Сонгуулийн санал авах өдрийг хойшлуулж магадгүй | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Сонгуулийн санал авах өдрийг хойшлуулж магадгүй

Хуучирсан мэдээ: 2015.12.11-нд нийтлэгдсэн

Сонгуулийн санал авах өдрийг хойшлуулж магадгүй

Сонгуулийн санал авах өдрийг гурван сараар сунгах тухай асуудал яригдаж байна.

 

Тус хуулийг одоо хэлэлцэж эхэлбэл хугацаандаа амжин батлах боломж бий. Гэвч намууд санал зөрөлдөж буй хуулийн заалтуудад санал нийлэх ёстой. 

 

Энэ талаар УИХ-ын гишүүн С.Одонтуяа “УИХ тов тогтооно. Гэхдээ ер нь боломжтой. УИХ-ын гишүүдийн санаа зовж буй зүйл нь зургаан сард сонгууль болоод долоон сард АСЕМ-ын уулзалт болно. Тиймээс АСЕМ-ын уулзалтын дараагаар сонгуулиа хийвэл дээр болов уу гэсэн саналыг ярилцаж байгаа. АН-ын бүлэгт албан ёсоор бол яригдаагүй” гэлээ.

 

Дэлгэрэнгүйг бичлэгээс үзнэ үү.

 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

дорж 2015-12-11 202.126.89.215

энэ авгай хууль тайлбарлах гэнээ

иргэн 2015-12-11 202.126.89.215

УИХ тов тогтооно гэдэг нь Үндсэн хууль зөрч гэсэн үг биш. 4 жил чинь 2016 оны 7 сард дуусна. Тэр дотроо тов тогтооно.

Зочин 2015-12-11 150.129.142.252

Тулган хүлээлгэж байгаа сонгуулийн хууль, сонгуулийн системийг үзэн ядаж байна, бид ардчилсан нийгэмд амьдраад байна уу, арсалддаг нийгэмд амьдраад байна уу,.? Сонгууль өгье гэсэн өчүүхэн ч сэтгэл үгүй боллоо

хэ хэ хэ 2015-12-11 112.72.11.67

одоо болно. аниа минь хуулиа дээдэл. цаг цагаараа л байдаг юм. намтараа баяжуулах гэсэн муу заль 4 жил энд тэндгүй патиардуулж болсон

Зочин 2015-12-11 182.160.33.217

Humuusee conguuliin surtalchilgaand ***** iteg! Zuvhun uuriin songoltoo l hii bbog !!! Ungursun 25jild idsen uusan,tuunii hamaatan sadand ***** itre!!!!!ted bol uy hc hiihgui zuvhun idsenee hamgaalah bas dahin ideh sonirholtoi mangasuud l ichihgui garahiin tuluu ulairan temtsej b.a iimd idej uugaaguiner tsever v.i.lenen" shig hun l garch irj uls orniig avrana shuu lenenii surgaal bol hun turluhtun ijil tegsh amidraliin tuluu temtsel baisan shuu!!!huvisgal bol erh chuluu.....

songogch 2015-12-11 202.72.245.46

Yonii chini ACEM tegvel ACEM-ee hoishluul bur boliul AN-d Undsen huuli zurchih erh baihgui Odoo UIH-d baigaa AN-iin huuhnuudees henench dahin songogdohgui

энэ нээрээ 2015-12-11 202.131.225.42

ард түмэнээр заавал өөрсдийгөө сонгуулах нь дээ.

Пүрэвхүү 2015-12-11 103.26.194.104

.Готовын Бат-Оюун нэрээ сольсон жинхэнэ нэр нь Батцэрэн. "Сэрүүлэг" дээд сургуулийн хуурамч дипломтой. Гоомаралын ээжийн ах дүү. Гоомарал, Бат-Оюун, Нандинбилэг Завханд нэг ангид байсан. Гоомарал "Үсэглэлийн Баярын" өмнө сургуулиас гарсан. Нандинбилэг Гоомаралтай нэг ширээнд сууж байсан, 2-р ангид сургуулиас гарсан. Бат-Оюун 1-р ангид 2 хоног суугаад сургуулиас гарсан. Сургууль эрт ордог, оройн хоолны дараа сургууль ороосой гэнээ. TOEIC-ийн шалгалтын 22 оноотой. Бат-Оюун балаар юм бичихээр гар нь салагалаад бичиж чаддаггүй. Дээд тал нь 3 мөр юм бичсэн. "Бал гулгаад байна" гэнээ. 10 Жилд юугаар бичиж байсан гэсэн чинь "Би ер нь юм бичиж байгаагүй" гэнээ. Чернель-ээр, үзгээр бичдэг байсан гэдгийг мэдэхгүй. Энэ хүнийг цагдаад өгч хуурамч дипломыг хурааж авч устгаж, хуурамч доктор болж залилан хийж, ажилд орж явааг болиулж, хуурамч докторыг хурааж авч хүчингүй болгож өгнө үү. "Готовын Бат-Оюун нь Завханд 10 жилийн сургуулиас 1-р ангидаа гарсан" гэдэг бичиг авч ирүүлж. 8,10-ын гэрчилгээ байхгүй, улсын бүртгэлд Дипломны серийн дугаарыг тулгаж Готовын Бат-Оюуныг бичиг баримт хуурамчаар үйлдэн залилан хийн ажилд орж, цалин авч байсаныг шалгаж тогтоож хуулийн дагуу арга хэмжээ авч өгч туслана уу.

zochin 2015-12-11 103.26.194.239

luivarchid

Зочин 2015-12-11 150.129.142.252

Хойшилсонч албан журмын сонгууль өгөхгүй ээ

Irgen 2015-12-11 150.129.140.83

Undsen huuli zorchih erh hend bainaa? Buren erhiin hugatsaa 4 jil shuu.

Зочин 2015-12-11 49.0.204.220

ЭНЭ Одонтуяа үгний үзүүрээр л хариуцлаггүй мэдэгдэл энэ тэр яааран хийнэ яавч улс төрч бишээ