна. Улс төрд өршөөл баыдаггүй юм! Энхбаяр үүнийг маш сайн мэдэж байгаа!

Avatar

Иргэн 2020-05-16 202.126.88.211

Энхтүвшин гэгч зөнөг өвгөн болих хэрэгтэй

Avatar

Энхтүвшин 2020-05-16 66.181.161.26

ч а ц г а минь х о х ь чинь шүү

Avatar

Зочин 2020-05-16 117.111.5.189

Хаха, Төрд байгаа хүмүүс иймэрхүү үг дааж чадахгүй бол жинхэнэ чяцга шдээ. Үнэндээ зайлсан нь дээр Энхтүвшин. Монгол улс шинэ боловсролтой залуучуудыг хүсэж байна. Ард түмэн хүсэж байна!

Avatar

Zochin 2020-05-16 202.126.89.204

MONGOLIIN 30 JILIN ALDAA ZAWHRAL ARDCHISAN NAMTAI HOLBOOTOI ED NAR MONGOLD SAIN YUM YUCH HIIJ BAIGAAGUI.

Avatar

Хосоо 2020-05-16 202.126.89.197

Жинхэнэ тэнэг гаруу чи

Avatar

ничоЗ 2020-05-16 163.172.157.150

Энэ хүнд цаг үед та нар минь амбицаа хаяж улс орноо бодож нэр цэвэр, ирээдүйдээ санаа зовдог хүнээ дэвшүүлээрэй. Ард түмнийг ядууруулж өмч хувьчлалаар хөлжсөн ард шулсан нам нэг ч суудалгүй болтол чанартай гарч ирээд энэ нийгмийг хэсэг бүлэг мөнгөний эздийг орох газарт нь оруулж, төрд өмчөө буцаан авч хүнээ дээдэлсэн засгийг үе улираан тогтвортой явуулахад чиглүүлэн ажиллаарай! Амжилт

Avatar

Зочин 2020-05-16 202.9.40.46

Noahnuud said bolno ged bodtson bgada

Avatar

Бие даагчдаас дэмжинэ ээ 2020-05-16 192.82.75.147

Зочин 38 минутын өмнө 103.206.195.52

Хоёр намын алийг нь ч дэмжихгүй. Хаширлаа. Маш их дарамттай 4 жилийн нүүр үзлээ. Одоо улс орныг хөгжүүлээд ард түмний төлөө, газар шорооны төлөө, шудрага үнэний төлөө, жинхэнэ эх орончдыг дэмжинэ. гэхчилэн ээлтэй бүхнийг хийж чадсан нам ч бай, хувь хүнийг дэмжинэ..

Avatar

Зочин 2020-05-16 202.179.26.83

Бие даагчид засгийн газраа яаж байгуулдгийн?

Avatar

Зочин 2020-05-16 66.181.188.173

Ор хөнжилдөө учираа олно

Avatar

Мэндээ 2020-05-16 66.181.161.16

Монгол улсын Ерөнхий сайд Хүрэлсүх танд баярлаж явдаг шүү.

Avatar

123456 2020-05-16 49.0.212.150

Битгий чацгыг нь долоо

Avatar

Зочин 2020-05-16 59.153.112.221

Зарим этгээд байгаа оносонгүй,зүүдээ ярих гээд хулгайгаа гэдэг үг бий, нууцлаг ажиллагаа, хулгай луйврын жинхэнэ эзэд нь Монголын анархистууд гэдгийг ард түмэн мэддэг болжээ

Avatar

Зочин 2020-05-16 59.153.112.221

Одоо коммунистууд гэх нь үеэ өнгөрөөгөөд удаж байна. Энэ х****л фашистуудын өмнө барьдаг мод нь байсан, одоо неофашистууд ч хэрэглэхгүй байгаа. Монголд ардчиллын нэр барьсан харгис этгээдүүд энэ үгийг өмнөө барьж 20-21-р зууны их луйврыг хийсэн бол одоо моодноос гарч, дараа нь гүтгэлгийн үлгэр зохион нийгэмд шуугиан дэгдээж МАН руу дайрдаг болсон, одоо энэ хоцрогдсон тул ямар хуйвалдаан зохиох бол?

Avatar

Зочин 2020-05-16 202.179.26.83

AN-iig yaj gutgej doromjlohoo zuvlulduh gj bga um.

Avatar

Зочин 2020-05-16 202.126.89.143

Лалрууд юу ч хийхгүй.Женко сдаа энэ малуудыг маллаад дураараа дургиж баына.Хүүк Оюука сданууд подроод явахаас өөр чадалгүй хоосон толгойнууд.х****л идсэн малууд.

Avatar

Иргэн 2020-05-16 59.153.112.236

Нууц гэж байгаа бол булхайтай гэсэн үг. МАН – ын хайртай үгнүүдийн нэг нь нууц. Нууцаа аваад зугтаагаасай билээ.

Avatar

Зочин 2020-05-16 202.21.107.230

Бүгд л хаалттай хуралдаж байна. С.Эрдэнийн АН бүр таг хаалттай байна

Avatar

Зочин 2020-05-16 103.206.195.52

Хоёр намын алийг нь ч дэмжихгүй. Хаширлаа. Маш их дарамттай 4 жилийн нүүр үзлээ. Одоо улс орныг хөгжүүлээд ард түмний төлөө, газар шорооны төлөө, шудрага үнэний төлөө, жинхэнэ эх орончдыг дэмжинэ. гэхчилэн ээлтэй бүхнийг хийж чадсан нам ч бай, хувь хүнийг дэмжинэ..

Avatar

Зочин 2020-05-16 182.160.38.65

Тийм хувь хүн байхгүй. Ардчиллыг тууштай хөгжүүлэх институци чухал. АН уу, МАН уу?

Avatar

Зочин 2020-05-16 192.82.69.109

Эх орон ч улс төрч гэж байхгүй шүү дээ

Avatar

Нэр дэвшээгүй нь МАХН-д оч 2020-05-16 192.82.75.147

МАХН ялна

Avatar

Бат 2020-05-16 103.229.123.48

Коммунистууд дандаа л хаалттай болдог, энэ улаа хэнээс мөнгө авахгүй ямар ч зарлаггүй цэвэр ариун сонгууль хиых юм гэнэ лээ, тэгээд бүх зүйл нь хаалттай

Avatar

Зочин 2020-05-16 202.21.107.230

АН бас хаалттай хуралдаж байна. Гэхдээ би боддын Монголд ардчилсан нам байгаа бол тэр нь МАН гэж, өнөөгийн АН бол ардчилсан биш дарангуйлагч нам зөвхөн нэрийг нь л ашигласан. Бусад нь бол зүгээр шантаажчид

Avatar

Зочин 2020-05-16 103.229.123.48

Коммунистууд дандаа л хаалттай хуралдах юм, хэнээс ч мөнгө авахгүй бүх юм нь зарлаггүй цэвэр ариун болох юм гэсэн,

Avatar

Иргэн 2020-05-16 66.181.183.86

МАН-с нэрийг нь дэвшүүлээгүй хүмүүсийг МАХН томоод авах мхгхдлал андар шүү

Avatar

Иргэн 2020-05-16 66.181.183.86

Тосоод авах магадлал өндөр гэсэн үг

Avatar

иргзн 2020-05-16 202.179.25.57

МАН тэгвэл одоо ёстой Алаан болж байгаа даа,

Avatar

Зочин 2020-05-16 202.21.108.200

МАН дуусаа. Хэрэв ахин 4 жил болбол энэ улс дуусна.

Avatar

Зочин 2020-05-16 66.181.176.97

Bitgii h*** ats min! AN iig gargaval jinhen Mongol gedeg uls ugui bolno!!! Ulsaa zaraad idchii geed suudag humuus yum bilee ter ANiihan gej balai atsnuud chi bas tednii neg biz

Avatar

Зочин 2020-05-16 66.181.161.127

Ж.Энхбаяр ч хийдгээ хийж дэлхий даахгүй баян болсон доо. Ганцхан жилд л гэхэд 3 тэрбумыг ЖДҮ-гээс авчихаж байгаа юм чинь аргагүй дээ. 12 жил УИХ-д суусан гэхэд дунджаар 36 тэрбумын ашигтай. Бага юм биш шүү. Хэсэг азнаад дахин дайрахад 100 тэрбум бол энүүхэнд юм байна.

Avatar

йө 2020-05-16 124.158.107.71

Цэргийн яамыг зүүдлээд ард нь сууж байгаа даа

Avatar

Зочин 2020-05-16 66.181.176.97

Ter mungu chin zeel! Butsaaj tuluud yumaa hiytsen chamshig jijig tusul ch bichij chadkuu alnuud yugaa ch medhev! Chamshig atsnuudad uguj boldog zeel ch bish yum bainlee. Tusluu bicheed hiyh yumaa todorhoi bolgood ehluultsen humuusiig demjih zorilgoor ugdug zeel muu teneg banhar min

Avatar

Зочин 2020-05-16 98.7.80.146

Эхлээд ЖДҮ гэж юу болох, ямар шалгуураар хэнд өгдөг болохыг судалчихаад дараа нь хүн муул.

Avatar

АХНМР 2020-05-16 115.84.88.139

ӨНӨӨ ШӨНӨ 00 ЦАГААС ӨМНӨ 16-ЭМ 60-ЭР НИЙТ-76 НЭР ДЭВШИГЧИЙНХЭЭ НЭРИЙГ СЕХ-НД ӨГЧ АМЖИХГҮЙ БОЛ СОНГУУЛЬД ОРОЛЦУУЛАХГҮЙ ГЭДЭГ ХУУЛИЙГ МАН-С БУСАД БҮХ НАМ ХЭРЭГЖҮҮЛЭЭД МАН ГАНЦААРАА МАРГААШ ӨГЧ БОЛОХ УУ?

Avatar

Зочин 2020-05-16 202.126.88.225

Эмэгтэйчүүд ядахдаа 25 болгох юмсан төрийгэмх цэгцтэй байлгаамаар бна хөрөгө оруулагыг олон саятангуудыг оруулмааргү бгаа бүх мэдээлэл ил болгож баймаар 4 жил дотор хэдэнарваар өссөн байхыг бодоход ялгаагүй болно цаг нар хөрөнгө гаргаж байгаа болохоор зөв л хүн гараасай

Avatar

Зочин 2020-05-16 66.181.188.173

Гэр бүл салалт ихсэнэ

Avatar

Зочин 2020-05-16 202.126.88.211

Ман навс ялагдана Ямар ч косметик хийгээд нэмэргүй юм.

Avatar

Иргэн 2020-05-16 66.181.183.86

МАН-с 40 орчим, АН-аас 30 орчим, бусхд намууд,бие даагчдаас 10-ахд хүн л сонгогдох болно

Avatar

Ванга. 2020-05-16 122.201.24.58

МАН-с 10 хүн, АН-с 5 хүн, бусад нь дан нэр цэвэр бие даагчид 50 хүн, үлдсэн 11 нь 3 дагч хүчин гарч ирэх болно.

Avatar

Ерден 2020-05-16 64.119.20.247

МАН АН аас хэн ч байсан дэмжиж чадахгуй би л лав дэмжихгуй дахиж хульхдуулхаа больхуу даа

Avatar

Зочин 2020-05-16 202.21.108.246

Хульхдуулах гэж ярьж байгаа нь их юм. Чамайг байхгүй мэт байдаг төр засагтай болвол яах вэ?

Avatar

Зочин 2020-05-16 192.82.67.196

АН, МАХН, бусад нам эвслүүд МАН нэр дэвшүүлсэнийг харж байгаад хүнээ тойргуудад хуваарилах нь л дээ.Улс төрийн заль гэх үү, овсгоо гэх үү, өөрсдийн хүчиндээ итгэхгүй байгаагийн илрэл гэх үү. Гэрийн даалгавраа хийгээгүй сурагч бусдын араар ороод байдагтай адил юм уу д аа.

Avatar

UNUR 2020-05-16 103.229.120.90

Bulgantuyag demjinee. Zaluu bolobsroltoi humuust bolomj olgoy. BZ iin busdiig medehgui dee. U. Enkhtuvshin neree tataachee. Uvgun zaluust zai tavij uguuch
.

Avatar